liliana -> RE: Način ocenjevanja (18.3.2014 21:37:48)
|
IZVIRNO SPOROČILO: petea liliana, mnogi starši zaradi tako postavljenega sistema mučijo sebe in otroka, ki mu je šolski sistem pretežak za njegovo takratno razvojno stopnjo, sploh, če opazijo, da bi čez nekaj mesecev pa določene zadeve veliko lažje absorbiral; in so zato jezni, razočarani, ker imajo zaradi idej strokovnjakov po nepotrebnem oteženo življenje, kot cela družina, saj morajo vsi skupaj vlagati ogromno napora za dosego rezultatov. In takšno šolanje se verjetno veliko prej upre otroku, če se ves čas od njega pričakuje veliko več, kot je z nekim zmernim vložkom in trudom sposoben doseči. ob uvajanju devetletke je bil sistem zastavljen in predstavljen drugače, kot se je sedaj tekom let razvil za tiste, ki jim gre brez težav ali jih je treba samo malo spodbuditi, ni problemov; a veliko otrok rabi veeeliiikooo spodbude, vodenja s strani staršev, vloženega napora - zanje šola predstavlja veliko težavo A je v zadnjih leti opaziti spremembe - mnogi starši spoznavajo, da ne bo otroku nič hudega, če bo šel v šolo kasneje. V našem vrtcu je v skupini našega letošnjega bodočega prvošolca 6 otrok, 1/4 generacije, ki niso šli v šolo s svojimi vrstniki! jaz pa mislim, da ni samo krivda na devetletki marveč na preveč institucionalizaren načinu življenja kamor smo pahnili otroke pred šolo in potem še v šoli......pa saj otroci praktično več nimajo možnosti za prosto igro in igranje na svoj način......pri enem letu v vrtec (tudi če je možnost babi servisa to baje ni zaželjeno, ker stari človek otroka ne more nič naučiti ampak tam otrok le prosto divja), otrok pa niti iz vrtca pošteno domov ne pride, pa se že začne: abc gibanja, balet, plesne urice, tuji jezik.....vse vodeno.....otrok mora vse početi vodeno, pod strokovnim vodstvom.....še na dopust morajo starši tja, kjer potekajo animacije za otroke, da otroku ni dolgčas......ker se otrok izgleda ni sposoben sam zabavati.....pa je, če mu pustiš.....se komot zaigra samo s kamni in nekaj trskami ter vodo...... in potem za vse krivimo šolo....po drugi strani pa starši otroku ne dovolimo več proste igre in prostega divnjanja ter igranja s punčkami in avti.....ker to baje ne razvija otrokovega pontencila in dela debila z njega.....in potem že pri enem letu začnemo s tem, da vse otrokove aktivnosti usmerjajo odrasli.....vse mora biti vodeno s strani odrasle osebe......trener mora dveletnega otroka učiti metati in loviti žogo.....profesionalni vaditelj mora 3 letnega otroka učiti plavati......pri štirih letih mora deklica k baletu in fantek k judu kjer otroka spet vaditelji usmerjajo.... In potem je za vse težave kriva šola oz. sistem šole, ker prezgodaj obremenjuje otroke......a starši pa s celo paleto dejavnosti že od otrokovega prvega ali drugega leta mnogo bolj obremenjujejo otroka kot šola......ker otrok se ne sme več igrati.....pa ravno igra je pred vstopom v šolo in tudi po vstopu v šolo precej pomembna za otrokov tudi intelektualni razvoj.....po moje mnogo bolj kot to, da nekajletnega otroka diplomirani difovec uči kako se pravilno meče žoga in kako se pravilno kravl plava.... In potem imaš starše, ki vozijo 6 letnega otroka v prvem razredu skoraj vsak dan na dve dejavnosti......skoraj do 4 popoldne pa je otrok v šoli.....in potem ti isti starši razlagajo, kako naporna je šola, zakaj mora otrok iti s 6 leti v šolo......da kaj pa si ona (učiteljica) misli, da naj ona kot mati z otrokom bere doma, saj ga ima v šoli, pa naj ga tam nauči, kot da imajo oni kot družina za te zadeve doma čas, saj imajo vendar do zadnje minute zapolnjen urnik......
|
|
|
|