oka -> RE: Druzba (11.12.2013 10:21:12)
|
Mene pa vse to pri testih prav nič ne čudi. Če že samo pogledam kakšni so delovni zvezki oz. naloge me prime nekam. Primer matematike: 1.učenci tretjega razreda so šli na izlet, v prvem avtobusu je bilo 28 otrok. Koliko otrok je bilo v drugem avtobusu? Kje pa je podatek koliko učencev sploh je v tretjem razredu? 2. Če sta v družini dva sinova, koliko bratov imaš? Jasno da je hči napisala dva, kar pa je bilo narobe, saj avtor tega vprašanja predvideva, da je vprašani otrok en od teh sinov (nikjer napisano). In še nekaj je takih cvetk, ko smo se starši med seboj klicali in preverjali rešitve, ker nam nikakor ni bilo jasno kaj naloga pravzaprav od otroka zahteva. Nekdo pred mano že zapisal: učitelji nimajo izbire in ne smejo skreniti iz smeri, ki je določena v učbenikih in delovnih zvezkih. Ne vem sicer kaj je smisel tega, da je naloga nerešljiva, saj ko pred otroka postaviš problem bo ta avtomatično začel iskati rešitev le-tega, ne bo pa razmišljal, da je naloga nerešljiva, še manj bo to zapisal v zvezek ali na test.
|
|
|
|