liliana -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 19:41:16)
|
IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_ IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus IZVIRNO SPOROČILO: saragr Na razgovore pa ne hodim ( to delajo druge mame, ki skoz visijo pri učiteljici in vsaki reče, da otrok bi lahko napisal še to in to ), ker je isto, kot da bi se zabijala z glavo v zid, vedno ima kaj za svojo obrambo. Jaz pa ne mislim, da je to kaj slabega, če hodiš na GU, s tem pokažeš zanimanje za otroka, prav tako pa zanimanje za učiteljičino mnenje, ki tudi nekaj šteje. Ne vem, neke čudne odnose imate, kot da ste vsak na drugem bregu, morali bi biti na istem - v dobro otroka. Ja, neki čudni odnosi so to [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]. Je pa najlažje biti od daleč pameten. Če misliš, da si "boljša" od učiteljice, bodi boljša. Pojdi do nje, obnašaj se tako, da se ne bo počutila napadeno, in ugotovi, kako naj otrok dela da bosta tako ti kot učiteljica imeli enak oz. zelo podoben vtis o nivoju njegovega znanja in sposobnosti. Če že hočeš širino, eno je znanje, drugo je sposobnost, da ga v dani situaciji znaš na pravilen način uporabiti. Po napisanem tega tebi in tvojemu otroku manjka. In obstaja pa tudi možnost, da otrok tudi doma ne pove vsega po "pravici".......mogoče malo "prilagodi" tisto, kar mu je rekla učiteljica.......saj smo tudi mi kot osnovnošolci kaj hitro začeli razlagati staršem, da "nihče ni dobil pri tej nalogi vse točke.....da nihče ni pisal več kot 4....da je "stara" vsem, ki jih ima na "piki" dala komaj 3, čeprav so vedeli čisto vse......"....in današnji otroci so baje precej bolj pametni, kot smo bili mi, torej to svojo prednost znajo verjetno izkoristiti tudi v komunikaciji s starši, ko branijo svoje interese....... Kot je rekla paštetka, ni vse črno belo......in je zato mogoče fajn slišati tudi drugo plat zgodbe - učiteljičino......ne pa takoj idealizirati svojega otroka in dajati takoj v nič sposobnost učitelja....... In ne, v šoli sigurno ni vse idealno.......učiteljic je več takih, ki so to postali silom prilike in se samo pritožujejo nad starši, otroci in sistemom in so samo nezadovoljni........tudi ni idealen......konec koncev nismo tudi starši in naši otroci idealni.....vse več postaja tudi staršev takih, ki se zgolj pritožujejo nad učiteljicami, sistemom in idealizirajo svoje otroke "kako so bogi, ker se morajo učiti.....in čeprav se toliko učijo ne dobijo petice"......in požrejo vsako, ki mu jih proda svoj otrok brez da bi kakorkoli dvomili v to, kar otrok reče, da bi upravičil svoje neznanje in ne delo....... In s tem, ko se tako učitelji kot starši zgolj pritožujemo eni nad drugimi ne delamo nič dobrega našim otrokom.......učiteljice in šolski sistem se tako hitro ne bo spremenil, tudi če se bo sistem spremenil, bodo isti nezadovoljni učitelji (in tudi nezadovoljni starši) ostali......zato se je mogoče včasih tudi dobro prilagoditi dani situaciji, da probaš s svojo sposobnostjo kar najboljše iztisniti iz nje in tega naučiti tudi otroka.......da ne bo otrok tudi zrasel v takega odraslega, ki se bo zgolj pritoževal nad vsem in vsakim, sebe pa idealiziral.......
|
|
|
|