Nesreča na avtocesti (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Polona31 -> Nesreča na avtocesti (10.6.2014 11:07:51)

Verjetno so tile fantje imeli v službenem času že veliko kritičnih situacij, ampak...tragedijo pa doživeli...[sm=smiley19.gif]

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/foto-nesreca-na-stajerski-avtocesti-3.html

Sožalje vsem njihovim najbližjim! [sm=smiley19.gif]




mini86 -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 12:13:37)

grozno..

ni mi jasno kaj so delali na odstavnem, še manj pa zakaj je tudi tovornjak zapeljal na odstavnega v njih..




gsatalema -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 12:51:39)

res grozno [sm=smiley19.gif][sm=smiley19.gif][sm=smiley19.gif]

Pa kaj se zadnje dni dogaja po vseh cestah... same neke nesreče... vpliva kaj [sm=zmeden.gif]


Sožalje svojcem vseh preminulih [sm=smiley19.gif]




alda -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 13:41:18)

[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image]




Frodo Bisagin -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 17:24:02)


IZVIRNO SPOROČILO: alda

[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image]


Sožalje tudi z moje strani.

Zdi se mi pa izjemno senzacionalisticno, neprimerno in nespostljivo objavljanje posnetkov in slik nesrece.




mateyka -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 18:21:03)


IZVIRNO SPOROČILO: mini86

grozno..

ni mi jasno kaj so delali na odstavnem, še manj pa zakaj je tudi tovornjak zapeljal na odstavnega v njih..


jaz mislim, da so šli mal lulat al kej tazga (ja, ne bi glih smeli) [sm=smiley13.gif]

ful žalostno [sm=rozica.gif]




LuLu -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 19:57:30)

sicer je odstavni pas namenjen avtom, da zaustavijo, če je kaj narobe. V nobenem primeru se ne bi smel nihče v njih zaleteti, četudi so lulali....
Berem po spletu, da veliko nesreč povzročajo tovornjaki in baje romuni. In en komentar se mi pa sploh ne zdi napačen... ves tovor na vlak. Za marsikaj je to dobro. Avtoceste pa avtom in avtobusom




petea -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 20:31:14)

Grozljivo, kakšna nesreča.

Tudi moje sožalje vsem domačim umrlih. [sm=rozica.gif][sm=rozica.gif][sm=rozica.gif]


IZVIRNO SPOROČILO: LuLu
Berem po spletu, da veliko nesreč povzročajo tovornjaki in baje romuni.


Upam, da bo od obeh nesreč, ki so se v preteklih urah zgodile in so ju povzročila romunska vozila, le izcimilo nekaj dobrega.
Da bodo končno bolj resno začeli nadzorovati, v kakšnem stanju so vozila in vozniki, ki se prevažajo po naših cestah, ter ostreje sankcionirati (preštevilne) kršitelje. Podobno, kot to počnejo na avstrijskih AC.





Vijoličarka -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 21:43:17)

Menda so ustavili na odstavnem pasu, ker so ugotovili, da so preslabo zaprli prtljažnik in so ga hoteli do konca zapreti.

In ja, odstavni pas je odstavni, ne pa da se po njem vozi. Morda pač ta romunski voznik tovornjaka ne pozna dobro naših cest in je mislil, da je to tretji pas za počasna vozila, pa se je hotel umakniti drugim vozilom. Bohve kaj je mislil in bohve kam je gledal, saj bi jih moral videti, pa jih najbrž ni, ker glede na silo, s kakršno je priletel vanje, se mi zdi možno, da sploh ni nič zaviral.

Strašno za svojce umrlih, strašno za preživele, pa naj bodo huje ali lažje poškodovani. Strašno je, da se vse skupaj tako senzacionalizira, tako hlepi po čim bolj strašljivih fotografijah...

Grozno je, da mora priti do takih tragedij, da se ljudje vsaj malo zamislijo, samo vprašanje, koliko se bodo firme, ki najemajo voznike za najmanjšo možno ceno in jih gonijo čez rob, ob tem zamislile. V bistvu je vse to veriga, ki omogoča najnižjo ceno končnega izdelka in velike dobičke parim mandeljcem. Voznik ima vsekakor življenje uničeno, njegovi delodajalci pa bodo najeli novega nesrečnika in gremo naprej.

Najbrž si je marsikdo od mimo vozečih vzel čas in napravil kakšen posnetek, ker mediji take stvari radi odkupijo. Sploh se mi zdi, da je zadnje čase, ob vsaki situaciji, glavni refleks: fotografirati, snemati, ne pa razmišljati kako se lahko pomaga ali pa vsaj, kako ne boš oviral. Spet so se reševalna vozila težko prebijala do mesta nesreče, ker se ljudje ne znajo umikati, ker ni discipline, ker so najbrž bolj razmišljali, da se ne bo še kakšen od zadaj vrinil (kar je čisto realno pričakovanje), ne pa, da je morda zadaj še več reševalnih vozil.

Glede na to, da smo 'tranzitna država', pa da nam ti tuji tovornjaki v glavnem samo uničujejo ceste, povzročajo gnečo, etc, bi res že zdavnaj morali dati take tovornjake na železnico. To bi sicer zahtevalo nekaj sredstev (ampak ne toliko, kot jih je pogoltnila totalno zgrešena TEŠ in podobni posli), bi pa imele Železnice potem nekaj zaslužka, odprlo bi se nekaj služb, ceste bi bile manj zmahane in ljudje manj slabe volje ter predvsem bolj varni. Ker bi morali posodobiti proge in zgraditi še nekaj dodatnih, bi se najbrž to pozitivno odražalo tudi na potniškem železniškem prometu. Če se ne motim, je Švica nekaj takega že naredila.

Žal se politika bolj osredotoča na borbo za riti politikov, ne pa na stvari, ki so pomembne.




mateyka -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 22:51:04)


IZVIRNO SPOROČILO: LuLu

sicer je odstavni pas namenjen avtom, da zaustavijo, če je kaj narobe. V nobenem primeru se ne bi smel nihče v njih zaleteti, četudi so lulali....


seveda ne. tud če stojijo, jih vidiš.

In en komentar se mi pa sploh ne zdi napačen... ves tovor na vlak.


nič novega. že najmanj dekado se to govori. škoda, da nimamo o tem referenduma recimo. aja, saj res, časi krize so, pa ne moremo normalno gospodarit..




mateyka -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 22:58:54)


IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Glede na to, da smo 'tranzitna država', pa da nam ti tuji tovornjaki v glavnem samo uničujejo ceste, povzročajo gnečo, etc, bi res že zdavnaj morali dati take tovornjake na železnico. To bi sicer zahtevalo nekaj sredstev (ampak ne toliko, kot jih je pogoltnila totalno zgrešena TEŠ in podobni posli), bi pa imele Železnice potem nekaj zaslužka..


ej, sploh ne bi blo zgube, ker se ne vozijo na vlaku zastonj!

Žal se politika bolj osredotoča na borbo za riti politikov, ne pa na stvari, ki so pomembne.


ja, njim "se ne splača", zato je tko.




RIJA* -> RE: Nesreča na avtocesti (10.6.2014 23:59:15)

kam je gledal: nikamor....mogoče je malo zakinkal, mogoče na veliko telefoniral, pisal smse....
bo to kaj spremenilo pri podjetjih: nič, prav nič.
bo to kaj spremenilo v slo: nič, prav nič....odgovorni za to preveč dobro vlečejo iz tega tranzita, sami pa se po AC vozijo v spremstvu z modrimi lučmi....JEBE SE NJIM!

sicer pa tragično, žalostno...




petea -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 0:17:15)

IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Menda so ustavili na odstavnem pasu, ker so ugotovili, da so preslabo zaprli prtljažnik in so ga hoteli do konca zapreti.

Hm. Od MS do Tepanj je več kot 80 km, iz Lenarta, od koder bi naj bila ena izmed potnikov, več kot 50 km.
Do počivališča, kjer bi lahko varneje ustavili, naj bi bilo manj kot kilometer in so torej morali že videti obvestilno tablo zanj, če že ravno niso že iz prejšnjih voženj vedeli, da je tam.

Če jih toliko km vrata niso motila, bi komot lahko peljali še nekaj sto metrov.

Nekako se mi zdi, da bi lahko bil kakšen drug razlog verjetnejši. Razmišljam predvsem zaradi preštevilnih opozoril policistov v zadnjih mesecih, da so njihova vozila tehnično vedno manj izpravna zaradi raznoraznih varčevalnih ukrepov (na nepravih mestih).


IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Morda pač ta romunski voznik tovornjaka ne pozna dobro naših cest in je mislil, da je to tretji pas za počasna vozila, pa se je hotel umakniti drugim vozilom.

Potem pa nima kaj delati na cesti. [sm=zmeden.gif]
Če ne pozna pravil, naj se jih nauči, preden sede za volan.
Nimamo v naši državi nekih posebnih odstopanj od pravil, ki veljajo v naši okolici.

Odstavni pas je odstavni pas. Pri nas se ne spreminja v voznega glede na gostoto prometa, kot je to ponekod na AC izvedeno npr. v Nemčiji.


IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Spet so se reševalna vozila težko prebijala do mesta nesreče, ker se ljudje ne znajo umikati, ker ni discipline, ker so najbrž bolj razmišljali, da se ne bo še kakšen od zadaj vrinil (kar je čisto realno pričakovanje), ne pa, da je morda zadaj še več reševalnih vozil.

Meni v takšnih primerih nikakor ni jasno, zakaj se vsaj ena reševalna ekipa ne spusti z druge strani, saj je cesta od prizorišča nesreče bila najverjetneje prazna (če je bila popolna zapora) oz. da peljejo po nasprotnem pasu, ob ustreznem spremstvu policije, ki ustrezno zadrži oz. usmeri promet.


IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
bi res že zdavnaj morali dati take tovornjake na železnico.


Pravzaprav žalostno, da številni tovornjaki iz Avstrije pridejo do MB po železnici, nato pa jih tu raztovorijo in pošljejo na ceste, namesto da bi jih kar razvozili dalje z vlakom ...


IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Če se ne motim, je Švica nekaj takega že naredila.

Švica ima (ozkotirno) železnico napeljano v 'vsako vaško selo'. In je to povezano z ostalimi oblikami javnega prevoza v zelo dobro organizirano mrežo. Na postajah so zelo pregledno prikazane karte te proge, da človek brez težav prispe tudi v kraje 'za devetimi gorami in devetimi vodami'. No, na število obojih v Švici še tudi za kakšno več. [sm=smiley36.gif]

Ne vem pa, če je to ravno neka nova 'pogruntavščina'.
Jaz sem med vožnjo s vlakom precej starega letnika dobila občutek, da je tako pri njih že od nekdaj. [sm=smiley36.gif]




Vijoličarka -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 1:38:55)


IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Menda so ustavili na odstavnem pasu, ker so ugotovili, da so preslabo zaprli prtljažnik in so ga hoteli do konca zapreti.

Hm. Od MS do Tepanj je več kot 80 km, iz Lenarta, od koder bi naj bila ena izmed potnikov, več kot 50 km.
Do počivališča, kjer bi lahko varneje ustavili, naj bi bilo manj kot kilometer in so torej morali že videti obvestilno tablo zanj, če že ravno niso že iz prejšnjih voženj vedeli, da je tam.

Če jih toliko km vrata niso motila, bi komot lahko peljali še nekaj sto metrov.

Nekako se mi zdi, da bi lahko bil kakšen drug razlog verjetnejši. Razmišljam predvsem zaradi preštevilnih opozoril policistov v zadnjih mesecih, da so njihova vozila tehnično vedno manj izpravna zaradi raznoraznih varčevalnih ukrepov (na nepravih mestih).



Aha, ti cesto poznaš. Dejansko je ta trenutek res težko vedeti, zakaj so se ustavili. Četudi je počivališče 1 km naprej, so se mogoče ustavili impulzivno, ker so ravno takrat ugotovili, da je prtljažnik premalo zaprt. Lahko pa je bilo kaj drugega. Definitivno pa nihče ne bi pomislil, da se ne bi ustavil na odstavnem pasu, ker bi lahko kakšen kamion priletel vanj. Ljudje si to zdaj dajejo v memorijo, kot še eno stvar, na katero je treba paziti, ampak cena za to je strašna.

IZVIRNO SPOROČILO: petea
IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Morda pač ta romunski voznik tovornjaka ne pozna dobro naših cest in je mislil, da je to tretji pas za počasna vozila, pa se je hotel umakniti drugim vozilom.

Potem pa nima kaj delati na cesti. [sm=zmeden.gif]
Če ne pozna pravil, naj se jih nauči, preden sede za volan.
Nimamo v naši državi nekih posebnih odstopanj od pravil, ki veljajo v naši okolici.

Odstavni pas je odstavni pas. Pri nas se ne spreminja v voznega glede na gostoto prometa, kot je to ponekod na AC izvedeno npr. v Nemčiji.



Voznika ne zagovarjam, bolj hočem poudariti, da se preveč na lahko razmišlja, da je kar vsak primeren za na cesto, da se ne da ustreznih navodil, informacij, da se počne vse mogoče, da se prikrije, da voznik vozi že predolgo brez počitka...

Sama imam medlo v spominu, da nekje, po klancu navzgor, pa počasni zapeljejo na 'tretji pas', ampak ker to res ni moje močno področje, se čisto lahko motim. Skratka, če voziš, je treba ceste poznati. Tole prevozno podjetje ali ni najelo primernega voznika ali ni dalo primernih navodil ali pa je šušmarilo z urami vožnje, precej verjetno pa kar vse troje skupaj.

IZVIRNO SPOROČILO: petea
IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Spet so se reševalna vozila težko prebijala do mesta nesreče, ker se ljudje ne znajo umikati, ker ni discipline, ker so najbrž bolj razmišljali, da se ne bo še kakšen od zadaj vrinil (kar je čisto realno pričakovanje), ne pa, da je morda zadaj še več reševalnih vozil.

Meni v takšnih primerih nikakor ni jasno, zakaj se vsaj ena reševalna ekipa ne spusti z druge strani, saj je cesta od prizorišča nesreče bila najverjetneje prazna (če je bila popolna zapora) oz. da peljejo po nasprotnem pasu, ob ustreznem spremstvu policije, ki ustrezno zadrži oz. usmeri promet.


To je težko reči, ker predvsem iščejo najkrajšo pot, morda je treba, da se prebijejo iz druge strani, več časa, šteje pa vsaka sekunda. Drvijo, kot zmešani in ni prav veliko časa, da bi se postrojili skupaj s policijo. Saj morda kakšni, od kje drugje, pa pridejo iz nasprotne smeri. Kakorkoli, Slovencem manjka empatije in discipline pa najbrž tudi interesa in znanja na tem področju. To je vedno problem in vedno se najdejo pametnjakoviči, ki delajo zgago. Recimo, Italijani so take glasni čvekači, pa tudi nervozni vozniki, ampak več naših voznikov rešilcev, ki so imeli priložnost s sireno peljati po italijanskih cestah, je povedalo, da tudi pod razno tam ni nobenega problema, vsi se umaknejo, tako kot je treba in počakajo, kolikor je treba.

IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
bi res že zdavnaj morali dati take tovornjake na železnico.


Pravzaprav žalostno, da številni tovornjaki iz Avstrije pridejo do MB po železnici, nato pa jih tu raztovorijo in pošljejo na ceste, namesto da bi jih kar razvozili dalje z vlakom ...


[sm=smiley3.gif]

Vidiš, tega pa nisem vedela. V tej luči je res vse skupaj še bolj trapasto. A je res takšen problem narediti iz MB dobro povezavo do Luke koper in pa čez Zagreb na Balkan? Ali kakorkoli je že najbolj pametno? Ali nimamo sto in sto strokovnjakov za promet in ne vem, kaj še vse? Ali morajo res ljudje plačevati z življenjem, pa še ni ni nujno, da kašen tak strokovnjak začel razmišljati o možnih rešitvah.

IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka
Če se ne motim, je Švica nekaj takega že naredila.

Švica ima (ozkotirno) železnico napeljano v 'vsako vaško selo'. In je to povezano z ostalimi oblikami javnega prevoza v zelo dobro organizirano mrežo. Na postajah so zelo pregledno prikazane karte te proge, da človek brez težav prispe tudi v kraje 'za devetimi gorami in devetimi vodami'. No, na število obojih v Švici še tudi za kakšno več. [sm=smiley36.gif]

Ne vem pa, če je to ravno neka nova 'pogruntavščina'.
Jaz sem med vožnjo s vlakom precej starega letnika dobila občutek, da je tako pri njih že od nekdaj. [sm=smiley36.gif]


Enkrat, ko bom velika, bi si res želela vožnje z vlakom po Švici. Pri nas se je v zadnjih 20 letih izjemno malo ali pa nič vlagalo v javni prevoz, zanemarjen je tako železniški kot avtobusni promet. Po moje je stanje tako precej tudi zato, ker je bilo zelo dobičkonosno prodajati avtomobile. Iz enega avtomobila na družino smo prišli na dva, tri, celo štiri. Pa vsakodnevne migracije so zdaj čisto drugačne, daljše, skratka stanje je kaotično. Edino rešitev vidim v temeljiti prenovi javnega prometa in prvi korak bi lahko bil, da se ves tranzitni tovorni promet preusmeri na železnico. Sploh, če že Avstrija tako dela, bi lahko pri nas samo nadaljevali.





liliana -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 6:23:29)


IZVIRNO SPOROČILO: petea


Hm. Od MS do Tepanj je več kot 80 km, iz Lenarta, od koder bi naj bila ena izmed potnikov, več kot 50 km.
Do počivališča, kjer bi lahko varneje ustavili, naj bi bilo manj kot kilometer in so torej morali že videti obvestilno tablo zanj, če že ravno niso že iz prejšnjih voženj vedeli, da je tam.

Če jih toliko km vrata niso motila, bi komot lahko peljali še nekaj sto metrov.

Nekako se mi zdi, da bi lahko bil kakšen drug razlog verjetnejši. Razmišljam predvsem zaradi preštevilnih opozoril policistov v zadnjih mesecih, da so njihova vozila tehnično vedno manj izpravna zaradi raznoraznih varčevalnih ukrepov (na nepravih mestih).



To je zdaj tisto, da se išče izgovore zakaj se je nekaj tragičnega zgodilo.....oz. se dela tisto, to se ne bi zgodilo če......

Lahko so šele takrat opazili, da so vrata bila odprta.....in ko to opaziš ravnaš nagonsko.....tudi policaji.....ker so tudi oni le ljudje......in ljudje nismo vedno zgolj tako razsodni, da bi vnaprej predvideli vsak korak, ki se lahko zgodi.....smo tudi impulzivni.......

Potem pa nima kaj delati na cesti. user posted image
Če ne pozna pravil, naj se jih nauči, preden sede za volan.
Nimamo v naši državi nekih posebnih odstopanj od pravil, ki veljajo v naši okolici.

Odstavni pas je odstavni pas. Pri nas se ne spreminja v voznega glede na gostoto prometa, kot je to ponekod na AC izvedeno npr. v Nemčiji.


Potem v bistvu ne potrebujemo nobenih zakonov, nobenih "varuhov reda".....ker vsi ljudje poznajo vsa pravila, ker se vsi ljudje VEDNO držijo vseh pravil......

Ja, nesreča je tragična.....in se nam ljudjem zdi še posebno nesmiselna, ker so v njej umrli policisti, za katere izgleda mislimo, da so na cesti nesmrtni in da se jim nič ne more zgoditi.......

Meni v takšnih primerih nikakor ni jasno, zakaj se vsaj ena reševalna ekipa ne spusti z druge strani, saj je cesta od prizorišča nesreče bila najverjetneje prazna (če je bila popolna zapora) oz. da peljejo po nasprotnem pasu, ob ustreznem spremstvu policije, ki ustrezno zadrži oz. usmeri promet.


Verjetno zato, ker je bliže po tem pasu in bistveno hitreje, kljub vozilom, ki se ne umaknejo......? Pa po nasprotnem pasu verjetno mora priti nekdo iz DARSa, da jim odpre ograjo........pa mogoče morajo zapreti potem tudi nasprotno cesto.......

Pravzaprav žalostno, da številni tovornjaki iz Avstrije pridejo do MB po železnici, nato pa jih tu raztovorijo in pošljejo na ceste, namesto da bi jih kar razvozili dalje z vlakom ..


Verjamem da.....samo tovarnjak iz Romunije dvomim, da je prišel do Maribora po železnici.......





mateyka -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 7:26:14)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Pravzaprav žalostno, da številni tovornjaki iz Avstrije pridejo do MB po železnici, nato pa jih tu raztovorijo in pošljejo na ceste, namesto da bi jih kar razvozili dalje z vlakom ..


Verjamem da.....samo tovarnjak iz Romunije dvomim, da je prišel do Maribora po železnici.......


verjetno hoče povedat, da tudi une, ki furajo tako prakso (da so na vlakih), raztovorijo nazaj na ceste, ko prečkajo slovenijo, kar ni ravno optimalno za obremenitev cest..




mika -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 8:02:13)

Definitivno pa nihče ne bi pomislil, da se ne bi ustavil na odstavnem pasu, ker bi lahko kakšen kamion priletel vanj.

To je moja prva misel.
V zadnjih letih je bilo preveč nesreč s smrtnim izidom, ko so vozniki ustavili na odstavnem pasu, zato me preseneča, da so se policisti ustavili. Pravzaprav je na AC loterija, da preživiš, če se ti avto pokvari, tako da mi ne bi prišlo na misel, da bi ustavila, razen če bi se avto pokvaril.

Hudo mi je za vse te družine [sm=smiley13.gif]




nananaja -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 8:47:33)


IZVIRNO SPOROČILO: Vijoličarka


Vidiš, tega pa nisem vedela. V tej luči je res vse skupaj še bolj trapasto. A je res takšen problem narediti iz MB dobro povezavo do Luke koper in pa čez Zagreb na Balkan? Ali kakorkoli je že najbolj pametno? Ali nimamo sto in sto strokovnjakov za promet in ne vem, kaj še vse? Ali morajo res ljudje plačevati z življenjem, pa še ni ni nujno, da kašen tak strokovnjak začel razmišljati o možnih rešitvah.



Glede na to, da bi drugi tir Divača - Koper moral bit že narejen, je tole nemogoče pri nas... SŽ so itak izgubarska firma, ki jo futra država... žalostno kot tudi vse nesreče, ki se zaradi tega zgodijo.




kalbo -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 8:56:43)

Spet se vidi tipični Slovenski kaos na cestah. Pa dajmo najprej o preobremenjenih voznikih tovornjakov. Moj svak je kamionar, sicer se že leta uspešno brani špedicije, lahko pa povem, da so tudi slovenski vozniki kamionov preobremenjeni. Dobil je delo pri avtovleki Čepon blizu vrhnike. Mobing, zahteve po kršitvah zakonov, nonstop na cesti, ni da ni, stalni pritiski, o predpisanih pavzah lahko le sanjaš, da o dopustu niti ne začnem govort. Pa je ta še OK, ta vsaj plača vsako minuto in kamioni so uštimani v nulo, koliko jih je, ki ne vzdržujejo kamionov in ne plačujejo ljudi. Tale Romun ja zaspal za volanom, v bistvu je dosti manj kriv, kot njegov delodajalec, ki bo poklepal kamion in nov revež bo za volanom, ta bo pa zaprt.
Kako je zaspat za volanom? Odplavaš, zmanjka te, če imaš srečo te zbudi bankina, če je nimaš te zbudi bum.

O ovcah na avtocesti, ki se ne umikajo. Kaj naj rečem, večini ljudi že sistem zadrge ni jasen, da se je treba od table za zožanje, ali ko naletiš na kolono držat svojega pasu in niti slučajno ne skakat levo desno. Držat se je treba zunanjega roba vozišča. Dopovedat to slovenskim ovcam je težko, ker vsak misli samo na svojo rit in na svoj usrani pleh, ki je svetleč in na grizing.

Odstavni pas je izredno nevarna stvar in če se ti pokvari avto na AC je to izredno nevarna situacija, zato je treba avto takoj zapustit in se umaknit za ograjo. Na žalost se pri nas večina ljudi tega ne zaveda, celo na policaja lahko naletiš, da te ustavlja na odstavnem pasu, zase vem, da mu tam ne ustavim, pa če se na glavo postavi, ker se zavedam, da če mi naleti tovorjnak v rit mojega avta do prvih sedežev ni. Na žalost so se tile nesrečniki odločili za ustavitev kilometer pred počivališčem, zakaj, ker se večina ljudi na odstavnem pasu počuti varno, jaz ne, mene je odstavnega pasu groza. Prav tako me je groza bit zadnji v koloni na AC in dan pred tole tragedijo je bla sreča, da so fasal štirje avtobusi v koloni, ker če bi bli to osebni avti, bi bil masaker že dan prej.




nejcko -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 9:18:56)

Kalbo, moj kolega je po 7 letih izgubil službo kot kamionđija - zaradi nesposobnosti. Ja, prav si prebral, zaradi nesposobnosti.
Ker je pač upošteval vse zakone in predpise, robe skoraj nikoli ni pravočasno dostavil na cilj.

Takle imamo, pa sigurno ne samo pri nas.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (11.6.2014 9:57:52)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




HuAnita -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 14:56:06)


IZVIRNO SPOROČILO: mika

Definitivno pa nihče ne bi pomislil, da se ne bi ustavil na odstavnem pasu, ker bi lahko kakšen kamion priletel vanj.

To je moja prva misel.
V zadnjih letih je bilo preveč nesreč s smrtnim izidom, ko so vozniki ustavili na odstavnem pasu, zato me preseneča, da so se policisti ustavili. Pravzaprav je na AC loterija, da preživiš, če se ti avto pokvari, tako da mi ne bi prišlo na misel, da bi ustavila, razen če bi se avto pokvaril.

Hudo mi je za vse te družine [sm=smiley13.gif]



Kolikor vem, ko se ustavili v SB (nisem ziher, če so še enega tam 'pobrali' ali kako), od tam pa do mesta nesreče je pa cca 2 km, tako da so v tisti minuti menda ugotavljali, da nekaj ni dovolj zaprto. Grozljivo. Jaz sem se včeraj kontra peljala max. 10 min prej...




petea -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 16:13:32)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana
To je zdaj tisto, da se išče izgovore zakaj se je nekaj tragičnega zgodilo.....oz. se dela tisto, to se ne bi zgodilo če......


Ja, kako pa se drugače analizira, zakaj je prišlo do določene situacije in kaj bi bilo potrebno oz. bolje narediti drugače?

In dobro, da se vsaj ob takšnih nesrečah resneje razmisli, da se vsi skupaj vsaj nekaj naučimo iz takšnih nesreč.


Žalostno pa je, da ''dokler ne spoka'', se v naši državi pristojni in javnost ne zganemo; da (samo) opozarjanje, preden je prepozno, praviloma ne zadostuje. [sm=smiley13.gif]



IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Lahko so šele takrat opazili, da so vrata bila odprta.....in ko to opaziš ravnaš nagonsko.....tudi policaji.....ker so tudi oni le ljudje......in ljudje nismo vedno zgolj tako razsodni, da bi vnaprej predvideli vsak korak, ki se lahko zgodi.....smo tudi impulzivni.......


Ja, res je, so le ljudje.
A pri svojem delu se vsakodnevno srečujejo s kaotičnim stanjem na cestah, še bolj od večine ljudi vedo, kakšno je dejansko stanje voznikov in vozil na naših cestah, zato, vsaj jaz, sklepam, da znajo to svoje vedenje smiselno uporabiti in kritično pretehtati možne nevarnosti in svoje odzive na cesti.


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Potem v bistvu ne potrebujemo nobenih zakonov, nobenih "varuhov reda".....ker vsi ljudje poznajo vsa pravila, ker se vsi ljudje VEDNO držijo vseh pravil......


Ne razumem.

Seveda rabimo pravila. In jih moramo upoštevati.
Na vseh nivojih.

Torej ne samo, da se voznik zna peljati po cesti, ampak tudi da delodajalec in vsi ostali spoštujejo še ostala pravila igre.


In čisto v redu je, da so stvari uzakonjene.
Kar nam v naši državi ne gre, pa je ravno upoštevanje pravil. In ustrezno sankcioniranje kršiteljev.

Brez iskanja izgovorov in vez za naše napake.


P.S.: Le zakaj večina voznikov spremeni svoj slog vožnje, ko prestopi mejo z Avstrijo? [sm=smiley36.gif]



IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Meni v takšnih primerih nikakor ni jasno, zakaj se vsaj ena reševalna ekipa ne spusti z druge strani, saj je cesta od prizorišča nesreče bila najverjetneje prazna (če je bila popolna zapora) oz. da peljejo po nasprotnem pasu, ob ustreznem spremstvu policije, ki ustrezno zadrži oz. usmeri promet.


Verjetno zato, ker je bliže po tem pasu in bistveno hitreje, kljub vozilom, ki se ne umaknejo......? Pa po nasprotnem pasu verjetno mora priti nekdo iz DARSa, da jim odpre ograjo........pa mogoče morajo zapreti potem tudi nasprotno cesto.......


Že nekajkrat se je pri tako hudih nesrečah zgodilo, da je reševalno osebje obtičalo v kolonah.

Hja, gospodje iz DARS-a pa so v službi za to, da urejajo zadeve na AC. Po možnosti čimprej in tam, kjer je potrebno.
V dandanašnji dobi elektronike so izgovori, zakaj se vozimo po ''predvojnih cestah'', kjer se vse zadeve delajo ''na roke'', čista blamaža.



IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Verjamem da.....samo tovarnjak iz Romunije dvomim, da je prišel do Maribora po železnici.......


Preko cele Slovenije potekajo železniške povezave. Baje so pred leti tudi Prekmurje povezali z Madžarsko.
Komot torej lahko gre tovornjak na vlak, tovornjakar pa počivat.




LuLu -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 17:10:03)

glede na to, da res ne moreš preteklosti spremeniti, si dajmo vsi enkrat to zapomnit in naučit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OBVEZNO POGLEDAT LINK!!!!!

Ja, je vredno toliko klicajev

http://www.nastirihkolesih.si/pravilno-razvrscanje-v-primeru-nesrece-na-avtocesti/




LuLu -> RE: Nesreča na avtocesti (11.6.2014 17:20:38)

ja, pa dajte prosim izkoristit moč facebooka za nekaj pametnega [sm=smiley1.gif] in ostala omrežja in delite to med prijatelje, naj cel svet vidi, ker marsikdo je ali pozabil ali nikoli vedel kako se vozi po AC (in še marsikatera druga pravila)

Če vam bo to smešno, kar sem napisala, se spomnite, da s tem lahko rešite življenje sebi, svojemu otroku, prijateljem in ne nazadnje tudi meni.. ker rada živim... je najmanj kar lahko naredim, da dam link sem




Stran: [1] 2 3 4 5   Naslednja stran >   >>