tecka
|
Ojla. Naš fant je bolje in današnji opoldanski spanec lahko kar pozabimo. Bo pa hudič spet vstajat en teden ponoči in dajat ab. Mini - če mene vprašaš, grafi niso pomembni. Je važno, da znaš narediti enega enostavnega, to je vse. Bolj pomembno se mi zdi, da znaš izračunat vsoto, povprečje,..., vpisat kakšno drugo enačbo, sortirat, vrivat/brisat celice, vrstice. In ZELO pazit, da ko vrivaš, ne porušiš cele tabele. Ampak glede na zgoraj opisano bi rekla, da osnove poznaš. Ostalo se boš učila sproti. Sortiranje: Meni "Data" ==> Sort ==> izbereš padajoče/naraščajoče sortiranje. Pri sortiranju moraš pazit, da med podatki nimaš praznih stolpcev, ker ti sortira samo območje do prvega praznega stolpca. Sicer pa se načeloma tekst, ki se bo sortiral, pobarva črno. Pa pri formulah je zelo uporabno kopiranje. Npr. seštevaš stolpca A in B. Vsota se izpiše v stolpec C. Če kopiraš (CTRL+C) formulo in jo položiš (CTRL+V) v stolpec D, se ti forumla avtomatsko zamakne za en stopec. Če želiš fiksirati vrednosti, ki se seštevajo, pa uporabljaš znake $. Vsaj pri mojem delu je to zelo uporabno. Toliko zaenkrat. Pisanje formul: to da se postaviš pod tvoj seznam in klikneš na ikono SUM, poznaš. S to narediš vsoto za neko območje. Če pa želiš sešteti npr. 2 celici, lahko v celico z vsoto vpišeš tudi =A1+A2 in ko pritisneš enter, se ti izračuna vsota. Seveda pa ima excel množico funkcij, ki jih lahko dodajaš. Že vnaprej pripravljene funkcije (sem spada tudi suma, povprečje), pa lahko prikličeš tudi takole: - v vstici pod ikonami imaš še eno vstico, kjer je izpisana trenutna celica, malo naprej imaš pa napisano fx. Če klikneš na fx prikličeš pogovorno okno za vstavljanje funkcij. Pa ne se zdaj funkcij učit. Se jih boš sproti, zdaj je važno samo, da znaš npr. seštet nekaj celic.
|