nejcko
|
IZVIRNO SPOROČILO: Mič II ampak to je že druga zgodba našega veleumnega šolskega sistema In kako se povezujete med seboj? Tko, v praski mislim, ne v ucnem nacrtu? Saj se ne, ker se ne moremo. Ker UN med seboj niso medpredmetno usklajeni. In tako se dogaja, da v 8. razredu obravnavamo Prešernov krst, otroci pa pojma nimajo, kaj je pokristjanjevanje (pri zgod. ga obravnavajo šele v 9. r); v 9. r. pri slo na začetku šol. leta obravnavamo protestantizem, medtem ko ga pri zgod obravnavajo šele na koncu šol. leta itd. ali pa se dogaja, da so npr. barok obravnavali v 7. oz. 8. r, pri slo ga omenjamo v 9. r - v tem času so mulci že itak vse pozabili, itak pa sploh niso vajeni, da bi karkoli medpredmetno povezovali. dostikrat se zgodi, da jim tumbam kakšno stvar, jih sprašujem, nagovarjam, spodbujam ... potem pa en reče: aja, to smo lani pri zgod. obravnavali ... in jim je ful čudno, da lahko dva predmeta sploh povežejo med seboj. Enostavno ne znajo, ker se to ne dogaja od vsega začetka. Na tak način logičnega medpredmetnega povezovanja bi jih morala šola navajati od vsega začetka, torej od 1. razreda, pa jih ne, zato pravim, da po končani oš nimajo razvitega logičnega mišljenja. jaz npr. pri poučevanju ful uporabljam angleščino in druge tujej jezike ali vsaj določene besede, fraze, ki jih znam, mulce opozarjem in nenehno opominjam na to, da slovenščina ni nič drugačna od npr. veiko bolj priljubljene angleščine ... ampak žal sem ena redkih, ki to počne. anglisti večinoma pizidjo na nas, sloveniste, zakaj mulcem ne znamo razložiti, kaj je to glagol, pa pridevnik ipd. Jah, takle mamo
|