altati
|
IZVIRNO SPOROČILO: sivkamivka IZVIRNO SPOROČILO: altati IZVIRNO SPOROČILO: frrrr se vam zdi, da prehitevam? mnenja plsss Moje mnenje je, da prehitevaš....če bi bila vidva različnih narodnosti oz. jezikov, bi rekla, da je to potrebno. V tvojem primeru, pa res ne vidim potrebe...ampak to je moje mnenje.... Pri nas sicer Jaša gleda občasno Baby TV (oz. on itak ne gleda, ker ne zdrži niti minutko) oz.je prižgana. Jaz načeloma stojim za tem, da se bodo otroci še dovolj učili. In jim pred šolo in tudi v času šole, ne vpisujem nobenih dejavnosti, pri katerih bi bilo potrebno kakršnokoli dodatno učenje. Razen če bi seveda kateri od otrok to želel, popolnoma samoiniciativno. Vse dodatne, popoldanske dejavnosti mojih otrok temeljijo zgolj na njihovem interesu: ples, plezanje, risanje... jaz tudi nisem pristašica prezgodnje intelektualizacije. se mi pa zdi prav primerno, če mama kdaj pa kdaj kakšno pesmico zapoje tudi v tujem jeziku, pa brez razlaganja in prevajanja, kaj to pomeni. za to pride še čas in verjemite mi, vsi otroci bodo še kako siti učenja tujih jezikov. posebej na tak razumski način. pesmice pa ostanejo za celo življenje in so ogoromen vir besednega zaklada in besednih zvez. pri nas v šoli učimo dva tuja jezika od 1. razreda naprej, ampak dokler niso v slovenskem jeziku pismeni, ne učimo branja in pisanja v tujem jeziku. do takrat le pojejo, recitirajo, se igrajo, skratka polnijo spomin, s pomočjo katerega se potem učijo pisanja v tujem jeziku, saj sprva zapisujejo le, kar znajo že od prej na pamet, da krepijo samozavest pri branju nekih čudnih besed. pa hitreje zalaufa. lina ima drugo situacijo, saj živi v drugem jezikovnem področju in je rpav, da ne govorijo samo slovensko tudi jaz dodajam, da je to samo moje mnenje. no, pod tole se lahko pa samo podpišem In dodam, da se tudi v Tiini šoli že od prvega razreda naprej učijo angleščino, skozi pesmice seveda....ampak to je res skozi igro....
|