Pika Zoja
|
IZVIRNO SPOROČILO: Mič II IZVIRNO SPOROČILO: Pika Zoja Prodajalke so zato tam, da kasirajo. Zaradi nas kupcev so tam. To je njihova služba. Ker roko na srce, pojma nimam koliko bi mi imeli profita, če bi se tako obnašali Me nihce ni v sluzbi ne zaradi tebe, ne zaradi mene, ne zaradi koga drugega, ampak izkljucno in zgolj zaradi sebe. Razen tistih, ki so pod prisilnim delom. Pa se ti so samo v zaporih in nimajo stika s strankami. Glej Mic, ti bom razlozila mojo preprosto logiko, ki je lahko seveda tudi napacna. Toliko in toliko nas je potrosnikov in en kup ponudnikov, ki se trudijo, da bi stranke pridobili. Nas, potrosnike. Ker je ponudnikov vec in ker je veliko potrosnikov z razlicnimi okusi, se ponudnik cimbolj potrudi, da bi ugajal potrosniku. Torej, ce **** potrosnikov kupuje (ostanimo pri trgovinski dejavnosti) izkljucno majsko solato, je naloga potrosnika, ki zeli kupce privabiti, da ponudi dnevno svezo majsko solato (utopija, ja, pa recimo). In ker je te majske solate toliko, zaposli najprej enega, da bo to majsko solato dobavljal (nima stika s strankami), enega da bo jo dnevno prinašal iz skladišča v trgovino (nima stika s strankami) in nekoga, da bo majsko solato prodajal (ima stik s strankami). In tako naredijo vsi potrosniki, vsi zacnejo dobavljati enako majsko solato. In vsi potrebujejo nekoga, da majsko solato prodaja in o njej nekaj ve (spet recimo). Potrosnik ima tako na voljo en kup ponudnikov in tako bo zbiral: nekateri zaradi kvalitete, nekateri zaradi cene, nekateri zaradi ustrežljivosti in prijaznosti zaposlenih, nekateri zaradi hitrosti zaposlenih, nekateri pa zaradi celote vsega tega. Torej bo vec potrosnikov zavilo k ponudniku, ki sicer prodaja kvalitetno in cenovno ugodno majsko solato, pri tem pa ima zaposlene ustrezljive in prijazne ljudi. Ponudnik je tisti, ki potrebuje nas, potrosnike. Mene, tebe in sosedovo Micko. In ker me tri (recimo ;) ) nakupujemo pri njemu in sam ne zmore vsega prodat, zaposli nekoga, ki bo najprej ustrezal njegovim merilom (in verjamem, da tukaj zopet pridemo do prijaznosti in ustrežljivosti človeka, ki se prijavlja na razpis ponudnika), glavno in edino dejstvo pa je, da ga tam potrebuje zaradi tega, ker jaz in ti in sosedova Micka hodimo nakupovat k njemu, ker nas je prepričal z vsemi nam željenimi dejavniki. In tako je povsod. Zato obstajajo referenti, zastopniki, posredniki, prodajalci, pogajalci itd, ki imajo dnevno stik s strankami. Pri ponudniku so zaposleni, ker ponudnik želi svojo ponudbo razširit in izboljšat in pridobit vedno več strank. Nihče ni v službi zgolj zaradi sebe, ker če bi bilo tako, in če bi vsi imeli miselnost, da ljudje morajo hoditi k njim, k njemu, da bodo nekaj kupili, bi se ta moj preprost sistem sesedel. In ti, kot potrosnik in prides recimo k meni, zelis, da bo moja ponudba konkurencna, primerna, strokovno podkovana in da ti jo predstavim, kot sebi enaki, prijazno odgovarjam na vprasanja in te poizkusim privabiti/pritegniti kot bodocega kupca. Zato sem se solala, izobrazevala in še se izobražujem. Zaradi tebe, sosedove Micke in sosedovega Franclja, ki ste moje stranke in vam želim nudit kvaliteto. In ne smem se razburjati, če ti in Micka in Francelj pridete istočasno k meni in vsi od mene nekaj hočete. Ampak poizkušam tisti trenutek najti najboljši način, da boste vi kot stranke zadovoljne (seveda pa je tukaj predpogoj tudi zelja stranke po zadovoljivosti in ustreznosti prodaje). KAr se pa tice tega, da sem nastopila malo bolj ostro. Ja, dejansko sem. Ker tu pa tam celo kaj preberem, kaj vidim, kaj slisim in me je groza, da je toliko in toliko ljudi na zavodu, toliko in toliko ljudi brez hrane, oblačil, želijo si delat, služb pa ni. In če nekdo ni zadovoljen v svoji službi, glede na krizo, ali je pač tiho in potrpi in poizkuša ustrečt, kolikor pač lahko, ali gre do šefa in mu razloži svoj problem in prosi za dodatno pomoč, ali pač poišče nekaj, kar se njemu zdi bolj ustrezno in bo tam vsaj za kakšen % bolj srečen, svojo službo pa prepusti nekomu, ki krvavo potrebuje delo in bi to z veseljem opravljal. Ker nihče ni nenadomestljiv. Ne jaz, ne sosedova Micka, ki dela kot referentka in ne Francelj, ki je direktor kajjazvem avtomehanične delavnice.
|