Gina
|
IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga Verjamem, da si jezna. Ampak ali si prepričana, da ni nekaj od teh nalog dejansko dolg še od prejšnjih dni? Ker moj je v 2. razredu in se mamice ful pritožujejo koliko je nalog, moj pa je nima nikoli, ker vse dokonča ali v rednem pouku ali v PB, drugi otroci pa je ali ne delajo v pb, ker se igrajo in gredo vem ali pa je ne dokončajo v času pb. Ja, a veš, če imaš ti hitrega otroka, to ne pomeni da so drugi pa leni, ker ne zmorejo v tako hitrem času naredit. Eni otroci niso narejeni na hitro. So mogoče ali bolj natančni, ali si kar tako več časa vzamejo, ali imajo morda krajšo koncentracijo, ali morda v resnici ne zmorejo toliko v krajšem času... različni vzroki so. NIč ni narobe s tem. In a veš, meni se pa že zdi, da načeloma učitelj lahko počaka skoraj vse otroke, da dokončajo, ne da bi se mu zmešalo zraven, ker so eni kao brez dela. Otroci se navadijo tiho počakat in se vmes zaigrat ali delat kaj koristnega, če jih tako naučiš. Medtem pa ostali naredijo čist v svojem normalnem tempu do konca. Vsaj večinoma. Tudi tisto res hudo počasnot lahko omiliš, če si dovolj vztrajen in zahtevaš narejeno v določenem času in si kot učitelj siten. Jaz že rečem otrokom, da doma pa ne bodo delali, ker se bodo doma igrali in da zato hočem da se vzamejo v roke in naredijo kar je treba v normalnem, sicer dovolj dolgem čas. Saj se kdaj zgodi, da ne zmoreš vsega v šoli. Če pa že planiraš tako, da bo naredila do konca samo tretjina, si pa mal falil s pripravo, se moraš pa kot učitelj malo v roke vzet, pa realno postavit cilje. Hotela sem ti povedat, da normalno tole, o čemer gor pišeš, da jih veliko ne konča zahtevanega v šoli, pa že ni. NIti če v podaljšanem bivanju ne konča, ni vse ok.
|