nananaja -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (12.12.2014 22:11:25)
|
IZVIRNO SPOROČILO: *raci* Pisala so test iz SPO in dobila 4, manjkalo ji je pol točke do pet. Čez 14 dni vprašana isto snov in dobila 2. Rekla je, da je bila živčna, da je bila čisto rdeča in da ji teklo po čelu. Rečem, da moram oceno popravit in naj vpraša učiteljico ali lahko. Pa ji učiteljica reče, če zdaj se bo pa lahko naučila v enem dnevu [sm=zmeden.gif] Jaz pa tegale res ne razumem najbolje. Deklica je na ustnem testu dobila slabo oceno in povedala, da ji je bilo telo naporno. Mama pa ji za povrhu reče, da mora oceno popravit... Zelo razumem deklico, tudi sama sem imela hude težave z nastopanjem. Zato pa ne razumem mame, ki bi deklico hudemu naporu izpostavila še enkrat za isto snov, to je ena pred mano že omenila. Že res, da se bo lepše videlo, če bo dvojka popravljena, ampak s tem bo učenka mogoče dobila vtis, da lahko z odločbo dobi neomejeno možnosti za dosego željene ocene, namesto da bi se učila napredovanja pri nastopanju na ustnem testu. Mama bi morala pomagati hčerki, da bo na naslednjem ustnem testu znala bolje pokazati učiteljici svoje znanje, to je moje mnenje. Na pogovorni uri pa o tremi in naporu lahko govori z učiteljico, ki pa je najbrž tudi stvar opazila. Smo v prvem ocenjevalnem obdobju in do konca leta bo najbrž ocenjevana še dvakrat toliko in bo svoje znanje še lahko dokazovala in izničila dvojko, če to ni primerna ocena za njeno znanje. Jaz sem imela velike probleme z branjem, pa tudi s koncentracijo, kar ni vplivalo le na slabo oceno pri slovenskem jeziku, zame so bili vsi testi muka, tudi meni zelo ljuba matematika. Smo bili že v začetku devetdesetih, pa še vedno o posebnih potrebah ni bilo ne duha ne sluha (danes verjetno disleksija in motnje pozornosti). V večnem spominu mi bosta ostali dve kontrolni pri matematiki: prva iz 2.razreda (starost današnjega 3.r.), ko sem imela vse kar sem rešila, prav, a sem rešila le dobro polovico testa, ocena 2. Druga je bila pa v 5.razredu, ko sem prvi test oddala prepozno, menda je učiteljica štela do 5, ko je bil skrajni čas za oddajo, jaz tega niti slišala nisem. Ker sem oddala test prepozno, ga je učiteljica pred vsemi nesla v smeti, pa bi zagotovo pisala 5. Kljub tema dvema prigodama, sem brez posebnega vmešavanja mame in izsiljevanja popravljanja imela matematiko zaključeno 5. Sem se pa iz obeh izkušenj naučila ogromno: moj čas za test je zelo dragocen, ker mnogo počasneje berem od ostalih, ter mnogo težja stvar - kontrola koncentracije brez da sem se zaprla v svoj svet, kjer je čas tekel drugače od realnosti. Moja sreča - vse skupaj je mama zelo dobro razumela za podporo, a imela dosti kmečke pameti (šolana ni bila primerno svojim sposobnostim), da me ni ujčkala pri mojih težavah. S tem sem se naučila ogromno za študij in življenje.
|
|
|
|