Luni
|
Punce, ne se ozirat na besede. Saj ne rečem, včasih je kakšna tudi na mestu. Ma da ti pa kar naprej stoka in joka čez tvojega otroka, pa smatram, da je z njo nekaj narobe. Vam pa na kratko opišem, kaj se je zgodilo meni pri taprvem (oh, drage moje, pri drugem otroku se boste na vse sekerancije, ki jih imate sedaj, samo smejale): Naš Nejc je hitro učljiv, vedoželjen otrok - s petardami v riti (se mu počasi umirjajo ). V vrtec je šel s tremi leti: želel si ga je, komaj je čakal, da bo v družbi z vrstniki. Najin prvi dan uvajanja je bil katastrofalen: revež je tekel v krogu in zbijal igrače iz rok otrok . Nisem mu mogla dopovedat, da se to ne počne, vzgojiteljici sta se delali, kot da ni nič. Doma je imel učno uro, drugi dan je bilo 100% boljše. V vrtcu nobenih težav, pač bil je kot ena žverca, nič pri miru, ma drugega mi niso pojamrale nikoli. Celo hvalile so ga , kako se hitro uči, dojema, sodeluje, no to, da želi biti vedno prvi, ni bilo ravno pohvaljeno. Prvi razred=o.k.V drugem razredu sem pa malo manj kot čir na želodcu dobila. Učiteljica in Nejc se nista našla, na govorilnih mi je stokala, da kar naprej joka , na drugih govorilnih mi je pa siknila: Vaš otrok nima nobene vzgoje doma! Kot si ti rekla, viv, meni se je svet sesul: Kaj delam narobe? Kaj je narobe z mojim otrokom?.....Sicer sem jo vprašala, na osnovi česa to govori: A ne uboga, a tepe, a skače? Veste kaj mi je odgovorila: Ne, ne, vendar joka kar naprej Ugotovila sem, da je z njeno avtoriteto nekaj močno narobe. Nikjer ni bil problematičen: ne v glasbeni, ne pri verouku, nikjer, samo pri njej! Razplet zgodbe: v petem ga je ponovno učila. Bila sta najboljša frenda: Super otroka imate! Kar naprej tako!
< Sporočilo je popravil Luni -- 26.11.2009 7:52:08 >
_____________________________
|