Zavrnjena reklamacija (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


saska27 -> Zavrnjena reklamacija (29.7.2011 23:47:29)

Zdravo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]
 
Morda se katera spomni moje zgodbe z nekvalitetno sliko za torto … Zdaj imam nov »problem« in bom spet vesela vsakega mnenja ali nasveta.
V trgovini Pami v mariborski Qlandii sem pred enim mesecem kupila otroške japonke oz. natikače Winx. Hči jih je imela obute štirikrat, in še to ne za dolgo časa. Osem dni po nakupu sem jih hotela spakirati za počitnice, pa sem opazila, da sta spredaj odlepljena oba podplata in na obeh je odstopila plast na robu. Ker se nam je mudilo, sem čevlje pustila doma, štiri dni kasneje (torej 14 dni po nakupu) pa sem jih skupaj z računom odnesla v trgovino in želela uveljaviti reklamacijo. Prijazna prodajalka je izpolnila vse potrebne obrazce in čevlje poslala v pregled.
Po petih dneh sem dobila na dom priporočeno pošto – vrnjen račun in mnenje sodnega izvedenca za tekstil, ki je ugotovil, da reklamacija ni upravičena. Njegove besede: »… ugotavljam poškodbe (odrgnine) kritne plasti in odtrgane podplate na konicah obeh natikačev … ne ugotavljam surovinskih ali proizvodnih napak, zato izključujem možnost stvarne ali skrite napake … ugotovljene poškodbe niso posledice morebitnih surovinskih ali proizvodnih napak ampak mehanske poškodbe nastale pri uporabi kot posledice načina uporabe (npr. podrsavanje, drgnjenje, otrok vleče noge za seboj …)«
In še: »Podplate je možno enostavno popraviti (zalepiti), odrgnine kritne plasti pa so nepopravljive.«
S hitro pošto so mi iz podjetja Pami iz Nove Gorice isti dan poslali tudi čevlje v pomečkani, torej uničeni originalni škatli. Za njih se je s tem stvar zaključila. Po e-pošti sem jim poslala pritožbo, da se z reklamacijo ne strinjam, a do zdaj še nisem dobila odgovora in ga očitno sploh ne bom.  
Kot sem napisala v pritožbi, hči doslej ni uničila še nobenih čevljev, pa je vsake nosila dlje kot 14 dni. Poleg tega pri hoji ne podrsava, ne drgne nog in jih ne vleče za seboj, kot namiguje izvedenec. Japonkam se vidi, da niso bile veliko nošene (koliko so sploh lahko čevlji nošeni v 14 oz. 8 dneh???) – zgornji del (kjer se noga dotika podplata) je kot nov in tudi na spodnji strani podplata ni znakov obrabe.
Fotografije čevljev sem dala v album. Če jih bo katera pogledala - se vam zdi mogoče, da čevlje tako uničiš v tako kratkem času? In ali je normalno, da moraš 14 dni po nakupu lepiti podplate? Podjetje si je s pomočjo izvedenca, ki ga verjetno samo plača, opralo roke, jaz pa očitno lahko vsakih 14 dni kupim čevlje za 24 evrov, če kdaj nimam toliko denarja, pa pač lepim podplate … Meni se to ne zdi normalno.
Menite, da se je podjetje s tem mnenjem res rešilo in ni »krivo«, ali lahko s prijavo na tržni inšpektorat kaj dosežem?
Lp,
saša
  
 
 




TomTaylor -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 8:53:23)

Po mojih izkušnjah, čevlji iz Pami zdržijo ravno eno sezono. Še to ne. Sem že kupila tudi teniske (itak da imajo samo v Pami najbolj načičkane na svetu in take naša tavečja obužuje) meseca maja, avgusta sem jih vrgla v smeti, kljub temu, da otrok hodi normalno. Pri teh čevljih je dovolj samo en padec, ena brca v trši predmet,...pa so še spraskani. Naša jih je najbolj "zgonila" na kolesu, ko se je z nogami ali odrivala ali pa "bremzala" z nogo. Pri tvojih natikačih bi se jaz najprej vprašala ali so bile hčerki mogoče malenkost prevelike - ker če je v njih res hodila normalno, kot praviš, je edina opcija, da jih je ob hoji "podrsala" s sprednjim delom ravno zato, ker so ji bile malenkost prevelike. Vidi se da so fizično poškodovane. Verjamem, da ni napake v materialu ali skrite napake - tukaj se sama strinjam z izvedencem, a kvaliteta materialov pa je vprašljiva.... Ne moreš od Pami pričakovati nevemkakšne kvalitete. Vsaj jz je ne pričakujem od nobene nizkocenovne trgovine.




Kerensa* -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 9:25:19)

IZVIRNO SPOROČILO: saska27
se vam zdi mogoče, da čevlje tako uničiš v tako kratkem času?

Seveda. Moj Pubertetnik je zmožen superge uničiti v enem tednu (in to je naredil že večkrat). Je pa res, da je on serijski uničevalec in da vse tisto, kar je napisal sodni izvedenec, počne v dvojni ali trojni meri. Ne glede na to, od kod so čevlji in kateri in kakšni.
In ali je normalno, da moraš 14 dni po nakupu lepiti podplate?

Ob normalni uporabi oz. po 4x-nem normalnem nošenju - ne. Pa četudi gre za čevlje iz Pami-ja.

Je ob mnenju sodnega izvedenca na koncu pripisan tudi kakšen pravni pouk v stilu pritožba je možna do XX in na XX?




pety78 -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 10:07:05)

Jaz sem že po enem mesecu vrnila v MASS zimske škornje, ker je bil podplat fuč. Najprej so mi jih popravili, pa sem jih po enem tednu nesla nazaj, ker so spet šli k vragu in ZAHTEVALA denar, ki sem ga tudi dobila! Sicer so najprej želeli, da vzamem kaj drugega, ampak sem rekla NE, hvala, mi nič drugega ni všeč in pika! Je pa res, da so bili škornji skoraj 100 EUR in niti u od usnja in se mi je res zdelo malo mimo, da bom za tak denar imela tako slabo kvaliteto.
Obrni se na zvezo potrošnikov.

Njim pa napiši, da se boš o tem posvetovala s svojim odvetnikom...




ona -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 10:27:47)

Neverjetno, sem pogledala v album [sm=smiley13.gif]
Tako da so se odlepili v 14 dneh,kar verjet ne morem....ne vem kaj naj ti predlagam,morda res najbolje,da jim odvetnika omeniš oz. jim malo zagroziš,ker očitno se pri nas zadeve le tako rešujejo, na žalost [sm=smiley13.gif]

Srečno, pa javi kako boš uredila!




Klemy82 -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 10:33:05)

Jah,takole... kar se same reklamacije tiče, so v Pamiju ravnali čisto po reglcih in zakonih- naredili so reklamacijski zapisnik, ti v zakonskem roku odgovorili, celo mnenje sodnega izvedenca so ti dali, na podlagi katerega so ti zavrnili reklamacijo... tu se nimaš komu žalit. Če pa se ne strinjaš z ugotovitvijo, pa ti ne preostane drugega, kot  da najameš svojega sodnega izvedenca in v kolikor se bodo njegove ugotovitve bistveno razlikovale od njihovega, greš z vsem na sodišče, sodišče določi svojega izvedenca...itd... stroški enormni za enih 24 eur, ki si jih dala za čevlje, katerih nabavna cena je bila verjetno tako smešna, da raje ne bi o tem? Me pa čudi, da se pri PAmiju sploh ubadajo z nekimi izvedenci za ene crap čevlje, za katere so sami dali par eur... v trgovini, kjer sem jaz delala, se za take stvari sploh nismo kaj sekirali, ampak smo izdelek zamenjali, ker nam je bilo več do zadovoljne stranke kot pa par eur, kolikor je nabavna cena takega čevlja (moraš vedeti, da je pri nas marža na obutev in obleko ogromna, ceneje dobiš robo, več nabiješ gor), če pa menjava ni bila možna, smo dali vsaj dobropis.
V glavnem, zadihaj, požri teh 24 eur, trgovini pa se izogni na 200m v bodoče. Za dušo in srce pa jim lahko napišeš kakšno prijazno pisemce in jim razložiš, zakaj so si zapravili dobro stranko.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]




katy83 -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 10:50:07)

IZVIRNO SPOROČILO: Klemy82


V glavnem, zadihaj, požri teh 24 eur, trgovini pa se izogni na 200m v bodoče. Za dušo in srce pa jim lahko napišeš kakšno prijazno pisemce in jim razložiš, zakaj so si zapravili dobro stranko.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]



nekak tak bi jaz naredila
sem pogledala v album in res grozno izgledajo[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]
Zanimivo, jaz pa sem s Pamijevimi čevlji za sina zadovoljna[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image]




ona -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 11:07:42)

Pa še to...lahko si edino dušo olajšaš s tem,da si nam povedala in se bo tudi na forumu našla katera,ki se bo te trgovine izogibala, to je tudi eno zadoščenje,da si se izkašljala in dala trgovino na slab glas [sm=smiley1.gif]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (30.7.2011 15:04:30)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




mateyka -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 15:07:23)


IZVIRNO SPOROČILO: UmpaLumpa
Jaz sem imela tako izkušnjo s firmo Žilnik. Imam tudi slike, čevlji so bili obuti 5x, zanje sem dala 60 e, dobesedno so razpadli, denarja nisem dobila nazaj, ker sem založila račun....


no ja, brez računa pa res ne moreš neki zahtevat imho.. bolj dobro voljo, to je pa vse..




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (30.7.2011 15:10:38)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Anonimen -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 15:14:35)

Mene pa zanima, če je izvedenec podpisan? Izvedenci niso ravno poceni in dvomim, da bi ga kdo angažiral za tistih nekaj €, kolikor je vrednost natikačev.




saska27 -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 19:54:19)

Hvala, da ste brale in povedale svoje mnenje [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]. Nalagam novo klobaso [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

IZVIRNO SPOROČILO: TomTaylor
Po mojih izkušnjah, čevlji iz Pami zdržijo ravno eno sezono.
Pri tvojih natikačih bi se jaz najprej vprašala ali so bile hčerki mogoče malenkost prevelike - ker če je v njih res hodila normalno, kot praviš, je edina opcija, da jih je ob hoji "podrsala" s sprednjim delom ravno zato, ker so ji bile malenkost prevelike. Vidi se da so fizično poškodovane. Verjamem, da ni napake v materialu ali skrite napake - tukaj se sama strinjam z izvedencem, a kvaliteta materialov pa je vprašljiva.... Ne moreš od Pami pričakovati nevemkakšne kvalitete. Vsaj jz je ne pričakujem od nobene nizkocenovne trgovine.

Ena sezona nam načeloma povsem zadostuje. Doslej sem v Pamiju kupila kar nekaj čevljev za oba otroka in sem redke vrgla stran, večinoma še imamo shranjene oz. smo jih dali naprej. Z njihovimi športnimi copati s paskom zgoraj sem bila vedno zadovoljna, umazane sem oprala v pralnem stroju in so bili skoraj kot novi. Ene sem tudi kupila zraven teh japonk in jih ima hči obute praktično ves dan, pa so še o.k., le ena gumica se je odlepila. Japonke ji niso bile prevelike in v tistih nekaj urah, ko je imela obute, bi morala brcati v zid ali jih z nečim trgati narazen, da bi tako razpadle. Moje laično mnenje: slabo lepilo …
Od Pamija ne pričakujem kvalitete, tam kupim oz. sem kupovala čevlje za doma, za ponosit. Te japonke so bile izjema – hčeri so bile zelooo všeč, kupljene so bile za »na lepše«.

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*
Moj Pubertetnik je zmožen superge uničiti v enem tednu (in to je naredil že večkrat). Je pa res, da je on serijski uničevalec in da vse tisto, kar je napisal sodni izvedenec, počne v dvojni ali trojni meri.

Verjamem [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]. Morda bom čez šest, sedem, ko bo sin prišel v puberteto, imela enake izkušnje. Moja šestletnica pa je za zdaj veliko bolj mirne sorte.

Je ob mnenju sodnega izvedenca na koncu pripisan tudi kakšen pravni pouk v stilu pritožba je možna do XX in na XX?

Nič. Žig in podpis izvedenca (oziroma kopija žiga in podpisa) in amen.

IZVIRNO SPOROČILO: Pety78
Jaz sem že po enem mesecu vrnila v MASS zimske škornje, ker je bil podplat fuč. Najprej so mi jih popravili, pa sem jih po enem tednu nesla nazaj, ker so spet šli k vragu in ZAHTEVALA denar, ki sem ga tudi dobila! Sicer so najprej želeli, da vzamem kaj drugega, ampak sem rekla NE, hvala, mi nič drugega ni všeč in pika! Je pa res, da so bili škornji skoraj 100 EUR in niti u od usnja in se mi je res zdelo malo mimo, da bom za tak denar imela tako slabo kvaliteto.
Obrni se na zvezo potrošnikov. Njim pa napiši, da se boš o tem posvetovala s svojim odvetnikom...

S tako obravnavo bi jaz bila zadovoljna. Še jogurt, ki stane manj kot pol evra, marsikdo nese nazaj, ker je plesniv, in zahteva drugega ali povračilo denarja (v takih primerih sem jaz lena in se mi ne da, ko mi dvignejo pritisk, pa se ne dam odgnati kar tako). Res da ne gre za veliko denarja, ampak princip je isti – če izdelek prodajajo po določeni ceni, naj bo te cene tudi vreden!
Poslala sem prijavo na tržni inšpektorat, zveza potrošnikov še pride na vrsto.
IZVIRNO SPOROČILO: ona
morda res najbolje,da jim odvetnika omeniš oz. jim malo zagroziš,ker očitno se pri nas zadeve le tako rešujejo, na žalost

Napisala sem jim, da bom o vsej zadevi pisala na inšpektorat in ZPS, pa slabo reklamo na forumih sem omenila. Morda bi se ob omembi odvetnika res drugače odzvali ??
lahko si edino dušo olajšaš s tem,da si nam povedala in se bo tudi na forumu našla katera,ki se bo te trgovine izogibala, to je tudi eno zadoščenje,da si se izkašljala in dala trgovino na slab glas

Itak [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]
IZVIRNO SPOROČILO: Klemy82
kar se same reklamacije tiče, so v Pamiju ravnali čisto po reglcih in zakonih- naredili so reklamacijski zapisnik, ti v zakonskem roku odgovorili, celo mnenje sodnega izvedenca so ti dali, na podlagi katerega so ti zavrnili reklamacijo... tu se nimaš komu žalit. Če pa se ne strinjaš z ugotovitvijo, pa ti ne preostane drugega, kot da najameš svojega sodnega izvedenca in v kolikor se bodo njegove ugotovitve bistveno razlikovale od njihovega, greš z vsem na sodišče, sodišče določi svojega izvedenca...itd...

Na internetu sem našla podobno zgodbo: Na kratko - sem reklamiral in dobil danes zavrnjeno reklamacijo z IZVEDENIŠKIM MNENJEM, da je tekstilni material ustrezen in da gre za kao normalno mehansko obrabo. Sem še malo raziskoval po forumih (kako fajn je internet) in ugotovil, da še zdaleč nisem edini, ki so ga odpravili na ta način - z izvedencem. Zanimivo pa šele prihaja.

Ta sodni izvedenec za tekstil je (to piše v enem od forumov jezna stranka (ni jih ravno malo), ki je zadevo očitno raziskala) menda v Sloveniji EN SAM ! In ko daš prijavo na inšpektorat, menda ti vprašajo za drugo menenje - ne boste verjeli koga. Če slučajno v tem trenutku ta izvedenec ne dobi hudega moralnega mačka bo potrdil svoje prvo mnenje in tu se stvar konča. Jebo tako državo. In tako lahko oni prodajajo totalno "kitajski podn" robo (seveda z Maya Maya našitkom) za krepko evropske cene, štango pa jim drži izvedenec.

Priloženo izvedensko mnenje je identično temu, ki sem ga dobila jaz, le podatki o kupcu, proizvodu, datumu, napakah … so seveda drugačni. Sicer  pa popolnoma enako, z vsemi slovničnimi, slogovnimi napakami, napačnimi presledki. Še podpis na žigu je enak oziroma kopija! Videti je, kot da imajo v podjetjih ta obrazec in samo prilagajajo podatke.
V glavnem, zadihaj, požri teh 24 eur, trgovini pa se izogni na 200m v bodoče. Za dušo in srce pa jim lahko napišeš kakšno prijazno pisemce in jim razložiš, zakaj so si zapravili dobro stranko.

Diham, diham [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image], brez tega denarja bomo tudi preživeli in trgovini se seveda že izogibamo. Kot sem že napisala - ko se mi da, se mi da. Saj potem bom spet pol leta tiho.
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
 brez računa pa res ne moreš neki zahtevat imho.. bolj dobro voljo, to je pa vse..
 
Če hočejo, se vse da. Ali ni nekoč ena pisala, da so v Hoferju kar nekaj mesecev ali celo eno leto po nakupu pogledali po računalniku in natisnili račun, da je stranka lahko uveljavljala garancijo?
IZVIRNO SPOROČILO: Ankica.
Mene pa zanima, če je izvedenec podpisan? Izvedenci niso ravno poceni in dvomim, da bi ga kdo angažiral za tistih nekaj €, kolikor je vrednost natikačev.
 
Ja, je podpisan oz. je na mnenju skopiran njegov podpis.
 

 




Klemy82 -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 20:15:52)

Kot sem že napisala - ko se mi da, se mi da. Saj potem bom spet pol leta tiho.


No, potem pa izvoli, ko se ti že da... [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] In da te potolažim, v Sloveniji nimamo samo enega sodnega izvedenca za tekstil: KLIK




saska27 -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 20:24:39)

IZVIRNO SPOROČILO: Klemy82

Kot sem že napisala - ko se mi da, se mi da. Saj potem bom spet pol leta tiho.


No, potem pa izvoli, ko se ti že da... [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] In da te potolažim, v Sloveniji nimamo samo enega sodnega izvedenca za tekstil: KLIK



[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] . Hvala za ta link - to sem iskala. In ne morem verjeti - celo štiri izvedence imamo! Saj verjetno me nič ne stane, če v ponedeljek katerega od njih pokličem in malo povprašam, ne? 




Najaa -> RE: Zavrnjena reklamacija (30.7.2011 20:47:16)

Ravno par dni nazaj sem tudi jaz v Pamiju kupila ene japonke, ki tudi že razpadajo spredaj. Dala sem dosti manj kot 24 evrov pa vseeno, hecno mi je da v treh dneh pride do tega. Očitno jim je kvaliteta drastično padla, vem da že prej ni bilo kdo ve kaj ampak sem večkrat tam kupovala in do zdej bila zadovoljna.




marjetka1975 -> RE: Zavrnjena reklamacija (31.7.2011 13:49:17)

No tud jaz sem si ogledala te slike in ti lahko rečem, da čevlji po tem ko so bili 4x obuti tud slučajno ne bi smeli izgledat tako kot izgledajo. Moje japanke, ki sem jih kupila zase 2 leti nazaj Ž klase, pa samo za prehodno obdobje za 10 eur, izgledajo neprimerno bolje, pa sem jih intenzivno nosila 2 poletji. Pa tud jaz ne delam prav lepo s čevlji. 
Imaš 2 možnosti:
1. Pozabiš in se tej trgovini izogibaš v prihodnje, in ji delaš negativno reklamo ( mene si že prepričaja in nihovih čevljev ne mislim kupovat)
2. Se boriš do konca, pri čemer verjetno na lep način ne boš dosegla nič, boš mogla it na nož.
Vsaj take so moje izkušnje z reklamacijami, lepa beseda ne najde lepega mesta, vedno sem se morala borit ko levinja, da sem kaj dosegla, pa nikol pri prodajalcih ker te niso nič krivi, takoj direkt do odgovorne osebe, ker pa ponavad tud to ne pomaga, pa direkt do lastnika al pa direktorja ( to pa je vedno čudežno pomagal)
Če maš voljo pejt v boj, če pa ne pa delaj negativno kampanjo.

Ne vem kaj tem trgovcem res ni jasno, da je škoda oblatit si ime zarad enih japank?????? Ker ko imaš enkrat oblateno ime, je težko to oprati in si povrniti zaupanje.

Srečno!!




pety78 -> RE: Zavrnjena reklamacija (31.7.2011 17:08:37)

Uf, jaz ne bi požla, ampak šla do konca. Pa verjemite, da bi se mi gladko jeb... za teh 24 EUR, ampak gre za princip. In res močno, močno dvomim, da so te čevlje poslali k sodnemu izvedencu. Po moje kar kopirajo obrazce...Jaz bi zahtevala dokazila, do katerega sodnega izvedenca je šlo. Saj mora biti kak zapisnik o tem, ne samo njegovo poročilo. Prav tako bi zahtevala original štampiljko in podpis sodnega izvedenca!!!




aknela123 -> RE: Zavrnjena reklamacija (31.7.2011 21:04:42)

glede računov... jaz sem ena tistih, ki skrbno shrani vsak račun za vsako večjo stvar sploh oblačila in obutev. in glej ga zlomka - pozimi sem v C&A kupila bundo, po enem tednu ugotovila, da mi par stvari na njej ne ustreza, pa glih od te bunde nisem imela nikjer računa. po nasvetu kolegice sem šla nazaj, razložila, da računa ne najdem in so mi lepo po računalniku poiskali, natiskali nov račun in sem lahko izbrala novo bundo ali pa denar nazaj.
tako da, vse se da v današnjih časih, saj pa ja ima vsak že pošteno konkurenco, samo malo se razkurite včasih, če je potrebno.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (1.8.2011 0:01:26)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




kajajaka -> RE: Zavrnjena reklamacija (5.8.2011 17:15:59)

Vem, da je v današnjih kriznih časih težko reči, da je 24€ malo denarja... pa vendar za čevlje je to nič... [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley19.gif[/image]

Tusi jaz sem včasih imela doma 30 parov čevljev po okoli 30 € in vsi po vrsti so bili nekvalitetni, neudobni in za eno sezono (če so slučajno zdržali)...
Potem pa sem začela raje kupovati manj čevljev a kvalitetne! (Geox, Crocs, Nike,...) 
V Pami in podobnihtrgovinah že leta ne kupujem več, ker gre za sr*anje po domače povedano. In letno povprečno ne zapravim nič več za čevlje.
Tega se držim tudi pri nakupu čevljev za hčerkico. Recimo sedaj polet in Nike supergice in crocse pa ene crocs japonke. Jeseni bo dobila pa zimske čevlje (Ciciban soft, Elefanten ali Geox,...) in ene skibucke...

Drugače se pa popolnoma strinjam, da bi ti reklamacijo morali upoštevati in dati nove čevlje!
Jaz sem reklamacijo za čevlje nazadnje uveljavljala za ene cokle z visoko petko, kjer je net, ki je držal usnjen trakec v lesu popustil. V roku enega tedna sem dobila popravljene cokle (ne nove, ampak se ni nikjer videlo, da so bili popravljani). To je bilo takrat v trgovini Peko, cokli so bili pa tudi ohoho denarja...

Tako, da poskusi še enkrat. Napiši, da se nikakor ne moreš strinjati, da so lahko po 14 dneh tako uničeni... Drugič pa daj raje 10-15€ več za kvalitetne čevlje - tudi za nogico tvoje hčerke ta plastik podplat najbrž ni ravno najboljši...

Upam, da uspešno rešiš reklamacijo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image]




BellaB -> RE: Zavrnjena reklamacija (7.8.2011 0:58:29)

Jaz osebno hceri nit ne bi kupla takih plastik fantastik kitajstik japonk.

Kr pa se tice Pamija, tam kupujem japonke od firme Relax in so mi super. Nekatere imam tud po dve sezoni, sicer so drugo sezono za doma, ampak so zakon. Kupla sem tud nekaj cevljev, so neprimerno boljse kvalitete kot v Deichmannu. Vse skarpete iz Deichmanna po dolocenem casu smrdijo za znort, za Peko, Alpino in Geoxx pa trenutno nimam denarja.




knorbalbo -> RE: Zavrnjena reklamacija (18.4.2013 9:53:22)

Pozdravljene,
imam eno vprašanje in nisem je na podobno temo:

V ponedeljek (pred 3 dnevi) smo v kupili nove čevlje za hčerko. Obute je imela enkrat v vrtcu in domov prinesla uničene (spredaj je malo odstopil podplat in malo so odrgnjene). Čevlji so bili kupljeni v "renomirani" trgovini s čevlji in temu primerno tudi niso bili poceni. Sama sem nad kvaliteto zelo razočarana,saj sem sicer z njihovimi čevlji zelo zadovolja. Zdaj pa me zanima, ali ima smisel iti nazaj v trgovino in uveljavljati reklamacijo? Naj povem, da otroci v vrtcu nimajo poganjalčkov ali drugih takih stvari, da bi otrok lahko "podrajsal", imajo malo peska in mivke (kot povsod). To se nam je zgodilo prvič, kljub temu da je doma v uporabi še poganjalček. Bojim se, da nam bodo očitali neprimerno uporabo ali da bomo dobili pač kot že zgoraj večkrat omenjeni "uradni zapisnik", kjer je zavrnjena reklamacija.
Kakšne so moje možnosti da uveljavim reklamacijo? Imam račun in še vedno smo v tem roku 8 dnih, tako da....




alda -> RE: Zavrnjena reklamacija (18.4.2013 11:45:24)


IZVIRNO SPOROČILO: knorbalbo

Pozdravljene,
imam eno vprašanje in nisem je na podobno temo:

V ponedeljek (pred 3 dnevi) smo v kupili nove čevlje za hčerko. Obute je imela enkrat v vrtcu in domov prinesla uničene (spredaj je malo odstopil podplat in malo so odrgnjene). Čevlji so bili kupljeni v "renomirani" trgovini s čevlji in temu primerno tudi niso bili poceni. Sama sem nad kvaliteto zelo razočarana,saj sem sicer z njihovimi čevlji zelo zadovolja. Zdaj pa me zanima, ali ima smisel iti nazaj v trgovino in uveljavljati reklamacijo? Naj povem, da otroci v vrtcu nimajo poganjalčkov ali drugih takih stvari, da bi otrok lahko "podrajsal", imajo malo peska in mivke (kot povsod). To se nam je zgodilo prvič, kljub temu da je doma v uporabi še poganjalček. Bojim se, da nam bodo očitali neprimerno uporabo ali da bomo dobili pač kot že zgoraj večkrat omenjeni "uradni zapisnik", kjer je zavrnjena reklamacija.
Kakšne so moje možnosti da uveljavim reklamacijo? Imam račun in še vedno smo v tem roku 8 dnih, tako da....


Nič bat! Imaš vso pravico zahtevat pojasnilo, zakaj se je tak hitro odlepil podplat, ker će bi le ta bil dobro prilepljen ne bi kar zacvetel!
Kar se pa odrgnine tiče, se bodo pa lahko izgovarjali na punčkino nepazljivost,ampak čevlje bodo pa morali zamenjat!




liliana -> RE: Zavrnjena reklamacija (18.4.2013 11:56:11)

IZVIRNO SPOROČILO: knorbalbo

Pozdravljene,
imam eno vprašanje in nisem je na podobno temo:

V ponedeljek (pred 3 dnevi) smo v kupili nove čevlje za hčerko. Obute je imela enkrat v vrtcu in domov prinesla uničene (spredaj je malo odstopil podplat in malo so odrgnjene). Čevlji so bili kupljeni v "renomirani" trgovini s čevlji in temu primerno tudi niso bili poceni. Sama sem nad kvaliteto zelo razočarana,saj sem sicer z njihovimi čevlji zelo zadovolja. Zdaj pa me zanima, ali ima smisel iti nazaj v trgovino in uveljavljati reklamacijo? Naj povem, da otroci v vrtcu nimajo poganjalčkov ali drugih takih stvari, da bi otrok lahko "podrajsal", imajo malo peska in mivke (kot povsod). To se nam je zgodilo prvič, kljub temu da je doma v uporabi še poganjalček. Bojim se, da nam bodo očitali neprimerno uporabo ali da bomo dobili pač kot že zgoraj večkrat omenjeni "uradni zapisnik", kjer je zavrnjena reklamacija.
Kakšne so moje možnosti da uveljavim reklamacijo? Imam račun in še vedno smo v tem roku 8 dnih, tako da....


Imaš račun, gre za stvarno napako na novih čevljih, kjer se je podplat odlepil po enem dnevu uporabe.....komot lahko uveljavljaš reklamacijo....in čevlje ti bodo zamenjali.....




Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>