petea
|
IZVIRNO SPOROČILO: *raci* Čez 14 dni vprašana ... dobila 2. ... Rečem, da moram oceno popravit Se ti je (nehote) zapisalo bistvo zgodbe: TI moraš popraviti svojo oceno dojemanja hčerinega šolanja. Ti moraš razumeti, da so to hčerine ocene, ne tvoje, da bo s težavami s koncentracijo in nastopi imela tekom življenja še veliko zanjo ne ravno najbolj prijetnih situacij ter da se mora naučiti sama čim bolje odzivati na takšne prigode, saj ji bo to veliko bolj pomagalo v njenem življenju, saj tvojega 'varnostnega ščita' ne bo imela vedno na voljo. Drugače pa se strinjam predvsem s komentarji nananaje, Stanislave in Rije. IZVIRNO SPOROČILO: *raci* Razredničarka me je že v 2. razredu opozorila, da ima veliko tremo pred nastopi in preverjanjem in da je zelo živčna. Rekla je, da je bila živčna, da je bila čisto rdeča in da ji teklo po čelu. Veš po izjavah prejšnje učiteljice, da ima hči velike težave pri spraševanju pred skupino, pove ti, da ji je bilo zelo naporno, a da je uspela pokazati zadostno (t.j. opis ocene 2) količino znanja, ti pa jo skritiziraš in izničiš njen uspeh? Mislim, da si s svojim odzivom naredila zelo veliko medvedjo uslugo hčeri. Poleg spoprijemanja z aktualnim problemom javnega govorjenja bo lahko ob takšnih tvojih odzivih razvila še dodaten strah pred tvojimi nerazumevanji njenega truda in uspešnega spoprijemanja z njej neprijetno situacijo. IZVIRNO SPOROČILO: *raci* Ali ima pravico popravljati oceno ali je to odločitev učiteljice? Ne vem, a o tem piše v pravilniku. Verjetno pa vam je učiteljica na začetku šolskega leta na roditeljskem sestanku razložila 'pravila igre'. IZVIRNO SPOROČILO: *raci* V naslednjem tednu grem na GU in ne vem točno kaj naj? Kaj kaj naj? Vprašaj, kaj jo želiš. Povej, kaj te žuli in predlagaj rešitve, ki bi morda lahko hčeri pred razredom pomagale pri razvijanju veščin javnega nastopanja/spraševanja. Npr. da bi vsaj na začetku imela nekaj spraševanj pred manjšo skupino sošolcev-prijateljev iz razreda ali celo sama, brez drugih poslušalcev. Lahko da jo je strah neprimernih kritik, izjav sošolcev, ko lahko vsi slišijo morebitne napake v njenih odgovorih. IZVIRNO SPOROČILO: *raci* Me prav zanimajo vaša mnenja in kaj bi naredile ve v moji situaciji? Kaj bi naredila v tvoji situaciji? Z učiteljico bi imela sestanek že prvi teden septembra. Pogovorila bi se z njo o vseh posebnostih, ki bi se mi zdele pomembne za otrokovo šolanje. Povedala bi svoje predloge, predstavila učinkovite metode, ki so se že obnesle, povprašala bi jo, ali je seznanjena z določbami iz odločbe in kako jih namerava upoštevati pri svojem delu itd. Ne bi šla na pogovor o tej tematiki (šele) sredi decembra, po šoku z različnimi pričakovanji glede obravnave otroka. In drugače bi vrednotila otrokove ocene, torej, da je ocena 2 uspeh in ne katastrofa. Fino bi bilo tudi, če bi na mnenja soforumašic tudi kaj odgovorila, da se torej aktivneje vključiš v debato.
|