Gina
|
IZVIRNO SPOROČILO: Luni , bi pa razumela mojo reakcijo, če bi me poznala, poznala zgodbo in mojega otroka. Ja luni, saj jaz lahko razumem, da imaš slabo izkušnjo, ap da so taki in drugačni zaposleni. To je vse res. Tudi sama premorem ravno na notranjskem koncu eno zelo slabo izkušnjo (pa na istem koncu tudi veliko zelo dobrih izkušenj) z eno sicer čist fajn osebo, ki pa ni glih enako mnogo uspešna kot učiteljica in je zamorila življenje naše familije menda za skoraj dve leti - dobesedno. Samo to ne pomeni, da ni res, da se otroci vedejo vedno vsi normalno in da je učitelj zanič, če se oni tako vedejo. IN ja, jaz še vedno iskreno povem staršem, kadar ni vse ok, da ni ok. Če je treba tudi po enem mesecu. Ne rečem, da niso nevzgojeni, prav gotovo da ne, ker vem, da se vsak starš iskreno trudi po najboljših močeh in da vsak starš hoče za svojega otroka najboljše. Povem pa konkretno kaj delajo, kako se vedejo in povem kaj pričakujem od njih (pa tudi vse pozitivne reči, ki jih opazim - samo jih itak ne slišijo, ker so marsikateri do amena užaljeni kako je možno, da njihovi otroci niso perfektni). IN verjemi mi, da imam red v svojem razredu, da me otroci imajo strašno radi, imam avtoriteto, pa da hkrati vsi skup uživamo in se crkljamo pa razvajamo - samo a veš, ena osnovna kultura pa mora bit. Pa red tudi. Ne morejo otroci en po drugem hodit in razgrajat. Če ne ne moremo biti srečni. In moji otroci to pogruntajo, ker jim drugega ne preostane. V končni fazi če starši sodelujejo ali ne, meni en otrok drugega ne bo tepel pa konec. Tudi zmerjal ga ne bo, niti se ne bo zaletaval vame. Pika. NI vprašanja. Četudi starš doma zagovarja vedenje svojega otroka in se na glavo postavi (in tukaj je problem, ker takih je mnogo, ki se jim to ne zdi nič takega, se jim zdijo še otroci, pa se z njimi ne sme drugače kot v rokavicah, otroci pa izkoriščajo gužvo in dopuščanje vsega). Posledično imajo kvečjemu problem doma, ker je otrok nezadovoljen in prinese domov kakšno nedokončano delo, pa sene more popoldne ves čas igrat, ampak ima familija posledično delo z njim, ali recimo, če je nevaren za druge, mora sori, pri meni stati ne pa na igralih se igrati, medtem ko so vsi ostali lahko... Ampak a veš, nekaterim to še kar ne pomaga. Nekaterim otrokom toliko pomeni, da je vse po njihovo, da enostavno ne morejo iz svoje kože. POnavljajo bedarije do nezavesti, s posledicami, ki jih morajo zato prenašat vred. Če doma to njihovo vedenje spodbujajo, mu je še težje. Revež ne razume, zakaj doma lahko tuli, bevska, zmerja, pa kaj vem kaj še, v šoli pa ne, pa probava na iste načine, kot doma. Ali pa je obratno. Doma ima precej strogo vzgojo, starši veliko od njega pričakujejo, pa sprosti ventile v šoli. Tak otrok pogosto laže doma o situacijah, starš pa daje roko v ogenj zanj, da se njegov otrok pa že ne bi zmislil, saj je doma priden ko angelček (in verjamem jim, da je res tako). Samo ta otrok laže, ker dobi prehude posledice doma, ali ker ga čustveno izsiljujejo,d a v šoli mora biti popoln, pa raje učiteljico v drek potunka in se zlaže, kot da bi staršu priznal (namreč da je nekaj res zbluzil). Vse sorte razlogov je različnih. NI pa vse črno belo, vedno je vse mal sivo. Tudi kombinacij je malo morje. Vendar je po moje tako, da učiteljica ne laže, ko ti reče, da so otroci nevzgojeni, ali ti reče, da delajo to in to neumnost. Ne laže. Za kaj bi lagala, da bi se mal izživljala al kaj? To je bistvo vsega, kar sem hotela povedat. Ima težko nalogo, vsak dan bo izgubila tolk in tolk energije, ki bi jo lahko vložila v delo, samo za to, da vzpostavi osnovni red. Ne glede na to, ali ima dobro ali malo manj dobro avtoriteto. V takih razredih gre ful energije. Vsakemu!!!! Štekaš, vsakemu učitelju. Tak razred pozna cela šola in četudi kdo mal bolj disciplino vzdržuje v takem razredu, ali najde mal boljši stik, iz razreda ven pride utrujen. Vsak. Verjemi mi. Če bi starši pomagali, se malo ozavestili, gre energije manj, se imajo vsi lepše. Pa še to, obstajajo učitelji, ki se filajo s tem, da razlagajo, kolk so boljši kot drugi učitleji, pa kako oni nimajo čist nobenega problema z nekim konkretnim razredom ( vsakem poklicu obstajajo taki, pa mi recite, če ni res, ljudje namreč, ki so najboljši, najlepši in najpametnejši, pa nikdar nimajo problema z ničemer, so nadljudje navzven in sčasoma jih vsi prokužijo). V bistvu se počutijo manj sposobne, če bi priznali, da jim kaj ne gre. POleg tega šola funkcionira enako, kot širše ljudske množice. Če nekdo ves čas o sebi razlaga, kako je oh in sploh krasen, mu slej ko prej verjameš. Vendar to ne pomeni, da ti učitelji nimajo problema z nekim konkretnim razredom. Glih tolko kot drugi. Samo nimajo jajc tega priznati ali načrtno zavajajo javnost, zaradi koristoljubnih interesov. Seveda pa je druga reč, če ima samo en učitelj problem z razredom, vsi ostali pa ne. V tem primeru gre najbrž res za to, da ne obvlada svoje scene glih tolk dobro kot kdo drug. Al mu manjka praksa al občutek al kaj drugega, pa je potem odvisno, a ne. Samo še enkrat. Če ti učitelj reče, da otrok tuli, zmerja ali tepe, se ne laže.
|