Gina -> RE: Podaljsano bivanje ... (2.12.2009 22:27:58)
|
Ma različni smo. A veš, jaz sem rada obveščena, kaj se dogaja. Čim gre za "moje" otroke, pa mojo direktno sodelavko v razredu, gre za "moj" razred. In ja, pri nas bi bili sigurno vsi prisotni, razrednik, vzgojitelj, učitelj pb, svetovalna služba in ravnatelj. Resnično je pa vloga razrednika ali vzgojitelja tukaj nehvaležna. Samo jaz se butasto v tem primeru ne bi mogla naredit, ap reči, jaz nimam nič s tem, naj dela z otroki kdor če kakor če. Vsak dan se z njo dogovarjam, sodelavko mislim, skupaj delamo ta razred fajn, udoben, prijazen, prijateljski, zavesten, izobražen in še vse kaj zraven in bi želela vedet, kaj se sploh dogaja. Pri nas tudi v resnici najbrž delamo mnogo bolj timsko kot po drugih šolah. Skupaj imamo govorilne ure, skupaj se pomenimo o vsem, skupaj se tudi marsikaj odločamo. NIkdar si samo podajamo kljuko. Pogosto se slišimo tudi popoldne zaradi specifičnih reči, pa tudi zaradi otrok in tega, da skupaj ustvarimo primerno klimo, se dopolnjujemo. Iz tega stališča se meni ne zdi brez smisla, da sta razrednik in vzgojitelj zraven. PO drugi strani, če vprašaš eno mojo dobro prijateljico, tudi učiteljico, bi pa nekoga po moje najraje na gauge obesila, če bi jo kot razrednika zraven vpletali. Alergijo ima na to, tako kot ti. Ker se ji zdi, da itak pomagat ne more nič (to je sicer resnica, noben razrednik ne more v tem primeru čisto nič pomagat) in je boljše, da jo nič ne briga, nič ne ve in je stvar zanjo najenostavnejša in v bistvu rešena. Ona ne dela nič narobe, če pa kdo drug dela zanič - četudi z njenimi šolskimi otroki - pa rajši nič ne ve. Sebe je treba zaščitit. V resnici ni zanič, sebe zaščitit, v resnici je to ok - sploh v današnjih časih. Rada bi bila taka. Pa nisem. Ta hip ne. Kaj češ, saj pravim, različni smo. Kako si že rekla enkrat, jaz nisem služba - do sem sem že prišla. Do tega da moj razred ni moj problem pa še ne.
|
|
|
|