Druzba (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


Frodo Bisagin -> Druzba (8.12.2013 21:32:13)

Test iz druzbe 5. razred OS:

Vprasanje: Kaksna mesta imamo v Sloveniji? Pravilen odgovor: majhna, ker je NY veliko mesto.
Vprasanje: V kaksnem merilu so narisane karte v Sloveniji? Pravilen odgovor: v pomanjsanem merilu.

Za zjokat se...




TomTaylor -> RE: Druzba (8.12.2013 21:48:48)

Vprašanje:Kako inteligenten si? Nadpovprečno, ker je učitelji/ica v svojem znanju omejena.




mateyka -> RE: Druzba (8.12.2013 23:46:13)

lol, jaz bi plonknila ta test - sploh ne vem točno kaj sprašuje vprašanje; če ne bi ti povedala, bi tavala v čist drugih vodah [sm=smiley36.gif]




nejcko -> RE: Druzba (8.12.2013 23:47:26)

A ti to resno [sm=zmeden.gif]




LuLu -> RE: Druzba (9.12.2013 8:25:44)

če bo tako, bom učiteljica jaz, v šoli bo pa se družil in imel dva obroka hrane. To bo vsa korist od šole




dota -> RE: Druzba (9.12.2013 9:04:57)


IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin

Test iz druzbe 5. razred OS:

Vprasanje: Kaksna mesta imamo v Sloveniji? Pravilen odgovor: majhna, ker je NY veliko mesto.
Vprasanje: V kaksnem merilu so narisane karte v Sloveniji? Pravilen odgovor: v pomanjsanem merilu.

Za zjokat se...



Okej glupa vprašanja u iber, če smo iskreni.
Ampak...kaj pa kontekst?

Če se je obravnavalo velikostne razrede posameznih mest v svetovnem merilu? V smislu Amerika kot velika in prostrana dežela, Argentina, Kitajska... Dimezija tamkajšnega bivanja je pač drugačna in iz gledišča povprečnega Slovenca je to drugače. Kakor recimo velikostni razredi rek, Jangcengjang, Amazonka vs. Soča, Sava...
V tem kontekstu je pač vprašanje logično in na mestu. Ne vidim nič butastega v njemu. Samo po sebi je pa v iber butasto.


Isto je z merili. Odvisno od konteksta. Če se ne motim smo tudi mi v 4. razredu risali stvari v pomanjšanem merilu in tako nekako se učili kaj je to topografija itd. Samo po sebi je pa tudi vprašanje butasto, da bi koga mal po zdravju vprašal.

PS. Nimam otrok ki bi hodili v 5. razred, tako, da se mi ne sanja kakšen bi bil kontekst in kaj se učijo....




Frodo Bisagin -> RE: Druzba (9.12.2013 9:18:44)


IZVIRNO SPOROČILO: dota


IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin

Test iz druzbe 5. razred OS:

Vprasanje: Kaksna mesta imamo v Sloveniji? Pravilen odgovor: majhna, ker je NY veliko mesto.
Vprasanje: V kaksnem merilu so narisane karte v Sloveniji? Pravilen odgovor: v pomanjsanem merilu.

Za zjokat se...



Okej glupa vprašanja u iber, če smo iskreni.
Ampak...kaj pa kontekst?

Če se je obravnavalo velikostne razrede posameznih mest v svetovnem merilu? V smislu Amerika kot velika in prostrana dežela, Argentina, Kitajska... Dimezija tamkajšnega bivanja je pač drugačna in iz gledišča povprečnega Slovenca je to drugače. Kakor recimo velikostni razredi rek, Jangcengjang, Amazonka vs. Soča, Sava...
V tem kontekstu je pač vprašanje logično in na mestu. Ne vidim nič butastega v njemu. Samo po sebi je pa v iber butasto.


Zal, vprasanja spadata v ucno snov - Domaca pokrajina. Butasto je pa najbolj od vsega, ne glede na kontakst, da otrok ne more odgovoriti z razmisljanjem temvec zgolj sdobesednim ponavljanjem zgolj tistega kar je rekla uciteljica. Ni logike, ni razmisljanja, ni pameti.

Isto je z merili. Odvisno od konteksta. Če se ne motim smo tudi mi v 4. razredu risali stvari v pomanjšanem merilu in tako nekako se učili kaj je to topografija itd. Samo po sebi je pa tudi vprašanje butasto, da bi koga mal po zdravju vprašal.

PS. Nimam otrok ki bi hodili v 5. razred, tako, da se mi ne sanja kakšen bi bil kontekst in kaj se učijo....


Tudi ce bi kontekst obstajal,- pa ga ni v tem smislu kot ti pises, ucence moramo nauciti razmisljati, misliti, sklepati, povezovati.... ne pa samo ponavljati tistega kar je rekla uciteljica, brez kancka razmisljanja ali logike.





Frodo Bisagin -> RE: Druzba (9.12.2013 9:19:03)


IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

A ti to resno [sm=zmeden.gif]



Na zalost, povsem resno :(




Frodo Bisagin -> RE: Druzba (9.12.2013 9:19:29)


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

lol, jaz bi plonknila ta test - sploh ne vem točno kaj sprašuje vprašanje; če ne bi ti povedala, bi tavala v čist drugih vodah [sm=smiley36.gif]



Zato sem pa napisala odgovore, ker sem osebno imela kar hude tezave z njimi....




Frodo Bisagin -> RE: Druzba (9.12.2013 9:21:03)


IZVIRNO SPOROČILO: TomTaylor

Vprašanje:Kako inteligenten si? Nadpovprečno, ker je učitelji/ica v svojem znanju omejena.


STrasno je pa to, da taksne delamo tudi otroke... izjemno omejene....
Potem mi pa absolventka pedagogike trdi, da je materinska ljubezen instinkt in sicer primarni... Pocasi ap rpilezemo do tega, da je to tako, ker je tako rekel profesor. Sranje na kubik.... in taksni nam potem otroke vzgajajo :(




petea -> RE: Druzba (9.12.2013 9:21:04)

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin
Vprasanje: V kaksnem merilu so narisane karte v Sloveniji? Pravilen odgovor: v pomanjsanem merilu.



Če je prvi odgovor še morda koliko toliko smiseln (jaz bi odgovorila, da so majhna, nikakor pa ne bi dodala, da zato, ker je NY veliko mesto [sm=zmeden.gif]), pa je druga res 'bistra'.

Karte vseh držav, ne samo v Sloveniji, se rišejo v pomanjšanem merilu. In se bodo, dokler ne bo kdo projeciral zemljevida Ljubljane na Luno.

Po mojem mnenju bi se moralo vprašanje glasiti: 'V kakšnem merilu se rišejo zemljevidi mest in držav?'




Frodo Bisagin -> RE: Druzba (9.12.2013 9:23:54)


IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin
Vprasanje: V kaksnem merilu so narisane karte v Sloveniji? Pravilen odgovor: v pomanjsanem merilu.



Če je prvi odgovor še morda koliko toliko smiseln (jaz bi odgovorila, da so majhna, nikakor pa ne bi dodala, da zato, ker je NY veliko mesto [sm=zmeden.gif]), pa je druga res 'bistra'.

Karte vseh držav, ne samo v Sloveniji, se rišejo v pomanjšanem merilu. In se bodo, dokler ne bo kdo projeciral zemljevida Ljubljane na Luno.

Po mojem mnenju bi se moralo vprašanje glasiti: 'V kakšnem merilu se rišejo zemljevidi mest in držav?'



Vzamemo te za uciteljico... !!

Sem pa falila pri prepisovanju vprasanja. Pravilno se glasi:
V kaksnem merilu so narisane VSE karte v Sloveniji? ....




petea -> RE: Druzba (9.12.2013 9:49:16)


IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin

Vzamemo te za uciteljico... !!

Sem pa falila pri prepisovanju vprasanja. Pravilno se glasi:
V kaksnem merilu so narisane VSE karte v Sloveniji? ....



Hvala, a res ne bi, se dovolj poznam, da vem, da to delo res ni zame. Tako za moje dobro kot za dobro učencev ...


P.S.: Vse karte v Sloveniji so izdelane v pomanjšanem merilu.

P.S.2: Riše se pa jih že dolgo več ne ... [sm=smiley36.gif]





uškinamama -> RE: Druzba (9.12.2013 9:57:03)

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin

Test iz druzbe 5. razred OS:

Vprasanje: Kaksna mesta imamo v Sloveniji? Pravilen odgovor: majhna, ker je NY veliko mesto.
Vprasanje: V kaksnem merilu so narisane karte v Sloveniji? Pravilen odgovor: v pomanjsanem merilu.

Za zjokat se...


Frodo, "mi" smo šele v tretjem razredu.

Vprašanje : Kaj je solidarnost?

Odgovor , ki je prinesel točke:  Pomagamo kot posameznik ali kot član  humanitarne organizacije. Humanitarne organizacije so unicef, karitas in rdeči križ.

Odgovor, ki ni prinesel točk: Solidarnost pomeni, da pomagamo tistim, ki potrebujejo pomoč. Pomagamo lahko z denarjem , stvarmi, poslušanjem , lepo besedo in na druge načine. Pomgamo lahko sami, tako, da damo en euro nekomu, ki prosi ali v skupini tako da na primer zbiramo plastične zamaške in denar, ki ga zbermo podarimo nekomu. Obstajajo organizacije, ki pomagajo ljudem v stiski, to so sos telefon za otroke, hospic  , unicef.

Točk ni bilo, ker ni povedal, da je lahko član humanitarnih organizacij in ker ni naštel karitas in rdeči križ.




rozilu -> RE: Druzba (9.12.2013 10:31:06)


IZVIRNO SPOROČILO: uškinamama

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin

Test iz druzbe 5. razred OS:

Vprasanje: Kaksna mesta imamo v Sloveniji? Pravilen odgovor: majhna, ker je NY veliko mesto.
Vprasanje: V kaksnem merilu so narisane karte v Sloveniji? Pravilen odgovor: v pomanjsanem merilu.

Za zjokat se...


Frodo, "mi" smo šele v tretjem razredu.

Vprašanje : Kaj je solidarnost?

Odgovor , ki je prinesel točke:  Pomagamo kot posameznik ali kot član  humanitarne organizacije. Humanitarne organizacije so unicef, karitas in rdeči križ.

Odgovor, ki ni prinesel točk: Solidarnost pomeni, da pomagamo tistim, ki potrebujejo pomoč. Pomagamo lahko z denarjem , stvarmi, poslušanjem , lepo besedo in na druge načine. Pomgamo lahko sami, tako, da damo en euro nekomu, ki prosi ali v skupini tako da na primer zbiramo plastične zamaške in denar, ki ga zbermo podarimo nekomu. Obstajajo organizacije, ki pomagajo ljudem v stiski, to so sos telefon za otroke, hospic  , unicef.

Točk ni bilo, ker ni povedal, da je lahko član humanitarnih organizacij in ker ni naštel karitas in rdeči križ.


Tisto do Frodo je za se zjokat, AMPAK TOLE...[sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif] Sklepam, da je to drugo napisal tvoj sinko - zeloooo lepo!




mateyka -> RE: Druzba (9.12.2013 10:56:21)

sej, a ste vidle un movie - Idiocracy? tja gremo..




Frodo Bisagin -> RE: Druzba (9.12.2013 12:14:12)


IZVIRNO SPOROČILO: uškinamama

IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin

Test iz druzbe 5. razred OS:

Vprasanje: Kaksna mesta imamo v Sloveniji? Pravilen odgovor: majhna, ker je NY veliko mesto.
Vprasanje: V kaksnem merilu so narisane karte v Sloveniji? Pravilen odgovor: v pomanjsanem merilu.

Za zjokat se...


Frodo, "mi" smo šele v tretjem razredu.

Vprašanje : Kaj je solidarnost?

Odgovor , ki je prinesel točke:  Pomagamo kot posameznik ali kot član  humanitarne organizacije. Humanitarne organizacije so unicef, karitas in rdeči križ.

Odgovor, ki ni prinesel točk: Solidarnost pomeni, da pomagamo tistim, ki potrebujejo pomoč. Pomagamo lahko z denarjem , stvarmi, poslušanjem , lepo besedo in na druge načine. Pomgamo lahko sami, tako, da damo en euro nekomu, ki prosi ali v skupini tako da na primer zbiramo plastične zamaške in denar, ki ga zbermo podarimo nekomu. Obstajajo organizacije, ki pomagajo ljudem v stiski, to so sos telefon za otroke, hospic  , unicef.

Točk ni bilo, ker ni povedal, da je lahko član humanitarnih organizacij in ker ni naštel karitas in rdeči križ.


Si popenila?




Frodo Bisagin -> RE: Druzba (9.12.2013 12:16:49)


IZVIRNO SPOROČILO: rozilu
Tisto do Frodo je za se zjokat, AMPAK TOLE...[sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif] Sklepam, da je to drugo napisal tvoj sinko - zeloooo lepo!


Ja, to je za hlipat zraven... popolnoma depresivno...
Ne vem kako potem pricakujemo, da otroci nekaj znajo, kako naj otrokom pojasnimo, da je njegov odgovor logicen in pravilen, ceravno uciteljica pravi, da ni - pa da z druge strani ne "obdolzimo" uciteljico neznanja in fijakerstva ter obdrzimo spostovanje do nje in njenega "strokovnega" znanja.

zadnje case prihajam do sklepa, da je pedagoski fax treba zapreti. So kot kuzna bolezen, ki unicuje nase otroke.




mateyka -> RE: Druzba (9.12.2013 13:08:13)

finci izredno spoštujejo učitlejski poklic in učitelji so "mojstri svog zanata". no, preberite si ta link, sej ni veliko [sm=smiley1.gif]

Finnish educators say that the key to their success is the high quality of their teachers. Not just a star here and there, but the profession as a whole has high standards for entry and for preparation. There are no shortcuts to becoming a teacher in Finland. Teachers are highly respected, just as much as other professions.
http://dianeravitch.net/2013/09/15/teacher-education-in-finland/




dota -> RE: Druzba (9.12.2013 13:27:29)


IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin


IZVIRNO SPOROČILO: rozilu
Tisto do Frodo je za se zjokat, AMPAK TOLE...[sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif][sm=zmeden.gif] Sklepam, da je to drugo napisal tvoj sinko - zeloooo lepo!


....

zadnje case prihajam do sklepa, da je pedagoski fax treba zapreti. So kot kuzna bolezen, ki unicuje nase otroke.



Ma ni samo butastost učiteljic problem. Morda so cvetke, niso pa čito VSE cvetke.
Bolj vidim problem v izobraževalnem sistemu s svakojakimi eksterci, preverjanji, storilnostno diktiranim učnim načrtom, vsem možnim preverljivim načinom izobraževanja, točkovanja, možnostjo nadzora učiteljic in preverljivostjo njihovega dela v smislu enake obravnave vseh osebkov itd...
Morda pa je tudi to, ampak tako je v večini poklicev, da pač se človek nekam vpiše po gimnaziji, ker na faks pač mora it, če ne ni nič.
Samo to ni zgolj problem pedagoške fakultete ampak kar lepo po vrsti vseh fakultet, kjer ni omejitev maksimalno povprečje na maturi.




ronja -> RE: Druzba (9.12.2013 14:17:33)

Ne vem kako potem pricakujemo, da otroci nekaj znajo, kako naj otrokom pojasnimo, da je njegov odgovor logicen in pravilen, ceravno uciteljica pravi, da ni - pa da z druge strani ne "obdolzimo" uciteljico neznanja in fijakerstva ter obdrzimo spostovanje do nje in njenega "strokovnega" znanja.

Ma se da: mi smo meli to že v vrtcu: fajn vzgojiteljica, (ki niti pod razno ni neumna in se ji da veliko ukvarjat z otroki in nimam žal besede zanjo) jih je učila to, kar se učijo tudi sicer v oš in je še vedno v učbenikih: kako zaznavamo okuse na različnih delih jezika. To je že davno dokazano zmotno (edino več brbončic za grenko je res na koncu jezika, da ne pogoltneš česa strupenega). In sem tamali razložila, da se res tako učijo, tudi v šoli, da pa v resnici ni čisto tako in ji razložila, kako je in smo naredile poizkus, ki jima je bil všeč (tisti, ki ga hočejo delat kot dokaz tej teoriji, samo da pač nikoli ne dela). In je vprašala, zakaj tako učijo, če ni res in sem ji odgovorila tako nekak kot je meni oče, ko mi je razlagal, da tudi fizika ni čisto taka kot se jo učimo v šoli: da nekaj časa traja, da znanje pride iz univerze v osnovno šolo in da za oš pač vse poenostavijo, da bi lahko vsi otroci razumeli in da bi lahko v kratkem času, ki ga imajo na voljo, naučili. Da je večina stvari, ki se jih učimo vsaj približno pravilnih, da je pa zelo v redu, če iščemo dalje, kadar nekaj ni logično ali da kaj preizkusimo sami in vidimo, če je res tako, kot se učimo, poiščemo še kake druge/dodatne razlage, itd... In ji je bilo čisto ok.

Avtoriteta vzg. je ostala neomajana, nisva bila nič nespoštljiva, vse ok. Saj res ne more vedet, če povsod tako piše, čeprav res ni res.

Potem kasneje smo delale poizkuse iz knjige o vodi in je v njej ena čista bedarija - da topla voda hitreje zmrzne kot mrzla:D. Sva šla seveda preverit, seveda je bil rezultat pričakovan (ni res, mrzla prej zmrzne) - in sva tamalima povedala, da so se pač zmotili. Da je knjiga na splošno še vedno ok, ker ostalih 99 poizkusov je pa ok, ampak pač ta pa ni. Po pravici sva povedala, da nimava pojma, zakaj so to dali not, da verjetno tisti, ki je to pisal tega ni niti poizkusil, zakaj ne - pojma nimam... In da je treba pač kritično gledat, pa ne vsega kar verjet, kar je napisano ali kar kdo reče. In jima je ok tako. Se mi zdi ta lastnost zelo praktična za kasneje v življenju...

Tako letos sploh nismo meli problemov, ko so morali gobo povezat k rastlinam (gobe niso rastline). Ja, pač, oni delijo na živali in rastline in če bi jih delil tako, potem bi rekel recimo da se živali bolj gibljejo in so rastline bolj primiru (vsaj v principu), potem je goba bolj pri rastlinah. Ve pa, da goba ni rastlina in je to nič ne moti, ko jo mora povezat, še fajn se ji zdi, da vseeno, ve, da to ni prav, ampak pač tam je tako treba naredit (šola) in je očiju pokazala (prinesejo ob pet. domov torbe, pa pokažejo, kaj so delali) in rekla: "ja, saj vem, oči, goba ni rastlina, ampak tak so pač naredili, saj veš..."

Se strinjam, da je mal hecno vse skup, ampak tak način nekak dela, ker v šoli nikoli ne bojo vsega prav učili, ker znanje ne more tako hitro prit do OŠ. Na faksu zveš vse, kar je profesor izvedel na konferenci, gre prenos znanja hitro, oš knjige se pa pišejo vsake nekaj let (čeprav gobe že dooolgo niso več pojmovane kot rastline, pa so še vedno not:D), pa še učiteljice se učijo enkrat na faksu in potem imajo seminarje, kjer se učijo kako učit, ne pa več kaj učit - ne vejo, kaj se je pač spremenilo vmes...

Se pa strinjam, da je debilno, če se morajo samo na pamet piflat in ni važno, kaj razumeš in kaj ne, tega že takrat nisem marala, ko sem še sama hodila v šolo... Ker tu pa ne gre za pomanjkanje znanja ampak pomanjkanje inteligence in pedagogike - znanja učenja. To bi pa morali učitelji vseeno met na neki zavdiljivi ravni, vsekakor večje od nas tu, ki nismo iz stroke...




petea -> RE: Druzba (9.12.2013 14:44:51)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja
... ker znanje ne more tako hitro prit do OŠ. Na faksu zveš vse, kar je profesor izvedel na konferenci, gre prenos znanja hitro, ...


dve repliki:
1. kolikor mi je znano, učitelji ne smejo samovoljno učiti drugače, kot piše v učbenikih, četudi vedo, da je zadeva neustrezna

2. tudi faksi niso več to, kar bi morali biti, diplomanti namreč v praksi delajo vedno večje neumnosti, seveda kot strokovnjaki svojega področja: v preteklih tednih so preurejali prometno ureditev ene pomembnejših mariborskih cest; rezultat: otežkočeno parkiranje na urejenih parkiriščih ob cesti in avtobusno postajališče je označeno na cesti znotraj T-križišča [sm=smiley29.gif][sm=smiley29.gif]
aja, nimam diplome prave stroke, tako da bo samo zapravljanje mojega časa, če se bom spet hudovala po pristojnih uradih, da je to v nasprotju tako z zakonodajo kot z zdravo kmečko pametjo ...




petea -> RE: Druzba (9.12.2013 14:45:24)

Ronja,
tebi so določena naravoslovno-tehnična dejstva dovolj znana in jasna ter jih znaš tudi ustrezno razložiti otroku.
Večina otrok pa nima te sreče oz. starši glede določenih zadev ne vedo.

In otroci tekom šolanja slišijo vedno več napačnih informacij, kritičnega razmišljanja pa je vedno manj. In pogosto niti ni zaželjeno, je samo moteč faktor.
So znani primeri, ko kakšen študent ni naredil fakultete, ker je kakšnega profesorja opozoril na (očitno) napako na neustrezen način - t.j. pred polno predavalnico.


Primer, ki ga je navedla Uškina mama, da je neupošteva otrokova razlaga, iz katere je več kot očitno razvidno, da mu je zelo jasno, kaj pomeni določen izraz, pa je tudi zame nesprejemljivo.
Ker sem tudi sama zagovornik tega, da je veliko pomembneje razumevanje zadeve kot pa 'papagajščina'.




ronja -> RE: Druzba (9.12.2013 15:38:33)

dve repliki:
1. kolikor mi je znano, učitelji ne smejo samovoljno učiti drugače, kot piše v učbenikih, četudi vedo, da je zadeva neustrezna

Se strinjam, zato pa povem tamalim, da pač morajo učit tako, kot je napisano. Ne more učiteljica rečt, da so narobe povezali gobo z rastlinami, čeprav sem ziher, da ve, da gobe ne spadajo pod rastline (vsaj upam, no;). Profesor na faksu pa mora učit najnovejša znanja, pa tudi sami pišejo, kaj bojo učili;)

Večina otrok pa nima te sreče oz. starši glede določenih zadev ne vedo.
Jaz vem ene stvari, drug pa druge, seveda. In bom svojim lahko razložila tiste stvari, ki jih vem, tistih, ki jih ne, pa ne bom mogla, verjetno celo ne bom vedela, da so narobe, ker so tudi mene tako učili in se od sš nisem več učila zgodovine (ok, zgodovina sama naj se ne bi spreminjala v tem času[sm=smiley36.gif], samo se tudi najdejo nove ugotovitve o tem, kako je bilo;) in jih sama ne vem in se bojo pač učili to, kar se bojo pač učili. MOje gledanje je samo, da če jih naučim kritično gledat, bojo tudi pri zgodovini, ki je sama ne znam nevemkako dobro, videli luknje in sami razmišljali dalje...

In pogosto niti ni zaželjeno, je samo moteč faktor.

Ampak roko na srce -tako je bilo vedno v šoli[sm=smiley36.gif]. Sama sem imela zaradi svojega načina razmišljanja precej dodatnih "preverjanj" v šoli in če ne bi slučajno vedno vsega znala (oš mi pač res ni bila težka), bi imela zaradi tega kritičnega razmišljanja lahko velike probleme v šoli. Tako mi niso nič mogli, ampak samo zato, ekr sem pač znala - kar ne pomeni, da niso probali... Moj učitelj slovenščine me je pred tablo v 5. razredu spraševal snov za 8. razred, ker sem ga razjezila s svojim pogledom na svet (ja, že takrat sem mela ta vpliv na ljudi[sm=smiley36.gif])... Ni mi mogel nič, ker mi je bila slovenščina blizu in sem tudi za 8 razred vse znala in mi je pač moral dat 5 -je bil pa zariplo rdeč v obraz pri tem, tako da verjemi - kritično razmišljanje tudi v ex sistemu ni bilo glih nagrajevano;).

So znani primeri, ko kakšen študent ni naredil fakultete, ker je kakšnega profesorja opozoril na (očitno) napako na neustrezen način - t.j. pred polno predavalnico.

Mam srečo, da kljub temu, da se mi je to že zgodilo in da so me nekateri tudi potem malo zezali na izpitih zaradi moje pretirane "radovednosti", sem vseeno potem vse naredila, ker če si znal, si vseeno naredil. Sicer imaš v tem primeru ko 3. padeš tako komisijski izpit in tam naj bi se videlo, ali znaš in te profesor zeza ali pa pač ne znaš...

Petea, se strinjam s tabo glede uškinega primera in sem tudi napisala, da je debilno to. MOj odgovor je bil samo frodici, kako otroku predstavit, da je to, kar ga učijo v šoli, narobe, pa da pri tem ne zbijaš avtoritete učitelju - ker se da, če ti iskreno spoštuješ učitelja in ti je jasno, od kod taka praksa.




mateyka -> RE: Druzba (9.12.2013 15:57:43)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

dve repliki:
1. kolikor mi je znano, učitelji ne smejo samovoljno učiti drugače, kot piše v učbenikih, četudi vedo, da je zadeva neustrezna

Se strinjam, zato pa povem tamalim, da pač morajo učit tako, kot je napisano. Ne more učiteljica rečt, da so narobe povezali gobo z rastlinami


zakaj ne? a bo šla v zapor? a bo sploh kdo to zvedu?




Stran: [1] 2 3   Naslednja stran >   >>