mama54
|
Datum: petek, 2. marec 2007 - Stran: GOSPODARSTVO V Slovenijo prihaja Lidl Dileme o tem, ali bo nemški diskonter sploh odprl vrata svojih poslovalnic pri nas, več ni: že čez nekaj dni bodo v večjih slovenskih krajih odprli petnajst Lidlovih diskontov Foto: (Sašo Bizjak) Gradnja Lidlovega diskonta na Ptujski cesti v Mariboru je končana. Ugibanj o tem, ali nemški diskonter Lidl prihaja na slovensko tržišče ali ne, je konec. Čeprav so odprtje svojih poslovalnic napovedovali že pred dvema letoma, hkrati kot pri Hoferju, in so se v javnosti pojavila celo ugibanja, da se utegne Lidl umakniti iz Slovenije zaradi težav pri iskanju zemljišč za svoje trgovine, v nekaterih večjih slovenskih mestih (denimo v Mariboru, ob Ptujski cesti) te dni že končujejo gradnjo svojih diskontov. Na sedežu slovenskega predstavništva nemškega diskonterja, kjer izjav o odprtju diskontov doslej niso dajali, ker naj bi bila takšna politika njihovega podjetja, so naposled vendarle pristali na pogovor o vstopu Lidla na naše tržišče. Kot sta napovedala Martin Kokol, direktor uprave, in Gregor Kosi, direktor prodaje pri Lidlu Slovenija, bodo "kmalu po začetku pomladi odprli petnajst poslovalnic v večjih slovenskih mestih". Točnih datumov otvoritev in imen krajev nista izdala, sta pa zatrdila, da bodo objavljeni v naslednjih dneh. Poleg Maribora bosta Lidlov diskont zagotovo dobila Ljubljana in Celje. Petnajst pa ne bo končno število vseh v Sloveniji odprtih Lidlovih diskontov, še zatrjujeta Kokol in Kosi. Po njunih besedah je hitra širitev prodajne mreže Lidlu že prinesla naziv najbolj dinamičnega evropskega diskontnega trgovca. "Tudi pri nas želimo biti blizu čim večjemu številu kupcev, zato bo naša glavna naloga hitro in uspešno odpiranje trgovin po vsej Sloveniji. Prepričani smo, da bodo slovenski potrošniki naš prodajni koncept z navdušenjem sprejeli. Odprtje nadaljnjih trgovin v naši državi bo tako zagotovo sledilo," sta optimistična direktorja. Dovolj prostora za "novince" Na vprašanje, zakaj je prihod Lidla v Slovenijo trajal dobri dve leti, Kokol in Kosi pojasnjujeta: "Vse od ustanovitve podjetja Lidl v Sloveniji se intenzivno pripravljamo na naš prihod na slovenski trg. V skladu s politiko koncerna smo si podobno kot v drugih evropskih državah zastavili zelo jasne cilje in naloge. Zagotoviti želimo uspešno in prepričljivo otvoritev trgovin, zato smo izčrpno delali na našem konceptu za Slovenijo in vpeljali veliko novih zamisli, ki bodo prepričale tudi najbolj zahtevne potrošnike. Za dosego teh ciljev smo v zadnjih letih naše priprave usmerili zlasti v zaposlovanje novih sodelavcev, pospešeno ekspanzijo, gradnjo infrastrukture in zagotovitev ustrezne logistične podpore." Konkurence drugih diskontnih ponudnikov, ki so že na slovenskem tržišču - Hofer, Eurospin, Hura, Hardi..., se ne bojita. Po njunih besedah je v središču Lidlove prodajne dejavnosti vedno kupec. "Kupujemo in prodajamo z namenom, da ponudimo izdelke vrhunske kakovosti po ugodnih cenah. Te nas sicer uvrščajo med diskontne trgovce, vendar ponujamo širši izbor in večjo svežino kot običajni diskonti." Martin Kokol in Gregor Kosi menita, da je v Sloveniji še vedno dovolj prostora za nove diskonterje. "V primerjavi s trgi sosednjih držav je v Sloveniji zaenkrat še relativno malo diskontnih trgovin. Prostora za dobre in uspešne je vedno dovolj, vendar se zavedamo, da si bomo novi igralci na slovenskem trgu zaupanje in zvestobo kupcev morali šele pridobiti. Skupaj z našimi sodelavci zavzeto stremimo k uresničitvi zastavljenih ciljev in z navdušenjem pričakujemo prve slovenske kupce." SANJA VEROVNIK
_____________________________
Ne sanjaj svojih sanj, temveč jih živi!
|