RE: Popravljanje ocene-3. razred (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


*raci* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 13:40:18)

Živjo,

vidim, da se je debata kar precej razvila. Hvala za vaša mnenja. Žal nimam dostopa do računalnika tako, kot nekateri in nisem stalno na netu, da bi sproti odgovarjala.

Svoje hčerke ne ujčkam in nisem bila pristaš, da dobi odločbo. Vedno sem bila mnenja, da je ne potrebuje. Ta odločba je bila namenjena za vrtec, ker pa pri nas vse tako dolgo traja
je odločba prišla šele v prvem razredu. Če jo je že dobila, naj jo ima. Vsaka dodatna pomoč pri učenju pride prav.

Učiteljica je ista že dve leti je seznanjena z vsem.

Popravljane ocene je bilo mišljeno kot vzgojni ukrep, sej se doma upira učenju. Na začetku leta je recitirala pesmico in dobila pet. Tako, da mi tukaj neki ne štima. Zato pa grem do razredničarke, da mi še ona pove, ali je šlo za tremo oz. kako se je obnašala ali je bilo neznanje.

Nočem, da je tretirana drugače kot drugi, ker ji nič ne manjka.

lp




liliana -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 14:08:16)


IZVIRNO SPOROČILO: *raci*


Svoje hčerke ne ujčkam in nisem bila pristaš, da dobi odločbo. Vedno sem bila mnenja, da je ne potrebuje. Ta odločba je bila namenjena za vrtec, ker pa pri nas vse tako dolgo traja
je odločba prišla šele v prvem razredu. Če jo je že dobila, naj jo ima. Vsaka dodatna pomoč pri učenju pride prav.

Učiteljica je ista že dve leti je seznanjena z vsem.

Popravljane ocene je bilo mišljeno kot vzgojni ukrep, sej se doma upira učenju. Na začetku leta je recitirala pesmico in dobila pet. Tako, da mi tukaj neki ne štima. Zato pa grem do razredničarke, da mi še ona pove, ali je šlo za tremo oz. kako se je obnašala ali je bilo neznanje.

Nočem, da je tretirana drugače kot drugi, ker ji nič ne manjka.



Mogoče je pa zato učiteljica noče vprašati......ker je noče tretirati drugače kot druge.....itak praviš, da dete odločbe sploh ne potrebuje.......




mateyka -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 14:31:25)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

jaz sem imela kronične ocene pri matematiki 2,4 2,4 2,4 2,4


Sej na koncu je pa bila verjetno trojka zaključena, kar je bil odraz tvojega znanja in sposobnosti [sm=smiley1.gif].


motiš se. moje znanje je bilo višje, ocena je delno tudi odraz moje hitrosti. moje sposobnosti so višje, samo aplicirala jih nisem. [sm=smiley2.gif]




*raci* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 14:34:27)

Zato pa sprašujem, ali se da oceno popravljati ali ne? Če se ne da, jo bo pač popravila z drugo oceno iz druge snovi.

Jaz sem mnenja, da je hčerka nekje v zlati sredini in če ne bi bila nedonošena in opazovana in spremljana od "stotih" dohtarejv verjetno odločbe ne bi dobila.

Če ima na voljo dodatno pomoč, jo bomo izkoristili. Je pa njena učiteljica mnenja, da dodatno pomoč potrebuje.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 14:44:25)

IZVIRNO SPOROČILO: *raci*

Zato pa sprašujem, ali se da oceno popravljati ali ne? Če se ne da, jo bo pač popravila z drugo oceno iz druge snovi.


Po pravilniku se popravlja samo negativna ocena. "Popravljanje" pozitivne ocene ni določeno.

V praksi se ocene lahko popravljajo konec leta, ko se zaključujejo, je pa odvisno tudi od učiteljice.

Da povzamem - nič konkretno ti nismo pomagali [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image].

Sicer pa srečno!




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 17:04:25)


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

jaz sem imela kronične ocene pri matematiki 2,4 2,4 2,4 2,4


Sej na koncu je pa bila verjetno trojka zaključena, kar je bil odraz tvojega znanja in sposobnosti [sm=smiley1.gif].


motiš se. moje znanje je bilo višje, ocena je delno tudi odraz moje hitrosti. moje sposobnosti so višje, samo aplicirala jih nisem. [sm=smiley2.gif]


To je tvoje mnenje. Če bi bila sposobna rešiti cel test v eni uri bi ga, tako pa ga nisi bila sposobna. Kaj je temu botrovalo je v končni fazi vseeno [sm=smiley2.gif]




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 17:07:56)

Zato pa sprašujem, ali se da oceno popravljati ali ne?


Da povzamem - nič konkretno ti nismo pomagali.



V tem primeru ne, ker nismo pravi naslov za to vprašanje. Sem že na začetku povedala, da je od učiteljice odvisno in od tega kaj ima v odločbi napisano. Tega pa nobena od nas na RR ne ve, razen tebe, ki to sprašuješ in učiteljice tvojega otroka.







m_o_i -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 17:41:12)

Svoje hčerke ne ujčkam in nisem bila pristaš, da dobi odločbo. Vedno sem bila mnenja, da je ne potrebuje. Ta odločba je bila namenjena za vrtec, ker pa pri nas vse tako dolgo traja
je odločba prišla šele v prvem razredu. Če jo je že dobila, naj jo ima. Vsaka dodatna pomoč pri učenju pride prav.


glej, ce otrok ve, da si ti proti nekim odlocbam in kljub vsemu pustis, da ji ta odlocba na nek nacin kroji zivljenje-se ti ne zdi, da lahko izgubis kredibilnost pri lastnemu otroku!? si ziher, da se ne pocuti slabse/jo je mogoce sram, ko ima individualne obravnave, a jih ne potrebuje!?
ko se ti ne bos obremenjevala zaradi trojke ali dvojke, se tudi otrok ne bo. ne se pri teh letih...

tudi moj mulc je bil rojen zahiran, z vsakojakimi "odlocbami" (alergija na KM-pa ni bila, sum na refluks ledvicke, prepocasno pridobivanje teže, povecan misicni tonus).
razen zadnjega je bilo vse kar nekaj: alergija na KM ker je imel krvavo nitko v prvem blatu. nobenega testiranja, samo le naj mu dajem posebno mleko(dojen ni bil)-tisto tadrago. pol leta antibiotikov samo zato, ker so rekli, da mi sporocijo datum za mikcijski cistogram-a ga niso, dokler nisem poklicala in poslusala, da se moramo na preiskave pa ja sami narociti[sm=smiley34.gif]
no, da ne bomo o moji zgodbi prevec: zdaj ga psihologi(ker se na sistematskem pri treh letih ni hotu kaj dosti pogovarjat z gospo, ki jo je prvic videl) predalckajo med otroke z Aspergerjevim sindromom, ko pa se to ni slo cez (sum je ovrzen), je pa sum na ADD. o teh prigodah sem pisala v eni drugi temi, tu pa napisem, da dokler JAZ in vzgojiteljica(ki ga gleda skoraj vsak dan, za razliko od gospe psihologinje) misliva, da otrok ne potrebuje pomoci, otroka NE BO uro al pa dve na teden spremljala specialna pedagoginja (BTW tudi strokovna sodelavka vrtca se je prijazno odzvala na moje vprasanje in ga en dopoldan v vrtcu opazovala tako na dalec). se ena ptrditev, da je povsem normalen otrok s svojim karakterjem in (seveda tudi) podrocji, v katerih ga vrstniki prehitevajo oz. so boljsi.

tako da mi lahko psihologinja se tri izvode poslje, da otrok potrebuje pomoc in da se naj oglasiva pri njej na kontrolnem pregledu-pa naju ne bo.
se tole: ne zavracam apriori strokove pomoci; na delovno terapijo hodiva ze od rojstva, ker povecan misicni tonus ima oz. je imel in posledicno je motorika slabsa, pocasnejsa od vrstnikov.
nikakor pa ne bom dovolila, da mi bo pri otrokovih sestih letih zaradi ADDja(katrega vidi samo ona BTW) tiscala pod nos kaksne recepte za tablete [sm=smiley11.gif]





LuLu -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 17:48:24)


IZVIRNO SPOROČILO: m_o_i



uh, ko tebe berem, me vedno ima, da bi za zaključek branja kar po mizi vdarla (namesto tebe) [sm=smiley36.gif]...
Tak! [sm=zz_mad1.png]




liliana -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:04:11)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


To je tvoje mnenje. Če bi bila sposobna rešiti cel test v eni uri bi ga, tako pa ga nisi bila sposobna. Kaj je temu botrovalo je v končni fazi vseeno [sm=smiley2.gif]


Torej je tudi v primeru avtorice teme vseeno, kaj je botrovalu temu, da je dete dobilo 2, ko je bilo ustno vprašano......ker če bi dete bilo sposobno odgovoriti na vprašanja, bi odgovorilo.......sama avtorica teme v nadaljevanju pravi, da dete ne potrebuje odločbe, oz. ima odločbo ker jo pač ima.....




liliana -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:06:49)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

jaz sem imela kronične ocene pri matematiki 2,4 2,4 2,4 2,4


Sej na koncu je pa bila verjetno trojka zaključena, kar je bil odraz tvojega znanja in sposobnosti [sm=smiley1.gif].


ja....takrat še ni bilo odločb, ki bi dajale potuho neznanju in nesposobnosti.....in je bila ocena pač odraz znanja/neznanja in sposobnosti/nesposobnosti.......




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:19:01)

Kako naj le otrok ve, kaj je dobro in prav, in bo poslušen, če že starši niso trdni.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:20:01)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


To je tvoje mnenje. Če bi bila sposobna rešiti cel test v eni uri bi ga, tako pa ga nisi bila sposobna. Kaj je temu botrovalo je v končni fazi vseeno [sm=smiley2.gif]


Torej je tudi v primeru avtorice teme vseeno, kaj je botrovalu temu, da je dete dobilo 2, ko je bilo ustno vprašano......


Vseeno ni. Ampak odgovor je pri starših in ne v šoli.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:29:38)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


To je tvoje mnenje. Če bi bila sposobna rešiti cel test v eni uri bi ga, tako pa ga nisi bila sposobna. Kaj je temu botrovalo je v končni fazi vseeno [sm=smiley2.gif]


Torej je tudi v primeru avtorice teme vseeno, kaj je botrovalu temu, da je dete dobilo 2, ko je bilo ustno vprašano......ker če bi dete bilo sposobno odgovoriti na vprašanja, bi odgovorilo.......sama avtorica teme v nadaljevanju pravi, da dete ne potrebuje odločbe, oz. ima odločbo ker jo pač ima.....



Jaz sem odgovarjala na njen prvi post in to kar je napisala. Da ima otrok odločbo. Če jo otrok ima, je ponavadi nima bv in se je je treba držati.
Glede na drug odgovor, da otrok ne rabi odločbe in jo ima v bistvu po pomoti, pa bi moj odgovor bi drugačen. In če ni drugih faktorjev kot je trema in živčnost, je treba delati na tem, zakaj je temu tako in jo odpraviti. Seveda se samozavesti ne da dobiti na hiter način in je verjetno prisotna že nekaj časa. In če je temu res tako, da otrok ne rabi odločbe, bi jo jaz po kratkem postopku ukinila. Ker v tem primeru pa je res samo potuha in ne vidim smisla v njej.
In v tem primeru tudi ne bi šla do učiteljice, kljub temu, da bi vedela, da moj otrok zna in je zmrznil. Bi pa pomagala otroku, to prebroditi.




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:32:55)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


To je tvoje mnenje. Če bi bila sposobna rešiti cel test v eni uri bi ga, tako pa ga nisi bila sposobna. Kaj je temu botrovalo je v končni fazi vseeno [sm=smiley2.gif]


Torej je tudi v primeru avtorice teme vseeno, kaj je botrovalu temu, da je dete dobilo 2, ko je bilo ustno vprašano......


Vseeno ni. Ampak odgovor je pri starših in ne v šoli.


Razlika je v tem, da je otrok avtorice tretiran kot otrok s pp in ima odločbo, dočim Matejka to ni bila. Ostalo lahko smatraš kot enako - obe sta bili nesposobni pokazati svoje znanje, recimo.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:36:02)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


To je tvoje mnenje. Če bi bila sposobna rešiti cel test v eni uri bi ga, tako pa ga nisi bila sposobna. Kaj je temu botrovalo je v končni fazi vseeno [sm=smiley2.gif]


Torej je tudi v primeru avtorice teme vseeno, kaj je botrovalu temu, da je dete dobilo 2, ko je bilo ustno vprašano......


Vseeno ni. Ampak odgovor je pri starših in ne v šoli.


Razlika je v tem, da je otrok avtorice tretiran kot otrok s pp in ima odločbo, dočim Matejka to ni bila. Ostalo lahko smatraš kot enako - obe sta bili nesposobni pokazati svoje znanje, recimo.



Razlika je samo v papirju. Ki odraža dejansko stanje ali ne - ker mama pravi, da ga ne.





Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:37:26)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

In če ni drugih faktorjev kot je trema in živčnost, je treba delati na tem, zakaj je temu tako in jo odpraviti.


Mogoče je odgovor veliko bolj enostaven - da se je treba samo naučit [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image].




m_o_i -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:38:53)

Razlika je v tem, da je otrok avtorice tretiran kot otrok s pp in ima odločbo, dočim Matejka to ni bila. Ostalo lahko smatraš kot enako - obe sta bili nesposobni pokazati svoje znanje, recimo.


danes je pravzaprav otrok s PP tisti otrok, ki nima PP [sm=smiley16.gif]
koliko pa je bilo pred 20imi leti otrok s posebnimi potrebami? nekaj ze in za tiste so bile sole s prilagojenim programom
(moje skromno mnjenje)




m_o_i -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:43:35)

ja pa majkomila-vse ma svoje meje nooo
ti po mizi tolces, meni pa iz uses piha [sm=jezicek.gif]

ampak vsi ti strokovnjaki bodo izginili, ko bo dete polnoletno-kdo mu bo pa takrat pomagal? moj si bo sam, ker ga bom naucila tak[sm=smiley1.gif]




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:49:59)

IZVIRNO SPOROČILO: m_o_i

ampak vsi ti strokovnjaki bodo izginili, ko bo dete polnoletno-kdo mu bo pa takrat pomagal? moj si bo sam, ker ga bom naucila tak[sm=smiley1.gif]


Zelo prikrito in pod masko dobrodelnosti - vse v dobro otroka - ustvarjanje funkcionalno nesposobnih ljudi, ki jih je lažje upravljati in manipulirati.

Približno polovica otrok z odločbo je fake in njim se dela samo škoda.




*raci* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 18:57:02)

Koliko enega modrovanja, Kot sem povedala je bila odločba mišljena za vrtec, da ima hčerka malo dodatne pomoči in vzpodbude pred vstopom v šolo. Zaradi počasnosti sistema je ta odločba prišla, ko je bila v šoli.

Ne vem, zakaj ne bi bila deležna dodatne pomoči, če ima možnost. Njena učiteljica in pedagoginja sta mnenja, da pomoč rabi. Res je, da ima moja punčka določene težave, ki jih opazim tudi jaz, ampak mislim, da ni ednina s takim težavami.

Na individualne ure hodi rada in se tam fino ima. Takoj, ko jo bo začelo karkoli motiti v tej smeri pa bom ukrepala. Dokler pa gre rada naj hodi.





LuLu -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 19:16:16)


IZVIRNO SPOROČILO: m_o_i

ja pa majkomila-vse ma svoje meje nooo
ti po mizi tolces, meni pa iz uses piha [sm=jezicek.gif]

ampak vsi ti strokovnjaki bodo izginili, ko bo dete polnoletno-kdo mu bo pa takrat pomagal? moj si bo sam, ker ga bom naucila tak[sm=smiley1.gif]


[sm=smiley20.gif]




RIJA* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 19:17:31)


IZVIRNO SPOROČILO: *raci*

Njena učiteljica in pedagoginja sta mnenja, da pomoč rabi. Res je, da ima moja punčka določene težave, ki jih opazim tudi jaz, ampak mislim, da ni ednina s takim težavami.




torej je 90 % ta odločba upravičena.

mam pa občutek, da bi jo ti koristila samo v primerih, ko tebi tak paše [sm=smiley1.gif]




liliana -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 19:20:30)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


Razlika je v tem, da je otrok avtorice tretiran kot otrok s pp in ima odločbo, dočim Matejka to ni bila. Ostalo lahko smatraš kot enako - obe sta bili nesposobni pokazati svoje znanje, recimo.



Seveda ni bila....ker takrat tovrstnih pp ni bilo.....tisti, ki so pa imeli dejanske pp.....recimo cererebralno paralizo pa so šli v posebno šolo.....edino slepi in naglušni so imeli svoj zavod....ostali pa v posebno šolo, o kakih motnjah, ki so sedaj "pp" takrat ni bilo govora.....pa je 90 % otrok imelo tremo v drugem in tretjem razredu, ko je moralo pesmico recitirati......pa vsaj pol otrok je zalokiralo, ko so videli, da ene naloge pri matematiki ne znajo rešiti, so potem pozabili še tisto, kar so znali.....samo danes je to motnja in pp, takrat pa ni bilo.....




RIJA* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 19:20:39)


IZVIRNO SPOROČILO: *raci*

Na individualne ure hodi rada in se tam fino ima. Takoj, ko jo bo začelo karkoli motiti v tej smeri pa bom ukrepala. Dokler pa gre rada naj hodi.




pa še tole me je malo zmotilo.....ima se fino? pa nima se tam kaj met fino....tam mora odgarati svoj del...fino se bo mela v podaljšanem recimo...

in naj hodi, dokler bo rada? jaz bi rekla, da naj hodi, dokler RABI. če pa ne rabi, pa strgaj odločbo in pusti prostor in čas strokovnih delavk za tiste otroke, ki to res rabijo.




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3] 4   Naslednja stran >   >>