Rubin.
|
O Diva pri vas bo pa hitro . Teta beta, smo prave skupi a ne . Pa sej fajn. Upam, da bo tako tudi ostalo, da si bomo lahko izmenjavale mnenja in informacije. Ja mislim, da poslušanje je v večini težava. Kakšen stavek, dva še gre, potem pa mora že sam tudi nekaj zraven povedat a ne . Mi smo, odkar hodi logopedinji, zelo napredovali v vseh področjih. Z tem mi, mislim, vsi trije. Ker prej sem mi je vedno nekako zdela premajhna, pa ni še čist vredu govorila, pa 100 izgovorov sem našla, sedaj pa smo po njenih navodilih, postali dosledni. In kadar govori nekdo drug, mora počakat, da pride na vrsto. In zdanjič, je rekla atiju: na vpadaj mi v besedo, sedaj jaz govorim . Ampak je imela prav. Ker ko pa ona govori, pa jo tudi morava midva poslušat. In nekako nam kar gre. Pa da se ne preseda, da sedi na miru idp. Me pa zanima, glede branja. Mogoče tiste, ki že imate otroke v šoli, pa seveda naša ljuba Katrin , lepo prosim za odgovor. Ker je naša gdč. zelo brihtna (besede njene logopedinje) in da si lažje predstavlja kaj je prva črka in kaj zadnja v besedi, nam je logopedinja dala vajo, da zraven stvari nalepimo besede. Torej zraven ure, sedaj visi tudi listek, na katerm piše URA. Ja prav zanimivo dekoracijo imamo . Tako naj bi se tudi naučila brati, glede na to da pozna vse črke, je rekla, da bi to bilo zelo fajn. No, da ne nakladam več, zanima, a se na tak način uči brati? Da se zapomni cela beseda? Meni se ta vaja zdi zelo fajn in jo izvajamo. Samo nekje v spominu imam, da smo se mi učili črke, recimo A, N, M in potem iz teh sestavljali besede MA_MA in se na ta način učili brati. Ali pa me spomin vara. Čist tako za firbec me zanima. Fora pa je v tem, da je sedaj vajo, ki jo je dobila za nalogo: poveži besedo z sliko, obvlada v nulo in res zgleda, kot da bere, ker besedo, ki jo poveže prebere. Eh, upam, da ste razumele kaj sem želela povedati.
|