mojcaziga -> RE: Druzba (9.12.2013 16:38:29)
|
Imam sina v 6. razredu. Mali baje nadarjen in ne vem kaj še vse (baje zato, ker ne dam veliko na sodobna preverjanja nadarjenosti), v šoli ima sicer petice, ampak komaj. Gre za to, da mu piflanje ne gre in želi vse, kar se nauči podkrepiti z nekimi dokazi, eksperimenti..... in veliko stvari logično povezuje, tudi med predmeti. in se zgodi, da včasih pri enem predmetu navede primerjavo z drugim predmetom - -no, to je do sedaj vedno štelo za minus točke. Argument učiteljice je bil, da oma poučuje en predmet in ne drugega. Zanj enostavno, za naju z možem naporno, za šolo katastrofalno. In, žal, če želi imeti petico, se mora naučiti to in tako kot zahteva učiteljica. In tako presedi nebroj ur pred knjigami in se uči na pamet. No, letos je dobil dve učiteljici, ki cenita njegovo razmišljanje in za ta dva predmeta ne vem ali se je vsega skupaj učl pol ure, ampak mali stresa znanje iz rokava, pri vseh eksperimentih je poleg in se javlja za dodatne naloge. Pomojem ima ocen do junija že zdaj dovolj. Pri nas smo v 5. razredu zahtevali starši prav sestanek, ker je bila lanska učiteljica grozna. Učenci so morali znati dobesedno tako kot je bilo zapisano v učbeniku. Ona jim je namesto vprašanja postavila kar naslov in so morali začeti drdrati, dokler ni bila zadovoljna. Ne da bi jo žalila, ampak to je dejansko bil edini način, da jih je lahko ocenjevala, ker sama ni bila preveč razgledana. Tako da sočustvujem z vsemi, ki ste naleteli na take učitelje, še vedno pa verjamem, da j evelika večina tistih, ki se trudi. So pa tudi učbeniki napisani tako, da je bogu hudo, ampak to je verjetno že za drugo temo. lp
|
|
|
|