Popravljanje ocene-3. razred (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


*raci* -> Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 14:34:02)

Živjo,

Prosim za vaša mnenja. Bom kratka in jedrnata.

Hčerka je v 3. razredu. Ima odločbo za specialno pedagoško pomoč, 2 individualni uri na teden med poukom. Čeprav ima zadnja dva tedna pri sebi še enega fanta[sm=zmeden.gif]
Odločbo ima za celo osnovno šolo. Dobila jo je, ker je nedonošena, rojena v 25. tednu, težave z koncentracijo in razumevanjem.

Razredničarka me je že v 2. razredu opozorila, da ima veliko tremo pred nastopi in preverjanjem in da je zelo živčna.

Pisala so test iz SPO in dobila 4, manjkalo ji je pol točke do pet. Čez 14 dni vprašana isto snov in dobila 2. Rekla je, da je bila živčna, da je bila čisto rdeča in da ji teklo po čelu. Rečem, da moram oceno popravit in naj vpraša učiteljico ali lahko. Pa ji učiteljica reče, če zdaj se bo pa lahko naučila v enem dnevu [sm=zmeden.gif]

Ali ima pravico popravljati oceno ali je to odločitev učiteljice?

V naslednjem tednu grem na GU in ne vem točno kaj naj?

Me prav zanimajo vaša mnenja in kaj bi naredile ve v moji situaciji?

Hvala in lp




RIJA* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 14:46:58)

kolkor jaz vem, se lahko popravlja edino negativna ocena. zviševanje ne. ne vem pa, če je to pri otrocih z odločbo kaj drugače.




mateyka -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 16:34:09)

bi bilo pa dobro, da daš vsaki od njenih razrednićark jasno vedet, da ni problem v "ne znati", ampak v tremi. v tem primeru učenje v enem dnevu ni ravno primeren argument zavrnitve, a ne?




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 16:51:09)

Pozitivna ocena se praviloma ne popravlja.
Osebno sem tudi zelo proti vmešavanju v odločitve učiteljev.

Ampak. V izjemnih primerih sem za in če želiš mnenje - da, stopi do učiteljice. Povej, kje je težava, poslušaj njo, kaj ona misli in potem predlagajta, kaj narediti, ali ona ali ti, odvisno, kako se situacija razvije.

Moji izhodišči sta dve. Prvo, da se otroka kljub posebnim potrebam ne sme ekstra ujčkati in drugo, da se ga lahko in da se ga mora, kadar bi bila prizadeta njegova osebna integriteta. Kje je meja, se na pamet težko reče in je res treba pogledat z vseh zornih kotov. Tretji zorni kot je tudi razred. Če je socialen, je zagotovo opazil preveliko tremo sošolke. Kaj pravi hčerka o tem, kako so se odzvali sošolci?




alda -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 16:51:12)

Pa bi ti spet izpostavila hčerko tremi, strahu,...samo, da bi dokazala , da zna več?
Jaz ne bi,..ampak to je moje mnenje!
Prav pa je ,da učiteljico seznaniš s svojim mnenjem in se mogoče zmeniš, da odgovarja izven razreda, da bo bolj sproščena.
Sicer so te odločbe različne, ampak mogoče ima prilagojeno spraševanje oz ocenjevanje in če ima je to njena -hčerkina pravica.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 16:53:41)

IZVIRNO SPOROČILO: alda

Pa bi ti spet izpostavila hčerko tremi, strahu,...samo, da bi dokazala , da zna več?


Odvisno, čigava potreba (ne želja!) je to.
Ali potreba otroka, da je za svoje znanje, ki ga žal ni znal pokazati, pravično ocenjen.
Ali potreba starša.

Dve popolnoma različni izhodišči. Zadnje niti ni izhodišče, je samo končna točka, ki ne pelje nikamor več.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 20:01:50)

Prvo, da se otroka kljub posebnim potrebam ne sme ekstra ujčkati in drugo, da se ga lahko in da se ga mora, kadar bi bila prizadeta njegova osebna integriteta.


Se strinjam s tem.

Ti pa predlagam, da pogledaš, kaj ima otrok zapisano v Odločbi o usmerjanju, ker se učitelji tega MORAJO držati, čeprav vem, da praksa kaže drugače. V končni fazi lahko otrok piše/odgovarja tudi pri spec. pedagogu.
Poznam kar nekaj staršev, ki imajo otroke z IP-jem in prav si se morajo boriti za pravice otrok, ki jim pripadajo, ker na žalost malo učiteljev upošteva Odločbe in prilagajajo teste/vpraševanja otroku, kar bi morali.
Konkretno v tvojem primeru, bi zahtevala, da otrok pred mano in učiteljico še enkrat odgovarja to snov.
Še prej pa bi učiteljici razložila, kakšne težave ima otrok in da to ni neznanje, ampak da mora učiteljica ubrati drugačen pristop. Lahko pa, če je v Odločbi tako zapisano, "odgovarja" namesto ustno, pismeno. Pač potegne tri vprašanja na katera odgovori pisno, namesto ustno. Vse se da dogovoriti, če si pridete vsak na pol poti. Če pa bo učiteljica vztrajala pri svojem, pa dvigni pogovor na višjo raven. Ni učiteljica bog i batina v šoli.
In ja, prav je da popravlja, zakaj bi imela zaključeno 3, če pa zna za več in to res ni dejanski pokazatelj njenega znanja.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 21:14:02)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Konkretno v tvojem primeru, bi zahtevala, da otrok pred mano in učiteljico še enkrat odgovarja to snov.


Mama ne more biti komisija.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:07:01)

Ni mišljeno kot komisija. Temveč, da se otrok znebi treme v prisotnosti starša.

Drugače pa je popravljanje ocene čisto v domeni učiteljice. Npr., naš otrok je lani obiskoval 3. razred in se je učiteljica odločila, da bo vsakemu, ki bo želel in je dobil manj kot 4, dala možnost popravljanja ocene. Torej, da se v redovalnico vpiše višja ocena. Bilo je tudi vprašanje zakaj pa potem tudi ne 4, zato, ker je zanjo to zelo dobra ocena.
Letos v 4. pa je druga učiteljica, pri kateri otrok ne more popravljati niti 1.
Tako sklepam, da si lahko učiteljice same prirejajo kriterije za popravljanje ocene.

Lahko pa se na temi tudi javi kakšna učiteljica in pove svoje izkušnje.

Ni pa za primerjat otroka z PP, ki ima Odločbo o usmeritvi in izdelan Individualiziran vzgojno izobraževalni program z otrokom, ki tega nima.
Tu so reči drugače dorečene in se morajo zadeve prilagajati posameznim učencem in ne veljajo ista pravila, kot za ostale učence. Ima pa vsak otrok svojo odločbo, napisano prav za njega. Zato sem pa tudi napisala, da naj avtorica teme pogleda, kar je v njej zapisano in kaj so dorekli na prvem strokovnem sestanku.
Odločbe oz. prilagoditve niso same sebi namen, ampak kljub otrokovem primanjkljaju iz njega dobiti največ.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:10:37)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Ni mišljeno kot komisija. Temveč, da se otrok znebi treme v prisotnosti starša.


Aha, tako.
Sicer menim, da starši v razred ne sodimo. To je prostor učencev in učiteljev. Če že tak način, potem s šolsko psihologinjo, pri njej.





nananaja -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:11:25)


IZVIRNO SPOROČILO: *raci*

Pisala so test iz SPO in dobila 4, manjkalo ji je pol točke do pet. Čez 14 dni vprašana isto snov in dobila 2. Rekla je, da je bila živčna, da je bila čisto rdeča in da ji teklo po čelu. Rečem, da moram oceno popravit in naj vpraša učiteljico ali lahko. Pa ji učiteljica reče, če zdaj se bo pa lahko naučila v enem dnevu [sm=zmeden.gif]



Jaz pa tegale res ne razumem najbolje. Deklica je na ustnem testu dobila slabo oceno in povedala, da ji je bilo telo naporno. Mama pa ji za povrhu reče, da mora oceno popravit...

Zelo razumem deklico, tudi sama sem imela hude težave z nastopanjem. Zato pa ne razumem mame, ki bi deklico hudemu naporu izpostavila še enkrat za isto snov, to je ena pred mano že omenila. Že res, da se bo lepše videlo, če bo dvojka popravljena, ampak s tem bo učenka mogoče dobila vtis, da lahko z odločbo dobi neomejeno možnosti za dosego željene ocene, namesto da bi se učila napredovanja pri nastopanju na ustnem testu.
Mama bi morala pomagati hčerki, da bo na naslednjem ustnem testu znala bolje pokazati učiteljici svoje znanje, to je moje mnenje. Na pogovorni uri pa o tremi in naporu lahko govori z učiteljico, ki pa je najbrž tudi stvar opazila.

Smo v prvem ocenjevalnem obdobju in do konca leta bo najbrž ocenjevana še dvakrat toliko in bo svoje znanje še lahko dokazovala in izničila dvojko, če to ni primerna ocena za njeno znanje. Jaz sem imela velike probleme z branjem, pa tudi s koncentracijo, kar ni vplivalo le na slabo oceno pri slovenskem jeziku, zame so bili vsi testi muka, tudi meni zelo ljuba matematika. Smo bili že v začetku devetdesetih, pa še vedno o posebnih potrebah ni bilo ne duha ne sluha (danes verjetno disleksija in motnje pozornosti). V večnem spominu mi bosta ostali dve kontrolni pri matematiki: prva iz 2.razreda (starost današnjega 3.r.), ko sem imela vse kar sem rešila, prav, a sem rešila le dobro polovico testa, ocena 2. Druga je bila pa v 5.razredu, ko sem prvi test oddala prepozno, menda je učiteljica štela do 5, ko je bil skrajni čas za oddajo, jaz tega niti slišala nisem. Ker sem oddala test prepozno, ga je učiteljica pred vsemi nesla v smeti, pa bi zagotovo pisala 5. Kljub tema dvema prigodama, sem brez posebnega vmešavanja mame in izsiljevanja popravljanja imela matematiko zaključeno 5. Sem se pa iz obeh izkušenj naučila ogromno: moj čas za test je zelo dragocen, ker mnogo počasneje berem od ostalih, ter mnogo težja stvar - kontrola koncentracije brez da sem se zaprla v svoj svet, kjer je čas tekel drugače od realnosti.
Moja sreča - vse skupaj je mama zelo dobro razumela za podporo, a imela dosti kmečke pameti (šolana ni bila primerno svojim sposobnostim), da me ni ujčkala pri mojih težavah. S tem sem se naučila ogromno za študij in življenje.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:16:19)

IZVIRNO SPOROČILO: nananaja

Sem se pa iz obeh izkušenj naučila ogromno: moj čas za test je zelo dragocen, ker mnogo počasneje berem od ostalih, ter mnogo težja stvar - kontrola koncentracije brez da sem se zaprla v svoj svet, kjer je čas tekel drugače od realnosti.
Moja sreča - vse skupaj je mama zelo dobro razumela za podporo, a imela dosti kmečke pameti (šolana ni bila primerno svojim sposobnostim), da me ni ujčkala pri mojih težavah. S tem sem se naučila ogromno za študij in življenje.


To je dimenzija, ki nam danes najbolj manjka. Da otroku zaupamo, da zmore. In da se zavedamo, da imamo omejitve vsi, tudi naš otrok, a ga kljub temu spodbujamo kot da je najboljši, tudi če vemo, da ne more postati virtuoz. Realna, a optimistična reakcija in pričakovanje.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:18:27)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Ni mišljeno kot komisija. Temveč, da se otrok znebi treme v prisotnosti starša.


Aha, tako.
Sicer menim, da starši v razred ne sodimo. To je prostor učencev in učiteljev. Če že tak način, potem s šolsko psihologinjo, pri njej.



Nisem mislila v razredu, ampak tako da so same tri. No ali pa tako kot si napisala z psihologinjo oz. pedagoginjo.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:25:19)

IZVIRNO SPOROČILO: *raci*

Rečem, da moram oceno popravit in naj vpraša učiteljico ali lahko.


S tem ji delaš največjo škodo.

Ko ji boš zaupala, bo tudi njena trema manjša.
In ko ne boš pričakovala več kot ocene, ki je v naši osnovni šoli dovolj (to je ocena 2 - zadostno ,in je edina ocena, ki mora doseči, če želi osnovno šolo zaključiti), bo deklica začela cveteti.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:28:31)

Ocena naj bi bila pokazatelj znanja - kar po mojem mnenju, vsaj kolikor sem razbrala iz zgoraj napisanega ni.
Nananaja - bravo zate, da si bila tako uspešna brez kakršnekoli pomoči.
Nisi vsi otroci takšni in včasih so eni brez takšne pomoči pristali v šolah s prilagojenim programom, čeprav bi z nekaj prilagoditvami čisto vredu opravljali osnovno šolo.
Jaz zgoraj omenjene deklice ne poznam, ampak če je stroka ocenila, da rabi pomoč in prilagoditve, potem menim, da smo mi tazadnji, ki lahko temu oporekamo. In ni vsaka pomoč potuha in medvedja usluga otroku.
Včasih je potrebno stopiti iz svojih čevljev v druga, da lahko oceniš kaj je prav in kaj narobe. Ni vse za vsakogar dobro.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:30:43)

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: *raci*

Rečem, da moram oceno popravit in naj vpraša učiteljico ali lahko.


S tem ji delaš največjo škodo.

Ko ji boš zaupala, bo tudi njena trema manjša.
In ko ne boš pričakovala več kot ocene, ki je v naši osnovni šoli dovolj (to je ocena 2 - zadostno ,in je edina ocena, ki mora doseči, če želi osnovno šolo zaključiti), bo deklica začela cveteti.


Potrebno je tudi vedeti, kakšne težave ima deklica. Verjetno ni samo ne samozavest kriva zanje. Vsekakor pa verjamem, da mama zaupa vanjo, saj je že dokazala, da je podobno snov pisala skoraj 5. In jo je verjetno čudilo, da je sedaj dobila le 2. Ni to, da mama pričakuje več, kot otrok ve oz. je sposoben.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:34:02)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Ocena naj bi bila pokazatelj znanja - kar po mojem mnenju, vsaj kolikor sem razbrala iz zgoraj napisanega ni.


Znanje je treba pokazati, načini so različni, in pri ustnem načinu ga je deklica pokazala dovolj (ocena zadostno), a ne dovolj za njeno mamo.
Nikjer ni razbrati, da je bila deklica nezadovoljna in da si ona želi popraviti oceno.

(načini ocenjevanja)

Ocenjujejo se učenčevi ustni odgovori ter pisni, likovni, tehnični, praktični in drugi izdelki, projektno delo in nastopi učencev.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:38:34)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Ocena naj bi bila pokazatelj znanja - kar po mojem mnenju, vsaj kolikor sem razbrala iz zgoraj napisanega ni.


Znanje je treba pokazati, načini so različni, in pri ustnem načinu ga je deklica pokazala dovolj (ocena zadostno), a ne dovolj za njeno mamo.
Nikjer ni razbrati, da je bila deklica nezadovoljna in da si ona želi popraviti oceno.

(načini ocenjevanja)

Ocenjujejo se učenčevi ustni odgovori ter pisni, likovni, tehnični, praktični in drugi izdelki, projektno delo in nastopi učencev.


Ja, sej te razumem. Da pri ustnem podajanju znanja moraš imeti drugačne veščine, kot pri pisnem. Ampak, jaz še vedno mislim, da bi v drugačnih okoliščinah, tudi ustno dobila višjo oceno. Večkrat se starši pritožujejo, da otroci doma znajo več, kot v šoli. In verjamem, da to drži. Ampak v takšnem primeru ocena variira za 1. Nam so nekako tako obrazložili: 5 - odlično znanje, 4 - odlično znanje z površnostjo, 3 - znanje, 2 - slabo znanje, 1 - neznanje.
In razlika med 4 in 2 je velika.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:43:43)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Ocena naj bi bila pokazatelj znanja - kar po mojem mnenju, vsaj kolikor sem razbrala iz zgoraj napisanega ni.


Znanje je treba pokazati, načini so različni, in pri ustnem načinu ga je deklica pokazala dovolj (ocena zadostno), a ne dovolj za njeno mamo.
Nikjer ni razbrati, da je bila deklica nezadovoljna in da si ona želi popraviti oceno.

(načini ocenjevanja)

Ocenjujejo se učenčevi ustni odgovori ter pisni, likovni, tehnični, praktični in drugi izdelki, projektno delo in nastopi učencev.


Ja, sej te razumem. Da pri ustnem podajanju znanja moraš imeti drugačne veščine, kot pri pisnem. Ampak, jaz še vedno mislim, da bi v drugačnih okoliščinah, tudi ustno dobila višjo oceno. Večkrat se starši pritožujejo, da otroci doma znajo več, kot v šoli. In verjamem, da to drži. Ampak v takšnem primeru ocena variira za 1. Nam so nekako tako obrazložili: 5 - odlično znanje, 4 - odlično znanje z površnostjo, 3 - znanje, 2 - slabo znanje, 1 - neznanje.
In razlika med 4 in 2 je velika.


Te veščine deklici manjkajo, in jih bo pridobila tekom šolanja. Zato tudi hodi v šolo in zato so načini preverjanja znanja različni, ker enim leži bolj en način, drugim drugi in zato tudi vedno paralelna preverjanja, da osvojimo potrebne veščine.

Ocene so zelo lepo opisane v Pravilniku in so identične tistim, ki so bile zapisane v naših spričevalih. Ko jih berem dobesedno, ne potrebujem dodtnih opisov. 3 pomeni dobro in dobro je dobro. 5 pomeni odlično in odlično je odlično. Mi smo jih točno tako razložili pred vstopom v šolo, začenši pri oceni 2, ki pomeni zadostno - zadostuje, dovolj je. Ni pa to odlično.

S številčnim ocenjevanjem se oceni znanje učenca na lestvici od 1 do 5. Številčne ocene so: nezadostno (1), zadostno (2), dobro (3), prav dobro (4), odlično (5).

Ocena nezadostno (1) je negativna, druge ocene so pozitivne. Z negativno oceno je ocenjen učenec, ki ne doseže standardov znanja, potrebnih za napredovanje v naslednji razred (v nadaljnjem besedilu: minimalni standardi), ki so določeni v učnih načrtih.




nananaja -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:56:16)

Ocena ni zgolj pokazatelj znanja, je tudi znanje pokazati, da znaš - vedno je bilo in bo tako. To občutim pri svoji hčerki v drugem, ki ji tudi ni bil dar za nastopanje položen v v zibelko, ampak se uči in napreduje.

Zgornje sem pa napisala, ker me je zmotil ravno stavek, ki ga je izpostavila tudi Stanislava_

Rečem, da moram oceno popravit in naj vpraša učiteljico ali lahko.


ki mu sledi tole

Ali ima pravico popravljati oceno ali je to odločitev učiteljice?


Že res, da primera ne poznamo in da je stroka odločila, da pomoč potrebuje. Ampak mama tu sprašuje, čisto nekaj drugega. Popravljena ocena bo za mamo zmaga, kaj pa bo deklica imela od tega, sem pa jaz v dvomih. naprej lahko samo pritrdim Stanislavi_




nananaja -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 23:13:21)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Potrebno je tudi vedeti, kakšne težave ima deklica. Verjetno ni samo ne samozavest kriva zanje. Vsekakor pa verjamem, da mama zaupa vanjo, saj je že dokazala, da je podobno snov pisala skoraj 5. In jo je verjetno čudilo, da je sedaj dobila le 2. Ni to, da mama pričakuje več, kot otrok ve oz. je sposoben.


Če mama zaupa otroku, bo to dvojko pustila pri miru, saj ve, da bo deklica v nadaljevanju s svojim znanjem dokazala, da zna za 4 ali celo za 5.

To je približno tako kot pri naši punci. Ona pač ni povedala, da se mora pesmico naučit, zato nisva trenirali. Na pogovorni uri sem izvedela, da ni znala za +, amprak samo za O/+ (karkoli to pomeni). Ampak jaz vem, da bi se bila zmožna naučit za +, če bi me prosila za pomoč pri učenju (da jo ji jaz večkrat preberem, saj ima tudi ona učno pomoč za branje). Ok, kaj naj zdaj od učiteljice zahtevam popravljanje, ker vem, da zna za +? Ne, jaz sem deklici povedala, da ji lahko naslednjič pomagam pri učenju recitiranja tako, kot sem ji pomagala za govorni nastop, kjer je opravila s pohvalo.

Ma sej ne vem, če razumeš, kaj hočem reči. Ne znam na kratko. Otroke naj bi učili za življenje, ne za ocene.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 9:29:32)

IZVIRNO SPOROČILO: nananaja


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Potrebno je tudi vedeti, kakšne težave ima deklica. Verjetno ni samo ne samozavest kriva zanje. Vsekakor pa verjamem, da mama zaupa vanjo, saj je že dokazala, da je podobno snov pisala skoraj 5. In jo je verjetno čudilo, da je sedaj dobila le 2. Ni to, da mama pričakuje več, kot otrok ve oz. je sposoben.


Če mama zaupa otroku, bo to dvojko pustila pri miru, saj ve, da bo deklica v nadaljevanju s svojim znanjem dokazala, da zna za 4 ali celo za 5.


Po moje tudi, razen če je deklica sama pobudnica za ponovno odgovarjanje. V slednjem primeru naj se mama postavi zanjo, ker se sama najbrž še ne more, sicer pa naj gresta raje na eno tortico, vržeta tole dvojko preko rame za kakšen dan, potem pa v nove zmage. Povej deklici, da je dva dovolj, in da bo naslednjič njenih pet minut. Napravita svoj "bojni načrt", kako bosta premagali strahca in učiteljico, namesto da je deklica središče bojnega polja, če si ona tega sama res ne želi. Še enkrat, če je to njena potreba in njena pobuda, se postavi za njo, sicer pa ji delaš škodo.

Lahko tudi trenirata doma. Zdaj so prazniki, več obiskov bo. Naj deklica pripravi nastop za njih - pesmice, pripovedi, ples, da začne premagovati tremo.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 9:40:08)

IZVIRNO SPOROČILO: nananaja

Otroke naj bi učili za življenje, ne za ocene.


Na katero življenje še danes vpliva ocena iz tretjega/našega drugega razreda?

Ma dajte no, že tako zgodaj taki pritiski, otrok bo imel v parih letih šole preko glave. Računaj, da ima pred sabo vsaj še 15 let šolanja, in če bo ob vsakem neuspehu manjši ali večji halo, se bo prehitro strošil. Potem pa študirajo do tridesetega, ker so se že prej iztrošili preko svoje meje.

Vsak zna za svojo oceno in se uči, kar mu je ljubo. Jaz sem imela v osnovni šoli celo kakšno slabšo oceno kot v srednji. Me pač ni zanimalo, ni mi bilo pomembno in se nisem učila več kot je bilo nujno. Sem se pa učila in počela vse tisto, kar je bilo MENI všeč. Ne predstavljam si, da bi starši za vsako oceno, ki je bila manjša od 5, hodili v šolo ali pritiskali na mene, da moram. Pač je bilo 4 ali 3, tudi če bi bilo z malo truda to lahko 5. Skratka, pustite otrokom dihat [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], ker 3 je dobro.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 10:15:48)


IZVIRNO SPOROČILO: nananaja


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Potrebno je tudi vedeti, kakšne težave ima deklica. Verjetno ni samo ne samozavest kriva zanje. Vsekakor pa verjamem, da mama zaupa vanjo, saj je že dokazala, da je podobno snov pisala skoraj 5. In jo je verjetno čudilo, da je sedaj dobila le 2. Ni to, da mama pričakuje več, kot otrok ve oz. je sposoben.


Če mama zaupa otroku, bo to dvojko pustila pri miru, saj ve, da bo deklica v nadaljevanju s svojim znanjem dokazala, da zna za 4 ali celo za 5.

To je približno tako kot pri naši punci. Ona pač ni povedala, da se mora pesmico naučit, zato nisva trenirali. Na pogovorni uri sem izvedela, da ni znala za +, amprak samo za O/+ (karkoli to pomeni). Ampak jaz vem, da bi se bila zmožna naučit za +, če bi me prosila za pomoč pri učenju (da jo ji jaz večkrat preberem, saj ima tudi ona učno pomoč za branje). Ok, kaj naj zdaj od učiteljice zahtevam popravljanje, ker vem, da zna za +? Ne, jaz sem deklici povedala, da ji lahko naslednjič pomagam pri učenju recitiranja tako, kot sem ji pomagala za govorni nastop, kjer je opravila s pohvalo.

Ma sej ne vem, če razumeš, kaj hočem reči. Ne znam na kratko. Otroke naj bi učili za življenje, ne za ocene.


Tvoja deklica ni znala za +, ker ni vadila. Bi pa znala, če bi tebe prosila za pomoč in bi vidve več delali na tem.
Od avtorice hči pa je znala za 4 (kar je dokazala v testu), ampak ustno tega ni bila sposobna dokazati oz. jo je trema/živčnost/name it toliko onesposobila, da je dobila 2.
Vidiš razliko?




RIJA* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 10:24:56)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Ni mišljeno kot komisija. Temveč, da se otrok znebi treme v prisotnosti starša.


Aha, tako.
Sicer menim, da starši v razred ne sodimo. To je prostor učencev in učiteljev. Če že tak način, potem s šolsko psihologinjo, pri njej.



Nisem mislila v razredu, ampak tako da so same tri. No ali pa tako kot si napisala z psihologinjo oz. pedagoginjo.




eh dajte no! malo zdrave pameti...potem lahko pričakujemo, da bo kmalu na teste v šolo hodila cela familija!
starši tam nimajo kaj iskati...saj tudi z otroci na posebni šoli niso prisotni....

se mi kar močno dozdeva, da so za marsikatero "odločbo" krivi kar sami starši.....

in to, da ji mamica odnaša rit oz. od nje dobesedno zahteva, da popravi te ocene...ji pri pridobivanju samozavesti ne bo pripomoglo čisto nič....včasih je treba neplavalca vrčti v vodo, da splava....končno.




Stran: [1] 2 3 4   Naslednja stran >   >>