RE: Popravljanje ocene-3. razred (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 10:28:10)

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Ni mišljeno kot komisija. Temveč, da se otrok znebi treme v prisotnosti starša.


Aha, tako.
Sicer menim, da starši v razred ne sodimo. To je prostor učencev in učiteljev. Če že tak način, potem s šolsko psihologinjo, pri njej.



Nisem mislila v razredu, ampak tako da so same tri. No ali pa tako kot si napisala z psihologinjo oz. pedagoginjo.




eh dajte no! malo zdrave pameti...potem lahko pričakujemo, da bo kmalu na teste v šolo hodila cela familija!
starši tam nimajo kaj iskati...saj tudi z otroci na posebni šoli niso prisotni....

se mi kar močno dozdeva, da so za marsikatero "odločbo" krivi kar sami starši.....

in to, da ji mamica odnaša rit oz. od nje dobesedno zahteva, da popravi te ocene...ji pri pridobivanju samozavesti ne bo pripomoglo čisto nič....včasih je treba neplavalca vrčti v vodo, da splava....končno.


Ups, bo hude krvi [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image].
Za polovico...ostala polovica ima strokovno osnovo.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 10:31:07)

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

in to, da ji mamica odnaša rit oz. od nje dobesedno zahteva, da popravi te ocene...ji pri pridobivanju samozavesti ne bo pripomoglo čisto nič....včasih je treba neplavalca vrčti v vodo, da splava....končno.


Mi smo se odločili, da raje proslavimo prvo dvojko [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image], ker to je redek dogodek.

Do takrat pa se iskreno veselim vsake petke. Meni je v veselje (in me čudi, kako jih je lahko toliko), deklica pa tudi ne čuti pritiska in se prej zeza, da je spet petka namesto da si puli lase, da mora bit.




RIJA* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 10:35:18)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Ni mišljeno kot komisija. Temveč, da se otrok znebi treme v prisotnosti starša.


Aha, tako.
Sicer menim, da starši v razred ne sodimo. To je prostor učencev in učiteljev. Če že tak način, potem s šolsko psihologinjo, pri njej.



Nisem mislila v razredu, ampak tako da so same tri. No ali pa tako kot si napisala z psihologinjo oz. pedagoginjo.




eh dajte no! malo zdrave pameti...potem lahko pričakujemo, da bo kmalu na teste v šolo hodila cela familija!
starši tam nimajo kaj iskati...saj tudi z otroci na posebni šoli niso prisotni....

se mi kar močno dozdeva, da so za marsikatero "odločbo" krivi kar sami starši.....

in to, da ji mamica odnaša rit oz. od nje dobesedno zahteva, da popravi te ocene...ji pri pridobivanju samozavesti ne bo pripomoglo čisto nič....včasih je treba neplavalca vrčti v vodo, da splava....končno.


Ups, bo hude krvi [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image].
Za polovico...ostala polovica ima strokovno osnovo.



kaj me briga! naj si vsak vzame, kolio mu gre.

če pa je res tako!
dandanes bi vsi imeli odličnjake,noben ne bi smel imeti 3,4 2.....pa dajte no, saj nismo po letu 2000 klonirali ajnštajnov....so bili slabi učenci, so slabi učenci in bodo slabi učenci. edino staršev z zdravo pametjo je čedalje manj....pa tudi takih, ki bi se vsedli z otrokom in ga naučili učiti se.




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 10:39:49)

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


kaj me briga! naj si vsak vzame, kolio mu gre.

če pa je res tako!
dandanes bi vsi imeli odličnjake,noben ne bi smel imeti 3,4 2.....pa dajte no, saj nismo po letu 2000 klonirali ajnštajnov....so bili slabi učenci, so slabi učenci in bodo slabi učenci. edino staršev z zdravo pametjo je čedalje manj....pa tudi takih, ki bi se vsedli z otrokom in ga naučili učiti se.



Če že nismo vsi Einsteini, bi morali biti vsaj videti tako.

Meni je škoda otrok, ki se jim dela škoda, tako in drugače.

Ampak vsak po svoje, pri nas je šola še vedno samo šola, nič več in nič manj. Pa nisem neka zavožena mama, ki se ne bi znala učit. Ampak vse ima svoje meje




RIJA* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 10:46:35)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


kaj me briga! naj si vsak vzame, kolio mu gre.

če pa je res tako!
dandanes bi vsi imeli odličnjake,noben ne bi smel imeti 3,4 2.....pa dajte no, saj nismo po letu 2000 klonirali ajnštajnov....so bili slabi učenci, so slabi učenci in bodo slabi učenci. edino staršev z zdravo pametjo je čedalje manj....pa tudi takih, ki bi se vsedli z otrokom in ga naučili učiti se.



Če že nismo vsi Einsteini, bi morali biti vsaj videti tako.

Meni je škoda otrok, ki se jim dela škoda, tako in drugače.

Ampak vsak po svoje, pri nas je šola še vedno samo šola, nič več in nič manj. Pa nisem neka zavožena mama, ki se ne bi znala učit. Ampak vse ima svoje meje


pa saj imamo učitelje....na koncu so itak vsega oni krivi [sm=smiley36.gif]




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 10:48:31)

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


kaj me briga! naj si vsak vzame, kolio mu gre.

če pa je res tako!
dandanes bi vsi imeli odličnjake,noben ne bi smel imeti 3,4 2.....pa dajte no, saj nismo po letu 2000 klonirali ajnštajnov....so bili slabi učenci, so slabi učenci in bodo slabi učenci. edino staršev z zdravo pametjo je čedalje manj....pa tudi takih, ki bi se vsedli z otrokom in ga naučili učiti se.



Če že nismo vsi Einsteini, bi morali biti vsaj videti tako.

Meni je škoda otrok, ki se jim dela škoda, tako in drugače.

Ampak vsak po svoje, pri nas je šola še vedno samo šola, nič več in nič manj. Pa nisem neka zavožena mama, ki se ne bi znala učit. Ampak vse ima svoje meje


pa saj imamo učitelje....na koncu so itak vsega oni krivi [sm=smiley36.gif]


Upsa.

Saj drugače ne more biti.

Če že sami nismo sposobni prevzeti odgvornosti za lastno sprejemanje otrokove sposobnosti, potem moramo iskati zunanje krivce. Delamo pa pri tem največ škode otrokom.




nananaja -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:08:13)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Tvoja deklica ni znala za +, ker ni vadila. Bi pa znala, če bi tebe prosila za pomoč in bi vidve več delali na tem.
Od avtorice hči pa je znala za 4 (kar je dokazala v testu), ampak ustno tega ni bila sposobna dokazati oz. jo je trema/živčnost/name it toliko onesposobila, da je dobila 2.
Vidiš razliko?


Ne primerjam otroka, primerjam sebe z mamo.

Na znanje gledam malo drugače, ker točno vem, kako sem se učila sama. Med testoma je bilo 14 dni, v tem času marsikdo pozabi že velik delež tistega, kar je znal prvič, je treba se ponovno naučiti ali vsaj ponoviti za zelo dobro oceno. Drugače hitro pademo med povprečneže.


Drugače pa se podpišem pod dialog Stanislava_ - RIJA*.
Moj mož je mnenja, če bi vsi starši gledali z očmi nekaterih, bi lahko vsi otroci imeli odločbe. Mene pa moti, ker otroci z odločbami ne smejo imeti večjega obsega ur kot ostali, zato jih za dodatno strokovno pomoč jemljejo od rednega pouka. Men je to čist skregano z zdravo pametjo.

Me prav zanima, a taki otroci potem dobijo odločbo, ko gredo na gimnazijo?




RIJA* -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:12:03)


IZVIRNO SPOROČILO: nananaja


Me prav zanima, a taki otroci potem dobijo odločbo, ko gredo na gimnazijo?



razen tistih, ki jih res rabijo, jih niti sami nočejo več imeti....otroci namreč. tisti, ki so jih imeli zaradi insistiranja staršev....




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:17:58)

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


IZVIRNO SPOROČILO: nananaja


Me prav zanima, a taki otroci potem dobijo odločbo, ko gredo na gimnazijo?



razen tistih, ki jih res rabijo, jih niti sami nočejo več imeti....otroci namreč. tisti, ki so jih imeli zaradi insistiranja staršev....


Tisti, ki jih res rabijo, praviloma ne pridejo na gimnazijo.
Tisti, ki jih imajo po želijo staršev, do gimnazije večinoma že pridejo k svojo pameti.




liliana -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:41:25)


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

kaj me briga! naj si vsak vzame, kolio mu gre.

če pa je res tako!
dandanes bi vsi imeli odličnjake,noben ne bi smel imeti 3,4 2.....pa dajte no, saj nismo po letu 2000 klonirali ajnštajnov....so bili slabi učenci, so slabi učenci in bodo slabi učenci. edino staršev z zdravo pametjo je čedalje manj....pa tudi takih, ki bi se vsedli z otrokom in ga naučili učiti se.



Seveda smo[sm=smiley36.gif].....vsako dete je ajnštajn in to ne zgolj na enem področju.....po letu 2000 so se zadeve tako drastično spremenile, da so se rodili univerzalni ajnštajni.....ki obvladajo briljantno vse matematiko, angleščino, so briljantni športniki, super glasbeniki.......vsako dete mora imeti v šoli 5 brez tega, da doma mrdne s prstom......ker šola je tista, ki mora njegov ajnštejnizem znati potegniti iz njega......

Potem pa greš na šolsko proslavo in ugotoviš, ko ti ajnštajni kažejo svoje talente, da gre v bistvu za čisto povprečje......da naša deca spet niso taki ajnštajni kot bi starši želeli.....

Kar se pa tiče popravljanja ocene.....sem pa že na oni drugi temi povedala svoje....tu bom dodala le to.....dete ima odločbo, torej dela kopica strokovnjakov z njo že pred tem, preden je ocenjeno.....zakaj bi potem sploh bilo potrebno še popravljati oceno in še na ta način privilegirati otroka.....?

Tudi dete brez odločbe ima lahko tremo in ustno odgovori slabše kot pri pisnem ocenjevanju......in takih primerov niti ni tako malo.....pa nimajo tega privilegija, da bi si na 5 popravili to......




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:47:49)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Seveda smo[sm=smiley36.gif] .....vsako dete je ajnštajn in to ne zgolj na enem področju.....po letu 2000 so se zadeve tako drastično spremenile, da so se rodili univerzalni ajnštajni.....ki obvladajo briljantno vse matematiko, angleščino, so briljantni športniki, super glasbeniki.......vsako dete mora imeti v šoli 5 brez tega, da doma mrdne s prstom......ker šola je tista, ki mora njegov ajnštejnizem znati potegniti iz njega......


Vidiš, z dovolj ponavljaja si osvojila tudi to poglavje [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image].




liliana -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:51:16)

Normalno.....saj od vpisa na RR berem o teh ajnštajnih......[sm=jezicek.gif]

In se drilam.....drilam.....in drilam......




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:53:19)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Normalno.....saj od vpisa na RR berem o teh ajnštajnih......[sm=jezicek.gif]

In se drilam.....drilam.....in drilam......


Vse se da, tudi pri nas, malo bolj počasnih.




liliana -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:56:17)

ja....z vajo se tudi tisti ta počasni kaj naučimo.......




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:58:01)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Kar se pa tiče popravljanja ocene.....sem pa že na oni drugi temi povedala svoje....tu bom dodala le to.....dete ima odločbo, torej dela kopica strokovnjakov z njo že pred tem, preden je ocenjeno.....zakaj bi potem sploh bilo potrebno še popravljati oceno in še na ta način privilegirati otroka.....?

Tudi dete brez odločbe ima lahko tremo in ustno odgovori slabše kot pri pisnem ocenjevanju......in takih primerov niti ni tako malo.....pa nimajo tega privilegija, da bi si na 5 popravili to......



Jaz mislim, da je bolj občutljive in bolj ranljive potrebno bolj zaščititi - ampak, do svoje meje.

In ko je meja prekoračena, potem lahko tudi jaz začnem zahtevati svoje pravice? Za svojega otroka? Ki želi več znanja? Ki zmore skočiti dlje?




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 11:58:36)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

ja....z vajo se tudi tisti ta počasni kaj naučimo.......


[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image]





liliana -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 12:46:43)

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Jaz mislim, da je bolj občutljive in bolj ranljive potrebno bolj zaščititi - ampak, do svoje meje.

In ko je meja prekoračena, potem lahko tudi jaz začnem zahtevati svoje pravice? Za svojega otroka? Ki želi več znanja? Ki zmore skočiti dlje?


Samo ta "svoja meja" je problem.....ker bi to mejo vlekli v neskončnost......




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 13:19:37)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Jaz mislim, da je bolj občutljive in bolj ranljive potrebno bolj zaščititi - ampak, do svoje meje.

In ko je meja prekoračena, potem lahko tudi jaz začnem zahtevati svoje pravice? Za svojega otroka? Ki želi več znanja? Ki zmore skočiti dlje?


Samo ta "svoja meja" je problem.....ker bi to mejo vlekli v neskončnost......



Najraje tisti, ki je sami pri sebi nimajo poštimane.

Gre z roko v roki, prestopanje mej, neodgovornost, egocentrizem.




mateyka -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 14:52:10)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Tvoja deklica ni znala za +, ker ni vadila. Bi pa znala, če bi tebe prosila za pomoč in bi vidve več delali na tem.
Od avtorice hči pa je znala za 4 (kar je dokazala v testu), ampak ustno tega ni bila sposobna dokazati oz. jo je trema/živčnost/name it toliko onesposobila, da je dobila 2.
Vidiš razliko?


edina razlika je, da ustno ne zna prikazat celote svojega znanja. tudi to (javna ustna predstavtev znaja in nastop pred tablo) je del ocene - zakaj ne?




Stanislava_ -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 15:25:37)

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus
Tvoja deklica ni znala za +, ker ni vadila. Bi pa znala, če bi tebe prosila za pomoč in bi vidve več delali na tem.
Od avtorice hči pa je znala za 4 (kar je dokazala v testu), ampak ustno tega ni bila sposobna dokazati oz. jo je trema/živčnost/name it toliko onesposobila, da je dobila 2.
Vidiš razliko?


edina razlika je, da ustno ne zna prikazat celote svojega znanja. tudi to (javna ustna predstavtev znaja in nastop pred tablo) je del ocene - zakaj ne?


Lahko imam tudi tremo pred praznim listom papirja, in ne pokažem znanja, ki ga nosim v glavi.
Zato so tudi načini preverjanja različni, ker potrebujemo obe veščini in ker ju imamo tudi različno razviti.




mateyka -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (13.12.2014 18:00:12)

jaz sem imela kronične ocene pri matematiki 2,4 2,4 2,4 2,4 (dve oceni na konferenco). ena je bila pisna in ker se mi ni dal driblat doma, sem pisala dve, ker mi je zmanjkalo časa na testu (od 4 nalog rešeni samo 2 in pol). druga je bila ustna in vsakič sem znala vse kar nisem rešila in se je učitlejica čudila kako to, da sem tako slabo pisala, samo nisem bila tako naivna da bi ji povedala, da dobim tako dobro oceno pred tablo, ker je vedno tako prijazna da počaka mojo počasnot, ki je rezultat moje lenobe [sm=smiley36.gif]




petea -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 11:01:09)

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
2,4 2,4 2,4 2,4


A za 5 pa ni bilo na ustnem spraševanju? [sm=smiley36.gif]
Pa nobenega od tvojih staršev ni zaradi ocen bilo v šolo na zagovor? [sm=jezicek.gif]




petea -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 11:30:29)

IZVIRNO SPOROČILO: *raci*
Čez 14 dni vprašana ... dobila 2. ... Rečem, da moram oceno popravit


Se ti je (nehote) zapisalo bistvo zgodbe: TI moraš popraviti svojo oceno dojemanja hčerinega šolanja. [sm=smiley2.gif]

Ti moraš razumeti, da so to hčerine ocene, ne tvoje, da bo s težavami s koncentracijo in nastopi imela tekom življenja še veliko zanjo ne ravno najbolj prijetnih situacij ter da se mora naučiti sama čim bolje odzivati na takšne prigode, saj ji bo to veliko bolj pomagalo v njenem življenju, saj tvojega 'varnostnega ščita' ne bo imela vedno na voljo.


Drugače pa se strinjam predvsem s komentarji nananaje, Stanislave in Rije.

IZVIRNO SPOROČILO: *raci*
Razredničarka me je že v 2. razredu opozorila, da ima veliko tremo pred nastopi in preverjanjem in da je zelo živčna.

Rekla je, da je bila živčna, da je bila čisto rdeča in da ji teklo po čelu.

Veš po izjavah prejšnje učiteljice, da ima hči velike težave pri spraševanju pred skupino, pove ti, da ji je bilo zelo naporno, a da je uspela pokazati zadostno (t.j. opis ocene 2) količino znanja, ti pa jo skritiziraš in izničiš njen uspeh? [sm=zmeden.gif]

Mislim, da si s svojim odzivom naredila zelo veliko medvedjo uslugo hčeri. Poleg spoprijemanja z aktualnim problemom javnega govorjenja bo lahko ob takšnih tvojih odzivih razvila še dodaten strah pred tvojimi nerazumevanji njenega truda in uspešnega spoprijemanja z njej neprijetno situacijo.

IZVIRNO SPOROČILO: *raci*
Ali ima pravico popravljati oceno ali je to odločitev učiteljice?

Ne vem, a o tem piše v pravilniku. Verjetno pa vam je učiteljica na začetku šolskega leta na roditeljskem sestanku razložila 'pravila igre'.




IZVIRNO SPOROČILO: *raci*
V naslednjem tednu grem na GU in ne vem točno kaj naj?

Kaj kaj naj? Vprašaj, kaj jo želiš. Povej, kaj te žuli in predlagaj rešitve, ki bi morda lahko hčeri pred razredom pomagale pri razvijanju veščin javnega nastopanja/spraševanja. Npr. da bi vsaj na začetku imela nekaj spraševanj pred manjšo skupino sošolcev-prijateljev iz razreda ali celo sama, brez drugih poslušalcev.
Lahko da jo je strah neprimernih kritik, izjav sošolcev, ko lahko vsi slišijo morebitne napake v njenih odgovorih.




IZVIRNO SPOROČILO: *raci*
Me prav zanimajo vaša mnenja in kaj bi naredile ve v moji situaciji?


Kaj bi naredila v tvoji situaciji?
Z učiteljico bi imela sestanek že prvi teden septembra. Pogovorila bi se z njo o vseh posebnostih, ki bi se mi zdele pomembne za otrokovo šolanje. Povedala bi svoje predloge, predstavila učinkovite metode, ki so se že obnesle, povprašala bi jo, ali je seznanjena z določbami iz odločbe in kako jih namerava upoštevati pri svojem delu itd.
Ne bi šla na pogovor o tej tematiki (šele) sredi decembra, po šoku z različnimi pričakovanji glede obravnave otroka.

In drugače bi vrednotila otrokove ocene, torej, da je ocena 2 uspeh in ne katastrofa.


Fino bi bilo tudi, če bi na mnenja soforumašic tudi kaj odgovorila, da se torej aktivneje vključiš v debato. [sm=smiley2.gif]




Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 12:45:04)


IZVIRNO SPOROČILO: nananaja


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Tvoja deklica ni znala za +, ker ni vadila. Bi pa znala, če bi tebe prosila za pomoč in bi vidve več delali na tem.
Od avtorice hči pa je znala za 4 (kar je dokazala v testu), ampak ustno tega ni bila sposobna dokazati oz. jo je trema/živčnost/name it toliko onesposobila, da je dobila 2.
Vidiš razliko?


Ne primerjam otroka, primerjam sebe z mamo.



Torej če se ti primerjaš z mamo.
Tvoj otrok se NI naučil pesmice in temu primerna je bila tudi ocena. Njen pa je znal.
V tvojem primeru nihče ne hodi v šolo. Saj če se otrok ne uči in ne zna, starš ne gre v šolo vprašat, zakaj je dobil 2, saj ti je bilo jasno zakaj je dobila takšno oceno a ne? Manj bi ti verjetno bilo, če bi se tvoj otrok naučil pesmico, bi mu ti pomagala, bi jo znal za v 0, v šoli bi pa dobila 2.
Ne vem, ali tako nerazumljivo pišem, ali ne nočeš razumeti, da sta primera povsem drugačna.

Ampak, glede na tvoje odgovore, v nobene primeru ne bi šla v šolo, ker pač tako je in se z vsem strinjaš kar rečejo/naredijo v šoli.

IZVIRNO SPOROČILO: nananaja

Če mama zaupa otroku, bo to dvojko pustila pri miru, saj ve, da bo deklica v nadaljevanju s svojim znanjem dokazala, da zna za 4 ali celo za 5.



Po najmanjši liniji odpora [sm=smiley2.gif]





Plus minus -> RE: Popravljanje ocene-3. razred (14.12.2014 13:10:42)


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

jaz sem imela kronične ocene pri matematiki 2,4 2,4 2,4 2,4


Sej na koncu je pa bila verjetno trojka zaključena, kar je bil odraz tvojega znanja in sposobnosti [sm=smiley1.gif].




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3 4   Naslednja stran >   >>