Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
Uporabnik | |
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 18.4.2013 14:39:59
|
|
|
|
knorbalbo
|
Hvala za odgovore, bomo videli če bo uspelo.
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 18.4.2013 20:41:25
|
|
|
|
knorbalbo
|
Pozdravljene, naj vam sporočim, da smo tudi mi dobili izpolnjen reklamacijski zapisnik, čevlje pa so poslali na pregled sodnemu izvedencu. Kaj sledi...najverjetneje zavrnitev reklamacije, če berem vaše izkušnje Mah prav butasto se mi zdi tole, toliko denarja za enkratno uporabo enih otroških čevljev. Žalostno res....
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 19.4.2013 11:49:33
|
|
|
|
Zora*
|
Nam so v zelo podobni situaciji, ko je otrok nosil čevlje en teden in je bil material na čevljih od tega zdrsan, guma na podplatu pa je začela odstopat, upoštevali reklamacijo na licu mesta. Ker niso imeli drugega ustreznega modela, smo dobili denar nazaj. Očitno imajo trgovci zelo različno prakso. Tile "naši" so obdržali redno stranko.
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 19.4.2013 13:44:38
|
|
|
|
knorbalbo
|
Zanimivo.....skratka mi smo zdaj brez dotičnih čevljev, ki čakajo na ogled sodnega izvedenca, in bomo zgleda primorani kupiti nove, da bo otrok lahko v čem okoli hodil (zimske so ji sicer še nekako prav, a ker je zunaj +20C ji je seveda blazno vroče v njih in se ji nogice potijo...aka zato smo ji tudi šli kupit nove čevlje). Malo za šalo, malo za res......a mislite da bi mi morali za ta čas, ko imajo oni čevlje, ponuditi nadomestne?
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 25.4.2013 8:16:31
|
|
|
|
knorbalbo
|
Hmmm....eno vprašanje, koliko časa ima zdaj trgovec, da mi vrne čevlje oz reši reklamacijo, ker mi smo še zmeraj brez čevljev in je že 8 dni od tega
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 25.4.2013 12:05:28
|
|
|
|
liliana
|
8 dni ima trgovina čas, da ti poda odgovor na tvojo reklamacijo.....pa naj je ta pozitiven ali negativen....po preteku tega roka lahko pokličeš na tržni inšpektorat...... Drugače pa ali imajo ti prodajalci čevljev tako slabo robo, da imajo ogromno reklamacij (in potem izvenec seveda, če je čevelj bil dan dva ali teden dni v uporabi ugotovi, da ne gre za stvarno napako ampak za napako, ki izhaja iz uporabe čevlja) ali pa prodajajo izredno drage čevlje......da se jim splača najemati sodnega izvedenca, ki ga morajo seveda plačati.....
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 25.4.2013 13:36:35
|
|
|
|
knorbalbo
|
liliana: hvala za tvoj odgovor. Kar se trgovine tiče...je to ena izmed tistih "ta dragih", saj sem za otroške čevlje odštela 55€, pa so bli še med cenejšimi. Mi je tako žal da ni za govorit..... Kar se pa tiče tržnega inšpektorata.....nimam pojma kaj naj jim spoh pravim, po eni strani se mi čudno zdi delat neko štalo zaradi enih čevljev,po drugi strani pa to spet ni tako malo denarja in mislim, da glede na to, da so bili v rabi le 1 dan in da sem jih šla v trgovino reklamirat v roku 3 dni od nakupa, seveda z računom, ne vem zakaj mi niso takoj zamenjali oz vrnili denar. Skratka, zdaj postajam že pošteno jezna, ker smo brez čevljev!! mislim, da reklamacija ne bo ugodena, sodeč po vaših izkušnjah (verjetno bi mi že takoj vrnili denar oz dali na izbiro druge čevlje, če bi bil to njihov namen), zato ne mislim kupovat še enih novih....grrrrr kaj mi sploh še preostane? Jim lahko še š čim zagrozim ala mediji, inšpekcija? Se sploh splača, bom s tem kaj pridobila?
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 25.4.2013 17:28:04
|
|
|
|
šrimpf
|
knorbalbo, za katero trgovino pa gre?
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 25.4.2013 20:14:21
|
|
|
|
knorbalbo
|
šrimpf: sej ne vem če lahko napišem, gre za neko italiansko firmo, pri nas sicer zelo "opevana", znana po tem da čevlji "dihajo".....
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 26.4.2013 10:07:24
|
|
|
|
šrimpf
|
aha, hvala :)
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 26.4.2013 11:22:54
|
|
|
|
skuštrana
|
Podplat se je odlepil da lahko dihajo.
_____________________________
Ne brinite što vas djeca uvijek ne slušaju, brinite se zbog toga što vas neprekidno promatraju (R. Fulghum) "A clean house is a clear sign of a wasted life"
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 26.4.2013 12:13:16
|
|
|
|
emma83
|
Moj moz je nekaj let nazaj kupil cevlje tudi v eni zelo renomirani trgovini, ko jih je namazal s kremo za usnje, se je cevelj razbarval na mestu nanosa kreme. Cevlje je nesel nazaj in je bila najprej zavrnjena reklamacija, da to sploh ni mozno, da je zaradi kreme. Na koncu so pa le ugotovili, da je napaka na cevlju. Vztrajna moras biti. Poklici jih in vprasaj kaj meckajo.
|
|
|
|
[Brisano sporočilo] 26.4.2013 13:56:58
|
|
|
|
Brisani uporabnik
|
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]
|
|
|
|
RE: Zavrnjena reklamacija 26.4.2013 14:33:46
|
|
|
|
knorbalbo
|
metulj333: zaenkrat še ne, v zakonsko določenem roku, ki je 8 dni ,za rešitev reklamacije, mi niso odgovorili, niti me niso poklicali, zato se bom najverjetneje kar danes (zaradi praznikov se stvar lahko zavleče) oglasila v prodajalni, povedala kako je in da imam že spisano pritožbo zoper njih za tržni inšpektorat......zahtevala bom, da mi na licu mesta vrnejo kupnino, v nasprotnem primeru jim grozi globa s strani TIRS, ki pa zagotovo presega vrednost čevljev....zato nekako upam, da se bo lepo izteklo. Če pa ne, bojo pa tko ali tako plačali globo, ker se niso držali rokov.
|
|
|
|
[Brisano sporočilo] 26.4.2013 16:44:56
|
|
|
|
Brisani uporabnik
|
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]
|
|
|
Risanke.
пеперутка16
So vaši otroci gledali (gledajo) risanke kot so Teenage Mutant Ninja Turtles, Yu Gi Oh, Pokemon ... in zaradi njih postali nasilni?