petea
|
O.K., meni v tej zgodbi ni jasno naslednje: - Ko grem na masažo, nikoli, ampak res nikoli ne gledam na uro, ampak uživam v sproščanju (in odvisno od vrste masaže) v pogovoru z maserko; tako med drugim spoznam maserko in izvem veliko zanimivih informacij. Ali pa jih povem. Tako o delu, življenju kot o kakšni konkretni zadevi, ki me zanima. In ob dobri masaži, ki je opravljena v celoti in v prijetnem okolju, me sploh ne moti, če je nekoliko krajša in popolna. No, a kot rečeno, nikoli nisem štopala maserjev. Vedno sem jih ocenjevala le po tem, kako sem se po masaži počutila. - In če je masaža tako dolga, je verjetno v časovni okvir vključeno tudi sproščanje oz. celoten čas, ko ga masiranec po masaži še lahko prebije v masažnem prostoru. To pa ne vključuje samo masažo, ampak tudi nekaj minut priprav pred masažo in umirjen zaključek masaže, brez da te nekdo 'vrže ven'. Morda je razlika med 60 in 70 min ravno v tem 'neefektivnem', a neizogibnem času. - Verjetno se posrednik in naročnik ne moreta čisto prosto izgovarjati drug na drugega glede nepopolne ali nezadovljive storitve. Kot je bilo že zapisano, sta podpisala pogodbo, v kateri so zapisane tako pravice kot dolžnosti obeh. In v končni fazi si ti plačala posredniku, kar pomeni, da je vpleten v zadevo in mora sodelovati pri rešitvi spora. Seveda pa je lažje pobrati provizijo, malo težje pa delati. Mimogrede - med branjem pogojev na Kuponkovi spletni strani berem, da se pritožbe pošljejo k njim in da oni aktvno sodelujejo pri iskanju zadovoljive rešitve v primeru pritožb. - In po mojem mnenju ne more biti res, da ne moreš dobiti denarja nazaj. Po zakonu lahko pri reklamacijah izbira, ali bo dobil nazaj denar, dobropis ali da dobi drug izdelek. Verjetno je pri storitvah podobno. - Tudi mi ni jasno, kaj konkretno si poslala na tržni inšpektorat; kolikor sem jaz razumela tvoje pisanje, si njih bolj povprašala o (ne-)zakonitosti postopkov in so ti oni pač informativno napisali, kaj vse ni bilo pravilno izvedeno; v primeru, da koga prijaviš, po spletno dostopnih inforamacijah, praviloma v inšpekcijskem postopku ne sodeluješ, niti te o zadevi ne obveščajo, ampak vodijo postopek proti kršiteljem po uradni dolžnosti za vse nepravilnosti, ki jih zaznajo. Seveda pa bi bilo lažje komentirati odgovor inšpektorata, če bi napisala vsaj bistvene dele dopisa. Pa še osebno mnenje glede teh akcijskih ponudb: glede na to, da se je zadnje čase razbohotilo število posrednikov znižanih ponudb, se mi ob pregledovanju njihovih strani pogosto zastavljajo vprašanja, kje in kdo ima računico pri celotni zadevi. Če ponudnik ne uspe z redno ceno, kako se pri znižani ceni zadeva izzide tako njemu, posredniku kot kupcu? Sploh tiste mamljive ponudbe z npr. 75 ali več odstotnimi znižanji. Ali gre za naivnost kupcev, ki preplačajo redne cene, ali je res tako velik del običajne prodaje storitev/blaga marketing, da se lahko z drugačnim pristopom k pritegovanju kupcev ta strošek tako zmanjša ali gre za prenapihnjene redne cene ali gre za kaj tretjega?
|