Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (12.3.2014 20:36:44)
|
IZVIRNO SPOROČILO: liliana IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_ IZVIRNO SPOROČILO: Sljiva Že itak vsak dan vsaj 15 min vadi inštrument (gš), pri tem nekak vztrajamo. Saj glede branja nimam kaj spodbujat, bere samoiniciativno, trenutno Harryja Potterja, še stran jo moram vlečt od knjige zvečer [sm=smiley36.gif] , sama se tudi pred kontrolkami spravi na Mojo matematiko vadit... Ne vem, bomo videli kaj bo kasneje, upam, da mi ne bo žal, da je ne tiščim za mizo vsak dan ... Ker dejstvo je, da NI navajena sedet vsak dan za šolo. Daleč od tega... Meni se to zdi dovolj. Disciplino ima, drugače ne bi vadila inštrumenta. Branje je knjig je osnova. In uči se sama. Ne sprašuj se več, če je ok..po moje je. Moja prijateljica je imela podoben primer......samo da je sin igral fuzbal ne flavte.....vsak dan skoraj dve uri......do letos je bilo vse super, ker je otrok bil tak biser, da ni rabil nič delati doma, da si na srečo vse v šoli zapomni.......ker ni bilo ocen.....potem pa šok.....ko so prve tri ocene bile 3.....in zdaj ga navajajo sedeti pri knjigi, ker očitno ne zadošča le to, kar sliši v šoli......in dejstvo je tudi tam bilo, da otrok NI NAVAJEN sedeti pri knjigi...... Tako da, težko je biti pameten in ugotoviti, kaj je boljše, da otroka čisto pustiš, da se sam disciplinira (po moje so taki pridni 6 letniki izredno redki).....jaz sem sicer pristaš tega, da otrok čim več osvoji sam, predvsem nekaj leten, majhen otrok......pri šoli pa nekako nisem in sem mnenja, da otrok v začetku rabi rahlo vzpodbudo, da se "disciplinira", da bo znal sedeti malo tudi za knjigami in to tudi takrat, ko njemu ne bo všeč in bi se raje igral......ker konec koncev, bo že brez študija to 15 let njegovo "delo" in njegova "odgovornost"....... Odvisno je tudi kaj trenira oz. vadi, če je to neka resna zadeva, ki poteka 3-5x na teden + tekme, nastopi ob sobotah/nedeljah, je ob res brihtnih otrocih možno tam nekje do konec druge triade. Zadnja triada pa ob takem tempu obšolske dejavnosti ne zdrži pri 4,5, ampak pade. Zdaj je pa spet odvisno, kaj je družini bolj pomembno šola ali dejavnost. Ker če je otrok res talentiran za šport ali glasbo, potem nekako dajo prednost talentu, saj v končni fazi mu je to lahko tudi kasnejša služba. Ampak takih res talentiranih je bolj malo, sicer pa imajo v začetku 4. razreda ocenjevanje nadarjenosti in verjetno se že tam vidi, če je med njimi. Drugače se pa jaz tudi strinjam s tem, da je v prvem planu šola, v drugem pa popoldanske dejavnosti. In prej otroka navadiš na red in delo, manj težav je.
|
|
|
|