Gina -> RE: Podaljsano bivanje ... (5.12.2009 16:57:20)
|
Meni se zdi ok, da se najprej obrnete na šolsko svetovalno službo, to pa zato, ker se bodo oni namesto tebe menili z dotično učiteljico kako je bolj pametno reči peljat. Drugače pa se meni enako kot bumerang v bistvu ne zdi, da bi morala učiteljica staršu razlagat o delu v podaljšanem bivanju, tega v bistvu sploh ne more naredit. Kot prvo čisto vseh podatkov nima, ker je v razredu popoldne prisotna omejen čas, kot drugo pa ona leta in leta dolgo dela s tem človekom in si ne more privoščit se z njim na smrt skregat in se tožarit in prijavljat in kaj vem kaj še vse, mora pa vseeno najti neka druga sredstva, da reči vsaj proba uredit. Zaradi otrok. V praksi ponavadi naletiš na več različnih problemov v zvezi s tem: Prvi možni problem je v tem, da je učiteljica neizkušena in da nehote dela nekaj, kar ni čisto ok. V tem primeru se lahko kot razrednik čisto neobvezno in izven same konkretne teme pogovarjaš z njo na način, da ji predlagaš druge možne rešitve teh istih težav. Sama sem bila vedno nadvse navdušena, ko sem delala v paru, saj je vsaka učiteljica imela nekaj svojih "for", ki so bile v praksi v razredu izjemno uporabne, kako otroke zmotivirat, pomirit, usmerit pozornost, zagotovit tišino zelo na hitro in učinkovito, jim praktično pomagat, razložit.... Ravno tako mi je v lajfu prav prišlo, da sem se ogromno pogovarjala z različnimi učitelji o teh istih rečeh v neformalnih pogovorih po pouku, ko smo se pogovarjali o svojih težavah. ogromno tega sem se naučila, kar v prvih letih nisem znala in če ne bi imela sreče, da mi je ena ekstremno pametna in sposobna kolegica razložila nekaj osnovih reči v zvezi s tem, ne vem če ne bi nekaj let več do istih spoznanj prihajala. Torej je pogovor krasna stvar, če ne zgleda kot da človeku nekaj hočeš in če je tisti, ki ima težave pripravljen se pogovarjat o rečeh. Torej je pomembno, da je razrednik v zelo dobrih odnosih s svojim učitlejem pb-ja. Vsaj zame osebno. V teh primerih je navadno dokaj enostavno priti do rešitve, ki je ok za vse strani. V tem primeru bi jaz rada vedela, kaj se dogaja samo zato, da bi sploh vedela, kaj se dogaja in da bi imela možnost se pogovorit o problemu. Drugi možni problem je, da je učiteljica taka, da imaš občutek, da nima niti pod točko razno treznih pogledov na svet. Ja, sem in tja se tudi to zgodi, kot v vsaki službi. NI tako pogosto, v bistvu je najmanj pogosto, je pa možno. Navadno je tako, da nihče v tisti šoli z njo noče delat, iz znanega razloga, ker se s takim človekom nihče drug kaj ekstra ne strinja. V tem primeru imaš kot razrednik popolnoma zvezane roke. Pogovarjat se ne moreš, v razredu bit namesto nje ne moreš, nič v bistvu ne moreš.. razen da ti je hudo. Lahko greš v skrajnih primerih do ravnatelja, ampak tudi to ne pomaga skoraj nikdar - na daljši rok ne. Uf, to so res težke situacije, še dobro da so tako zelo redke. V tem primeru pa bi jaz rada vedela, kaj se v mojem razredu popoldne dogaja zato, ker bi me zanimalo, kaj meni o tem ravnatelj in kako bo ravnal vnaprej, ter kakšna pravila po novem v mojem razredu veljajo. Recimo v tvojem primeru al gre malica domov ali ne, ali je neka kazen primerna ali ne, za čem jaz lahko stojim 100%, da se ali se ne izvaja pri mojih otrocih. Je pa še en, relativno pogost primer, učiteljica je čist ok, znajde se super, fajn dela, otroke ima rada, se pa v nekaterih rečeh enostavno ne strinja s tabo. Meni da malica ni za domov, ker ona ne bo odgovarjala, če nekdo dobi salmonelo. Meni da starš nima kaj delat v razredu, ker mora počakat pred razredom, zato ne bo izbirala sredstev, ko bo vkorakal, ker ji je to nesprejemljivo. Meni da se bo s starši pogovarjala samo na govorilnih urah in niti slučajno kadar mora skrbet 100% za otroke, s strašem med vrati. Meni da morajo otroci tudi sami med sabo uredit reči, npr. da povedo, kdo ni delal kaj ok, ker se bodo tako naučili da en red mora bit, če ne te niti sošolci ne marajo.... Ne rečem,d a se sama s tem strinjam. Delam drugače, ampak če je učiteljica načeloma do otrok in z otroki res fajn, vem da dela najboljše, je odlična na vseh ostalih področjih, ter da zaradi nje ne bodo utrpeli neke dolgoročne škode, se mi to ne zdijo tako zelo hude reči, da bi morala zaradi tega se sploh vmešavat njeno delo. Kadar gre za neke take reči, potem je v nekaterih primerih res brez smisla, da je razrednik sploh prisoten na takih sestankih. Meni se zdi, da je bumerang imela predvsem take situacije v mislih, ko je pisala da se ne smemo vtikat v delo en drugega. So res najpogostejše. V takih primerih ji dam prav. Obstaja možnost, da starši prenapihnejo situacijo in jo slišijo in zaznavajo narobe ali popolnoma drugače, kot je v resnici bila. V tem primeru sem rada zraven zato, ker če dobro poznam situacijo, če sem bila pogosto zraven, ko se je kaj dogajalo, se bom še jaz zraven zavzela za mojo kolegico. Z vsemi argumenti, kar jih bom imela, pa še nobena se ni pritožila. Gotovo so še različne možnosti, ki se jih ta hip ne spomnim, ampak resnično je od primera do primera situacija popolnoma drugačna. Ta hip res ne vem, v katero kategorijo spada vaš primer. To moraš pa sama presodit.
|
|
|
|