eno pravno vprašanje (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


pi*ka nogavička -> eno pravno vprašanje (14.8.2013 9:38:07)

Pri nakupu preko kuponov (kuponko) sem kupila storitev, pri kateri ni bilo vse tako kot mora biti. Pritožila sem se na izvajalko storitve in na kuponko. Nakar sem poslala pritožbo še na tržni inšpektorat, ki pa je ugotovil, da je bila uporabljena zavajajoča poslovna praksa glede cenovne ugodnosti. Ugotovljene so bile še tudi druge napake, ki so bile v ponudbi ampak se jih izvajalka storitev ni držala.
In sedaj se zanima kaj še lahko naredim- kam se obrniti, ker ona na vztraja pri tem, da mi denarja ne vrne ampak mi opravi sroritve do konca.
Sedaj sva vsaka na svojem bregu- jaz z kuponom, dopisom inšpektotata, da je kršila veliko stvari, ki so bile navedene na kuponu in ona, ki pač ne popusti ampak vztraja,da mi ne da centa. Če ima katera kakšno idejo kaj naj storim bi lepo prosila za nasvet.




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (14.8.2013 12:44:51)

a na portalu, kjer si kupila kupon, kaj pravijo? ti ne želijo pomagati do neke kompromisne rešitve?

ps. in če ni skrivnost, za kakšno storitev gre?




Tippi -> RE: eno pravno vprašanje (18.8.2013 9:21:23)

IZVIRNO SPOROČILO: bubu_bibi

a na portalu, kjer si kupila kupon, kaj pravijo? ti ne želijo pomagati do neke kompromisne rešitve?

ps. in če ni skrivnost, za kakšno storitev gre?


Bi bilo lažje diskutirati, če bi vedeli o kakšni storitvi gre. če gre za zafušano frizuro, potem hebat ga, če gre pa za nepravilno centriranje gum, se da pa zadevo še enkrat speljat, brez vroče krvi.

uglavnem težko je debatirat, če ne vemo o čem je govora.




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (18.8.2013 13:22:18)

Tippi (da debata ne zamre [sm=smiley36.gif]) - tudi če gre za fruzuro, če storitev ni bila opravljana v celoti (recimo ji niso dali ne vem kakšnega tretmaja pred nanosom barve ali potem, ki je bil opisan v ponudbi), bi se, po mojem mnenju, posrednik lahko malo pozanimal in predlagal rešitev sprejemljivo za obe strani. Je pa avtorica dvoumno napisala:

IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička

ker ona na vztraja pri tem, da mi denarja ne vrne ampak mi opravi sroritve do konca.


iz česar jaz ne razberem, ali izvajalka opravi 'manjkajoče' dele ponudbe, ali v polnem obsegu opravi do konca niz storitev.




liliana -> RE: eno pravno vprašanje (18.8.2013 13:48:42)

To s temi kuponi je vedno tvegano.....ker zakon o varstvu potrošnikov tega posebej ne obravnava in je zaradi te "neurejenosti" tu precej prostora za razne natege in raznorazne malverzacije......

Ti imaš očitno dopis tržnega inšpektorata.......kaj pa je ta dopis?.....kdo bo kaznovan.....? Kuponko ali izvajalec storitev......? Verketno nihče, ker ni čisto jasno, kdo odgovarja za to, kar je natisnjeno na kuponu.......

Drugače si pa ti kupila kupon na Kuponku.....ti direktno z izvajalko storitve nimaš nič, zato ti pomoje denar lahko vrne le kuponko.........kuponko pa se bo seveda zgovarjal na izvajalko storitve, da naj ti ona vrne denar, ker je on le posrednik.....slišala sem (sicer je to zgolj baba čula baba rekla), da te strani, ki ponujajo kupone povsem ignorirajo izvajalce storitev, ko jim ti povedo, da naj ustavijo prodajo kuponov, ker jih je prodanih že preveč in da nimajo zadosti kapacitet za kvalitetno izvajanje storitev.....ti prodajlci kuponov pa kupone vseeno prodajajo naprej.......

Skratka, pravno nimaš veliko možnosti, ker je to področje prodaje kuponov z vidika varstva potrošnikov precej neurejeno.......edina možnost je, da se s kuponkom ali izvajalko storitve lepo zmenite.....samo izgleda to ni ravno možno.......




Colt -> RE: eno pravno vprašanje (18.8.2013 16:34:43)

Slovenija je pa zares en tako lepo pravno formalno socialno urejen precendens.. da si lahko samo žile režeš....




pi*ka nogavička -> RE: eno pravno vprašanje (19.8.2013 11:26:18)

Hehe,Tippi, da debata ne zamre pa še jaz malo napišem. Torej,šlo se je za paket sedmih masaž po 70 minut... Dobila sem pa samo 60 minut. Ker je izvajalka storitve na kuponko naslovila tretmaje z takšno minutažo, kuponko je pa sam "določil" 70 minut. Plus ostale nepravilnosti, ki jih je še ugotovil inšpektorat. Mene samo zanima kaj naj s tem dopisom iz tržnega inšpektorata počnem? Si z njim obrišem rit? Ker jaz do denarja ne morem. Skoraj tako kot je liliana napisala.Na žalost. Po vsem brskanju sem ugotovila, da mi ostane samo še sodna pot. Na tem mestu bi pa samo še zaploskala Coltu, bolj nazorno ne bi mogla napisat[sm=bravo.gif]
Ehh, ne bom več pisala, ker sem tako razkurjena.... Potrošnik in njegove pravice..pffff[sm=hudicek1.gif]




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (19.8.2013 13:21:24)


IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička

Hehe,Tippi, da debata ne zamre pa še jaz malo napišem. Torej,šlo se je za paket sedmih masaž po 70 minut... Dobila sem pa samo 60 minut. Ker je izvajalka storitve na kuponko naslovila tretmaje z takšno minutažo, kuponko je pa sam "določil" 70 minut. Plus ostale nepravilnosti, ki jih je še ugotovil inšpektorat. Mene samo zanima kaj naj s tem dopisom iz tržnega inšpektorata počnem? Si z njim obrišem rit? Ker jaz do denarja ne morem. Skoraj tako kot je liliana napisala.Na žalost. Po vsem brskanju sem ugotovila, da mi ostane samo še sodna pot. Na tem mestu bi pa samo še zaploskala Coltu, bolj nazorno ne bi mogla napisat[sm=bravo.gif]
Ehh, ne bom več pisala, ker sem tako razkurjena.... Potrošnik in njegove pravice..pffff[sm=hudicek1.gif]


Oprosti, to pa jaz ne razumem. Kdo je torej ponudil 70 minut? Izvajalka, ali je kuponko priredil po svojem? Ker ni jasno.

Torej, če je izvajalka ponudila 70 minut, ni kuponko kriv, da jih nisi dobila. Tudi za druge sklepe inšpektorata kuponko ni odgovoren, to je najbrž jasno? Osebno mislim, da dopis inšpektorata posreduješ ponudniku in ga prosiš za pomoč k razumni rešitvi. Torej, če izvajalka ne želi vrniti denarja, naj se tvoj kupon v polni vrednosti - torej 7 tretmajev (izgubo plača ona, če je sama pripravila tako ponudbo) preproda naprej. Tudi ta možnost obstaja. In srečno!




pi*ka nogavička -> RE: eno pravno vprašanje (19.8.2013 13:52:37)

bubu_bibi, ja cela zmešnjava je, ker noben ne prizna krivde. Izvajalka govori, da je ona pripravila ponudbo, ki vsebuje 60 minut in, da je kuponko pogodbo priredil. Kuponko pravi, da je izvajalka kriva, ker je bila seznanjena s pogodbo in celotno ponudbo. Inšpektorat je ugotovil vse nepravilnosti, ki sem jih jaz navedla... In sedaj mi je ona vzela še dva tretmaja, na katera sem bila naročena, čeprav sem že takrat podala reklamacijo njej, kuponkotu in na inšpektorat. In sem jasno napisla, da zahtevam povračilo kupnine in ne želim več njenih storitev. Ona pa še naprej prireja zgodbo po svoje... Najbolj bedno se mi zdi, da neka inštitucija kot je tržni inšpektorat ugotovi nepravilnosti in, da izda mnenje, ki pa dejansko nima nobene teže oziroma je čisto brezpredmetno, ker še vedno ne moreš do denarja.




Tippi -> RE: eno pravno vprašanje (19.8.2013 14:12:50)

U bistvu bo težka kar koli naredit. žal.

Če bi bila na tvojem mestu, bi se že v štartu problema, torej ob koncu tretmajev poskušala dogovort, v smislu lepa beseda, lepo  mesto najde in bi jim predlagala še eno masažico za ''''ukradene'''' minute [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]  Ok, to se malo provokativno sliši, ampak resno mislim. Poskusila bi pač doseči neko ''''poravnavo'''', kompromis, da bi bil volk sit in koza cela. nekako verjamem v to, da bi se dalo z njimi to zment.

Ampak ker nisem na tvojem mestu, bi ti predlagala,  da vse skupaj pozabiš in si slabo izkušnjo zapomniš za drugič. prepucavanje po sodiščih se jaz v tvojem primeru ne bi šla. škoda časa in denarja, konec koncev pa tudi tvojih živcev.




HuAnita -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 8:15:07)

Oi, ne me napadit, ampak za 10 min masaže si šla prijavjat na tržni inšpektorat?! Ali kaj so še druge, tako v nebo vpijoče nepravilnosti?
Saj ne rečem, treba se je znat postavit zase, ampak če bi vsak za take (po moje, pa brez zamere) malenskosti, klical inšpektorat, pote pa res adijo.
Verjamem pa, da te jezi, ampak jaz pa nikoli več ne bi šla tja, pa še vsakemu, ki bi hotel, bi povedala slabo mnenje....




Tippi -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 8:23:07)

IZVIRNO SPOROČILO: HuAnita

Oi, ne me napadit, ampak za 10 min masaže si šla prijavjat na tržni inšpektorat?! Ali kaj so še druge, tako v nebo vpijoče nepravilnosti?
Saj ne rečem, treba se je znat postavit zase, ampak če bi vsak za take (po moje, pa brez zamere) malenskosti, klical inšpektorat, pote pa res adijo.
Verjamem pa, da te jezi, ampak jaz pa nikoli več ne bi šla tja, pa še vsakemu, ki bi hotel, bi povedala slabo mnenje....


U bistvu si prepovršno prebrala. šlo je za paket sedmih masaž po 70 minut, dobila pa je sedem masaž, po 60 minut. Tako sem jaz razumela. Mogoče je celo dobila samo eno za 60 minut, namesto sedmih masaž. to je pa kar razlika tako v minutah, kot tudi v ceni




pi*ka nogavička -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 9:49:23)

Tippi, saj jaz sem takoj ukrepala. Popoldne sem imela termin, (ki je trajal 53 minut) takoj naslednje jutro sem pa poklicala izvajalko (seveda sem prej natančno prebrala pogoje koriščenja, ki so bili navedeni na kuponu),da bi se pogovorili. Za sedem minut se mi je opravičila ker je prezgodaj končala za ostalih deset minut pa ni hotela slišati in je takoj vso krivdo zvrnila na kuponko....In tako se je začela jara kača.
HuAnita- ja, ne vem. Jaz ponavadi, ko grem v trgovino moram na blagani plačat celoten znesek. In če jaz nekaj plačam hočem to tudi dobiti. Šlo se ja pa za sedem tretmajev po 70 minut.




Tippi -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 9:56:11)

IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička

Tippi, saj jaz sem takoj ukrepala. Popoldne sem imela termin, (ki je trajal 53 minut) takoj naslednje jutro sem pa poklicala izvajalko (seveda sem prej natančno prebrala pogoje koriščenja, ki so bili navedeni na kuponu),da bi se pogovorili. Za sedem minut se mi je opravičila ker je prezgodaj končala za ostalih deset_ minut pa ni hotela slišati in je takoj vso krivdo zvrnila na kuponko....In tako se je začela jara kača.
HuAnita- ja, ne vem. Jaz ponavadi, ko grem v trgovino moram na blagani plačat celoten znesek. In če jaz nekaj plačam hočem to tudi dobiti. Šlo se ja pa za sedem tretmajev po 70 minut.



Se strinjam, če nekaj plačaš, želiš storitev v celoti! Podpišem sto posto. Ampak! It na nož, celo pisat pritožbe, se meni osebno zdi pa rahlo pretirano. ok, jaz sem pač takšen človek, da bi se poskušala nekako poglihat, mogoče malo oni požrejo, malo jaz, pa je problem rešen. ne vem, če bi jezo lahko tako dolgo hranila kot ti in celo svojo energijo usmerjala v razne pritožbe na inšpektorat. ne, sigurno ne. so pa moji živci neprecenljivi in u bistvu v primerjavi s tem problemom predragoceni, da bi jih zapravljala kartako, sploh če že v naprej lahko vsaj malo predvidim, da iz te moke ne bo kruha.
Torej če prav zastopim te je sedemkrat masirala po 60 minut in ne po 70 minut?




pi*ka nogavička -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 10:23:58)

Ja,Tippi, se strinjam s tabo. Popolnoma. Ampak kaj pa v mojem primeru, ko noben ne popusti nič?? Oziroma sem jaz edina, ki sem bila pripravljena, da se nekaj zmenimo. Če pa kuponko in izvajalka držita vsak svoj prav in se onadva med sabo ne moreta zmenit kdo je kaj rekel in kdo je pogodbo priredil po svoje?
Kupila sem mačka v žaklju in eno izkušnjo več.




liliana -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 10:39:07)


IZVIRNO SPOROČILO: HuAnita

Oi, ne me napadit, ampak za 10 min masaže si šla prijavjat na tržni inšpektorat?! Ali kaj so še druge, tako v nebo vpijoče nepravilnosti?
Saj ne rečem, treba se je znat postavit zase, ampak če bi vsak za take (po moje, pa brez zamere) malenskosti, klical inšpektorat, pote pa res adijo.
Verjamem pa, da te jezi, ampak jaz pa nikoli več ne bi šla tja, pa še vsakemu, ki bi hotel, bi povedala slabo mnenje....


Ne vem zakaj se vsi tako bojite prijaviti na inšpekcijo razne kršitve.......? Istočasno se pa potem pritožujete nad stanjem v državi, kako vsi zavajajo, izkoriščajo itd......tistega, ki pa prijavi pa takoj živega požreti, tako se čudite......"a zaradi tega si prijavil?".....

Včasih se pač s prodajalcem ne da normalno zmeniti.....še posebno v primeru kuponov.....kjer ponudnik kuponov vrši za ponudnika storitev tudi neke vrste oglaševanje in močno dvomim, da je ponudnik storitve povsem samostojen pri oblikovanju kupona na spletni strani........in ponudnik kuponov nikakor ni zgolj posrednik, ker ima prekleto dober interes, da se proda čim več kuponov......

In inšpektorati so zato tam, da sprejmejo klic o nepravilnostih......ker pa je splošno mnenje pač tako, da se za malenkosti ne splača izpostavljati in prijavljati, pa mamo banana republiko na vseh sferah.....

Edino kar je precej zaskrbljujoče (poleg tega odpora do prijav inšpekcijam) je še to, da si avtorica teme lahko z dopisom inšpektorata dobesedno rit obriše......




Tippi -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 10:58:29)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Ne vem zakaj se vsi tako bojite prijaviti na inšpekcijo razne kršitve.......? Istočasno se pa potem pritožujete nad stanjem v državi, kako vsi zavajajo, izkoriščajo itd......tistega, ki pa prijavi pa takoj živega požreti, tako se čudite......"a zaradi tega si prijavil?".....



jaooooo, kakšen strah no. dej ga nehi pihat no. Gre za to, da smo nekateri drugačne osebnosti in se nam zdi prijava za konkreten primer, pač nepotrebna. avtorici se očitno ne zdi, in ok. pač vsi drugače.

Kot drugo pa, kot se je že izkazalo v naši državi, je mnogo prijav, pritožb, nič drugega kot sizifovo delo. in če gre za goljufijo pri masaži, oziroma za sedemkrat po deset__ minut ukradene masaže, človek pač malo da na tehtnico, kaj se bolj splača.






Tippi -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 11:02:12)

IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička

Ja,Tippi, se strinjam s tabo. Popolnoma. Ampak kaj pa v mojem primeru, ko noben ne popusti nič?? Oziroma sem jaz edina, ki sem bila pripravljena, da se nekaj zmenimo. Če pa kuponko in izvajalka držita vsak svoj prav in se onadva med sabo ne moreta zmenit kdo je kaj rekel in kdo je pogodbo priredil po svoje?
Kupila sem mačka v žaklju in eno izkušnjo več.


to je to. kupila si mačka v žaklju in eno izkušnjo več. nimaš kaj. vem, da ni prijetno in verjemi, vsem bi se nam pokadilo iz piskra, ampak tako pač je. oceni ali imaš dovolj živcev, konec koncev tudi denarja, da se boš še naprej pričkala, sploh glede na to, da pravzaprav morata najprej nesporazum razpucat kuponko in studio, šele potem ti prideš v igro.




liliana -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 11:34:39)


IZVIRNO SPOROČILO: Tippi

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Ne vem zakaj se vsi tako bojite prijaviti na inšpekcijo razne kršitve.......? Istočasno se pa potem pritožujete nad stanjem v državi, kako vsi zavajajo, izkoriščajo itd......tistega, ki pa prijavi pa takoj živega požreti, tako se čudite......"a zaradi tega si prijavil?".....



jaooooo, kakšen strah no. dej ga nehi pihat no. Gre za to, da smo nekateri drugačne osebnosti in se nam zdi prijava za konkreten primer, pač nepotrebna. avtorici se očitno ne zdi, in ok. pač vsi drugače.

Kot drugo pa, kot se je že izkazalo v naši državi, je mnogo prijav, pritožb, nič drugega kot sizifovo delo. in če gre za goljufijo pri masaži, oziroma za sedemkrat po deset__ minut ukradene masaže, človek pač malo da na tehtnico, kaj se bolj splača.



Veš, jaz pa na to gledam malo drugače......ker ne gre za goljufijo zgolj 7 x 10 minut......če so recimo prodali samo 200 takih bonov, kjer so "opeharili" vsakega za 10 minutoba ponudnika precej zaslužita......vendar ne na račun dela, ampak na račun zavestne goljufije.......in zato bi bilo potrebno take ljudi prijavljati inšpekciji...tudi če trenutno ne zaleže dopis inšpektorata nič, bo pa mogoče naslednjič na kuponu zapisano 60 minut namesto 70 minut, ker se bo eden ali drugi malo vsral v hlače......ker vseeno nobeno podjetnik nima ravno rad, da se mu inšpekcija giblje po firmi.......




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 12:31:30)


IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička

Ja,Tippi, se strinjam s tabo. Popolnoma. Ampak kaj pa v mojem primeru, ko noben ne popusti nič?? Oziroma sem jaz edina, ki sem bila pripravljena, da se nekaj zmenimo. Če pa kuponko in izvajalka držita vsak svoj prav in se onadva med sabo ne moreta zmenit kdo je kaj rekel in kdo je pogodbo priredil po svoje?
Kupila sem mačka v žaklju in eno izkušnjo več.


Glej, pogodbo sta morali obe strani podpisati. Torej ni 'prirejanja' po svoje. Če se ti in jaz zmeniva za prodajo hiše in ti jaz rečem ceno 100.000 euro, na pogodbi piše 120.000 in to podpiševa - velja pogodba, ali ne? Hočem reči, da lahko, da je izvajalka rekla, ko se je s tržnikom dogovarjala za ponudbo 60 miut, on pa je slišal 70 minut in tako je zapisal. Poleg tega ima ona pravico do preogleda pripravljene ponudbe (tisto, kar dejansko gre ven - slike, besedilo, vse) preden se to objavi in mora dati svoj 'ok' na tole, kar dobi v predogled. In to je že po podpisu pogodbe. Tako, da predaja krivde na posrednika je v tem primeru krivična - tudi, če jo je tržnik 'ogoljufal' za tistih 10 minut, kot sem jaz navedla v primeru s hišo.

Torej, si ti paket pokoristila, ali si dobila eno masažo, ki je traja 53 minut in od takrat traja prerekanje. Ker če kupona nisi pokorostila in je še veljaven, se ga da preprodat preko portala, kot sem že predlagala enkrat prej.

Srečno!




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 12:47:02)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Tippi

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Ne vem zakaj se vsi tako bojite prijaviti na inšpekcijo razne kršitve.......? Istočasno se pa potem pritožujete nad stanjem v državi, kako vsi zavajajo, izkoriščajo itd......tistega, ki pa prijavi pa takoj živega požreti, tako se čudite......"a zaradi tega si prijavil?".....



jaooooo, kakšen strah no. dej ga nehi pihat no. Gre za to, da smo nekateri drugačne osebnosti in se nam zdi prijava za konkreten primer, pač nepotrebna. avtorici se očitno ne zdi, in ok. pač vsi drugače.

Kot drugo pa, kot se je že izkazalo v naši državi, je mnogo prijav, pritožb, nič drugega kot sizifovo delo. in če gre za goljufijo pri masaži, oziroma za sedemkrat po deset__ minut ukradene masaže, človek pač malo da na tehtnico, kaj se bolj splača.



Veš, jaz pa na to gledam malo drugače......ker ne gre za goljufijo zgolj 7 x 10 minut......če so recimo prodali samo 200 takih bonov, kjer so "opeharili" vsakega za 10 minutoba ponudnika precej zaslužita......vendar ne na račun dela, ampak na račun zavestne goljufije.......in zato bi bilo potrebno take ljudi prijavljati inšpekciji...tudi če trenutno ne zaleže dopis inšpektorata nič, bo pa mogoče naslednjič na kuponu zapisano 60 minut namesto 70 minut, ker se bo eden ali drugi malo vsral v hlače......ker vseeno nobeno podjetnik nima ravno rad, da se mu inšpekcija giblje po firmi.......



liliana - ni temu tako, da je prodaja kuponov 'prikrit dogovor o izkoriščanju naivnega folka' - ok, to sem jaz po svoje povzela.[sm=smiley36.gif] tam so ponudbe jasno napisane in je vsem v interesu, da je kupec zadovoljen. ponavadi se te stvari da rešiti lepo in na način, da so vsi zadovoljni - če je krivda na strani ponudnika (np. overbooked hoteli ali saloni - nekdo je pisal o takem primeru) in ne more sprejeti rezervacij veljavnih kuponov - bodisi podaljša rok veljavnosti, ali doda kakšno dodatno storitev (npr. večerjo, če ni bila vključena), pač se stvar skuša rešiti na druga način kot plačanje penalov, ki so v pogodbi navedeni. in enako je, če je kriv kuponoimetnik - če je pozabil na veljavnost kupona ali želi rezervacijo odpovedati po roku odpovedi se skuša nekako pogladit situacijo. včasih ponudnik ali kupec ne želi najti kompromisa in takrat pač veljajo določila pogodbe - torej zapisani prenali, iz naslova odgovornosti, ki je ne nosi posrednik. le-ta bi lahko bil odgovoren, če bi kdo dokazal, da je predstavljana ponudba različna od te, zapisane v pogodbi med izvajalcem in posrednikom - tukaj pa najbrž ne gre za to.




liliana -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 13:59:09)


IZVIRNO SPOROČILO: bubu_bibi



liliana - ni temu tako, da je prodaja kuponov 'prikrit dogovor o izkoriščanju naivnega folka' - ok, to sem jaz po svoje povzela.[sm=smiley36.gif] tam so ponudbe jasno napisane in je vsem v interesu, da je kupec zadovoljen. ponavadi se te stvari da rešiti lepo in na način, da so vsi zadovoljni - če je krivda na strani ponudnika (np. overbooked hoteli ali saloni - nekdo je pisal o takem primeru) in ne more sprejeti rezervacij veljavnih kuponov - bodisi podaljša rok veljavnosti, ali doda kakšno dodatno storitev (npr. večerjo, če ni bila vključena), pač se stvar skuša rešiti na druga način kot plačanje penalov, ki so v pogodbi navedeni. in enako je, če je kriv kuponoimetnik - če je pozabil na veljavnost kupona ali želi rezervacijo odpovedati po roku odpovedi se skuša nekako pogladit situacijo. včasih ponudnik ali kupec ne želi najti kompromisa in takrat pač veljajo določila pogodbe - torej zapisani prenali, iz naslova odgovornosti, ki je ne nosi posrednik. le-ta bi lahko bil odgovoren, če bi kdo dokazal, da je predstavljana ponudba različna od te, zapisane v pogodbi med izvajalcem in posrednikom - tukaj pa najbrž ne gre za to.


Sem sedaj šla pogledat na en tak portal......in meni je to vse sumljivo in mi meji na zavajanje.....

Recimo....

1. 70 % popust na tečaj tujih jezikov.......to podjetje bo delalo z izgubo, če bo formiralo skupine, kjer bodo vsi plačili zgolj 30 % cene.....razen, če je ona prava cena zgolj fiktivna (torej gre že tu za zavajajočo ponudbo), ali če bo namesto 54 ur ponudilo nekaj ur manj, ker bodo vsako uro tečaja skrajšali za 10 ali 15 minut.......ker je že itak na kuponu dodano, da če je v skupini malo oseb, se zmanjša število ur......ne vem no, meni to meji na nateg......

2. Cena je totalno zavajajoča, ker se gre še za obvezna doplačila (kjer je cena spem med in med) in je za 54 urni tečaj potrebno kupiti kar tri kupone.....torej je 70 % popust zgolj en larifari in služi zgolj pritegovanju naivnega folka.......

3. Kopiram iz jasno napisane ponudbe: V kolikor je skupina zaključena, se organizira nova skupina, če je prijavljenih dovolj kandidatov. V primeru premajhnega števila kandidatov v skupini se tečaj ne more organizirati. In kaj v primeru premajhnega števila kandidatov, ko se tečaj ne more organizirati....? Dobim denar od prodajalca kuponov povrnjen, me prodajalec kuponov, ki je zgolj posrednik, usmeri na ponudnika tečaja in da naj tam rešim svoj problem (in me ta iz učenja italijanščine preusmeri na tečaj japonščine, ker je tam fraj) ali pa mi predlaga prodajalec kuponov, da naj v takem primeru jaz, kot kupec kupona, preprodajam kupone.....?

In verjamem, da je avtorica teme zmedena.....ker sem še jaz, ki se malo tudi razumem na te zadeve.......samo jaz zaradi zgoraj napisanega ne grem v take natege od kuponov......ker kjer imam jaz za prebrati več kot en odstavek pogojev in doplačil meji že vse na nateg.....še posebno že zgoraj pišče popust več kot 50 %......ker ti popusti so kar nekaj......nobeno podjetje ne preživi s takim popustom, ko cilja na maso.......in kuponi so namenjeni masi......ne zgolj nekaj posameznikom......




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 21:56:55)

liliana - ok, zdaj si ti dala primer tečaja jezikov in ponudbe, ki ima doplačila in druga določila, kar je seveda nekaj povsem drugega in stvar debate v smeri, v katero si nakazala (tudi jaz se prašujem o pomenu takih ponudb, razen, če imajo že nekaj vpisanih in na tak način polnijo 'prazna mesta' - potem je meni jasno, da raje imajo manj dobička - delo učiteljice in druge stroške poslovanja imajo porkite z že vpisanimi tečajniki - kot da ga sploh nimajo). enako je pri potovanjih, si mislim. če bi pogledala kakšno depilacijo, teh doplačil in drugih določil verjetno ne bi videla in tovrstna ponudba bi bila primerljiva s to, o kateri razpravljamo. in, ko sem se na eni taki depilaciji pogovarjala z izvajalko mi je rekla, da si je prekalkulirala in res ima samo 1€ čistega dobička od vsake take (kuponske) depilacije, a vsaj ima delo in stranke izvejo zanjo. plus (to so njene besede), če bi zakupila bilboard bi dala 2000€, dobička pa ne bi imela (vsaj ne tako merljivega). če pa gre za salon, torej lastnika, ki zaposluje izvajalce storitev, ki jih lahko kupiš preko kuponov, je taka praksa še bolj razumljiva - saj ono pedikerko/kozmetičarko/maserko on mora plačati po urni postavki, pa če dela le 10 minut ali vseh 60 in potem je jasno, da raje naredi manj dobička, kot da ga ne naredi - enaki princip kot pri teh tečajih, po moji logiki. in tudi meni se je zgodilo, da so bile depilacije overbooked - naročili so dve stranki ob isti uri iz istega razloga - lastniku salona se je fučkalo, kako si bo kozmetičarka organizirala delo, njemu se je šlo za dobiček, ki ga pri izvedbi storitve s kuponskim popustom ima, le manjšega od tistega, ki bi ga lahko imel, če bi v tem času imel toliko strank, ki bi plačale redno ceno.

sicer sem v mojih postih ciljala na pogodbo med izvajalcem in ponudnikom (ker ona določi vsebino kupona in odgovornosti do strank/kupcev kupona), ne med ponudnikom in kupcem.

avtorico bi pa vprašala še ali je kontaktirala ponudnika in ali ji je kaj odgovoril ter ali se je šlo za ponudbo masaž ali sestavljenih tretmajev? natančneje: ali je v ponudbi 7x70 minut npr klasične masaže ali 7x70 minut terapij, ki vključujejo npr limfno drenažo, masažo obraza, masažo stopal in celega telesa (pač vse po nekajkrat, da se sestavi dolžina 70 minut)?




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (20.8.2013 22:09:40)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

3. Kopiram iz jasno napisane ponudbe: V kolikor je skupina zaključena, se organizira nova skupina, če je prijavljenih dovolj kandidatov. V primeru premajhnega števila kandidatov v skupini se tečaj ne more organizirati. In kaj v primeru premajhnega števila kandidatov, ko se tečaj ne more organizirati....? Dobim denar od prodajalca kuponov povrnjen, me prodajalec kuponov, ki je zgolj posrednik, usmeri na ponudnika tečaja in da naj tam rešim svoj problem (in me ta iz učenja italijanščine preusmeri na tečaj japonščine, ker je tam fraj) ali pa mi predlaga prodajalec kuponov, da naj v takem primeru jaz, kot kupec kupona, preprodajam kupone.....?

In verjamem, da je avtorica teme zmedena.....ker sem še jaz, ki se malo tudi razumem na te zadeve.......samo jaz zaradi zgoraj napisanega ne grem v take natege od kuponov......ker kjer imam jaz za prebrati več kot en odstavek pogojev in doplačil meji že vse na nateg.....še posebno že zgoraj pišče popust več kot 50 %......ker ti popusti so kar nekaj......nobeno podjetje ne preživi s takim popustom, ko cilja na maso.......in kuponi so namenjeni masi......ne zgolj nekaj posameznikom......



na drugi odstavek sem ti odgovorila v prejšnjem postu, glede prvega pa: če je taka ponudba (dolga, na prvi pogled zapletena in zavajajoča) ne greš kupit kupona, ampak najprej vsa vprašanja zastaviš posredniku, ki ti a/ nanje odgovori skladno s pogodbo, ki jo je podpisal s ponudnikom; b/ te usmeri k ponudniku, naj ti pojasni, kako bo to izgledalo v teh primerih. in skladno s temi pojasnili se odločiš, ali ja ali ne kupiti kupon. in potem, če pride do tovrstnega zapleta veš, da ti posrednik ne bo vrnil kupnine, ker je le posrednik, lahko ti pomaga do rešitve s ponudnikom (ki, v kolikor se ne boste mogli zmeniti drugače, je edini od katerega se lahko zahteva povrnitev kupnine, saj na izvedbo tečaja (ne na organizacijo, ne na vsebino) posrednik nima vpliva). in za točno to se gre pri avtorici - posrednik nima in ne more imeti vpliva na to, ali je izvajalka izvedla pravilni tretma (torej športno masažo hrbta in ne terapevtsko mobilizacijo rame, npr.) in v zadostnem obsegu.




petea -> RE: eno pravno vprašanje (21.8.2013 9:39:24)

O.K., meni v tej zgodbi ni jasno naslednje:

- Ko grem na masažo, nikoli, ampak res nikoli ne gledam na uro, ampak uživam v sproščanju (in odvisno od vrste masaže) v pogovoru z maserko; tako med drugim spoznam maserko in izvem veliko zanimivih informacij. Ali pa jih povem. [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image] Tako o delu, življenju kot o kakšni konkretni zadevi, ki me zanima.
In ob dobri masaži, ki je opravljena v celoti in v prijetnem okolju, me sploh ne moti, če je nekoliko krajša in popolna.

No, a kot rečeno, nikoli nisem štopala maserjev. Vedno sem jih ocenjevala le po tem, kako sem se po masaži počutila.


- In če je masaža tako dolga, je verjetno v časovni okvir vključeno tudi sproščanje oz. celoten čas, ko ga masiranec po masaži še lahko prebije v masažnem prostoru.
To pa ne vključuje samo masažo, ampak tudi nekaj minut priprav pred masažo in umirjen zaključek masaže, brez da te nekdo 'vrže ven'.
Morda je razlika med 60 in 70 min ravno v tem 'neefektivnem', a neizogibnem času.

- Verjetno se posrednik in naročnik ne moreta čisto prosto izgovarjati drug na drugega glede nepopolne ali nezadovljive storitve. Kot je bilo že zapisano, sta podpisala pogodbo, v kateri so zapisane tako pravice kot dolžnosti obeh. In v končni fazi si ti plačala posredniku, kar pomeni, da je vpleten v zadevo in mora sodelovati pri rešitvi spora.
Seveda pa je lažje pobrati provizijo, malo težje pa delati. Mimogrede - med branjem pogojev na Kuponkovi spletni strani berem, da se pritožbe pošljejo k njim in da oni aktvno sodelujejo pri iskanju zadovoljive rešitve v primeru pritožb.

- In po mojem mnenju ne more biti res, da ne moreš dobiti denarja nazaj. Po zakonu lahko pri reklamacijah izbira, ali bo dobil nazaj denar, dobropis ali da dobi drug izdelek. Verjetno je pri storitvah podobno.

- Tudi mi ni jasno, kaj konkretno si poslala na tržni inšpektorat; kolikor sem jaz razumela tvoje pisanje, si njih bolj povprašala o (ne-)zakonitosti postopkov in so ti oni pač informativno napisali, kaj vse ni bilo pravilno izvedeno;
v primeru, da koga prijaviš, po spletno dostopnih inforamacijah, praviloma v inšpekcijskem postopku ne sodeluješ, niti te o zadevi ne obveščajo, ampak vodijo postopek proti kršiteljem po uradni dolžnosti za vse nepravilnosti, ki jih zaznajo.

Seveda pa bi bilo lažje komentirati odgovor inšpektorata, če bi napisala vsaj bistvene dele dopisa.




Pa še osebno mnenje glede teh akcijskih ponudb: glede na to, da se je zadnje čase razbohotilo število posrednikov znižanih ponudb, se mi ob pregledovanju njihovih strani pogosto zastavljajo vprašanja, kje in kdo ima računico pri celotni zadevi.
Če ponudnik ne uspe z redno ceno, kako se pri znižani ceni zadeva izzide tako njemu, posredniku kot kupcu?
Sploh tiste mamljive ponudbe z npr. 75 ali več odstotnimi znižanji.

Ali gre za naivnost kupcev, ki preplačajo redne cene, ali je res tako velik del običajne prodaje storitev/blaga marketing, da se lahko z drugačnim pristopom k pritegovanju kupcev ta strošek tako zmanjša ali gre za prenapihnjene redne cene ali gre za kaj tretjega? 




Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>