RMRM
|
Lunca, obljubljeni naslovi priročnikov..... Sem ti na kratko še mal opisala, da boš približno videla o čem knjiga govori, ker te literature je ful. Za začetek ti pa svetujem Faber A. in E. Mazlish – Kako se pogovarjamo z otroki in kako jih poslušamo. G. Ortner – Pravljice, ki so otrokom v pomoč ( Zgodbe, ki pomagajo odpravljati strah in napadalnost otrok in kaj morajo o tem vedeti starši. Prek 20 pravljic in zgodb naj bi otrokom pomagalo premagovati njihove težave, strahove in napadalnost. Odrasli se učijo pravilno odzivati na motnje v otrokovem vedenju in jih bolje razumeti. Tema te knjige so otroška nagajivost, razposaljenost, nerednost, neubogljivost, pa tudi večje vedenjske motnje, kot so mokrenje postelje, jecljanje ali težave pri vključevanju v vrtec ali šolo…. Faber A. in E. Mazlish – Kako se pogovarjamo z otroki in kako jih poslušamo ( Prekiniti želimo krog napačnega komuniciranja, ki smo ga dedovali iz generacije v generacijo in zapustiti našim otrokom drugačno dediščino – način komuniciranja, ki ga bodo lahko vse življenje uporabljali s prijatelji, sodelavci, starši, partnerji in nekega dne s svojimi otroki. Knjiga daje staršem jasne odgovore na vprašanja: kako živeti drug z drugim tako, da se bomo v svoji koži dobro počutili in pomagali ljudem, ki jih imamo radi; kako živeti brez krivde in medsebojnega obtoževanja; kako biti bolj občutljiv za čustva drugega; kako izraziti nejevoljo in jezo, ne da bi povzročili škodo; kako upoštevati potrebe naših otrok in prav tako potrebe nas samih; kako omogočiti, da bodo naši otroci ljubeči in odgovorni…) Faber A. in E. Mazlish – Kako se pogovarjamo z otroki, da se lažje učijo (za šolarje – kako otroke doma in v šoli pripravimo k sodelovanju, spodbudimo, da sami rešijo svojo težavo, naučimo odgovornega obnašanja in ravnanja, spremljamo pri vsakdanjih zapletih, ki so sestavni del odraščanja, naučimo spoštovati svoja in tuja čustva. Audrey Ricker, Carolyn Crowder – Odgovarjanje (4 koraki do obvladovanja neprimernega otrokovega vedenja) Diane Mason, Gayle Jensen in Carolyn Ryzewicz - Trmoglav otrok ( Kako obvladati izbruh otroške togote; Kako pomiriti prepire med otroki, kako učinkovito vpeljati disciplino, kako oblikovati pravila v družinskem življenju, kako ravnati, če otrok ne pove po resnici, kako se izogniti izbruhom togote, kako obvladovati samega sebe…) Dr. Tony Humprhreys – Otrok in samozavest ( Kako doseči in utrditi samospoštovanje že v mladih letih. VSEBINA: Samospoštovanje in otrokova izobrazba, odnos med partnerjema in otrokovo samospoštovanje, ljubezen in otrokovo samospoštovanje, nadzor nad vedenjem in otrokovo samospoštovanje, kako pomagati problematičnemu otroku, starši kot vzgojitelji…) Jane Nelsen in Lynn Lott – Pozitivna disciplina ( Reševanje sporov z najstniki)Proces individualizacije, starševstvo brez kaznovanja, normalno in moteno najstniško vedenje…) Barbara A. Lewis – Kako postati čim boljši (Oblikovanje značaja za otroke od 7 do 10 let) Za otroke in starše. Nataša Končnik – Goršič – Moj otrok odrašča (medsebojni odnosi, šola, strah, trma, žepnina, ljubezen, spolnost, alkohol, droge, motnje hranjenja) Faber A. in E. Mazlish – Kako se pogovarjamo z najstniki in kako jih poslušamo
|