RE: Način ocenjevanja (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 19:34:37)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Dve poti imaš - ali se vtikaš v delo učitelja, ali otroka naučiš ločiti, kaj je bolj in kaj manj pomembno. V konkretnem primeru je bila to zadnja naloga.


V delo učitelja se je veliko lažje vtakniti.....

mene zelo preseneča kako se praktično vsak starš razume v učiteljski poklic, da vsak starš ve, kako bi moral učitelj določeno snov učiti......naletela sem celo na take starše, ki vedo, VEDO, da delovni zvezki na eni osnovni šoli niso dovolj dobri za otroka in da so zaradi delovnih zvezkov vpisali otroke na drugo osnovno šolo.....kako lahko to en povprečen starš, s triletno poklicno šolo ve, ne vem, vendar on VE.....


Tudi če veš, zakaj bi se vtikal [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]. Nauči otroka bolje, če si boljši.

Edina sprejemljiva opcija mi je vtikanje v nekaj, kar posega v otrokovo integriteto - ampak to je prej vprašanje vzgoje kot izobraževanja. Ostalo pa - no go. Včasih je kaj pretežko (in včasih je kaj prelahko in je ocena podarjena!), ampak to je življenje, kjer ni pravičnosti. Ob tem lahko otroka samo naučim, kako iti čez to, ali mu pomagam, da se naslednjič temu izogne oz. naredi, da bo bolje. Popolne pravičnosti pa ni. Kaj pa vem, meni je šlo vsako vtikanje staršev že v šoli na jetra, kaj šele sedaj; sploh pa na podlagi ene ocene.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 19:42:32)

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Enkrat slišal, si zapomni in znal.
In ne pričakujem od otroka preveč, ampak samo tisto, kar vem, da je sposoben, da zna in da to izkoristi.


Pojdi na govorilne in vprašaj, zakaj ocena 3 in kako to, da na testu ni mogel pokazati vseh sposobnosti.




Paštetka -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 20:09:20)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Enkrat slišal, si zapomni in znal.
In ne pričakujem od otroka preveč, ampak samo tisto, kar vem, da je sposoben, da zna in da to izkoristi.


Pojdi na govorilne in vprašaj, zakaj ocena 3 in kako to, da na testu ni mogel pokazati vseh sposobnosti.


Pri nas je bilo podobno, sicer ni bila trojka ... Mali je znal bistvo napisati zelo na kratko. In ker je pač bilo vedno premalo, sem mu rekla, da če učiteljica reče vsaj pet, da napiše deset, .... Komaj sem mu razložila, da učiteljica ne vidi v njegovo glavo, da on nekaj obvlada in je zato potrebno pač bolj široko opisati. Pa je volk sit in koza cela.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 20:39:48)

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Enkrat slišal, si zapomni in znal.
In ne pričakujem od otroka preveč, ampak samo tisto, kar vem, da je sposoben, da zna in da to izkoristi.


Pojdi na govorilne in vprašaj, zakaj ocena 3 in kako to, da na testu ni mogel pokazati vseh sposobnosti.


Pri nas je bilo podobno, sicer ni bila trojka ... Mali je znal bistvo napisati zelo na kratko. In ker je pač bilo vedno premalo, sem mu rekla, da če učiteljica reče vsaj pet, da napiše deset, .... Komaj sem mu razložila, da učiteljica ne vidi v njegovo glavo, da on nekaj obvlada in je zato potrebno pač bolj široko opisati. Pa je volk sit in koza cela.


Samo to je celo življenje tako - v enem delu izrazimo bistvo sebe (v tem primeru kratka obnova bistvenega), v drugem se prilagodimo (povemo več od bistvenega) okolju toliko, da zadovoljimo osnovne zahteve.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 22:06:39)

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Veš Liliana lepo si opisala kaj vse nekateri starši delajo, da sforsirajo otroka v učenje nečesa za kaj še ni pripravljen, a pri nas ni bilo tako; otrok je bil v družbi starejših šolskih otrok in je vsaki podatek ( črke, številke ) enostavno vpijal v sebe. Enkrat slišal, si zapomni in znal.
In ne pričakujem od otroka preveč, ampak samo tisto, kar vem, da je sposoben, da zna in da to izkoristi.


Moj brat je bil tak pri matematiki in kasneje še pri fiziki......enkrat slišal in znal, znal si je tudi razložiti oz. predstavljati "zakaj je to tako" in ne da je "zgolj tako"......obnove in na splošno slovenščina in zgodovina pa mu nikoli niso šli in ni mogel pri teh predmetih delovati po principu "enkrat slišal, si zapomnil in znal" tako kot pri matematiki.....in v osnovni šoli zaradi slovenščine in zgodovine ni bil nikoli odličen, ker ju ni imel več kot tri.....in na gimnaziji bi verjetno zaradi slovenščine in zgodovine pogorel......na srednji elektro pa je blestel.......ni vsak za vse......ta aspekt včasih pozabljamo......da otroci mogoče niso "geniji" za vse......takih, kot Leonardo je malo, da bi bili hkrati hudo nadpovprečni na umetnostnem in še na matematičnem področju.....




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 22:28:08)


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Ma, ja, Frodo, to pričakovat od šole je iluzorno.


Pri nas vsekakor, je pa to dejansko naloga sole. Kot je naloga vrtca izenacit izhodiscne moznosti otrok in s tem zmanjsati razlike, ki se pojavijo zaradi razlicnih socialnih, ekonomskih in drugih dejavnikov.

Mene nobena šola ni naučila "skakanja in plezanja" in mojega otroka tudi ne bo naučila kako najti izgovor ali priliko, da se izogne "raztrganim hlačam". Tega se mora vsak posameznik naučiti sam. Niso vse familije enake, ne razmišljamo vsi enako in zato so pogledi na rešitve, veščine (skils, kot pravijo angleži), in iznajdljivost tisti, ki posameznike reva gor ali dol. in žal nobena šola ne more dati tega nobenemu, saj smo si prveč različni. Šola lahko vleče in uči samo neko linijo, vsa odtsopanja pa so odvisna od posameznika in vzgoje.


Sola lahko da nacin razmisljanja, logiko po kateri stvari lahko pogledas iz drugega zornega kota. Sola ti mora dati osnovno znanje in instrumente kako nadgrajevati znanje in ne zgolj reprodukcijo in faktografijo kot se gremo sedaj.

Saj pa ne more šola naučiti vse po vrsti kako moraš gledat out of the box. Če bi temu ne bilo tako, bi po svetu hodili sami znanstveniki in inovatorji.


Zagotovo ne more nauciti vse po vrsti, mora pa vecino nauciti, namesto, da ih sama tlaci "in the box".

Jaz mirne vesti povem, da me nobena šola, učitelj ni nič naučil. Vse sem se sama naučila. Nihče ti ne more ničesar v glavo vcepiti, če ti vse drugo hodi po glavi. Žal. In danes, ko imajo otroci na voljo internet, ko imajo možnost iskanja odgovorov na dlani... Od vsakega posameznika je odvisna kak daleč bo vrtal.


Pa se kako lahko ucitelj zbudi zanimanje za predmet ali za vrtanje naprej. En ist predmet je lahko zanimiv in lahko dolgocasen in zamorjen... odvisno od ucitelja. Zato imamo dobre in slabe ucitelje... Ucitelje, ki znajo in zmorejo in ucitelje, ki samo po placo v sluzbo hodijo.

In, ko imaš v razredu 20 ali več različnih učencev, ima lahko učitelj samo čarobno palico, da se bo vsakemu posamezniku prilagodil.


Ce je "sirok", bo vsak posameznik - ucenec nasel sebe v sirini uciteljeve misli. To je carobna palica.

Moj je recimo čisti naravoslovec, deužboslovne stvari so mu za pop***, ko se mora učiti. In kako bo 20 takih nekdo učil gledati izven škatle. Ni šans, da kdorkoli to zmore. Kdor to pričakuje lahko otroka vpiše v privat šolo ali najame privat učitelja. Žal.


Gledanje out of the box ni nacin za druzboslovje ali naravoslovje je nacin razmisljanja ins prejemanj ne glede na vrsto zanosti. Ce oseba ne zna pogldati cez meje politicno korektnega ali ne bo znala podvomiti o avtoriteti je vseeno o kateri znanosti govoris. Enostavno en zna, pa ce je naravoslovewc ali druzboslovec. Sirina je stanje uma.




Frodo Bisagin -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 22:29:50)


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka


IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.


Ti je ze jasno zakaj imajo take teste kot jih imajo in rezultate kot jih imajo.
Nekoc je ena moja profesorica na faxu komentirala delo nekega nasega kolega - da je tako prestrasen pred svojim neznanjem in nesiguren o svojem znanju, da maltretira vse okoli sebe.


Ja, tega pa jaz ne razumem.


Popolnoma si zgresila poanto.




mateyka -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 22:49:24)

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin
Gledanje out of the box ni nacin za druzboslovje ali naravoslovje je nacin razmisljanja ins prejemanj ne glede na vrsto zanosti. Ce oseba ne zna pogldati cez meje politicno korektnega ali ne bo znala podvomiti o avtoriteti je vseeno o kateri znanosti govoris. Enostavno en zna, pa ce je naravoslovewc ali druzboslovec. Sirina je stanje uma.


mislim, da vem o čem govoriš. še zdaj se spomnim (eden mojih prvih šolskih spominov), ko mi je oče rekel (zgleda sem se neki bunila in zmrdovala pri domači nalogi), da si moram sama snov narest zanimivo, če ne, je ne bom nikoli znala in bom znala ful malo stvari ter se bom samo matrala. se spomnim, da sem premišljevala o tem, kako bi to lahko naredila in sem kasneje to kar dostikrat uporabljala, da sem recimo znala in izdelala predmete, ki mi niso glih bili interesantni.

samo ni veliko otrok, ki bi bili pripravljeni ali zmožni tako pristopit pri recimo 7-9 letih k tej filozofiji in jo aplicirat na svoj sistem učenja nasploh. je pa kul, če so - ful lažje, povem iz izkušenj (plus starš ima manj neprijetnega dela, haha) [sm=smiley1.gif]




mateyka -> RE: Način ocenjevanja (10.3.2014 22:57:37)


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.


upam, da si ji povedala kam si lahko zatakne svojo NEpamet na naslednjem sestanku. ker jaz bi jo naslednjič direkt vprašala za kaj je to dobro, da se ne uči po logiki, ampak da se mora driblat na pamet. zakaj že??

koja koka. unbelivable..
kaj me take neumnosti pogrejejo.. [img]http://www.cool-smileys.com/images/294.gif[/img]




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 7:29:54)


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.


upam, da si ji povedala kam si lahko zatakne svojo NEpamet na naslednjem sestanku. ker jaz bi jo naslednjič direkt vprašala za kaj je to dobro, da se ne uči po logiki, ampak da se mora driblat na pamet. zakaj že??

koja koka. unbelivable..
kaj me take neumnosti pogrejejo.. [img]http://www.cool-smileys.com/images/294.gif[/img]



Tole je meni tudi zgrešeno!
Naši (sicer je drugi razred) so imeli pred cca 3 meseci tudi koledar. Pa je bil princip tak, da so prvo prinesli v šolo koledarje - eni namizne, drugi stenske, potem žepne itn. Pa učiteljica jim je vsakemu dala koledarček (mislim, da jih je dobila v Lidlu). In na osnovi tega so se potem učili - kako si dnevi sledijo v tednu, v mesecu, v letu itn. Praznike, rojstne dneve, dela prost dan. Pri preverjanju znanja pa je od njih zahtevala, da naštejejo vsaj 5 praznikov, da znajo iz koledarja določit dan (torej poišče dan v mesecu in pove - recimo 11.3. - torek), zapis datuma, kaj vse lahko razberejo iz koledarja in katere koledarje poznajo. Koledar so na lušten način spoznali - samo drilali so se pa vseeno praznike na pamet.
Kaj [sm=hudicek1.gif] lahko več veš o koledarju pri teh letih in kje je učiteljica nesposobna, da jih napoti na internet?




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 7:34:50)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Dve poti imaš - ali se vtikaš v delo učitelja, ali otroka naučiš ločiti, kaj je bolj in kaj manj pomembno. V konkretnem primeru je bila to zadnja naloga.


V delo učitelja se je veliko lažje vtakniti.....

mene zelo preseneča kako se praktično vsak starš razume v učiteljski poklic, da vsak starš ve, kako bi moral učitelj določeno snov učiti......naletela sem celo na take starše, ki vedo, VEDO, da delovni zvezki na eni osnovni šoli niso dovolj dobri za otroka in da so zaradi delovnih zvezkov vpisali otroke na drugo osnovno šolo.....kako lahko to en povprečen starš, s triletno poklicno šolo ve, ne vem, vendar on VE.....




Malo že pretiravaš. Ker tole si napisala, kot da se vsi lepo po vrsti vtikujejo v delo učitelja, pa ni tako. Dotični primeri (ja, vsak se najde v svojem delu kdaj s temi briljantneži) pa znajo itak vse - in solijo pamet delavka na UE, zidarju, keramičarju, kemiku, strojniku in vse po spisku. Niste samo učiteji tisti, ki se spopadate s takimi ljudmi.


Bi pa avtorico tele teme vprašala, kaj je to ogromno napisano? Ker nek tretješolec nekih hudih spisov ne piše. Pomojem je bil keč samo v tem, da ima učiteljico, ki rada vidi dolge zapise - sam je napisal cca 3,4 stavke na odgovor, ona jih je pa zahtevala 5 ali več?




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 7:51:19)


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.


upam, da si ji povedala kam si lahko zatakne svojo NEpamet na naslednjem sestanku. ker jaz bi jo naslednjič direkt vprašala za kaj je to dobro, da se ne uči po logiki, ampak da se mora driblat na pamet. zakaj že??

koja koka. unbelivable..
kaj me take neumnosti pogrejejo.. [img]http://www.cool-smileys.com/images/294.gif[/img]



Tole je meni tudi zgrešeno!
Naši (sicer je drugi razred) so imeli pred cca 3 meseci tudi koledar. Pa je bil princip tak, da so prvo prinesli v šolo koledarje - eni namizne, drugi stenske, potem žepne itn. Pa učiteljica jim je vsakemu dala koledarček (mislim, da jih je dobila v Lidlu). In na osnovi tega so se potem učili - kako si dnevi sledijo v tednu, v mesecu, v letu itn. Praznike, rojstne dneve, dela prost dan. Pri preverjanju znanja pa je od njih zahtevala, da naštejejo vsaj 5 praznikov, da znajo iz koledarja določit dan (torej poišče dan v mesecu in pove - recimo 11.3. - torek), zapis datuma, kaj vse lahko razberejo iz koledarja in katere koledarje poznajo. Koledar so na lušten način spoznali - samo drilali so se pa vseeno praznike na pamet.
Kaj [sm=hudicek1.gif] lahko več veš o koledarju pri teh letih in kje je učiteljica nesposobna, da jih napoti na internet?


Pri nas so na enak način v drugem razredu spoznavali koledar.




saragr -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 8:23:17)

Jabček poanta ni v tem, da otrok napiše premalo ali preveč, ampak v tem, da nikoli ni dovolj dobro napisano. Če je vprašanje kaj veš o koledarju in otrok napiše, kaj je koledar ( če ostanem pri tej temi ), da je označen z letnico, da prikazuje mesece (jan, feb... ), tedne, dneve ( ti so pon, tor...), praznike, nekateri tudi polno luno. Pa se poglobi v mesece in napiše da so včasih se imenovali drugače in napiše kako. Da pove, da nimajo vsi meseci isto število dni, da napiše posebnost meseca februarja s prestopnim letom. Kaj je tu še potrebno več? Kaj mora tudi narisati koledar??
Na razgovore pa ne hodim ( to delajo druge mame, ki skoz visijo pri učiteljici in vsaki reče, da otrok bi lahko napisal še to in to ), ker je isto, kot da bi se zabijala z glavo v zid, vedno ima kaj za svojo obrambo.
Sem prišla do zaključka da učiteljica prvo pregleda vse naloge in vidi, da vsak otrok ve nekaj drugega in da vse točke samo tistemu ki je v svoji nalogi napisal vse stvari ( mislim, en je napisal to in to, drugi nekaj drugega, tretji tretjo; a samo ta ki je povzel od vseh vse je lahko dobil vse točke ).
Glede tega, da moramo starši otroke naučiti širše razmišljati: saj učimo otroke širše razmišljati, problem je, ker vsaka razlaga katero starši damo otrokom, ni v redu za uciteljico. Hoce drugače. Ja pol jim naj pa ona razloži, če njenih standardov nič in nihče ne zadovoljuje. Prej je bila učiteljica v srednji šoli in verjetno od osnovnošolcev zahteva toliko kot je prej od srednješolcev.




petea -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:26:33)

Kako lahko ucitelj s srednje sole presedla na razredno stopnjo
osn.sole?




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:29:39)


IZVIRNO SPOROČILO: petea

Kako lahko ucitelj s srednje sole presedla na razredno stopnjo
osn.sole?



Brez problema. Ima ustrezno šolo za oboje?




Paštetka -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:39:32)

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Ma, ja, Frodo, to pričakovat od šole je iluzorno.


Pri nas vsekakor, je pa to dejansko naloga sole. Kot je naloga vrtca izenacit izhodiscne moznosti otrok in s tem zmanjsati razlike, ki se pojavijo zaradi razlicnih socialnih, ekonomskih in drugih dejavnikov.

Mene nobena šola ni naučila "skakanja in plezanja" in mojega otroka tudi ne bo naučila kako najti izgovor ali priliko, da se izogne "raztrganim hlačam". Tega se mora vsak posameznik naučiti sam. Niso vse familije enake, ne razmišljamo vsi enako in zato so pogledi na rešitve, veščine (skils, kot pravijo angleži), in iznajdljivost tisti, ki posameznike reva gor ali dol. in žal nobena šola ne more dati tega nobenemu, saj smo si prveč različni. Šola lahko vleče in uči samo neko linijo, vsa odtsopanja pa so odvisna od posameznika in vzgoje.


Sola lahko da nacin razmisljanja, logiko po kateri stvari lahko pogledas iz drugega zornega kota. Sola ti mora dati osnovno znanje in instrumente kako nadgrajevati znanje in ne zgolj reprodukcijo in faktografijo kot se gremo sedaj.

Saj pa ne more šola naučiti vse po vrsti kako moraš gledat out of the box. Če bi temu ne bilo tako, bi po svetu hodili sami znanstveniki in inovatorji.


Zagotovo ne more nauciti vse po vrsti, mora pa vecino nauciti, namesto, da ih sama tlaci "in the box".

Jaz mirne vesti povem, da me nobena šola, učitelj ni nič naučil. Vse sem se sama naučila. Nihče ti ne more ničesar v glavo vcepiti, če ti vse drugo hodi po glavi. Žal. In danes, ko imajo otroci na voljo internet, ko imajo možnost iskanja odgovorov na dlani... Od vsakega posameznika je odvisna kak daleč bo vrtal.


Pa se kako lahko ucitelj zbudi zanimanje za predmet ali za vrtanje naprej. En ist predmet je lahko zanimiv in lahko dolgocasen in zamorjen... odvisno od ucitelja. Zato imamo dobre in slabe ucitelje... Ucitelje, ki znajo in zmorejo in ucitelje, ki samo po placo v sluzbo hodijo.

In, ko imaš v razredu 20 ali več različnih učencev, ima lahko učitelj samo čarobno palico, da se bo vsakemu posamezniku prilagodil.


Ce je "sirok", bo vsak posameznik - ucenec nasel sebe v sirini uciteljeve misli. To je carobna palica.

Moj je recimo čisti naravoslovec, deužboslovne stvari so mu za pop***, ko se mora učiti. In kako bo 20 takih nekdo učil gledati izven škatle. Ni šans, da kdorkoli to zmore. Kdor to pričakuje lahko otroka vpiše v privat šolo ali najame privat učitelja. Žal.


Gledanje out of the box ni nacin za druzboslovje ali naravoslovje je nacin razmisljanja ins prejemanj ne glede na vrsto zanosti. Ce oseba ne zna pogldati cez meje politicno korektnega ali ne bo znala podvomiti o avtoriteti je vseeno o kateri znanosti govoris. Enostavno en zna, pa ce je naravoslovewc ali druzboslovec. Sirina je stanje uma.


Žal te lahko samo na kratko razočaram z odgovorm: Šola UČI in ne NAUČI! Zakaj? ker je od vsakega posameznika odvisno ali se bo NAUČIL ali ne.

Lahko se učitelj na trepalnice vrže in če bom jaz z mislimi pri moji najnovejši računalniški igrici ali v planiranju napada na sošolca ali na travniku za žogo, je vse zamanj. Dejstvo je, da smo ljudje in učenci različni in jih nikakor ne moremo, niti ne smemo enačiti. Nikoli ne bomo vsi enaki v dojemanju, sprejemanju, odločanju kaj je prav in kaj ne. Tudi inštrukcije lahko straši plačujejo, pa ne bom razumela učiteljeve razlage, če tega ne bom hotela, če ne bom sama na to pripravljena.

Tako se ločimo tudi po službah. Žal. Če nimaš tistega v sebi, enostavno nimaš in nikoli ne boš imel, če SAM, tega ne boš hotel ali te kdo PORINE ali PRISILI v to.




petea -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:40:27)

Kaksna pa zadostuje za obe varianti? Ali ima dve diplomi?




Paštetka -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:44:35)


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.


upam, da si ji povedala kam si lahko zatakne svojo NEpamet na naslednjem sestanku. ker jaz bi jo naslednjič direkt vprašala za kaj je to dobro, da se ne uči po logiki, ampak da se mora driblat na pamet. zakaj že??

koja koka. unbelivable..
kaj me take neumnosti pogrejejo.. [img]http://www.cool-smileys.com/images/294.gif[/img]



Tole je meni tudi zgrešeno!
Naši (sicer je drugi razred) so imeli pred cca 3 meseci tudi koledar. Pa je bil princip tak, da so prvo prinesli v šolo koledarje - eni namizne, drugi stenske, potem žepne itn. Pa učiteljica jim je vsakemu dala koledarček (mislim, da jih je dobila v Lidlu). In na osnovi tega so se potem učili - kako si dnevi sledijo v tednu, v mesecu, v letu itn. Praznike, rojstne dneve, dela prost dan. Pri preverjanju znanja pa je od njih zahtevala, da naštejejo vsaj 5 praznikov, da znajo iz koledarja določit dan (torej poišče dan v mesecu in pove - recimo 11.3. - torek), zapis datuma, kaj vse lahko razberejo iz koledarja in katere koledarje poznajo. Koledar so na lušten način spoznali - samo drilali so se pa vseeno praznike na pamet.
Kaj [sm=hudicek1.gif] lahko več veš o koledarju pri teh letih in kje je učiteljica nesposobna, da jih napoti na internet?


verjetno iz istega razloga kot računanje na prste ali poštevanka [sm=smiley1.gif]




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:44:43)


IZVIRNO SPOROČILO: petea

Kaksna pa zadostuje za obe varianti? Ali ima dve diplomi?



Tukaj sta skorajda res potrebni dve diplomi. Ali pa opcija, da je na podiplomcu šla nekaj v vezi z razrednim poukom (čeravno mislim, da se te dve diplomi tudi po stopnji izobrazbe razlikujeta, al je to predšolska vzgoja? Res ne vem, mogoče bo katera, ko ima kaj takega opravljenega več napisala)....




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:47:43)


IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.


upam, da si ji povedala kam si lahko zatakne svojo NEpamet na naslednjem sestanku. ker jaz bi jo naslednjič direkt vprašala za kaj je to dobro, da se ne uči po logiki, ampak da se mora driblat na pamet. zakaj že??

koja koka. unbelivable..
kaj me take neumnosti pogrejejo.. [img]http://www.cool-smileys.com/images/294.gif[/img]



Tole je meni tudi zgrešeno!
Naši (sicer je drugi razred) so imeli pred cca 3 meseci tudi koledar. Pa je bil princip tak, da so prvo prinesli v šolo koledarje - eni namizne, drugi stenske, potem žepne itn. Pa učiteljica jim je vsakemu dala koledarček (mislim, da jih je dobila v Lidlu). In na osnovi tega so se potem učili - kako si dnevi sledijo v tednu, v mesecu, v letu itn. Praznike, rojstne dneve, dela prost dan. Pri preverjanju znanja pa je od njih zahtevala, da naštejejo vsaj 5 praznikov, da znajo iz koledarja določit dan (torej poišče dan v mesecu in pove - recimo 11.3. - torek), zapis datuma, kaj vse lahko razberejo iz koledarja in katere koledarje poznajo. Koledar so na lušten način spoznali - samo drilali so se pa vseeno praznike na pamet.
Kaj [sm=hudicek1.gif] lahko več veš o koledarju pri teh letih in kje je učiteljica nesposobna, da jih napoti na internet?


verjetno iz istega razloga kot računanje na prste ali poštevanka [sm=smiley1.gif]




Verjetno. Čeprav naš je matematik in je njemu to vse logično [sm=smiley36.gif] Ravno včeraj je imel stolpični diagram za dopolnit, ne govori kake varijacije je imel. Od zadaj, naprej, po predhodnikih, v glavnem ni da ni. Od 1 do 100 je dolgočasno [sm=smiley36.gif] Ampak niso vsi otroc za vse...




saragr -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:52:30)

Ni stvar v diplomi, stvar je v pristopu. Srednješolcu lahko vržeš par osnovnih dejstev in on bo moral in znal izluščiti bistvu, tretješolci se pa to šele učijo in vsaj malo pomoči s strani tule MORA biti. Otroci so v tej starosti tako željni znanja, da vpijejo vsako stvar, samo da se jim predstavi kot interesantna. A ne da se odpre knjiga in se bere iz nje. Zakaj smo sploh mogli kupovati zvezke, če v njih skoraj nič ne pišejo? Tule lahko argumentirate proti kolikor hočete, a vem, da smo mi v OŠ prvo odprli zvezek in pisali definicije, razlage, primere in šele potem šli na knjigo ali delovni zvezek. S tem a je bil poudarek na tem, da je učitelj vedno vprašal. če razumemo snov. Danes se pa odpre knjiga, prečita stavek in se v treh besedah pove za kaj se gre. Toliko pa tudi ni šolski plan natrpani, da si učitelj ne more vzeti teh par minut za podrobno obrazložitev.




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 9:58:03)


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Jabček poanta ni v tem, da otrok napiše premalo ali preveč, ampak v tem, da nikoli ni dovolj dobro napisano. Če je vprašanje kaj veš o koledarju in otrok napiše, kaj je koledar ( če ostanem pri tej temi ), da je označen z letnico, da prikazuje mesece (jan, feb... ), tedne, dneve ( ti so pon, tor...), praznike, nekateri tudi polno luno. Pa se poglobi v mesece in napiše da so včasih se imenovali drugače in napiše kako. Da pove, da nimajo vsi meseci isto število dni, da napiše posebnost meseca februarja s prestopnim letom. Kaj je tu še potrebno več? Kaj mora tudi narisati koledar??
Na razgovore pa ne hodim ( to delajo druge mame, ki skoz visijo pri učiteljici in vsaki reče, da otrok bi lahko napisal še to in to ), ker je isto, kot da bi se zabijala z glavo v zid, vedno ima kaj za svojo obrambo.
Sem prišla do zaključka da učiteljica prvo pregleda vse naloge in vidi, da vsak otrok ve nekaj drugega in da vse točke samo tistemu ki je v svoji nalogi napisal vse stvari ( mislim, en je napisal to in to, drugi nekaj drugega, tretji tretjo; a samo ta ki je povzel od vseh vse je lahko dobil vse točke ).
Glede tega, da moramo starši otroke naučiti širše razmišljati: saj učimo otroke širše razmišljati, problem je, ker vsaka razlaga katero starši damo otrokom, ni v redu za uciteljico. Hoce drugače. Ja pol jim naj pa ona razloži, če njenih standardov nič in nihče ne zadovoljuje. Prej je bila učiteljica v srednji šoli in verjetno od osnovnošolcev zahteva toliko kot je prej od srednješolcev.


Če res tako ocenjuje, potem je to skrajno čudno. Naši se morajo naučiti to kar je napisano v zvezku, delovnem zvezku in učbeniku. In če vse to zna ne more biti drugače kot 5, lahko sicer napiše še kaj po svoje, ampak to ne viša ocene. Če je treba kaj našteti, pa imajo napisano koliko morajo stvari morajo našteti, lahko tudi več, ni nič hudega.
Jaz pa ne mislim, da je to kaj slabega, če hodiš na GU, s tem pokažeš zanimanje za otroka, prav tako pa zanimanje za učiteljičino mnenje, ki tudi nekaj šteje. Ne vem, neke čudne odnose imate, kot da ste vsak na drugem bregu, morali bi biti na istem - v dobro otroka.




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 10:08:34)

Paštetka in Frodo jaz bi rekla, da imate obe prav, nekaj ima otrok v sebi, nekaj pa lahko tudi učitelj motivira. Ampak na žalost je vedno manj takšnih učiteljev, ki znajo snov predstaviti na zanimiv način in vedno manj je takšnih otrok, ki se sami potrudijo. In če imaš takšno situacijo, mora tu nastopiti starš, kot je v Mataykinem primeru. Konec koncev je v starših največji interes, da otrok nekaj doseže v življenju, utopično je to pričakovati od drugih, še manj pa od otroka v teh letih.




saragr -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 10:14:16)

Na razgovore ne hodim Več, prej sem, a sem videla da je isto kot zabijanje z glavo v zid. Karkoli sem ji rekla, je dala kontra odgovor. edino kar sem lahko izluščila iz njenih odgovorov je, da hoče več. Je sicer sama rekla, da njej je super, da starši hodijo, da vidi da imajo interes za šolo, ampak tolko interesa pa tudi nimam da bom skoz tam visela, če vidim da nima smisla. Rajši izkoristim čas, da otroke odpeljem ven, da se igrajo, da spravi glavo malo ven iz knjig. Ko si napisala, da imajo otroci napisano koliko naj naštejejo, no pri nas so v testu za to narisane črtice. In postavljena vprašanja, na črto je potrebo napisati en odgovor. Mislim eno vprašanje in ena kratka črtica dovolj prostora za napisat potrebo besedo. Prinese sin test domov, polovica naloge pravilna, pri polovici vprašaji. Takrat sem šla s testom v šolo vprašat zakaj so vprašaji, če je napisal odgovor in do konca zapolnil prostor. In mi reče učiteljica, saj če vedo da lahko še kaj napišejo, naj pa pišejo na spodnjo stran papirja in tako dobijo več točk. Ja zakaj pa pol riše črtice? Če hoče več in bolj obširno naj da pa pet strani testa, da se bodo razpisali. Prvo jih omeji z enim odgovorom pol pa hoče več. ( no to je bil bolj sestavek in med stavki črtice, tako da jaz tu ne vidim logike, zakaj bi otrok dal odgovor na črto, pol pa vlekel puščice po celem papirju in spodaj pisal kaj vse bi še lahko bil tam napisano. Druga je, če je črta nekje na koncu in vmes dosti prostora, tako je pa vse stisnjeno skupaj ).




Paštetka -> RE: Način ocenjevanja (11.3.2014 10:24:57)

Ja, in če imaš srečo, hitro ugotoviš, da je proti vetru brezveze sc** in da se je če želiš preživeti potrebno v prvi vrsti prilagoditi.
To ne pomeni, da delaš tako kot zahtevajao in nič več oz. se prepustiš, ampak delaš tako samo zato, ker nekdo od katerega si odvisen od tebe to zahteva, ostaneš pa vseeno zvest svojemu razmišljanju in gradiš zadaj naprej.

In ta veščina kameleonstva kasneje zna tudi zelo prav priti. [sm=smiley1.gif]




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4 5   Naslednja stran >   >>