nejcko
|
IZVIRNO SPOROČILO: natasa0307 Hvala vsem za informacije. Doma se trudimo že od malega, da mu ne strežemo odspredi in odzadi, vendar je res tako počasen da mu moram velikokrat pomagat ali ga pa večkrat opozoriti da se obleče ali obuje. Lahko rečem, da me je že vzgojiteljica opozorila na to, vendar sem se vedno tolažila s tem, da je res še mlad. Na odlog šole za eno leto sploh nisem pomislila, ker nisem vedela za to. Kot sem že rekla je zelo komunikativen fant, hitro si zapomni stvari, pravljico zna obnoviti ko mu jo preberem. Je pa res da nikoli ne premisli ko ga kaj vprašam ( npr, katera je leva ali desna roka ) ampak vedno ugiba. Glede na to, kar si napisala, bi lahko bilo, da ima tvoj sin motnje koncentracije, sploh če te je že vzgojiteljica opozorila na to. To je danes zelo pogosta motnja otrok, tudi našega (ima namreč čisto iste fore kot tvoj). Sama sem se zelo temeljito pozanimala o tem pri psihologinji in spec. pedagoginji/defektologinji na naši šoli in obe sta mi povedali isto. Taki otroci še nekako uspešno "pregurajo" prvo triado, problemi se začnejo pojavljati v višjih razredih. Obe sta mi svetovali, naj svojega otroka vpišem kasneje v šolo. IZVIRNO SPOROČILO: primoza Vsekakor poudarite otrokove močne lastnosti, opozorite na njih učitelja in se ne pustite takoj povoziti z njegovim mnenjem. Ja, Primoza, to je lahko reči, ampak tak učitelj lahko "povozi" otroka. Verjemi mi, da ima otrok v šoli uradno in neuradno kartoteko. Že v uradni dokumentaciji so zapisanja vsa učiteljeva opažanja v zvezi z napredovanjem otroka, hujša pa je tista "neuradna kartoteka", ki jo dobi otrok preko "ustnega izročila" med učitelji. In prav slednja je lahko za otroka usodna. Se pa strinjam, da so taki in taki učitelji - enim so "drugačni" otroci izziv in se za njih in z njimi maksimalno (po)trudijo, drugim pa so taki otroci odveč, zelo odveč. To vsekakor ni prav, ampak tako je; na to imamo prav toliko vpliva kot na to, na kakšnega zdravnika bomo naleteli v bolnici ali na sodnika na sodišču. Mi tukaj res težko presojamo, kaj je prav in kaj ne, ker ne poznamo ne otroka ne učiteljice, zato, Nataša, bi jaz na tvojem mestu zahtevala še en sestanek z učiteljico, poleg pa bi zahtevala še prisotnost strokovnega delavca in ravnatelja. Definitivno je nekje ena težava, ker, kot je napisala Gina, da učitelj po dveh mesecih pouka predlaga strokovno pomoč, ni kar za pomesti pod preprogo. Tudi če gre za "nesposobno" učiteljico, je to potrebno doreči, ker tudi ali zlasti v tem primeru bo nasankal prav tvoj otrok. Srečno in sporoči, kako si zadevo uredila.
|