RE: Način ocenjevanja (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


liliana -> RE: Način ocenjevanja (19.3.2014 18:40:05)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: Jabček

Direktno za prijavo na socialno [sm=smiley36.gif]


Zdaj nas pa že vse prekašaš v dramatičnosti.....[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]


Sej je nekje napisala, da se hitro uči, a ne [sm=smiley36.gif].


Vidim ja....da zgledi vlečejo.......[sm=smiley1.gif]




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (28.3.2014 9:08:11)

Samo na hitro, sem danes malo počvekala z učiteljico prve triade, na naši šoli. Pa sem malo izkoristila trenutek, da sem jo povprašala o tem ocenjevanju itn.

Menda so se oni že na začetku uvedbe 9-letke dost borili za to, da učitelj prve triade oceni otroka v 3.razredu. Ok, to je letos novost v devetletki in je menda kar velik šok za otroke. V bistvu mi je razložila takole - če gledaš ti cilj dosežen/delno dosežen/nedosežen, ti v bistvu ne vidiš tistih relanih dosežkov - otrok piše test, malo mu zmanjka pri prvi in vsaki naslednji nalogi - dejansko na ciljih je vse doseženo, ampak končna ocena pa bila 3 oziroma maksimalno 4. Zato so uvedli tudi te rožice in menda se na naši šoli kar striktno držijo teh pik in rožic. Da starš iz rožice točno razbere za kakšno oceno bi šlo, prav tako otrok. Je nek interni dogovor, ker menda je prehod na ocene res lahko stresen. Potem je pač rekla, da je odvisno od otroka - da marsikomu že prva slabša ocena pomeni streznitev.
Kakorkoli, pa se ji tretji razred ne zdi še toliko stresen za otroka, kot četrti. Dejansko je rekla, da OK, v tretjem otroc sicer malo hitreje jemljejo snov, pa še vseeno je neskončno ponovitev, recimo pri okolju ponavljajo in ponavljajo eno snov, da jo res znajo. Nakar v četrtem pride dodatni predmet in teh ponavljan tudi ni več - in tu se potem dejansko odraža otrokova doraslost temu, da je treba enostavno delati doma. Kar si je prej vse zapomnil preko ponavljanja v šoli, tega v četrtem razredu ni več in se že mora vsaj nekaj naučit doma. Pa še to je rekla, da je opazen preskok september (ko so četrošolci še vsi kužavi [sm=smiley36.gif] in otročji) na oktober, ko kar na 1x izgubijo to otroškost in dejansko začnejo resno delat.
Za marsikatere šole je še potem uvedba tujega jezika v 4.razredu - naši imajo to HB (kot testna šola) že od prvega razreda dalje.
Potem sva še navrgli malo temo na decembrske otroke - menda je tu tista doraslost pri decembrčkih dostikrat ozadje domača vzgoja. In sama pravi, da se ji je večkrat zgodilo, da je imela raztresenega in čustveno nedozorelega januarčka, kot pa decembrčka, ker menda starši zavedno decembrčke bolj pripravimo na to, ker se dejansko o tem pozanimamo, se doma pogovarjamo, so otrokom jasne te zadolžitve in menda dosti bolj odraslo odreagirajo na situacijo, ki jih doleti (torej domače učenje, zadolžitve itn). Tako da pravi, da ima same pozitivne izkušnje z otrocmi rojenimi konec leta.




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (28.3.2014 19:56:12)

Pa še to je rekla, da je opazen preskok september (ko so četrošolci še vsi kužavi [sm=smiley36.gif] in otročji) na oktober, ko kar na 1x izgubijo to otroškost in dejansko začnejo resno delat.


A ni to žalostno [sm=smiley13.gif]. Jaz vseeno upam, da je moj otrok še dolgo ne bo.




ronja -> RE: Način ocenjevanja (29.3.2014 13:23:52)

Zato sem pa sama stiskala noge skup, da je pri obeh ratalo počakat do 2. leta:D. In zato gre pa moja glihkomi januarčica, ki nima nobenih problemov z zbranostjo itd... vseeno lepo s svojim letnikov v šolo, ne pa 1 leto prej, mi na kraj pameti ne pade. Ker tega leta ji nihče ne bo vrnil, naj malo uživa, ostane kak petek doma, če bo možno ali enostavno samo 1 leto dalj časa bo samo otrok, brez šole, branja 10 minut na dan ali karkoli. Je sicer čisto fajn, če bere in jo poslušam, če želi, ampak imam rajši, da je to zaenkrat na njeno željo, ne neka nuja.




sončnica24 -> RE: Način ocenjevanja (31.3.2014 11:37:32)


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček

Samo na hitro, sem danes malo počvekala z učiteljico prve triade, na naši šoli. Pa sem malo izkoristila trenutek, da sem jo povprašala o tem ocenjevanju itn.

Menda so se oni že na začetku uvedbe 9-letke dost borili za to, da učitelj prve triade oceni otroka v 3.razredu. Ok, to je letos novost v devetletki in je menda kar velik šok za otroke. V bistvu mi je razložila takole - če gledaš ti cilj dosežen/delno dosežen/nedosežen, ti v bistvu ne vidiš tistih relanih dosežkov - otrok piše test, malo mu zmanjka pri prvi in vsaki naslednji nalogi - dejansko na ciljih je vse doseženo, ampak končna ocena pa bila 3 oziroma maksimalno 4. Zato so uvedli tudi te rožice in menda se na naši šoli kar striktno držijo teh pik in rožic. Da starš iz rožice točno razbere za kakšno oceno bi šlo, prav tako otrok. Je nek interni dogovor, ker menda je prehod na ocene res lahko stresen. Potem je pač rekla, da je odvisno od otroka - da marsikomu že prva slabša ocena pomeni streznitev.
Kakorkoli, pa se ji tretji razred ne zdi še toliko stresen za otroka, kot četrti. Dejansko je rekla, da OK, v tretjem otroc sicer malo hitreje jemljejo snov, pa še vseeno je neskončno ponovitev, recimo pri okolju ponavljajo in ponavljajo eno snov, da jo res znajo. Nakar v četrtem pride dodatni predmet in teh ponavljan tudi ni več - in tu se potem dejansko odraža otrokova doraslost temu, da je treba enostavno delati doma. Kar si je prej vse zapomnil preko ponavljanja v šoli, tega v četrtem razredu ni več in se že mora vsaj nekaj naučit doma. Pa še to je rekla, da je opazen preskok september (ko so četrošolci še vsi kužavi [sm=smiley36.gif] in otročji) na oktober, ko kar na 1x izgubijo to otroškost in dejansko začnejo resno delat.
Za marsikatere šole je še potem uvedba tujega jezika v 4.razredu - naši imajo to HB (kot testna šola) že od prvega razreda dalje.
Potem sva še navrgli malo temo na decembrske otroke - menda je tu tista doraslost pri decembrčkih dostikrat ozadje domača vzgoja. In sama pravi, da se ji je večkrat zgodilo, da je imela raztresenega in čustveno nedozorelega januarčka, kot pa decembrčka, ker menda starši zavedno decembrčke bolj pripravimo na to, ker se dejansko o tem pozanimamo, se doma pogovarjamo, so otrokom jasne te zadolžitve in menda dosti bolj odraslo odreagirajo na situacijo, ki jih doleti (torej domače učenje, zadolžitve itn). Tako da pravi, da ima same pozitivne izkušnje z otrocmi rojenimi konec leta.


Jabček ti imaš otroka rojenega konec leta? Pa je šel v šolo s svojimi letniki?




Jabček -> RE: Način ocenjevanja (31.3.2014 12:53:31)

Ja, imam.
Bila težka odločitev, ampak mislim, da smo se odločili prav.




saragr -> RE: Način ocenjevanja (1.4.2014 14:33:02)

Me tu na RR vcasih moti, da nekdo začne debato ,potem pa ponikne in ne pove kako se je razrešil problem. No jaz bom svojo temo zaključila in sicer: Včasih je pa le dobro, da se starši vmešamo v delo učitelja in čeprav izgleda, da smo mi več v šoli, kot otroci to tako mora biti-no vsaj v primeru, če 100% stojimo za svojim mišljenjem. Na pobudo enega starša iz šolske stroke je z vrha prišlo do pregledov testov naših otrok. In rezultat je, da je bila učiteljica zelo zelo prestroga pri načinu ocenjevanja. Kot sem že omenila, otroci napišejo vse kar je v knjigi, podajo svoje razmišljanje in pišejo in pišejo in to je za njihovo starost in za njihove teste več kot dovolj. Testi oziroma znanje so bili prenizko ocenjeni in od otrok se je zahtevalo preveč. Sedaj se starih testov ne more razveljaviti, vendar bodo pri zaključevanju ocen večji delež prinesle ocene, ki jih bodo otroci dobivali od zdaj naprej.
Po določenih vaših odgovorih vem, da sem izpadla kot ena izmed onih tečnih mam, ki mislijo da so njihovi otroci najboljši in najbolj perfektni in da jih morajo vsi po rokicah nosit, a temu ni tako. Tudi jaz sem hodila v šolo mogoče kar nekaj let prej kot ste ve prestopile prag šole, in čeprav se je sistem dosti spremenil, sem vedela, da se ni mogel spremeniti toliko, da bi se od otrok zahtevalo nadpovprečno znanje, katerega še marsikateri starš danes ne obvlada.
No to pa je vse z moje strani, grem spravit otroka stran od knjig, ker v njemu je še vedno prisoten občutek, da kljub temu, da se je naučil vse, še vedno ne zna dovolj.




Balerina -> RE: Način ocenjevanja (1.4.2014 16:00:00)

No super da ste to rešili in upam da se je iz tega tudi učitelica kaj naučila in da bo v prihodnje bolj realno ocenjvala, zahtavala do 9 letnikov znanje ki naj bi ga 9 letnik imel. In tudi to se morajo naučiti da knjige niso vse in da si je tudi fren treba vzet [sm=zz_playfull.gif]




petea -> RE: Način ocenjevanja (1.4.2014 19:36:40)

saragr,
me veseli, da se je zadeva dobro razrešila.

Seveda je dobro, da starši spremljajo delo učitelja, in v vašem primeru je očitno to res bilo potrebno.
A velikokrat smo starši zelo pristranski do znanja svojih otrok. In takrat namesto dejanskega znanja prevlada odločanje na osnovi 'močnejšega' starša.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (2.4.2014 19:38:57)


IZVIRNO SPOROČILO: Balerina

No super da ste to rešili in upam da se je iz tega tudi učitelica kaj naučila in da bo v prihodnje bolj realno ocenjvala, zahtavala do 9 letnikov znanje ki naj bi ga 9 letnik imel. In tudi to se morajo naučiti da knjige niso vse in da si je tudi fren treba vzet [sm=zz_playfull.gif]


Meni se je v srednji šoli vedno zdelo, da sem spis pri slovenščini napisala briljantno......vendar nikoli nisem dobila več kot 3.....nikoli......Škoda, da moji mami takrat ni na pamet padlo, da bi šla v revizijo ocenjevanja mojega spisa......da bi učiteljica bolj realno ocenila in da bi ji pokazala pravico.....

No, želim povedati, da so mogoče kdaj lastna pričakovanja (in pričakovanja staršev do svojih otrok) tudi v nasprotju s tem kar je mogoče realno.....in da smo ljudje do sebe in do svojih otrok običajno zelo pristranski....




LuLu -> RE: Način ocenjevanja (2.4.2014 19:47:32)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Meni se je v srednji šoli vedno zdelo, da sem spis pri slovenščini napisala briljantno......vendar nikoli nisem dobila več kot 3.....nikoli......Škoda, da moji mami takrat ni na pamet padlo, da bi šla v revizijo ocenjevanja mojega spisa......da bi učiteljica bolj realno ocenila in da bi ji pokazala pravico.....

No, želim povedati, da so mogoče kdaj lastna pričakovanja (in pričakovanja staršev do svojih otrok) tudi v nasprotju s tem kar je mogoče realno.....in da smo ljudje do sebe in do svojih otrok običajno zelo pristranski....



tudi jaz sem tako mislila v oš... moji spisi so meni bili uau, ocene pa buuuu [sm=smiley36.gif]




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (2.4.2014 19:51:34)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Meni se je v srednji šoli vedno zdelo, da sem spis pri slovenščini napisala briljantno......vendar nikoli nisem dobila več kot 3.....nikoli......Škoda, da moji mami takrat ni na pamet padlo, da bi šla v revizijo ocenjevanja mojega spisa......da bi učiteljica bolj realno ocenila in da bi ji pokazala pravico.....


Mogoče bi morala...tri pikice in več [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], mogoče bi takrat le opazila, če bi se pogolobila.....




liliana -> RE: Način ocenjevanja (2.4.2014 20:03:47)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Mogoče bi morala...tri pikice in več [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], mogoče bi takrat le opazila, če bi se pogolobila.....


Danes se odgovorna mati itak še na faks gre bunit, zakaj je njeno 21 letno dete padlo na izpitu......




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (2.4.2014 20:05:03)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

Mogoče bi morala...tri pikice in več [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] , mogoče bi takrat le opazila, če bi se pogolobila.....


Danes se odgovorna mati itak še na faks gre bunit, zakaj je njeno 21 letno dete padlo na izpitu......


No vidiš, si začela razmišljat [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]. Še malo, pa bodo še na RR pazile na svoj podmladek.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (2.4.2014 20:09:26)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


No vidiš, si začela razmišljat [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image][image]http:


...po RRovsko.....[sm=smiley36.gif]




ronja -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 12:21:41)

tudi jaz sem tako mislila v oš... moji spisi so meni bili uau, ocene pa buuuu

Zanimivo, pri meni pa glih obratno...

Avtorica, meni se zdi, da če učiteljica vsem da manjše ocene, potem ni problem - pač ima bolj stroga merila. Glavno, da so razmerja prava - torej, da je pravična. Pri nas na faksu smo tudi imeli prfokse, kjer ni nihče pisal 10. Pač je imel strožja merila, nič hudega. Si vedel, da je 8ka tam toliko vredna kot drugje 10ka. A ni to normalno?




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 17:31:13)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

tudi jaz sem tako mislila v oš... moji spisi so meni bili uau, ocene pa buuuu

Zanimivo, pri meni pa glih obratno...

Avtorica, meni se zdi, da če učiteljica vsem da manjše ocene, potem ni problem - pač ima bolj stroga merila. Glavno, da so razmerja prava - torej, da je pravična. Pri nas na faksu smo tudi imeli prfokse, kjer ni nihče pisal 10. Pač je imel strožja merila, nič hudega. Si vedel, da je 8ka tam toliko vredna kot drugje 10ka. A ni to normalno?


Kaj pa vem, meni ni. Recimo, da je ta predmet, kjer je pri "tvojem" profesorju bila najvišja ocena 8, učil še en profoks, ki ni imel tako stroga merila in je bila možna tudi 10. Torej bi jaz lahko dobila 10 za isto znanje kot ti 8. A je to pošteno?
Sicer pa so za OŠ določena pravila ocenjevanja in prav je da se jih držijo vsi učitelji.


KRITERIJI OCENJEVANJA

SPLOŠNI OPISNI KRITERIJI, KI VELJAJO ZA USTNO IN PISNO OCENJEVANJE

ODLIČNO: Učenec obvlada vsa zahtevana znanja in reši tudi zahtevnejše naloge. Podatke smiselno vrednoti, jih utemeljuje in interpretira. Snov sintetizira in analizira. Povezuje znanja različnih področij, jih prenese na nove primere in poveže teorijo s prakso. Na vprašanja odgovarja brez pomoči učitelja.

PRAV DOBRO: Učenec je osvojil zahtevana znanja. Podatke smiselno vrednoti in interpretira. Snov sintetizira in analizira ter jo logično ovrednoti. Brez pomoči učitelja reši naloge na nivoju uporabe znanja. Na večino vprašanj odgovarja brez pomoči učitelja.

DOBRO: Učenec je dosegel predpisane temeljne standarde znanja in svoje znanje zna uporabiti pri reševanju nalog. Primere navaja iz učbenika ali razlage. Odgovore oblikuje pravilno, razloži temeljne pojme in definicije. Na vsa vprašanja iz minimalnih standardov odgovori samostojno, na temeljna s pomočjo učitelja.

ZADOSTNO: Učenec je dosegel minimalne standarde znanja. Snov obnavlja, je ne razume dobro, njegovo znanje je reproduktivno. Odgovarja z učiteljevo pomočjo.

OCENJEVALNA LESTVICA:
• odlično (5): 90% - 100%
• prav dobro (4): 75% - 89%
• dobro (3): 60% - 74%
• zadostno (2): 45% - 59%

Je pa res, da lahko tam, kjer ni točno določenih točk, delajo malce po svoje. Recimo: naši so pisali narek in je bila za dve napaki 4, torej je lahko imel za 5 samo eno napako. Strogo?






LuLu -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 17:51:42)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Avtorica, meni se zdi, da če učiteljica vsem da manjše ocene, potem ni problem - pač ima bolj stroga merila. Glavno, da so razmerja prava - torej, da je pravična. Pri nas na faksu smo tudi imeli prfokse, kjer ni nihče pisal 10. Pač je imel strožja merila, nič hudega. Si vedel, da je 8ka tam toliko vredna kot drugje 10ka. A ni to normalno?


ni to pravilno, nit fer... ko pa bodo li v srednjo šolo in imeli izbor, pa bodo vsi odpadli, ker imajo nizke ocene? Malo smešno... Zahtevajo veliko, nizke ocene, nekonkurenčni na srednjih šolah... in baje se naši oš to dogaja.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 18:57:28)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

tudi jaz sem tako mislila v oš... moji spisi so meni bili uau, ocene pa buuuu

Zanimivo, pri meni pa glih obratno...

Avtorica, meni se zdi, da če učiteljica vsem da manjše ocene, potem ni problem - pač ima bolj stroga merila. Glavno, da so razmerja prava - torej, da je pravična. Pri nas na faksu smo tudi imeli prfokse, kjer ni nihče pisal 10. Pač je imel strožja merila, nič hudega. Si vedel, da je 8ka tam toliko vredna kot drugje 10ka. A ni to normalno?


Kaj pa vem, meni ni. Recimo, da je ta predmet, kjer je pri "tvojem" profesorju bila najvišja ocena 8, učil še en profoks, ki ni imel tako stroga merila in je bila možna tudi 10. Torej bi jaz lahko dobila 10 za isto znanje kot ti 8. A je to pošteno?


V osnovi ni, ampak v praksi je pa vseeno - znanje je enako. Pa če nisi med najbolj grebatorskimi študenti, je pomembno, da narediš; in ocena je 8 še vedno pomeni ZELO DOBRO.
Nepošteno, tudi praktično, bi bilo, da nekdo z enakim nivojem znanja naredi izpit, drugi ne.




liliana -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:18:54)


IZVIRNO SPOROČILO: LuLu


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Avtorica, meni se zdi, da če učiteljica vsem da manjše ocene, potem ni problem - pač ima bolj stroga merila. Glavno, da so razmerja prava - torej, da je pravična. Pri nas na faksu smo tudi imeli prfokse, kjer ni nihče pisal 10. Pač je imel strožja merila, nič hudega. Si vedel, da je 8ka tam toliko vredna kot drugje 10ka. A ni to normalno?


ni to pravilno, nit fer... ko pa bodo li v srednjo šolo in imeli izbor, pa bodo vsi odpadli, ker imajo nizke ocene? Malo smešno... Zahtevajo veliko, nizke ocene, nekonkurenčni na srednjih šolah... in baje se naši oš to dogaja.


Pravilno in fer tudi to ni, da šola znižuje kriterije zato, da povprečni postanejo nadpovprečni.......




liliana -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:22:34)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


ODLIČNO: Učenec obvlada vsa zahtevana znanja in reši tudi zahtevnejše naloge. Podatke smiselno vrednoti, jih utemeljuje in interpretira. Snov sintetizira in analizira. Povezuje znanja različnih področij, jih prenese na nove primere in poveže teorijo s prakso. Na vprašanja odgovarja brez pomoči učitelja.




Torej si otrok od avtorice teme ni zaslužil odlično......

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

A danes morajo otroci za oceno 5 znati vse stvari logično povezati, navesti svoje primere in skopiti celoto ( pri vsakem vprašanju) in zato jim tudi zmanjka časa za te obširnejše naloge. In me zanima, kakšen je način ocenjevanja pri vaših tretješolcih.

...

Testa pa ne morem analizirati, ker otrok nima napake, samo premalo je napisano; čeprav je napisal definicije iz knjige, kar so delali v delovnem zvezku in kar ve sam


Recimo: naši so pisali narek in je bila za dve napaki 4, torej je lahko imel za 5 samo eno napako. Strogo?


Meni se ne zdi.....in kolikor se spomnim, smo tudi mi morali za 5 napisati v šoli narek praktično brez napak......




LuLu -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:25:53)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: LuLu


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Avtorica, meni se zdi, da če učiteljica vsem da manjše ocene, potem ni problem - pač ima bolj stroga merila. Glavno, da so razmerja prava - torej, da je pravična. Pri nas na faksu smo tudi imeli prfokse, kjer ni nihče pisal 10. Pač je imel strožja merila, nič hudega. Si vedel, da je 8ka tam toliko vredna kot drugje 10ka. A ni to normalno?


ni to pravilno, nit fer... ko pa bodo li v srednjo šolo in imeli izbor, pa bodo vsi odpadli, ker imajo nizke ocene? Malo smešno... Zahtevajo veliko, nizke ocene, nekonkurenčni na srednjih šolah... in baje se naši oš to dogaja.


Pravilno in fer tudi to ni, da šola znižuje kriterije zato, da povprečni postanejo nadpovprečni.......



seveda ne.. saj nisem tega kje zapisala a ne? [sm=smiley36.gif]




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:29:30)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: LuLu


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Avtorica, meni se zdi, da če učiteljica vsem da manjše ocene, potem ni problem - pač ima bolj stroga merila. Glavno, da so razmerja prava - torej, da je pravična. Pri nas na faksu smo tudi imeli prfokse, kjer ni nihče pisal 10. Pač je imel strožja merila, nič hudega. Si vedel, da je 8ka tam toliko vredna kot drugje 10ka. A ni to normalno?


ni to pravilno, nit fer... ko pa bodo li v srednjo šolo in imeli izbor, pa bodo vsi odpadli, ker imajo nizke ocene? Malo smešno... Zahtevajo veliko, nizke ocene, nekonkurenčni na srednjih šolah... in baje se naši oš to dogaja.


Pravilno in fer tudi to ni, da šola znižuje kriterije zato, da povprečni postanejo nadpovprečni.......




[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image]




Plus minus -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:34:44)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


ODLIČNO: Učenec obvlada vsa zahtevana znanja in reši tudi zahtevnejše naloge. Podatke smiselno vrednoti, jih utemeljuje in interpretira. Snov sintetizira in analizira. Povezuje znanja različnih področij, jih prenese na nove primere in poveže teorijo s prakso. Na vprašanja odgovarja brez pomoči učitelja.




Torej si otrok od avtorice teme ni zaslužil odlično......

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

A danes morajo otroci za oceno 5 znati vse stvari logično povezati, navesti svoje primere in skopiti celoto ( pri vsakem vprašanju) in zato jim tudi zmanjka časa za te obširnejše naloge. In me zanima, kakšen je način ocenjevanja pri vaših tretješolcih.


Recimo: naši so pisali narek in je bila za dve napaki 4, torej je lahko imel za 5 samo eno napako. Strogo?


Meni se ne zdi.....in kolikor se spomnim, smo tudi mi morali za 5 napisati v šoli narek praktično brez napak......




Ja glej ne vem, a je znal vse to kar spada pod odlično, če je potem si je zaslužil to oceno, če ni znal potem ne.
Če mene spomin ne vara, čeprav je že oho let od OŠ, niso bile petice samo za tiste brez napak, ampak imam močni občutek, da se je tudi v naši časih uporabljala % lestvica, torej če je bila podobna zgoraj objavljeni, si si lahko "privoščil" 10% odstopanje od pravilnega. Torej če si mislim, da je narek bil ovrednoten z 10 t, je dopustna ena napaka in je ocenjevanje pravilno. Ampak pri nareku si pomoje lahko vzame malce svobode pri vrednotenju, tako kot recimo pri spisu ipd. Se mi zdi, da matematika da najbolj realno oceno.

In mogoče malce za info kako so naloge sestavljene:
Vsako pisno ocenjevanje je sestavljeno iz 50% minimalnih, 35% temeljnih in 15% zahtevnejših standardov znanja.




Stanislava_ -> RE: Način ocenjevanja (3.4.2014 20:40:30)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


ODLIČNO: Učenec obvlada vsa zahtevana znanja in reši tudi zahtevnejše naloge. Podatke smiselno vrednoti, jih utemeljuje in interpretira. Snov sintetizira in analizira. Povezuje znanja različnih področij, jih prenese na nove primere in poveže teorijo s prakso. Na vprašanja odgovarja brez pomoči učitelja.




Torej si otrok od avtorice teme ni zaslužil odlično......

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

A danes morajo otroci za oceno 5 znati vse stvari logično povezati, navesti svoje primere in skopiti celoto ( pri vsakem vprašanju) in zato jim tudi zmanjka časa za te obširnejše naloge. In me zanima, kakšen je način ocenjevanja pri vaših tretješolcih.


Recimo: naši so pisali narek in je bila za dve napaki 4, torej je lahko imel za 5 samo eno napako. Strogo?


Meni se ne zdi.....in kolikor se spomnim, smo tudi mi morali za 5 napisati v šoli narek praktično brez napak......




Ja glej ne vem, a je znal vse to kar spada pod odlično, če je potem si je zaslužil to oceno, če ni znal potem ne.
Če mene spomin ne vara, čeprav je že oho let od OŠ, niso bile petice samo za tiste brez napak, ampak imam močni občutek, da se je tudi v naši časih uporabljala % lestvica, torej če je bila podobna zgoraj objavljeni, si si lahko "privoščil" 10% odstopanje od pravilnega. Torej če si mislim, da je narek bil ovrednoten z 10 t, je dopustna ena napaka in je ocenjevanje pravilno. Ampak pri nareku si pomoje lahko vzame malce svobode pri vrednotenju, tako kot recimo pri spisu ipd. Se mi zdi, da matematika da najbolj realno oceno.


Petice so bile za dva do tri v razredu, nič več. Pri ca 25-ih učencih. Razen morda 1. razred, ta je bil bolj prijazen.




Stran: <<   < Prejšnja stran  7 8 9 [10] 11   Naslednja stran >   >>