saragr -> RE: Način ocenjevanja (5.4.2014 7:56:42)
|
Ronja ne moreš primerjati OŠ in fakultete, ker na fakulteti te en profesor uči en predmet in dobiš pri njemu le eno oceno ( kakršna je takšna je) a v OŠ te ena učiteljica uči vse predmete in zaključuje vse ocene. Tako, da tukaj ni primerjave. Meni osebo ocena, ne pomeni veliko, pomembno mi je, da ima otrok željo po učenju in da hodi z zadovoljstvom v šolo. Ocena mi ni merilo znanja, več mi pomeni,da vidim da se otrok zna učiti, kot pa kaj in koliko se nauči. A roko na srce, pri otrocih je ocena tista, kar motivira otroka za nadaljnje učenje. Učitelji imajo danes zvezane roke, kar se tiče discipline in podajanja znanja, saj je žal vedno več primerov, da je otrok tisti, ki ima vedno prav. Učitelji jih več ne smejo kaznovati za grdo obnašanje, tako kot so jih včasih, saj imajo takoj za vratom starše in grožnje z odvetniki(še posebej če se gre za otroke kakšne večje žvine) in zato se jaz v delo učiteljev ne vmešavam. Ampak, ko pa vidim, da je šlo vse skupaj krepko preko meje dobrega okusa, pa žal ne morem biti tiho. Ko nas je učiteljica klicala v šolo zaradi slabe discipline naših otrok, sem vedela, da je nekaj na tem, sem stopila na njeno stran in "privila" svojega otroka in mu povedala, kakšno obnašanje je v šoli primerno. In čeprav je vsaj polovica staršev rekla, da njihovi otroci niso takšni, jaz to nisem trdila, ker vem, da če bo samo eden v razredu se našel, ki bo delal neumnosti, mu bo takoj sledil drugi in tretji in tako dalje. Naslednji primer recimo je bil, da kar 25 otrok v razredu ni naredilo domače naloge (ker so govorili in niso slišali ) in jim je učiteljica dala minus ( s tremi minusi je negativna ocena ). Takrat se je vseh 25 staršev pritožilo učiteljici, da jim ni dobro povedala, kaj je za domačo nalogo. Ne, ni mogoče, da jim ni dobro povedala, ker dva otroka sta nalogo naredila, kar pomeni, da ostalih 25 pač ni poslušalo. In tukaj ni učiteljica kriva. Tako, da ne me zdaj tu napadat, da stojim ob strani samo svojemu sinu, da hočem, da ga vsi nosijo po rokicah in ujčkajo. Meni se je kar za dosti ocen zdelo, da bi lahko bile višje, ampak sem pustila vse na miru, ampak ko pa je šla stvar preko vseh meja, pa več nisem mogla biti tiho. Videla sem, da imate debato koliko domače naloge imajo vaši otroci, da je imajo premalo, da jim ve dajete dodatne vaje. Ok, kaj pravite na tole, da je otrok imel za domačo nalogo za napisati 25 strani vseh naučenih črk. Vsaka stran svoja črka ( velike in male pisane in tiskane ) poleg tega za prepisat en sestavek, ki je obsegal v zvezku napisane tri strani plus matematika. Miselno naloga ni bila težka, je pa vzela ogromno časa, saj ne moreš pričakovati od otroka njihove starosti, da bo sedel za zvezkom dokler ne konča. Normalno, da je delal z odmori. Poleg tega so otroci le še redkokateri test prinesli domov na vpogled, testi so ostajali v šoli. Starši smo jih lahko šli pogledat, ampak smo si morali vzeti prosto v službi za čas ki smo ga potrebovali, da gremo v šolo. Da je to enkrat dvakrat pa v redu, ne morem pa šefu vsaki teden reči, da potrebujem fraj ure, ker grem gledat otrokovo kontrolno nalogo (če bi seveda želela ) in učiteljica je vedela, da s tem ko ne daje testov domov, imamo starši manjši vpogled v njeno ocenjevanje. Ne razumem pa zakaj na skoraj vsaki odprti temi, kjer ima katerikoli član kakšne težave, takoj začne pljuvati po avtorju posta, zakaj v vsakem stavku najdete nekaj kar vas moti in dajete kontra, zakaj enostavno ne morete se zamisliti nad odprtim problemom in samo pomagati. Je danes res tako težko nekomu dati pameten in uporaben nasvet?
|
|
|
|