pelin
|
Iz tega razloga sama otroka ne bi vpisala na šolo, ki je omenjena v izhodiščnem zapisu, saj menim, da bi bil moj otrok prikrajšan pri podajanju učne snovi. Tako mnenje imam zato, ker vem, da sta pozornost in čas učiteljice žal zelo omejena, naš sistem pa narejen tako, da to dvoje dobijo najprej tisti, ki delajo težave. Za ostale "pridne tihe miške" kaj hitro zmanjka časa, poleg tega pa se še hitro naučijo, da s povzročanjem težav dobiš več pozornosti, časa in pomoči kot če slediš družbenim normam in (nenapisanim) pravilom. IZVIRNO SPOROČILO: Masha_M Zame je poglavitna naloga šole, da mojega otroka dobro opremi z znanjem. Šele na drugem mestu je socializacija, učenje strpnosti, etičnosti, sobivanja z drugačnimi. To morajo otroci predvsem in tudi dobiti doma, medtem ko tako široko znanje doma težko dobijo. Iz tega razloga sama otroka ne bi vpisala na šolo, ki je omenjena v izhodiščnem zapisu, saj menim, da bi bil moj otrok prikrajšan pri podajanju učne snovi. Tako mnenje imam zato, ker vem, da sta pozornost in čas učiteljice žal zelo omejena, naš sistem pa narejen tako, da to dvoje dobijo najprej tisti, ki delajo težave. Za ostale "pridne tihe miške" kaj hitro zmanjka časa, poleg tega pa se še hitro naučijo, da s povzročanjem težav dobiš več pozornosti, časa in pomoči kot če slediš družbenim normam in (nenapisanim) pravilom. Masha, saj vendar ni razreda, kjer ne bi bilo vključeno zraven vsaj kakšnih pet otrok, ki rabijo dodatno strokovno pomoč...V ta namen ni potrebno imeti v razredu Rome...prav tako namreč zahteva posebno pozornost otrok, ki ima drugačne učne, vedenske ali zdravstvene težave...Tako da tiste tihe miške izvisijo povsod, če so skoz tiho...Čistih neproblematičnih in perfektnih razredov ni...to ti lahko pove katera od učiteljic...je pa pri tem največ odvisno od strokovnosti učiteljice in ostalih zaposlenih, kako se znajo k tej zadevi spravit... Podpis pod Betty...
|