HuAnita
|
Jutro! Torej so nosečke še v enem kosu? Le šuu s eše ni oglasila danes Čestitke vsem, ki slavite Pri nas pa so deca danes spala: capinka do 8.00, zločko do 8.40 Očitno je dan na kmetiji, lovljenje mravelj, opazovanje spečega polža in nabiranje regratovih cvetov ter vsesplošna dirkanja po travnkihih in gozdovih pomagal. Bomo še to počeli Prav paše zategniti zjutraj aja, včerja saem eno trgovko pripravila do joka, zjutraj sem nesla nazaj čevlje za Capinko, tiste plastične a la Crocks, kupila dan prej, jih je imela eno uro, pa se je strgal pasek, iz nič? Ok, 10 evrov me ne bo pokopalo, ampak tega se pri meni nabere, da je kaj narobe, pa nočem težiti in nositi nazaj, samo čevlji - me je pa razkurilo - ker so ful ful praktični in mehki. Da skrajšam: nesem menjat, pa reče prodajalka, da to pri njih ne gre kar tako, da morajo poslati na firmo, da se oni odločijo, če kje res kaj narobe? Halo, pasek se je strgal 1. dan?! Ib naredi gapisnik in me potolaži, da kar hitro rešijo, 10 dni, pa bom dobila odgovoro, pa da ponavadi rešijo ugodno. Takrat se mi je spipalo, sem rekla, če mi lahko da poslovodnkinjo ali št. od sedeža firme, ker ole je po moje proti vsem zakonom o varstvu potrošnik. pa 10 dni naj čakam? ČEvlje sme kupila, da bi jih nosila hči zdaj. In sem rekla, češ da mi je to malo čudno poslovanje, da nja mi pokliče firmo, ker gotovo zveza potrošnikov bi tole vzela po drobnogled, ker me niti ob nakupu niso opoozorili na take čudne pogoje. Skratka, ženska se že vsa trese, pa ji rečem, da me pa mora razumeti, da mi je to čudno. In začne jokati, da pna in nič kriva. Ji rečem, da vem, da ni, da ne napadam nje osebno, da pa tudi jaz nisme kriva. In eno je za gotovo, če bo to zadnja trgovina s šuhi v mestu, tam več ne kupujem. Se opravičujem, da sem nasmetila, ampak samo v poduk ko kaj kupujete, se pozanimajte, kako je z reklamacijo...
|