liliana
|
IZVIRNO SPOROČILO: bubu_bibi liliana - še vedno ne vemo, ali je avtorica pisala kuponkotu in kaj so ji ponudili ter Ankica* ne vemo, kaj piše v pogodbi med izvajalko in kuponkotom (glede točne ponudbe). Ker prevalit krivdo na nekoga je najlažje, sprejeti, da si nekaj podpisal (čeprav, valda, itak gre za to, da je ponudba čimbolj vabljiva - ampak ponavljam, to izvajalec ve vnaprej in ima možnost kaj ukrepati) in zdaj tega ne bi izvajal, pa drugo. Ne tega ne vemo.....tega običajno tudi kupec ne ve, kaj točno piše v pogodbi med posrednikom in izvajalcem storitve........ Seveda je najlažje prevaliti krivdo.....in v avtoričinem primeru prelagata krivdo eden na drugega tako posrednik kot izvajalka storitve......in posrednik tudi ni tako nedolžen v tej zadevi....in posrednik dela ravno to, kar je najlažje.....prelaga krivdo na izvajalca storitve s katerim ima on skljenjeno pogodbo in usmerja kupca, da se zmeni z izvajalcem storitve, namesto da bi sam posredoval..... IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička bubu_bibi, ja cela zmešnjava je, ker noben ne prizna krivde. Izvajalka govori, da je ona pripravila ponudbo, ki vsebuje 60 minut in, da je kuponko pogodbo priredil. Kuponko pravi, da je izvajalka kriva, ker je bila seznanjena s pogodbo in celotno ponudbo. Inšpektorat je ugotovil vse nepravilnosti, ki sem jih jaz navedla... In sedaj mi je ona vzela še dva tretmaja, na katera sem bila naročena, čeprav sem že takrat podala reklamacijo njej, kuponkotu in na inšpektorat. In sem jasno napisla, da zahtevam povračilo kupnine in ne želim več njenih storitev. Ona pa še naprej prireja zgodbo po svoje... Najbolj bedno se mi zdi, da neka inštitucija kot je tržni inšpektorat ugotovi nepravilnosti in, da izda mnenje, ki pa dejansko nima nobene teže oziroma je čisto brezpredmetno, ker še vedno ne moreš do denarja. Zato se mi zdi prelaganje krivde na posrednika malo nepravično, nekako tako kot na oni temi od kraje/izgube v Hoferju - tam ste same prišle do sklepa, da je za verigo krivično, da se meče slabo luč nanjo zaradi nekega dogodka. No, jaz podobno vidim to zadevo tukaj, ker... kot sem zgoraj napisala, ne vemo, če kuponko je o zadevi resnično obveščen in je bil pozvan, naj vsaj posreduje pri reševanju spora. V tisti temi se je šlo za izgubo klobuka in na obtoževanje penzionistov v Hoferju, da so ukradli klobuk..... V tej temi se pa gre za posrednika, ki je kupcu prodal neko storitev za katero je kupec plačal in mu izvajalec storitve, ki ima sklenjeno pogodbo s posrednikom ni izvedel take storitve kot je bila plačana oz. take storitve kot je bila s strani posrednika kupcu obljubljena......iz napisanega tudi izhaja, da se je avtorica teme pri posredniku tudi pritožila, vendar jo je ta napotil na izvajalca storitve, da se z njim zmeni....... Plus: turistične agencije prevzamejo nase plačanje odškodnin, ker jih imajo povrnjene od izvajalcev. Ni rečeno, da se v tem primeru ne bi zgodilo enako, če bi (glej ostravek zgoraj o obveščenosti in pozivu posrednika). Avtorica teme je napisala, da je bil posrednik obveščen in da posrednik trdi, da je kriva izvajalka storitve....... Avtorici - če želiš pomoč pri reševanju te konkretne zadeve, mi piši na ZS. No, tu sem te čakala.....ker očitno sama iz prve roke veš kako se lahko problem reši pri posredniku, če tam obstaja interes za to........
< Sporočilo je popravil liliana -- 21.8.2013 22:14:47 >
|