|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Zavrnjena reklamacija
29.7.2011 23:47:29   
saska27
Zdravo user posted image
 
Morda se katera spomni moje zgodbe z nekvalitetno sliko za torto … Zdaj imam nov »problem« in bom spet vesela vsakega mnenja ali nasveta.
V trgovini Pami v mariborski Qlandii sem pred enim mesecem kupila otroške japonke oz. natikače Winx. Hči jih je imela obute štirikrat, in še to ne za dolgo časa. Osem dni po nakupu sem jih hotela spakirati za počitnice, pa sem opazila, da sta spredaj odlepljena oba podplata in na obeh je odstopila plast na robu. Ker se nam je mudilo, sem čevlje pustila doma, štiri dni kasneje (torej 14 dni po nakupu) pa sem jih skupaj z računom odnesla v trgovino in želela uveljaviti reklamacijo. Prijazna prodajalka je izpolnila vse potrebne obrazce in čevlje poslala v pregled.
Po petih dneh sem dobila na dom priporočeno pošto – vrnjen račun in mnenje sodnega izvedenca za tekstil, ki je ugotovil, da reklamacija ni upravičena. Njegove besede: »… ugotavljam poškodbe (odrgnine) kritne plasti in odtrgane podplate na konicah obeh natikačev … ne ugotavljam surovinskih ali proizvodnih napak, zato izključujem možnost stvarne ali skrite napake … ugotovljene poškodbe niso posledice morebitnih surovinskih ali proizvodnih napak ampak mehanske poškodbe nastale pri uporabi kot posledice načina uporabe (npr. podrsavanje, drgnjenje, otrok vleče noge za seboj …)«
In še: »Podplate je možno enostavno popraviti (zalepiti), odrgnine kritne plasti pa so nepopravljive.«
S hitro pošto so mi iz podjetja Pami iz Nove Gorice isti dan poslali tudi čevlje v pomečkani, torej uničeni originalni škatli. Za njih se je s tem stvar zaključila. Po e-pošti sem jim poslala pritožbo, da se z reklamacijo ne strinjam, a do zdaj še nisem dobila odgovora in ga očitno sploh ne bom.  
Kot sem napisala v pritožbi, hči doslej ni uničila še nobenih čevljev, pa je vsake nosila dlje kot 14 dni. Poleg tega pri hoji ne podrsava, ne drgne nog in jih ne vleče za seboj, kot namiguje izvedenec. Japonkam se vidi, da niso bile veliko nošene (koliko so sploh lahko čevlji nošeni v 14 oz. 8 dneh???) – zgornji del (kjer se noga dotika podplata) je kot nov in tudi na spodnji strani podplata ni znakov obrabe.
Fotografije čevljev sem dala v album. Če jih bo katera pogledala - se vam zdi mogoče, da čevlje tako uničiš v tako kratkem času? In ali je normalno, da moraš 14 dni po nakupu lepiti podplate? Podjetje si je s pomočjo izvedenca, ki ga verjetno samo plača, opralo roke, jaz pa očitno lahko vsakih 14 dni kupim čevlje za 24 evrov, če kdaj nimam toliko denarja, pa pač lepim podplate … Meni se to ne zdi normalno.
Menite, da se je podjetje s tem mnenjem res rešilo in ni »krivo«, ali lahko s prijavo na tržni inšpektorat kaj dosežem?
Lp,
saša
  
 
 
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 8:53:23   
TomTaylor
Po mojih izkušnjah, čevlji iz Pami zdržijo ravno eno sezono. Še to ne. Sem že kupila tudi teniske (itak da imajo samo v Pami najbolj načičkane na svetu in take naša tavečja obužuje) meseca maja, avgusta sem jih vrgla v smeti, kljub temu, da otrok hodi normalno. Pri teh čevljih je dovolj samo en padec, ena brca v trši predmet,...pa so še spraskani. Naša jih je najbolj "zgonila" na kolesu, ko se je z nogami ali odrivala ali pa "bremzala" z nogo. Pri tvojih natikačih bi se jaz najprej vprašala ali so bile hčerki mogoče malenkost prevelike - ker če je v njih res hodila normalno, kot praviš, je edina opcija, da jih je ob hoji "podrsala" s sprednjim delom ravno zato, ker so ji bile malenkost prevelike. Vidi se da so fizično poškodovane. Verjamem, da ni napake v materialu ali skrite napake - tukaj se sama strinjam z izvedencem, a kvaliteta materialov pa je vprašljiva.... Ne moreš od Pami pričakovati nevemkakšne kvalitete. Vsaj jz je ne pričakujem od nobene nizkocenovne trgovine.


_____________________________

Nihče vam ne more dati več, kot vam jaz lahko obljubim.

(odgovor članu saska27)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 9:25:19   
Kerensa*
IZVIRNO SPOROČILO: saska27
se vam zdi mogoče, da čevlje tako uničiš v tako kratkem času?

Seveda. Moj Pubertetnik je zmožen superge uničiti v enem tednu (in to je naredil že večkrat). Je pa res, da je on serijski uničevalec in da vse tisto, kar je napisal sodni izvedenec, počne v dvojni ali trojni meri. Ne glede na to, od kod so čevlji in kateri in kakšni.
In ali je normalno, da moraš 14 dni po nakupu lepiti podplate?

Ob normalni uporabi oz. po 4x-nem normalnem nošenju - ne. Pa četudi gre za čevlje iz Pami-ja.

Je ob mnenju sodnega izvedenca na koncu pripisan tudi kakšen pravni pouk v stilu pritožba je možna do XX in na XX?

(odgovor članu saska27)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 10:07:05   
pety78
Jaz sem že po enem mesecu vrnila v MASS zimske škornje, ker je bil podplat fuč. Najprej so mi jih popravili, pa sem jih po enem tednu nesla nazaj, ker so spet šli k vragu in ZAHTEVALA denar, ki sem ga tudi dobila! Sicer so najprej želeli, da vzamem kaj drugega, ampak sem rekla NE, hvala, mi nič drugega ni všeč in pika! Je pa res, da so bili škornji skoraj 100 EUR in niti u od usnja in se mi je res zdelo malo mimo, da bom za tak denar imela tako slabo kvaliteto.
Obrni se na zvezo potrošnikov.

Njim pa napiši, da se boš o tem posvetovala s svojim odvetnikom...

_____________________________



(odgovor članu Kerensa*)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 10:27:47   
ona
Neverjetno, sem pogledala v album user posted image
Tako da so se odlepili v 14 dneh,kar verjet ne morem....ne vem kaj naj ti predlagam,morda res najbolje,da jim odvetnika omeniš oz. jim malo zagroziš,ker očitno se pri nas zadeve le tako rešujejo, na žalost user posted image

Srečno, pa javi kako boš uredila!

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 10:33:05   
Klemy82
Jah,takole... kar se same reklamacije tiče, so v Pamiju ravnali čisto po reglcih in zakonih- naredili so reklamacijski zapisnik, ti v zakonskem roku odgovorili, celo mnenje sodnega izvedenca so ti dali, na podlagi katerega so ti zavrnili reklamacijo... tu se nimaš komu žalit. Če pa se ne strinjaš z ugotovitvijo, pa ti ne preostane drugega, kot  da najameš svojega sodnega izvedenca in v kolikor se bodo njegove ugotovitve bistveno razlikovale od njihovega, greš z vsem na sodišče, sodišče določi svojega izvedenca...itd... stroški enormni za enih 24 eur, ki si jih dala za čevlje, katerih nabavna cena je bila verjetno tako smešna, da raje ne bi o tem? Me pa čudi, da se pri PAmiju sploh ubadajo z nekimi izvedenci za ene crap čevlje, za katere so sami dali par eur... v trgovini, kjer sem jaz delala, se za take stvari sploh nismo kaj sekirali, ampak smo izdelek zamenjali, ker nam je bilo več do zadovoljne stranke kot pa par eur, kolikor je nabavna cena takega čevlja (moraš vedeti, da je pri nas marža na obutev in obleko ogromna, ceneje dobiš robo, več nabiješ gor), če pa menjava ni bila možna, smo dali vsaj dobropis.
V glavnem, zadihaj, požri teh 24 eur, trgovini pa se izogni na 200m v bodoče. Za dušo in srce pa jim lahko napišeš kakšno prijazno pisemce in jim razložiš, zakaj so si zapravili dobro stranko.user posted image


_____________________________

Jst.

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 10:50:07   
katy83
IZVIRNO SPOROČILO: Klemy82


V glavnem, zadihaj, požri teh 24 eur, trgovini pa se izogni na 200m v bodoče. Za dušo in srce pa jim lahko napišeš kakšno prijazno pisemce in jim razložiš, zakaj so si zapravili dobro stranko.user posted image



nekak tak bi jaz naredila
sem pogledala v album in res grozno izgledajouser posted image
Zanimivo, jaz pa sem s Pamijevimi čevlji za sina zadovoljnauser posted image

(odgovor članu Klemy82)
Neposredna povezava do sporočila: 7
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 11:07:42   
ona
Pa še to...lahko si edino dušo olajšaš s tem,da si nam povedala in se bo tudi na forumu našla katera,ki se bo te trgovine izogibala, to je tudi eno zadoščenje,da si se izkašljala in dala trgovino na slab glas user posted image

(odgovor članu katy83)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   [Brisano sporočilo]
30.7.2011 15:04:30   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu ona)
  Neposredna povezava do sporočila: 9
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 15:07:23   
mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: UmpaLumpa
Jaz sem imela tako izkušnjo s firmo Žilnik. Imam tudi slike, čevlji so bili obuti 5x, zanje sem dala 60 e, dobesedno so razpadli, denarja nisem dobila nazaj, ker sem založila račun....


no ja, brez računa pa res ne moreš neki zahtevat imho.. bolj dobro voljo, to je pa vse..

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   [Brisano sporočilo]
30.7.2011 15:10:38   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu mateyka)
  Neposredna povezava do sporočila: 11
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 15:14:35   
Anonimen
Mene pa zanima, če je izvedenec podpisan? Izvedenci niso ravno poceni in dvomim, da bi ga kdo angažiral za tistih nekaj €, kolikor je vrednost natikačev.

(odgovor članu saska27)
  Neposredna povezava do sporočila: 12
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 19:54:19   
saska27
Hvala, da ste brale in povedale svoje mnenje user posted image . Nalagam novo klobaso user posted image

IZVIRNO SPOROČILO: TomTaylor
Po mojih izkušnjah, čevlji iz Pami zdržijo ravno eno sezono.
Pri tvojih natikačih bi se jaz najprej vprašala ali so bile hčerki mogoče malenkost prevelike - ker če je v njih res hodila normalno, kot praviš, je edina opcija, da jih je ob hoji "podrsala" s sprednjim delom ravno zato, ker so ji bile malenkost prevelike. Vidi se da so fizično poškodovane. Verjamem, da ni napake v materialu ali skrite napake - tukaj se sama strinjam z izvedencem, a kvaliteta materialov pa je vprašljiva.... Ne moreš od Pami pričakovati nevemkakšne kvalitete. Vsaj jz je ne pričakujem od nobene nizkocenovne trgovine.

Ena sezona nam načeloma povsem zadostuje. Doslej sem v Pamiju kupila kar nekaj čevljev za oba otroka in sem redke vrgla stran, večinoma še imamo shranjene oz. smo jih dali naprej. Z njihovimi športnimi copati s paskom zgoraj sem bila vedno zadovoljna, umazane sem oprala v pralnem stroju in so bili skoraj kot novi. Ene sem tudi kupila zraven teh japonk in jih ima hči obute praktično ves dan, pa so še o.k., le ena gumica se je odlepila. Japonke ji niso bile prevelike in v tistih nekaj urah, ko je imela obute, bi morala brcati v zid ali jih z nečim trgati narazen, da bi tako razpadle. Moje laično mnenje: slabo lepilo …
Od Pamija ne pričakujem kvalitete, tam kupim oz. sem kupovala čevlje za doma, za ponosit. Te japonke so bile izjema – hčeri so bile zelooo všeč, kupljene so bile za »na lepše«.

IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*
Moj Pubertetnik je zmožen superge uničiti v enem tednu (in to je naredil že večkrat). Je pa res, da je on serijski uničevalec in da vse tisto, kar je napisal sodni izvedenec, počne v dvojni ali trojni meri.

Verjamem user posted image . Morda bom čez šest, sedem, ko bo sin prišel v puberteto, imela enake izkušnje. Moja šestletnica pa je za zdaj veliko bolj mirne sorte.

Je ob mnenju sodnega izvedenca na koncu pripisan tudi kakšen pravni pouk v stilu pritožba je možna do XX in na XX?

Nič. Žig in podpis izvedenca (oziroma kopija žiga in podpisa) in amen.

IZVIRNO SPOROČILO: Pety78
Jaz sem že po enem mesecu vrnila v MASS zimske škornje, ker je bil podplat fuč. Najprej so mi jih popravili, pa sem jih po enem tednu nesla nazaj, ker so spet šli k vragu in ZAHTEVALA denar, ki sem ga tudi dobila! Sicer so najprej želeli, da vzamem kaj drugega, ampak sem rekla NE, hvala, mi nič drugega ni všeč in pika! Je pa res, da so bili škornji skoraj 100 EUR in niti u od usnja in se mi je res zdelo malo mimo, da bom za tak denar imela tako slabo kvaliteto.
Obrni se na zvezo potrošnikov. Njim pa napiši, da se boš o tem posvetovala s svojim odvetnikom...

S tako obravnavo bi jaz bila zadovoljna. Še jogurt, ki stane manj kot pol evra, marsikdo nese nazaj, ker je plesniv, in zahteva drugega ali povračilo denarja (v takih primerih sem jaz lena in se mi ne da, ko mi dvignejo pritisk, pa se ne dam odgnati kar tako). Res da ne gre za veliko denarja, ampak princip je isti – če izdelek prodajajo po določeni ceni, naj bo te cene tudi vreden!
Poslala sem prijavo na tržni inšpektorat, zveza potrošnikov še pride na vrsto.
IZVIRNO SPOROČILO: ona
morda res najbolje,da jim odvetnika omeniš oz. jim malo zagroziš,ker očitno se pri nas zadeve le tako rešujejo, na žalost

Napisala sem jim, da bom o vsej zadevi pisala na inšpektorat in ZPS, pa slabo reklamo na forumih sem omenila. Morda bi se ob omembi odvetnika res drugače odzvali ??
lahko si edino dušo olajšaš s tem,da si nam povedala in se bo tudi na forumu našla katera,ki se bo te trgovine izogibala, to je tudi eno zadoščenje,da si se izkašljala in dala trgovino na slab glas

Itak user posted image
IZVIRNO SPOROČILO: Klemy82
kar se same reklamacije tiče, so v Pamiju ravnali čisto po reglcih in zakonih- naredili so reklamacijski zapisnik, ti v zakonskem roku odgovorili, celo mnenje sodnega izvedenca so ti dali, na podlagi katerega so ti zavrnili reklamacijo... tu se nimaš komu žalit. Če pa se ne strinjaš z ugotovitvijo, pa ti ne preostane drugega, kot da najameš svojega sodnega izvedenca in v kolikor se bodo njegove ugotovitve bistveno razlikovale od njihovega, greš z vsem na sodišče, sodišče določi svojega izvedenca...itd...

Na internetu sem našla podobno zgodbo: Na kratko - sem reklamiral in dobil danes zavrnjeno reklamacijo z IZVEDENIŠKIM MNENJEM, da je tekstilni material ustrezen in da gre za kao normalno mehansko obrabo. Sem še malo raziskoval po forumih (kako fajn je internet) in ugotovil, da še zdaleč nisem edini, ki so ga odpravili na ta način - z izvedencem. Zanimivo pa šele prihaja.

Ta sodni izvedenec za tekstil je (to piše v enem od forumov jezna stranka (ni jih ravno malo), ki je zadevo očitno raziskala) menda v Sloveniji EN SAM ! In ko daš prijavo na inšpektorat, menda ti vprašajo za drugo menenje - ne boste verjeli koga. Če slučajno v tem trenutku ta izvedenec ne dobi hudega moralnega mačka bo potrdil svoje prvo mnenje in tu se stvar konča. Jebo tako državo. In tako lahko oni prodajajo totalno "kitajski podn" robo (seveda z Maya Maya našitkom) za krepko evropske cene, štango pa jim drži izvedenec.

Priloženo izvedensko mnenje je identično temu, ki sem ga dobila jaz, le podatki o kupcu, proizvodu, datumu, napakah … so seveda drugačni. Sicer  pa popolnoma enako, z vsemi slovničnimi, slogovnimi napakami, napačnimi presledki. Še podpis na žigu je enak oziroma kopija! Videti je, kot da imajo v podjetjih ta obrazec in samo prilagajajo podatke.
V glavnem, zadihaj, požri teh 24 eur, trgovini pa se izogni na 200m v bodoče. Za dušo in srce pa jim lahko napišeš kakšno prijazno pisemce in jim razložiš, zakaj so si zapravili dobro stranko.

Diham, diham user posted image , brez tega denarja bomo tudi preživeli in trgovini se seveda že izogibamo. Kot sem že napisala - ko se mi da, se mi da. Saj potem bom spet pol leta tiho.
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
 brez računa pa res ne moreš neki zahtevat imho.. bolj dobro voljo, to je pa vse..
 
Če hočejo, se vse da. Ali ni nekoč ena pisala, da so v Hoferju kar nekaj mesecev ali celo eno leto po nakupu pogledali po računalniku in natisnili račun, da je stranka lahko uveljavljala garancijo?
IZVIRNO SPOROČILO: Ankica.
Mene pa zanima, če je izvedenec podpisan? Izvedenci niso ravno poceni in dvomim, da bi ga kdo angažiral za tistih nekaj €, kolikor je vrednost natikačev.
 
Ja, je podpisan oz. je na mnenju skopiran njegov podpis.
 

 

(odgovor članu Anonimen)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 20:15:52   
Klemy82
Kot sem že napisala - ko se mi da, se mi da. Saj potem bom spet pol leta tiho.


No, potem pa izvoli, ko se ti že da... user posted image In da te potolažim, v Sloveniji nimamo samo enega sodnega izvedenca za tekstil: KLIK


_____________________________

Jst.

(odgovor članu saska27)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 20:24:39   
saska27
IZVIRNO SPOROČILO: Klemy82

Kot sem že napisala - ko se mi da, se mi da. Saj potem bom spet pol leta tiho.


No, potem pa izvoli, ko se ti že da... user posted image In da te potolažim, v Sloveniji nimamo samo enega sodnega izvedenca za tekstil: KLIK



user posted image  . Hvala za ta link - to sem iskala. In ne morem verjeti - celo štiri izvedence imamo! Saj verjetno me nič ne stane, če v ponedeljek katerega od njih pokličem in malo povprašam, ne? 

(odgovor članu Klemy82)
Neposredna povezava do sporočila: 15
   RE: Zavrnjena reklamacija
30.7.2011 20:47:16   
Najaa
Ravno par dni nazaj sem tudi jaz v Pamiju kupila ene japonke, ki tudi že razpadajo spredaj. Dala sem dosti manj kot 24 evrov pa vseeno, hecno mi je da v treh dneh pride do tega. Očitno jim je kvaliteta drastično padla, vem da že prej ni bilo kdo ve kaj ampak sem večkrat tam kupovala in do zdej bila zadovoljna.

(odgovor članu saska27)
Neposredna povezava do sporočila: 16
   RE: Zavrnjena reklamacija
31.7.2011 13:49:17   
marjetka1975
No tud jaz sem si ogledala te slike in ti lahko rečem, da čevlji po tem ko so bili 4x obuti tud slučajno ne bi smeli izgledat tako kot izgledajo. Moje japanke, ki sem jih kupila zase 2 leti nazaj Ž klase, pa samo za prehodno obdobje za 10 eur, izgledajo neprimerno bolje, pa sem jih intenzivno nosila 2 poletji. Pa tud jaz ne delam prav lepo s čevlji. 
Imaš 2 možnosti:
1. Pozabiš in se tej trgovini izogibaš v prihodnje, in ji delaš negativno reklamo ( mene si že prepričaja in nihovih čevljev ne mislim kupovat)
2. Se boriš do konca, pri čemer verjetno na lep način ne boš dosegla nič, boš mogla it na nož.
Vsaj take so moje izkušnje z reklamacijami, lepa beseda ne najde lepega mesta, vedno sem se morala borit ko levinja, da sem kaj dosegla, pa nikol pri prodajalcih ker te niso nič krivi, takoj direkt do odgovorne osebe, ker pa ponavad tud to ne pomaga, pa direkt do lastnika al pa direktorja ( to pa je vedno čudežno pomagal)
Če maš voljo pejt v boj, če pa ne pa delaj negativno kampanjo.

Ne vem kaj tem trgovcem res ni jasno, da je škoda oblatit si ime zarad enih japank?????? Ker ko imaš enkrat oblateno ime, je težko to oprati in si povrniti zaupanje.

Srečno!!

(odgovor članu Najaa)
Neposredna povezava do sporočila: 17
   RE: Zavrnjena reklamacija
31.7.2011 17:08:37   
pety78
Uf, jaz ne bi požla, ampak šla do konca. Pa verjemite, da bi se mi gladko jeb... za teh 24 EUR, ampak gre za princip. In res močno, močno dvomim, da so te čevlje poslali k sodnemu izvedencu. Po moje kar kopirajo obrazce...Jaz bi zahtevala dokazila, do katerega sodnega izvedenca je šlo. Saj mora biti kak zapisnik o tem, ne samo njegovo poročilo. Prav tako bi zahtevala original štampiljko in podpis sodnega izvedenca!!!


_____________________________



(odgovor članu marjetka1975)
Neposredna povezava do sporočila: 18
   RE: Zavrnjena reklamacija
31.7.2011 21:04:42   
aknela123
glede računov... jaz sem ena tistih, ki skrbno shrani vsak račun za vsako večjo stvar sploh oblačila in obutev. in glej ga zlomka - pozimi sem v C&A kupila bundo, po enem tednu ugotovila, da mi par stvari na njej ne ustreza, pa glih od te bunde nisem imela nikjer računa. po nasvetu kolegice sem šla nazaj, razložila, da računa ne najdem in so mi lepo po računalniku poiskali, natiskali nov račun in sem lahko izbrala novo bundo ali pa denar nazaj.
tako da, vse se da v današnjih časih, saj pa ja ima vsak že pošteno konkurenco, samo malo se razkurite včasih, če je potrebno.

(odgovor članu pety78)
Neposredna povezava do sporočila: 19
   [Brisano sporočilo]
1.8.2011 0:01:26   
Brisani uporabnik
[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

(odgovor članu aknela123)
  Neposredna povezava do sporočila: 20
   RE: Zavrnjena reklamacija
5.8.2011 17:15:59   
kajajaka
Vem, da je v današnjih kriznih časih težko reči, da je 24€ malo denarja... pa vendar za čevlje je to nič... user posted image

Tusi jaz sem včasih imela doma 30 parov čevljev po okoli 30 € in vsi po vrsti so bili nekvalitetni, neudobni in za eno sezono (če so slučajno zdržali)...
Potem pa sem začela raje kupovati manj čevljev a kvalitetne! (Geox, Crocs, Nike,...) 
V Pami in podobnihtrgovinah že leta ne kupujem več, ker gre za sr*anje po domače povedano. In letno povprečno ne zapravim nič več za čevlje.
Tega se držim tudi pri nakupu čevljev za hčerkico. Recimo sedaj polet in Nike supergice in crocse pa ene crocs japonke. Jeseni bo dobila pa zimske čevlje (Ciciban soft, Elefanten ali Geox,...) in ene skibucke...

Drugače se pa popolnoma strinjam, da bi ti reklamacijo morali upoštevati in dati nove čevlje!
Jaz sem reklamacijo za čevlje nazadnje uveljavljala za ene cokle z visoko petko, kjer je net, ki je držal usnjen trakec v lesu popustil. V roku enega tedna sem dobila popravljene cokle (ne nove, ampak se ni nikjer videlo, da so bili popravljani). To je bilo takrat v trgovini Peko, cokli so bili pa tudi ohoho denarja...

Tako, da poskusi še enkrat. Napiši, da se nikakor ne moreš strinjati, da so lahko po 14 dneh tako uničeni... Drugič pa daj raje 10-15€ več za kvalitetne čevlje - tudi za nogico tvoje hčerke ta plastik podplat najbrž ni ravno najboljši...

Upam, da uspešno rešiš reklamacijo user posted image

(odgovor članu Brisani uporabnik)
Neposredna povezava do sporočila: 21
   RE: Zavrnjena reklamacija
7.8.2011 0:58:29   
BellaB
Jaz osebno hceri nit ne bi kupla takih plastik fantastik kitajstik japonk.

Kr pa se tice Pamija, tam kupujem japonke od firme Relax in so mi super. Nekatere imam tud po dve sezoni, sicer so drugo sezono za doma, ampak so zakon. Kupla sem tud nekaj cevljev, so neprimerno boljse kvalitete kot v Deichmannu. Vse skarpete iz Deichmanna po dolocenem casu smrdijo za znort, za Peko, Alpino in Geoxx pa trenutno nimam denarja.

< Sporočilo je popravil BellaB -- 7.8.2011 1:01:00 >

(odgovor članu kajajaka)
Neposredna povezava do sporočila: 22
   RE: Zavrnjena reklamacija
18.4.2013 9:53:22   
knorbalbo
Pozdravljene,
imam eno vprašanje in nisem je na podobno temo:

V ponedeljek (pred 3 dnevi) smo v kupili nove čevlje za hčerko. Obute je imela enkrat v vrtcu in domov prinesla uničene (spredaj je malo odstopil podplat in malo so odrgnjene). Čevlji so bili kupljeni v "renomirani" trgovini s čevlji in temu primerno tudi niso bili poceni. Sama sem nad kvaliteto zelo razočarana,saj sem sicer z njihovimi čevlji zelo zadovolja. Zdaj pa me zanima, ali ima smisel iti nazaj v trgovino in uveljavljati reklamacijo? Naj povem, da otroci v vrtcu nimajo poganjalčkov ali drugih takih stvari, da bi otrok lahko "podrajsal", imajo malo peska in mivke (kot povsod). To se nam je zgodilo prvič, kljub temu da je doma v uporabi še poganjalček. Bojim se, da nam bodo očitali neprimerno uporabo ali da bomo dobili pač kot že zgoraj večkrat omenjeni "uradni zapisnik", kjer je zavrnjena reklamacija.
Kakšne so moje možnosti da uveljavim reklamacijo? Imam račun in še vedno smo v tem roku 8 dnih, tako da....

(odgovor članu BellaB)
Neposredna povezava do sporočila: 23
   RE: Zavrnjena reklamacija
18.4.2013 11:45:24   
alda

IZVIRNO SPOROČILO: knorbalbo

Pozdravljene,
imam eno vprašanje in nisem je na podobno temo:

V ponedeljek (pred 3 dnevi) smo v kupili nove čevlje za hčerko. Obute je imela enkrat v vrtcu in domov prinesla uničene (spredaj je malo odstopil podplat in malo so odrgnjene). Čevlji so bili kupljeni v "renomirani" trgovini s čevlji in temu primerno tudi niso bili poceni. Sama sem nad kvaliteto zelo razočarana,saj sem sicer z njihovimi čevlji zelo zadovolja. Zdaj pa me zanima, ali ima smisel iti nazaj v trgovino in uveljavljati reklamacijo? Naj povem, da otroci v vrtcu nimajo poganjalčkov ali drugih takih stvari, da bi otrok lahko "podrajsal", imajo malo peska in mivke (kot povsod). To se nam je zgodilo prvič, kljub temu da je doma v uporabi še poganjalček. Bojim se, da nam bodo očitali neprimerno uporabo ali da bomo dobili pač kot že zgoraj večkrat omenjeni "uradni zapisnik", kjer je zavrnjena reklamacija.
Kakšne so moje možnosti da uveljavim reklamacijo? Imam račun in še vedno smo v tem roku 8 dnih, tako da....


Nič bat! Imaš vso pravico zahtevat pojasnilo, zakaj se je tak hitro odlepil podplat, ker će bi le ta bil dobro prilepljen ne bi kar zacvetel!
Kar se pa odrgnine tiče, se bodo pa lahko izgovarjali na punčkino nepazljivost,ampak čevlje bodo pa morali zamenjat!

_____________________________

Kdor govori za menoj, govori z mojo ritjo!!

I saw an angel become the devil
Still they look pretty good hand in hand
Well baby, I don't need any of them
Heaven nor hell
Volbeat!!

(odgovor članu knorbalbo)
Neposredna povezava do sporočila: 24
   RE: Zavrnjena reklamacija
18.4.2013 11:56:11   
liliana
IZVIRNO SPOROČILO: knorbalbo

Pozdravljene,
imam eno vprašanje in nisem je na podobno temo:

V ponedeljek (pred 3 dnevi) smo v kupili nove čevlje za hčerko. Obute je imela enkrat v vrtcu in domov prinesla uničene (spredaj je malo odstopil podplat in malo so odrgnjene). Čevlji so bili kupljeni v "renomirani" trgovini s čevlji in temu primerno tudi niso bili poceni. Sama sem nad kvaliteto zelo razočarana,saj sem sicer z njihovimi čevlji zelo zadovolja. Zdaj pa me zanima, ali ima smisel iti nazaj v trgovino in uveljavljati reklamacijo? Naj povem, da otroci v vrtcu nimajo poganjalčkov ali drugih takih stvari, da bi otrok lahko "podrajsal", imajo malo peska in mivke (kot povsod). To se nam je zgodilo prvič, kljub temu da je doma v uporabi še poganjalček. Bojim se, da nam bodo očitali neprimerno uporabo ali da bomo dobili pač kot že zgoraj večkrat omenjeni "uradni zapisnik", kjer je zavrnjena reklamacija.
Kakšne so moje možnosti da uveljavim reklamacijo? Imam račun in še vedno smo v tem roku 8 dnih, tako da....


Imaš račun, gre za stvarno napako na novih čevljih, kjer se je podplat odlepil po enem dnevu uporabe.....komot lahko uveljavljaš reklamacijo....in čevlje ti bodo zamenjali.....

(odgovor članu knorbalbo)
Neposredna povezava do sporočila: 25
Stran:   [1] 2   Naslednja stran >   >>
Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>
Pojdi na:





Kako povečati možnosti za zanositev
To so načini za hitrejšo zanositev - spremljanje plodnih dni, zdrav življenjski slog in redni spolni odnosi. Ob težavah ...
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Kam z otroki za noč čarovnic 2024?
Letos bodo noč čarovnic po Sloveniji zaznamovali številni dogodki za otroke, od zabavnih delavnic do strašljivih dogodiv...
Zdravo prehranjevanje se začne že v vrtcu
Marjeta Podpečan, odgovorna za prehrano predšolskih otrok v zavodu Kranjski vrtci, nam je pojasnila, zakaj pogosto vklju...




Razpoloženje v času nosečnosti.
Admin

Ste med nosečnostjo imeli nenadne spremembe razpoloženja?