RE: Način ocenjevanja (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 22:59:36)

Pa še mogoče to, smo zadnjič na RS imeli eno predavanje, Učne navade in samostojnost otrok v tretjem razredu. A veš koliko se od otroka pričakuje, da dela doma za šolo? Ne boš verjela 1,5 ure in to ne vključuje PB. Me je skoraj na rit vrglo. In to so potrdile tudi učiteljice. Naša ne hodi v PB, pa ne dela več kot pol ure do tričetrt ure na dan - odvisno od naloge, pa se mi zdi to čist dovolj.




Sljiva -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 23:14:03)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


Pa tudi sicer nisem tip mame, ki bi se šla z otrokom popoldne šolo in ji dajala nalogo, nekak imam v podzavesti, da je šola otrokova odgovornost...


6 letni otrok ne vem če ima ravno v podzavesti že vgrajeno, da je šola njegova odgovornost......nekako mu je potrebno to "vliti" v podzavest......


Lilijana, nisem rekla, da ima otrok to v podzavesti, ampak da imam jaz. In se temu primerno najbrž (podzavestno) tudi obnašam. Recimo, tiste nekajkrat ko je bilo treba nalogo narediti doma in smo imeli jok, stok, ne morem, težko je, butasto, brezveze, ne bom naredila tega itd... [sm=smiley36.gif], sem tvegala in rekla nekaj v smislu: OK, boš šla v šolo pač brez naloge. Sama razloži to učiteljici in se zmeni z njo. In glej ga zlomka, naloga je bila hitro narejena. Vsakič do sedaj. Ne vem, jaz to razumem, da otrok nekak začuti, da jaz ne bom prevzemala odgovornosti za njegove šolske obveznosti, sem tam vedno, da pomagam ( sem tudi ponudila pomoč), ampak ne bom pa je silila, prosila, grozila... To mora sama začutit, da je treba.
Zdaj edino to me malo žre, kaj bo ko se začnejo hormoni. Bo do takrat ponotranjila to, da mora sama poskrbeti za svoje obveznosti ali mi bo zabrusila: prav, bom pa brez naloge (če mama ne teži).[sm=smiley36.gif]




Sljiva -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 23:20:11)

Tole citiranje sem pa čisto zmešala. V kvadratku je moje, pod njim Lilijanino, spodaj pa moj odgovor[sm=smiley36.gif]




liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 6:42:33)


IZVIRNO SPOROČILO: skuštrana

Pisete da otrok ne more furat dveh stvari - sport in solo, glasbeno in solo, ples in solo itd...jaz pa mislim da lahko en normalno pameten otrok to cisto na easy vozi. Jaz se nagibam k temu da sola ne bi smela bit center druzinskega zivljenja, da se vse vrti okoli nje, ker roko na srce veliko tistih ki so bili v soli oh in sploh se potem v zivljenju sploh ni znasla ker pac niso imeli nobenih drugih " skills' kot samo ucenje na pamet.... Jaz raje vidim da je moj otrok aktiven na vec podrocjih pa da na racun tega nima v soli samih petic kot pa da je super odlicnjak in je sola vse kar pocne. Nasa tamala ni ravno solsko nadarjen tip otroka pa vseeno porihta vse za solo, klavir in se sport. In ji se ostane casa za prosto po presernu druzenje.....in se vcasih tecnari da ji je dolgcas [sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif] Je pa res da nima samih petic, ampak to niti ne pricakujem od nje.


Saj ni.....samo učiti in delati naloge pa je vseeno treba........in fajn je tudi, da ima otrok prosti čas, da v svojem prostem času dela, kar želi, da se je v svojem prostem času sposoben sam zaigrati in z nečim zamotiti.......

In komot lahko otrok fura vse.....problem nastane, ko zaradi preveč dodatnih dejavnosti šola postane problem....zahtevna, preveč nepotrebnega balasta itd.......






liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 6:48:43)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


Samo ni o tem govora, ampak o domačih nalogah in učenju, ki pa se mora izvajati doma, edino če vse naredi v šoli in se ne rabi učiti, kar pa ne zdrži vode v višjih razredih, ko ni več PB. In v končni fazi ocene, če hočeš ali nočeš, so pomembne, če ne prej, ko se otrok želi vpisati na želeno šolo, pa se ne more, zaradi slabih ocen. Zna biti kar velika trauma.
In ja se strinjam, da mora biti vsega po malo, da ni samo šola in ko tam zaškripa je smak sveta in da ni samo šport/glasba, ker tudi ko tam kaj zaškripa, recimo poškodba, zna biti smak sveta in se tak otrok in kasneje človek težko znajde.



Tudi v nižjih razredih težko zdrži vode.......pisati in brati mora vaditi doma,.....poštevanko mora vaditi doma.......izredno redki so tisti, ki jih tega ni treba, pa znajo.......





Jabček -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 7:56:20)

IZVIRNO SPOROČILO: skuštrana

Piset_e da otrok ne more furat dveh stvari - sport in solo, glasbeno in solo, ples in solo itd...jaz pa mislim da lahko en normalno pameten otrok to cisto na easy vozi. Jaz se nagibam k temu da sola ne bi smela bit center druzinskega zivljenja, da se vse vrti okoli nje, ker roko na srce veliko tistih ki so bili v soli oh in sploh se potem v zivljenju sploh ni znasla ker pac niso imeli nobenih drugih " skills'' kot samo ucenje na pamet.... Jaz raje vidim da je moj otrok aktiven na vec podrocjih pa da na racun tega nima v soli samih petic kot pa da je super odlicnjak in je sola vse kar pocne. Nasa tamala ni ravno solsko nadarjen tip otroka pa vseeno porihta vse za solo, klavir in se sport. In ji se ostane casa za prosto po presernu druzenje.....in se vcasih tecnari da ji je dolgcas [sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif] Je pa res da nima samih petic, ampak to niti ne pricakujem od nje.



Točno tole sem hotela rečt. Velikokrat so ravno ti otroci, ki imajo še nek ustaljen red treningov in tekem, uspešnejši v šoli. Ker si enostavno znajo v višjih razredih organizirati čas.
Sama sem šla skozi sistem trening+šola, sestrična pa še tako daleč, da je bila v B reprezentanci + vsak dan treningi + tekme + šola, pa je bila v gimnaziji ena izmed uspešnejših maturantov (nekaj malega ji je celo zmanjkalo do zlate maturantke). V glavnem ne ena, ne druga ni imela tekom šolanja probleme s šolo. Pa ok, to je bilo daleč nazaj.

Zdaj ko gledam otroke - se mi zdi, da tisti, ki imajo še poleg šole obveznost v obliki treningov, tekem, pač dejavnost popoldne - so dosti manj problematični, popoldne se jim ne podijo bedarije po glavi (oziroma v manjši meri), pa tudi disciplina sama po sebi pride iz treningov. Pa še nekaj - ena je omenila, da treningov itn. ne gre resno jemati - to je pač odvisno od starša, če je njemu tudi bolj hojladrihojladro šport, potem pač jim ni problema, če otrok tega ne jemlje resno. Pri nas je pomembno to, da kot prvo v šoli vse štima (ker čene ve, da treningov ne bo - ima jih 4x tedensko + tekme) - kot drugo pa ne vidim smisla, da nekaj plačujem, da ga vozim po celi Sloveniji zato, da on tega ne bi resno jemal. In ja, treninge, šport, ki si ga je SAM izbral - mora jemati resno in mora jemati kot obveznost.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 14:39:05)

IZVIRNO SPOROČILO: Jabček

Pri nas je pomembno to, da kot prvo v šoli vse štima (ker čene ve, da treningov ne bo - ima jih 4x tedensko + tekme) - kot drugo pa ne vidim smisla, da nekaj plačujem, da ga vozim po celi Sloveniji zato, da on tega ne bi resno jemal. In ja, treninge, šport, ki si ga je SAM izbral - mora jemati resno in mora jemati kot obveznost.


Saj o tem govorimo vsi....mene je pač zbodlo tisto, da nima mati srca otroku težiti popoldne doma s šolo, ker je otrok itak zmatran od glasbene šole in ostalega napornega tempa in vidi, da otrok rabi počitek in igro.....če v šoli vse štima, potem je itak vse ok.....samo potem tudi ni potrebe po teženju staršev.....[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 14:43:54)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


Samo ni o tem govora, ampak o domačih nalogah in učenju, ki pa se mora izvajati doma, edino če vse naredi v šoli in se ne rabi učiti, kar pa ne zdrži vode v višjih razredih, ko ni več PB. In v končni fazi ocene, če hočeš ali nočeš, so pomembne, če ne prej, ko se otrok želi vpisati na želeno šolo, pa se ne more, zaradi slabih ocen. Zna biti kar velika trauma.
In ja se strinjam, da mora biti vsega po malo, da ni samo šola in ko tam zaškripa je smak sveta in da ni samo šport/glasba, ker tudi ko tam kaj zaškripa, recimo poškodba, zna biti smak sveta in se tak otrok in kasneje človek težko znajde.



Tudi v nižjih razredih težko zdrži vode.......pisati in brati mora vaditi doma,.....poštevanko mora vaditi doma.......izredno redki so tisti, ki jih tega ni treba, pa znajo.......




Bere in vadi poštevanko lahko tudi mimgrede na poti domov v avtu, ali pa ko čaka kakšno dejavnost, dobro piše bolj težko v avtu, to mora doma. Ampak tudi če ne dela tega, posledica ni negativna ocena, ampak pač manj zna, pa dobi recimo tri, pa je. V višjih razredih pa so naloge/vaje težje, zahtevnejše, dosti je raziskovanja itd. in s tem sem mislila, da je težje.

Sošolec ima sestro v 7. razredu, ki ima vsakodnevne treninge ob vikendih pa tekmovanja, tudi v tujini, in ji za šolo zmankuje časa ali pa se ji po treningu ne da več sesti za knjige in se je uspeh drastično znižal. Zato starši resno premišljujejo, da bi ukinili šport. Pa je deklica zelo dobra, tekmuje že z starejšimi dekleti, ampak enostavno ji je šola odveč.

Jabček - če pa otroku laufa pa toliko bolje, eni pač blestijo na vseh področjih in tudi potem v življenju so pravi multipraktiki [sm=smiley2.gif], bravo za njih in če je med njimi tudi tvoj otrok potem si zadel terno, če pa ni, pa je treba razmišljati v drugo smer.
Je pa res da (naj bi) vsak starš najbolje poznal svojega otroka in posledično tudi vedel, koliko zmore in kaj je dobro zanj.




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 18:32:01)


IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva

Lilijana, nisem rekla, da ima otrok to v podzavesti, ampak da imam jaz. In se temu primerno najbrž (podzavestno) tudi obnašam. Recimo, tiste nekajkrat ko je bilo treba nalogo narediti doma in smo imeli jok, stok, ne morem, težko je, butasto, brezveze, ne bom naredila tega itd... [sm=smiley36.gif], sem tvegala in rekla nekaj v smislu: OK, boš šla v šolo pač brez naloge. Sama razloži to učiteljici in se zmeni z njo. In glej ga zlomka, naloga je bila hitro narejena. Vsakič do sedaj. Ne vem, jaz to razumem, da otrok nekak začuti, da jaz ne bom prevzemala odgovornosti za njegove šolske obveznosti, sem tam vedno, da pomagam ( sem tudi ponudila pomoč), ampak ne bom pa je silila, prosila, grozila... To mora sama začutit, da je treba.
Zdaj edino to me malo žre, kaj bo ko se začnejo hormoni. Bo do takrat ponotranjila to, da mora sama poskrbeti za svoje obveznosti ali mi bo zabrusila: prav, bom pa brez naloge (če mama ne teži).[sm=smiley36.gif]


Ko podivljajo hormoni se ponavadi "odnotranji" marsikaj, s casoma pa pride vse na svoje. IMO je pametneje pustiti otroku osamosvajanje v ucenju ko je manjsi . saj ce zafura so posledice manje. pa se vedno jih je, dokler so mali, sram, da necesa niso naredikli. Ko so vecji preberejo, da sola od njih domacih nalog ne more zahtevati ins e zna zgoditi, da jih ne bodo pisali- Zadnjic namrec od kolegice uciteljice izvem, da ucitelj ne sme od otroka zahtevati domacih nalog in mu nepisanje DN ne sme upostevati pri ocenjevanju...




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 18:35:36)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
In komot lahko otrok fura vse.....problem nastane, ko zaradi preveč dodatnih dejavnosti šola postane problem....zahtevna, preveč nepotrebnega balasta itd.......


IMO nasa OS ni zahtevna , je zgolj zatupljujoca in slabo zastavljena. Ne spodbuja znanja temvec reprodukcije in faktiografije. POnuja slabo osnovo za nadaljne solanje saj otroke ne opremi z vescino razmisljanja, logicnega povezovanja itn. Ce je nekaj nekonsistentno, nelogicno in nerazumljivo bo seveda tolmaceno kot zahtevno....




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 18:42:54)

Ko so vecji preberejo, da sola od njih domacih nalog ne more zahtevati ins e zna zgoditi, da jih ne bodo pisali- Zadnjic namrec od kolegice uciteljice izvem, da ucitelj ne sme od otroka zahtevati domacih nalog in mu nepisanje DN ne sme upostevati pri ocenjevanju...

Res je, naloge niso obvezne, zato je prav, da otrok razume d.n. kot neke vrste vajo oz. utrjevanje in ne kot en nepotreben mus. Majhnemu še lahko vcepiš to idejo, večjemu težje, sploh ko mu začnejo biti pomembne druge stvari, ki jih prinese puberteta.

IMO nasa OS ni zahtevna , je zgolj zatupljujoca in slabo zastavljena. Ne spodbuja znanja temvec reprodukcije in faktiografije. POnuja slabo osnovo za nadaljne solanje saj otroke ne opremi z vescino razmisljanja, logicnega povezovanja itn. Ce je nekaj nekonsistentno, nelogicno in nerazumljivo bo seveda tolmaceno kot zahtevno....

Tudi s tem se moram - na žalost - strinjat.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 20:21:12)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

In prej otroka navadiš na red in delo, manj težav je.


Prej ga navadiš, prej te začne "sekirati" nazaj [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] .


A ti to iz lastnih izkušenj [sm=smiley2.gif]



Iz čigavih pa [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] ?

Zakaj se več ne učim to in to...da ne govorim o športu [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] . Sladke brige....naj tako ostane.


Itak, viš pa si čist vredu gor zrasla [sm=smiley36.gif] .



Še kar rastem, druge nimam, če se "moram" stalno nekaj učit. Ali vsaj ostajam, kjer se, ker če se ne učiš, avtomatično nazaduješ.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 20:25:43)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Sošolec ima sestro v 7. razredu, ki ima vsakodnevne treninge ob vikendih pa tekmovanja, tudi v tujini, in ji za šolo zmankuje časa ali pa se ji po treningu ne da več sesti za knjige in se je uspeh drastično znižal. Zato starši resno premišljujejo, da bi ukinili šport. Pa je deklica zelo dobra, tekmuje že z starejšimi dekleti, ampak enostavno ji je šola odveč.


Tukaj nekaj ne štima, saj šport običajno prinese celo lažje učenje; disciplina in fizična aktivnost delata svoje. Ali se dekle upira nečemu, ali je tako nadarjena, da ne rabi kaj dosti mignit niti pri športu (praviš, da tekmuje s starejšimi) plus brez discipline in prave spodbude. Ukinitev športa ne bo prinesla več učenja, vsaj bistveno ne.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 20:47:54)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Tukaj nekaj ne štima, saj šport običajno prinese celo lažje učenje; disciplina in fizična aktivnost delata svoje. Ali se dekle upira nečemu, ali je tako nadarjena, da ne rabi kaj dosti mignit niti pri športu (praviš, da tekmuje s starejšimi) plus brez discipline in prave spodbude. Ukinitev športa ne bo prinesla več učenja, vsaj bistveno ne.


Zakaj pa ima potem športna gimnazija potem določene "privilegije" napram splošni gimnaziji.......? Če šport prinese celo lažje učenje......ker na šprotno gimnazijo pa spet niso vpisano samo potencialni NBAjevci, ampak večinoma zgolj povprečni športniki.......








mojcaziga -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 20:56:52)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
ampak večinoma zgolj povprečni športniki.......

glede na vpisne pogoje to ne drži [sm=smiley13.gif]
Je treba imeto dosti točk iz OŠ in še dodatne točke, ki jih dobiš glede na svoj status kot športnik.
lp




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 21:02:55)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Tukaj nekaj ne štima, saj šport običajno prinese celo lažje učenje; disciplina in fizična aktivnost delata svoje. Ali se dekle upira nečemu, ali je tako nadarjena, da ne rabi kaj dosti mignit niti pri športu (praviš, da tekmuje s starejšimi) plus brez discipline in prave spodbude. Ukinitev športa ne bo prinesla več učenja, vsaj bistveno ne.


Zakaj pa ima potem športna gimnazija potem določene "privilegije" napram splošni gimnaziji.......? Če šport prinese celo lažje učenje......ker na šprotno gimnazijo pa spet niso vpisano samo potencialni NBAjevci, ampak večinoma zgolj povprečni športniki.......







Verjetno zato, ker so v teh letih prisotne daljše odsotnosti? Več treninga? Ne vem,  ne poznam sistema.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 21:11:36)


IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
ampak večinoma zgolj povprečni športniki.......

glede na vpisne pogoje to ne drži [sm=smiley13.gif]
Je treba imeto dosti točk iz OŠ in še dodatne točke, ki jih dobiš glede na svoj status kot športnik.
lp


Neki vpisni pogoji sigurno so.....moji nečaki so bili vsi v športni gimnaziji....noben pa ni v nobenem športu ravno blestel.....razen, da je hodil na vsakodnevne treninge (fuzbal v Murin klub, res pa da takrat ni bil klub v Ž ligi, vendar Mura že takrat ni več ravno blestela) in na tekme med vikendom.......pač čisto povprečni športniki......




liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 21:14:17)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Verjetno zato, ker so v teh letih prisotne daljše odsotnosti? Več treninga? Ne vem,  ne poznam sistema.


Take odsotnosti in treningi, kot je Plus minus opisala s primerom deklice v 7. razredu osnovne šole....nič več......





Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 21:20:04)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Verjetno zato, ker so v teh letih prisotne daljše odsotnosti? Več treninga? Ne vem,  ne poznam sistema.


Take odsotnosti in treningi, kot je Plus minus opisala s primerom deklice v 7. razredu osnovne šole....nič več......




Odvisno od športa.
Recimo da si podmladek Tine Maze, manjkaš pol zime.

Lenobni po naravi se športom vadijo ven in bi bili brez njega verjetno še slabši.
Uspešnjšim v šoli pa šport definitivno pomaga k boljšim ocenam.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 21:30:40)

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Odvisno od športa.
Recimo da si podmladek Tine Maze, manjkaš pol zime.




Takih je izredno, izredno malo in za njih bi zadoščal poseben tretma v kakršnikoli "klasični" srednji šoli......

in če si podmladek Tine Maze, dvomim, da po njenem treningu kar kipiš od energije in komaj čakaš, da se fiziko začneš učiti....ker če želiš postati vsaj približek podmladka Tine Maze ne zadošča zgolj talent, ampak nekaj ur treningov na dan.....in po nekaj urnem treningu pa si verjetno utrujen in ne kipiš ravno od energije in komaj čakaš, da se usedeš za knjige.....pa vmes še malo v šolo moraš iti, pa spati tudi moraš......

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Uspešnjšim v šoli pa šport definitivno pomaga k boljšim ocenam.


Vendar vsi niso uspešni v šoli in ne blestijo vsi na športnih področjih, čeprav se ukvarjajo s športom.....in take potem lahko šport obremenjuje in so po treningih in tekmah lahko utrujeni...še posebno, če športajo "pod prisilo".......




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 21:38:16)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Odvisno od športa.
Recimo da si podmladek Tine Maze, manjkaš pol zime.




Takih je izredno, izredno malo in za njih bi zadoščal poseben tretma v kakršnikoli "klasični" srednji šoli......

in če si podmladek Tine Maze, dvomim, da po njenem treningu kar kipiš od energije in komaj čakaš, da se fiziko začneš učiti....ker če želiš postati vsaj približek podmladka Tine Maze ne zadošča zgolj talent, ampak nekaj ur treningov na dan.....in po nekaj urnem treningu pa si verjetno utrujen in ne kipiš ravno od energije in komaj čakaš, da se usedeš za knjige.....pa vmes še malo v šolo moraš iti, pa spati tudi moraš......


Podmladkov je kar nekaj, ampak se ne razvijejo v vrhunske športnike.
Kako je ona delala šolo, ne vem..najbrž bo, ali je že kje, povedala.

V vsakem primeru je šport prej plus kot minus...od šole naprej, tudi v službi bolje funkcionirajo ljudje, ki kdaj premigajo rit.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 21:52:14)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


V vsakem primeru je šport prej plus kot minus...od šole naprej, tudi v službi bolje funkcionirajo ljudje, ki kdaj premigajo rit.


Se strinjam.....vendar tako dolgo, dokler te sprošča in te ne obremenjuje......

In ker si prej omenjala vrhunski šport....ob vrhunskem športu pa težko šolo delaš......bi bilo fajn o tem vprašati kake naše skakalce, ki so praktično še v šoli, ko dosegajo vrhunske rezultate.......kako sproščeni in polni energije za učenje so oni po svojem treningu....

Drugače pa....jaz sem nekoč kolesarila in plavala (zdaj, po otrokovem rojstvu, to počnem precej manj).....vsak dan od pol ure do eno uro.....pa jaz se nisem imela za športnico, to sem delala, ker mi je bilo všeč......nisem bila obremenjena z rezultati, s tem koliko dolžin preplavam, če nisem prišla na hrib na kolesu sem pač prišla ob kolesu.....to je bilo za sproščanje......če kak dan nisem športala, ni bilo sile.......tako da to, da mi odrasli malo migamo pol ure ali eno uro na dan, ko se nam pač da, je sproščanje......vsakodnevni trening otroka in tekme ter dober rezultat otroka oz. ekipe na tekmi, pa že ni samo sproščanje (ker otroci se ob igri tudi sproščajo)....ampak je tudi obremenitev.......




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 21:57:16)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


V vsakem primeru je šport prej plus kot minus...od šole naprej, tudi v službi bolje funkcionirajo ljudje, ki kdaj premigajo rit.


Se strinjam.....vendar tako dolgo, dokler te sprošča in te ne obremenjuje......

In ker si prej omenjala vrhunski šport....ob vrhunskem športu pa težko šolo delaš......bi bilo fajn o tem vprašati kake naše skakalce, ki so praktično še v šoli, ko dosegajo vrhunske rezultate.......kako sproščeni in polni energije za učenje so oni po svojem treningu....


Če si talent, te ne bi smelo, vsaj po moje. Če te, nisi talent [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], ampak samo ambicioznež.

Kaj pa vem, vrhunski športniki. Tukaj se vedno spomnim na ameriške, ki študirajo na tej in tej univerzi. Ampak spet, ne poznam, tako da težko kaj pametnega rečem.






Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 22:00:53)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

vsakodnevni trening otroka in tekme ter dober rezultat otroka oz. ekipe na tekmi, pa že ni samo sproščanje (ker otroci se ob igri tudi sproščajo)....ampak je tudi obremenitev.......


Meni je bilo sproščanje (nisem pa merilo). Eno leto nisem trenirala, ker mi prejšnji šport ni bil več všeč. Naslednje leto sem spet, od začetka (ne vprašaj, itak sem bila najslabša in sem morala grizt [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] ), ampak šola mi je bila ob tem pol lažja!




liliana -> RE: Način ocenjevanja (13.3.2014 22:09:57)

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Če si talent, te ne bi smelo, vsaj po moje. Če te, nisi talent [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], ampak samo ambicioznež.



Če si talent za določen šport, še ne pomeni, da si talnet tudi za fiziko in zgodovino.....in se moraš mogoče ta dva predmeta malo bolj učiti kot to, kako žogo zabiješ v gol.......

Ker roko za srce, vsi otroci, ki karkoli trenirajo niso talenti v enaki meri za šport, kot za šolo.....in eni rabijo v šoli bistveno več časa, da določeno znanje osvojijo kot drugi......in za te, ki rabijo več časa je potem šport lahko za šolo obremenjujoči......

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Kaj pa vem, vrhunski športniki. Tukaj se vedno spomnim na ameriške, ki študirajo na tej in tej univerzi. Ampak spet, ne poznam, tako da težko kaj pametnega rečem.


Jaz sem pa spomnim na svoje tri nečake......in njihove punce.....vseh 6 bilo v športni gimnaziji....takoj, ko pa so prišli na faks pa je vseh 6 s športom prenehalo.....tako da kar nekako dvomim, da je pri nas namen športnih gimnazij "izobraziti vrhunskega športnika"......




Stran: <<   < Prejšnja stran  4 5 [6] 7 8   Naslednja stran >   >>