Gina
|
Nives, malo si pomešala...izobrazba in poklic sta pomembna - za vsakega posameznika, se pravi otroku zanj, meni zame, mojemu možu za njega, tebi zate...ker od tega je vsekakor odvisna naša sreča. Vendar to ni isto, kot če rečeš, da je materi, očetu pomembna izobrazba otroka.Enim najbrž je, drugim ni. POmembno je materi, da je otrok srečen, potem je vseeno, kakšno izobrazbo ima - naj bi bilo najbrž. Materi je pomembno, vsaj bilo naj bi ji, da sam izbere, kar želi, da sledi svoji viziji - ne izobrazba kot taka, ampak da otrok sledi svojim željam in potrebam. In če otrok sledi svojim potrebam in željam, bo v to nekaj vložil. Če ne bo danes, bo moral jutri. Vendar mora vlagat sam, če ne vlaga sam, če vlagajo starši, gremo proti željam staršev najbrž. Razen v primeru, ko bi otrok rad nekaj dosegel, pa v resnici ne zmore - takrat je seveda prav, da se otroku pomaga - vendar ne zaradi staršev, zaradi njega in njegovih želja. Tako da...ne, ni pomembna izobrazba - vseeno je, ali je frizer ali dipl ing. Ribica, bežigrajska ali druge gimnazije ne prinesejo dolgoročno prav nič boljše izobrazbe, splošne razgledanosti - vse je odvisno zgolj in samo od posameznika in njegovega zanimanja za svet. Ravno tako tudi na bež. učijo množico reči na kratek rok. So pa pomembne ljudem, ki menijo, da se s tem dokazuješ, beri za ljudi, ki jim formalen listek, znamke nekaj pomenijo - in če je zato kdo bolj srečen, tudi ok, meni se zdi brez učinka. Iz šole smo vsi, tudi ti, odnesli bolj malo % svojega znanja. In če so te tudi filali z ogromno podatki, pa če si si tudi vse zapomnila (kar močno dvomim), je to še vedno zgolj 20% vsega tvojega znanja. Večino ga pridobivaš žal drugje. Tisto znanje, ki v resnici ostane v tebi, ki si ga sposobna predelat, povezovat, ki je globoko v tvojem bistvu ostalo, tisto je zaradi tvojega zanimanja zanj, zaradi močnega razumevanja - česar v šolah ni moč doseči, zaradi količine, kvantitete vsega, pa zaradi širine, ker čisto vse pa vsakega vendarle ne pritegne enako mnogo, a ne. Pa ta hip ti govori nekdo, ki ga zanima ogromno reči, pa ki si zapomni v principu zelo veliko. Ravno zato mi je smešno, če kdo reče, da je šola merilo česa. Naše šole so v podnu, kar se tiče sistema poučevanja. Pa ne bi zdaj o tem.
|