Težave v prvem razredu (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Tonchka -> Težave v prvem razredu (23.9.2009 10:34:37)

Pozdravljeni!
Sin je pred tremi tedni prvič prestopil prag šole in naj vam povem, da se že od prvega šolskega dne v razredu odvija prava grozljivka. Namreč baje (po besedah učiteljice in vzgojiteljic) gre za obupen razred. Otroci so baje sila neresni, preveč živahni, ne ubogajo, se pretepajo, ne poslušajo, skratka baje jih je nemogoče krotiti, z njimi sodelovati....Najbrž niso čisto vsi taki, vendar gre za podpovprečen razred kar se tiče vedenja. Ker vem, da je tudi sin precej živahen in otročji, sem se tudi sama prostovoljno oglasila pri učiteljici in me je bilo resnično groza, ko sem slišala, kaj ti otroci počnejo. Določeni bi kar učiteljico tepli, se ji nesramno odgovarjajo, se zmerjajo s pedri, budalami, skratka za znort.
In sedaj k našemu fantu. Je med mlajšimi, baje je tudi on med živahnejšimi in rad ponagaja, vendar po besedah učiteljice zna biti tudi priden in dojemljiv, ampak vedno ga tisti "obupni" potegnejo za sabo. Ni inovator bedarij, ampak ne zna s svojo glavo misliti, in če ne drugega se smeje takrat, ko kakšen počne traparije. Tudi sicer je en "Pavliha". Všeč mu je, če se mu drugi smejejo, pa čeprav norce brije iz sebe. Ima kdo kakšne izkušnje s tem? Kakšen nasvet, kako otroku dopovedati da misli s svojo glavo? Kako ga zresniti? Kako ga motivirati, da bi raje izbral druženje z ne-pretepači in nenasilnimi otroci? Sicer je čisto obvladljiv otrok, samostojen, dovolj inteligenten, ni agresiven.....ampak tako zelo vodljiv. Doma se veliko pogovarjamo,  mu dopovedujemo in mu je vse "jasno", ampak čim vidi kakšnega vrstnika oz. takoj ko pridemo pred razred je konec veselja. 
Vsakomur hvala za uporaben nasvet.






Luni -> RE: Težave v prvem razredu (23.9.2009 10:53:43)

Edino zdravilo: zamenjat učiteljico, KER: je ta brez avtoritete. Pa nimam navade tolčt po učiteljicah, sploh ne pred otrokom, ampak tak -zelo podoben- primer smo imeli pet let nazaj in mi je ena pedagoginja rekla, katera sploh ni poznala učiteljice: Ni problem v otrocih, problem je v učitelju. Avtoriteto si mora ustvariti sam! In kako je to res, sem spoznala naslednje leto: isti otroci, drug učitelj!




gita10 -> RE: Težave v prvem razredu (23.9.2009 11:14:49)

Očitno je res učiteljica brez avtoritete in to zna biti zelo moteče- malo se je pa že morajo bati oziroma spoštovati.
Drugače sem pa jaz k svojemu otroku, ki so mu bili najbolj všeč tisti otroci, ki so bili še bolj živi od njegi in nagajivi povabila tiste " ta pridne " otroke in tako sem popoldneve seveda po dogovoru z njihovimi mamicami ene dvakrat ali trikrat te otroke pripeljala k sebi domov, da so se igrali pri nas in tako so počasi postali prijatelji in sedaj so prav lušna skupina in tudi z njimi je moj otrok postal bolj miren ter kakor učiteljica pravi bolj dovzeten za šolo. Ker lani v prvem razredu je bil tako še otročji in nezrel, da bi ga najrajši iz šole izpisala sedaj pa je že med boljšimi.




bskrle -> RE: Težave v prvem razredu (23.9.2009 21:02:53)

Otroci so še socialno nezreli, učiteljica pa verjetno dela po šolsko, ne toliko po vrtčevsko. Premalo je igre ... Skratka počasi naj oblikujejo spisek pravil, nagrad, kazni ... Pa več se naj ukvarjajo s socialnimi igrami in manj s snovjo.




Solero -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 9:48:39)

Kako tipičen odgovor: krivda je drugje, zunaj, torej na učiteljici.
Prosim? Dobre tri tedne jih pozna, pa je že kriva za njihovo neprimerno obnašanje.

A so si pred 20-imi leti tudi v 1. razredu malčki upali učiteljico tepst in se glasno zmerjat z budalami in pedri? Ne. Zakaj že ne?? Zato, ker bi doma starši konkretno zaropotali!! Ker so jih v šolo pripeljali s spoštovanjem do znanja!! Ker so sami cenili šolo, učitelje, izobrazbo in so bili veseli in ponosni, da gre otrok v šolo. Ker so od njih pričakovali in zahtevali primerno vedenje (pa ne le v šoli).

In danes? Vsega so krive sprva vzgojiteljice, kasneje učiteljice, cel sistem torej, ali kako?! In starši, kaj počnejo?? Namesto, da bi svoje nadebudneže trdo prijeli, postavili par vzgojnih ukrepov, pišejo pritožbo na pritožbo na pritožbo...O učiteljici, o jedilniku, o prezračevalnih sistemih, o garderobnih omaricah, o starših sošolca, o uporabi dvigal... ...še bi lahko naštevala.

In zaradi takih staršev trpi normalno delo v šoli. Ker se otroci ne znajo primerno obnašat, ker jim je vse dovoljeno, ker se zavedajo, da njihova dejanja ne bodo imela posledic za njih. Posebej doma, s strani staršev. Ker le ti napačno ukrepajo, saj se ne zavedajo, kakšna sporočila dajejo otrokom s tem, ko se pritožujejo na vse strani, namesto da bi otroku nekaj dopovedali, prepovedali, zabičali, kaznovali, nagradili, pohvalili...

Še odgovor avtorici teme: težave, kot si jih navedla, ne moreta rešiti učiteljici, ker so odraz nekega notranjega, družinskega vzdušja. Pri tolikšnem številu na šolo nepripravljenih otrok ves njun trud brez obveznega vzgojnega dela staršev ne bo obrodil sadov oziroma želenih rezultatov. Zato vam toplo priporočam čimprejšnji roditeljski sestanek, kjer se dogovorite za skupne vzgojne poteze, ki jih bodo predvsem starši izvajali in predvsem dosledno. (Tu se zna pokazati, komur je do tega, da otrok v šoli sprejema nove veščine in znanja in je ob tem zadovoljen, in komur je bistveno, da je otroku fajn, da lahko počne, kar hoče. S slednjimi je največ preglavic.)




strk -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 9:58:56)

Tudi mi imamo "težavo" z živahnim otrokom, ki NOČE misliti s svojo glavo. Je prav tako med mlajšimi(dec 2003). Kar mu rečejo drugi, je zakon, od mame in atija pa nič ne velja. Doma se dosti pogovarjamo o tem, ampak ne pride do njega. Pa mu pravim, da če mu prijatelj reče, da naj naredi neumnost, pa itak, da bo, to da pa mi rečemo, da se to ne dela, ne bo slišal. Pa ne bom rekla, da tudi on ne da kakšnih neumnih idej. Pa res se dosti pogovarjamo z njim o tem. Pa še vedno v šoli naredi neumnost, ki jo doma nikoli ne. Sploh ne vem, od kje mu ideje. Med poukom je priden in sodeluje, v varstvu pa so same neumnosti. Sem bila tudi že pri varuhinji v šoli, ki pravi, da bodo oni take male živčke že umirili, da se to ne bo poznalo kar čez noč. Upam, da res. Če ne, pa je res vsak nasvet dobrodošel.




Luni -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 10:10:23)

IZVIRNO SPOROČILO: Solero


A so si pred 20-imi leti tudi v 1. razredu malčki upali učiteljico tepst in se glasno zmerjat z budalami in pedri? Ne. Zakaj že ne?? Zato, ker bi doma starši konkretno zaropotali!! Ker so jih v šolo pripeljali s spoštovanjem do znanja!! Ker so sami cenili šolo, učitelje, izobrazbo in so bili veseli in ponosni, da gre otrok v šolo. Ker so od njih pričakovali in zahtevali primerno vedenje (pa ne le v šoli).


Ah, ja, ali pa obratno: vsega so kar naenkrat krivi otroci. Zakaj že 20 let nazaj si učenci niso upali učiteljice tepst? Ker jih je lahko udarila nazaj!

Saj se deloma strinjam s tvojim odgovorom, ampak moja lastna izkušnja mi je dokazala ravno obratno. Zame je učitelj bil, je in bo vedno alfa in omega pred otrokovimi očmi in ušesi. Res je, vzgajamo pa jih mi doma. Moja zgodba je dolga dve strani in to o samo eni učiteljici , pa hodi tavelik že v sedmi razred in ni nobenih težav z njim, zelo dober, priden, dosleden učenec, pripravljn pomagati sošolcu, skupnosti, šoli, učitelju!




viv_ -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 14:41:37)

IZVIRNO SPOROČILO: strk

Tudi mi imamo "težavo" z živahnim otrokom, ki NOČE misliti s svojo glavo. Je prav tako med mlajšimi(dec 2003). Kar mu rečejo drugi, je zakon, od mame in atija pa nič ne velja. Doma se dosti pogovarjamo o tem, ampak ne pride do njega. Pa mu pravim, da če mu prijatelj reče, da naj naredi neumnost, pa itak, da bo, to da pa mi rečemo, da se to ne dela, ne bo slišal. Pa ne bom rekla, da tudi on ne da kakšnih neumnih idej. Pa res se dosti pogovarjamo z njim o tem. Pa še vedno v šoli naredi neumnost, ki jo doma nikoli ne. Sploh ne vem, od kje mu ideje. Med poukom je priden in sodeluje, v varstvu pa so same neumnosti. Sem bila tudi že pri varuhinji v šoli, ki pravi, da bodo oni take male živčke že umirili, da se to ne bo poznalo kar čez noč. Upam, da res. Če ne, pa je res vsak nasvet dobrodošel.


Nekako isto je pri nas...

Med poukom je sedaj pridna. V varstvu pa pripombe... Pa se vsak dan pogovarjamo na to tedmo. Danes je bil spet cel problem v varstvu, ker se je pogovarjala z delavci okrog šole in ker ni hotela iz gugalnice. Zdaj je dobila kazen - do nadaljnega brez risanke spat. Bomo videli, kakšen bo rezultat...


Mi je pa zadnjič sama rekla, da je najbolj poredna punca, ampak največ ve in da vedno pove učiteljici pravi odgovor.

Za razliko od tvojega strk, je pa tudi močan karakter in liderca, tako da povleče druge otroke za seboj...




Luni -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 14:51:51)

Samo to vama rečem: z vsakim letom je otrok bolj odrasel, vsega se bolj zaveda, brez skrbi, na pravi poti ste! [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image]




blaža -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 14:59:40)

Uf pol je pa pri nas še dobro.

Sem bla že na govorilnih urah in je rekla, da so še vedno preveč živahni, kar se meni zdi normalno in da so neredni.

Se z našim že pogovarjamo glede tega. da bi pa tako grdo govorili, bi se mi zrolalo, da je to moj otrok. Mu nardim tako glavo, da nikoli več ne izusti kaj takega. No na srečo je vse ok, za zdej.




bumerang -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 15:21:06)

Solero, deloma se strinjam s tabo ampak starši v razredu ne morejo delati reda. Doma sicer lahko vzgajajo ampak če v šoli ni koga, ki zna narediti red, ga starši ne bodo pa če se na glavo postavijo in sestankujejo vsak dan.
Otroci so moderno vzgojeni, nimajo mej in zadolžitev, niso vajeni, da niso središče okolja in tega se morajo v veliki večini naučiti šele v prvem razredu. Za razliko od nekoč je marsikdo še motorično zakrnel, grafomotoriko ima na nuli, ne zna sedeti na stolu in ne zna držati svinčnika, ne znajde se v zvezku in ne znajde se v prostoru. Za to je bilo včasih poskrbljeno v mali šoli in otroci so prišli s tem že "opremljeni" v prvi razred, zdaj imaš pa take, ki jim je to kristalno jasno, in one, ki svinčnik držijo v roki kot kol. In se ukvarjaš s stvarmi, ki bi morale biti v domeni vrtca.
Bi pa rada videla tistega, ki si je disciplino zagotovil s prigovarjanjem in socialnimi igrami.




Gina -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 19:14:30)

IZVIRNO SPOROČILO: Luni

Edino zdravilo: zamenjat učiteljico, KER: je ta brez avtoritete. Pa nimam navade tolčt po učiteljicah, sploh ne pred otrokom, ampak tak -zelo podoben- primer smo imeli pet let nazaj in mi je ena pedagoginja rekla, katera sploh ni poznala učiteljice: Ni problem v otrocih, problem je v učitelju. Avtoriteto si mora ustvariti sam! In kako je to res, sem spoznala naslednje leto: isti otroci, drug učitelj!


POmiri se malo no. Ne da bi razmislila kaj od tega je res, predpostavljaš, da otroci ne morejo v šoli zganjat vse sorte lumparij in da če učiteljice posredno prosijo starše za sodelovanje in za pomoč ter drugačne pristope doma k vzgoji, da to pomeni, da so brez avtoritete. Kadar ti učitelj kaj takega reče, mu le verjami, da se otroci res tako vedejo in se rajši malo vprašaj, kakšno vzgojo imajo doma, da si to dovolijo že kar prvi teden v šoli. IN verjemi mi, da otroci probajo vse in kar sploh hočeš, do kam lahko gredo, pri vseh učiteljicah. Samo da ene učiteljice svoje zahteve speljejo ne glede na vse in o tem s starši ne razpravljajo, druge so pa bolj mirne in hočejo počasi reči uštimat skupaj s pomočjo tudi staršev. Uštimat itak morajo, če hoče biti sploh kdo srečen v razredu. Če pa imaš raje, da učitelji urgirajo po svoje, po starem sistemu, pa po malo bolj diktatorskih metodah, neodvisnih od staršev in otrok, potem pa juriš, naj res hitro zamenjajo učiteljico - za malo bolj tako, da se ne ozira na nikogar, taka bi bila najboljša - zihr je tista, ki ti pojamra, da se neprimerno vedejo ful slabša in nesposobna - bravo, odlično razmišljanje. Prav imaš. Zamenjat.


Drugače se pa strinjam z bumerang o tem, da je v razredu prva za red sicer res uciteljica, vendar sem prepričana, da je velikanska razlika med otroci iz družin kjer se zavedajo, da nekaj ni ok in na tem delajo in tistimi, ki se jim nič kar otroci storijo ne zdi narobe. Se tudi absolutno strinjam, da v nekaterih vrtcih priprave na šolo sploh ne izvajajo, pa da ponekod otroci prihajajo topogledno neizobraženi v šolo. Pa tudi to sem menda že napisala, s čimer se spet strinjam z bumerang, da reda zagotovit samo z mirnim prigovarjanjem ne moreš. Nečesa se pa učiteljice pogosto spet ne zavedajo, da ga ne moreš vzpostavit niti s tem, da se obrneš na starše, da jih prosiš za pomoč in za razmislek o načinu vzgoje, ker imajo le ti rajši da "po svoje" dosežeš red, pa da jim v ksiht lažeš, da je vse ok in otroci krasni, kot pa da jim iskreno poveš, da se njihovi otroci ne znajo obnašat med sovrstniki. Cenijo te pravzaprav edino če si tak. Jap, slovenija 2009 je to.  




blaža -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 19:17:45)


IZVIRNO SPOROČILO: Gina

IZVIRNO SPOROČILO: Luni

Edino zdravilo: zamenjat učiteljico, KER: je ta brez avtoritete. Pa nimam navade tolčt po učiteljicah, sploh ne pred otrokom, ampak tak -zelo podoben- primer smo imeli pet let nazaj in mi je ena pedagoginja rekla, katera sploh ni poznala učiteljice: Ni problem v otrocih, problem je v učitelju. Avtoriteto si mora ustvariti sam! In kako je to res, sem spoznala naslednje leto: isti otroci, drug učitelj!


POmiri se malo no. Ne da bi razmislila kaj od tega je res, predpostavljaš, da otroci ne morejo v šoli zganjat vse sorte lumparij in da če učiteljice posredno prosijo starše za sodelovanje in za pomoč ter drugačne pristope doma k vzgoji, da to pomeni, da so brez avtoritete. Kadar ti učitelj kaj takega reče, mu le verjami, da se otroci res tako vedejo in se rajši malo vprašaj, kakšno vzgojo imajo doma, da si to dovolijo že kar prvi teden v šoli. IN verjemi mi, da otroci probajo vse in kar sploh hočeš, do kam lahko gredo, pri vseh učiteljicah. Samo da ene učiteljice svoje zahteve speljejo ne glede na vse in o tem s starši ne razpravljajo, druge so pa bolj mirne in hočejo počasi reči uštimat skupaj s pomočjo tudi staršev. Uštimat itak morajo, če hoče biti sploh kdo srečen v razredu. Če pa imaš raje, da učitelji urgirajo po svoje, po starem sistemu, pa po malo bolj diktatorskih metodah, neodvisnih od staršev in otrok, potem pa juriš, naj res hitro zamenjajo učiteljico - za malo bolj tako, da se ne ozira na nikogar, taka bi bila najboljša - zihr je tista, ki ti pojamra, da se neprimerno vedejo ful slabša in nesposobna - bravo, odlično razmišljanje. Prav imaš. Zamenjat.


Drugače se pa strinjam z bumerang o tem, da je v razredu prva za red sicer res uciteljica, vendar sem prepričana, da je velikanska razlika med otroci iz družin kjer se zavedajo, da nekaj ni ok in na tem delajo in tistimi, ki se jim nič kar otroci storijo ne zdi narobe. Se tudi absolutno strinjam, da v nekaterih vrtcih priprave na šolo sploh ne izvajajo, pa da ponekod otroci prihajajo topogledno neizobraženi v šolo. Pa tudi to sem menda že napisala, s čimer se spet strinjam z bumerang, da reda zagotovit samo z mirnim prigovarjanjem ne moreš. Nečesa se pa učiteljice pogosto spet ne zavedajo, da ga ne moreš vzpostavit niti s tem, da se obrneš na starše, da jih prosiš za pomoč in za razmislek o načinu vzgoje, ker imajo le ti rajši da "po svoje" dosežeš red, pa da jim v ksiht lažeš, da je vse ok in otroci krasni, kot pa da jim iskreno poveš, da se njihovi otroci ne znajo obnašat med sovrstniki. Cenijo te pravzaprav edino če si tak. Jap, slovenija 2009 je to.




Točno tako je , na žalost.[sm=smiley13.gif]




Gina -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 19:21:42)

IZVIRNO SPOROČILO: Tonchka

Kako ga zresniti? Kako ga motivirati, da bi raje izbral druženje z ne-pretepači in nenasilnimi otroci? Sicer je čisto obvladljiv otrok, samostojen, dovolj inteligenten, ni agresiven.....ampak tako zelo vodljiv. Doma se veliko pogovarjamo,  mu dopovedujemo in mu je vse "jasno", ampak...



Tole je zelo kompleksno vprašanje tonchka in najboljše bi bilo izbrat ustrezno strategijo skupaj z učiteljico. Jaz v takih primerih povem, kaj bom jaz delala v šoli z otrokom, na čem bomo gradili in na kakšen način in kaj pričakujem, da se spodbuja doma. Vsekakor je zelo fajn že to, da otrok ve, da s šolo sodeluješ in podpiraš tisto, kar učiteljica spodbuja, pa da si malo pogosteje na vezi, ter da ukrepaš. Najboljše, da učiteljico vprašaš kaj konkretno bi najbolj pomagalo. A veš, to je splet reči, ki je odvisen od konkretnega otroka najbolj, pa od tega, kakšen karakter je, kako se je navajen odzivat in komunicirat s prijateljčki, znanci in okolico, koliko je navajen da je vse po njegovo in kako reagira na reči čist točno v konkretnem razredu in konkretni situaciji. KOmpleksna stvar. Ti pa garantiram, da če boste sodelovali s šolo, bo za vse zelo zelo lažje, najboljše bo pa za otroka, ker bo zadovoljen na koncu koncev, ker bo imel okoli sebe mirno okolje in prijazne ljudi in tak bo tudi sam in posledično zadovoljen, ker bo nekaj ustvarjal in bil produktiven in uspešen. Splača se potrudit. Srečno.




blaža -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 19:28:01)

Meni je na govorilnih rekla, da se na sprehodu, še posebaj fantje, za šalo objemajo in prerivajo, pa porivajo eden drugega, in da moram matiji povedat, da se tega ne sme, da se lahko kdo poškoduje, da to pač ni več vrtec,...

Sem se pogovarjala tudi malo z mamicami in ena pravi, da na neki drugi šoli, se še vedno precej igrajo,... skratka malo so zavlekli ta prehod med vrtcem pa šolo.

Pri nas je pa kar precej strogo in želijo, da sodelujemo z njimi, da jim povemo tudi mi doma, da je to pač v šoli sedaj tako,...

No jaz sem svojemu povedala, se mi pa vseeno zdi, da bi lahko tudi pri nas vsaj prvi mesec tolerirali malo te zadeve, čeprav vem, da red mora bit.

No jaz svojemu sinu povem enako kot jim rečejo v šoli, da smo si enotni.

So tudi že začeli z bralno značko, naš je že povedal pesmico in pravljico,... skratka gre že zares. pa naloge imajo,...

Pravijo, da jih moramo opominjat na red, čeprav se bo to po moje še celo šolsko leto vleklo, da se bojo kej navadli.

No počasi pa le bo. Še sreča, da jih je v razredu samo sedem. Gre vseeno lažje, kot, če bi jih bilo veliko.[sm=smiley1.gif]




Jagoda20 -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 19:30:25)

Ja, tudi v našem razredu so bili otroci "nemogoči", eden "najhujših". Čeprav je razredničarka rekla, da so pri njej prav pridni in ona nima nobenih pripomb, da pa v zbornici kar naprej posluša. Haloooooo! Kako so lahko pri enem učitelju pridni, pri drugem pa nemogoči??? S kom je sedaj kaj narobe? Z otroci ali z učitelji? Mislim, da se otroke da zmotivirati in "ukrotiti" s pravim načinom in z našimi otroci torej ni nič narobe!!




blaža -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 19:35:51)

Mi je pravla ena mamica, ko ima dva otroka, da je pri ta starejšem, ko so bili en tak poseben razred, da so bli vsi zelo zelo živahni, ta naša učiteljica imela dobro metodo.

Jih je popokala v telovadnico, da so se zlavfali in so se po tem učili dalje. baje se je ful obneslo, čeprav se n i striktno držala po urniku. Oni so pač to rabli in ta učiteljica je to poštekala in so bili zelo uspešni.




Tonchka -> RE: Težave v prvem razredu (24.9.2009 19:36:09)

Najprej hvala vsem za odgovore. Rada bi povedala še to, da se mi zdi ta učiteljica zelo v redu, se mi zdi, da se zelo trudi, jih nagrajuje za lepo vedenje, skratka mislim, da ni problem v njej. Konec koncev ima že vrsto let izkušenj in ji zaupam. Sicer pa, saj jih kaznovati pravzaprav ne sme. Npr. če nekdo nekoga udari, mora "pretepač" za kazen narisati risbico.[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image] Ful huda kazen....Ampak se moram strinjati s trditvijo, da so velikokrat problem starši. Namreč svoje sončEke bodo zagovarjali do nezavesti, "ne moj pa ne" - jih slišiš na sestankih. Res je težko biti objektiven pri svojem otroku, vendar ne zdi se mi prav, da nekateri starši zagovarjajo svoje otroke, pa čeprav vidijo, da nima prav. Zadnjič sem bila priča na šolskem hodniku, ko je en mulo iz razreda drugemu neko reč strgal in vrgel po tleh (mami obeh otrok sta bili poleg), pa mama tistemu nagajivemu mulcu tudi besede ni rekla. Mislim,...nisem mogla verjeti. Jaz bi jih mojemu sigurno napela.
Kar se našega zabavljača tiče pa upam, da se bo unesel, res. Trudili se bomo po najboljših močeh, da se privadi. Rešitev vidim v veliko pogovarjanja, športanja in pa seveda discipline. Tudi z učiteljico imam namen sodelovati. Ni namreč fino, ko pridem ponj in me kakšna mama napizdi, češ "zakaj vaš našega tepe?"[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]. Doma tega res ne počne, sploh ni problematičen, tam pa taka štala.




Luni -> RE: Težave v prvem razredu (25.9.2009 7:43:06)

Gina, se nimam za kaj umirit. Nisem razburjena. Je pa žal bila to moja prva reakcija na zelo slabe spomine 5 let nazaj. Kar ni bilo takrat normalno, pa mi peri pamet kakor hočeš. Kot ste (predpostavljam, da si učiteljica) dobri in slabi učitelji so enako dobro in slabo vzgojeni otroci. Ampak vzgojo doma pa imajo: kakor sem rekla-dobro ali pa slabo. A bi si ti dovolila reči staršu po enem mesecu, da njegov otrok nima vzgoje doma? Veš Gina, to pa ne pričakujem od pedagoga. Nobenega. In se opravičujem učiteljici, katera uči otroka Tonchke, verjamem da je dobra. Mene spremlja grenak priokus pet let, pa sem dve leti nazaj pri isti učiteljici bila deležne same hvale glede mojega otroka. Pa je ne pričakujem, ker vem česa so sposobni. Če meni doma živčke nažira, si nimam kaj zatiskat oči, da jih v šoli pa ne.....Ista ga je učila namreč v drugem in v petem. V petem je bila slika čisto drugačna, kot da to ne bi bila ista oseba ali pa moj otrok ne.
Tako da se vam opravičujem, drage učiteljice, težko delo imate, kdo vam tega ne prizna, jaz prav gotovo in ne maram nobenih brezveznih zamer, bi pa razumela mojo reakcijo, če bi me poznala, poznala zgodbo in mojega otroka.




Gina -> RE: Težave v prvem razredu (25.9.2009 20:23:32)

IZVIRNO SPOROČILO: Luni

, bi pa razumela mojo reakcijo, če bi me poznala, poznala zgodbo in mojega otroka.


Ja luni, saj jaz lahko razumem, da imaš slabo izkušnjo, ap da so taki in drugačni zaposleni. To je vse res. Tudi sama premorem ravno na notranjskem koncu eno zelo slabo izkušnjo (pa na istem koncu tudi veliko zelo dobrih izkušenj) z eno sicer čist fajn osebo, ki pa ni glih enako mnogo uspešna kot učiteljica in je zamorila življenje naše familije menda za skoraj dve leti - dobesedno.
Samo to ne pomeni, da ni res, da se otroci vedejo vedno vsi normalno in da je učitelj zanič, če se oni tako vedejo. IN ja, jaz še vedno iskreno povem staršem, kadar ni vse ok, da ni ok. Če je treba tudi po enem mesecu. Ne rečem, da niso nevzgojeni, prav gotovo da ne, ker vem, da se vsak starš iskreno trudi po najboljših močeh in da vsak starš hoče za svojega otroka najboljše. Povem pa konkretno kaj delajo, kako se vedejo in povem kaj pričakujem od njih (pa tudi vse pozitivne reči, ki jih opazim - samo jih itak ne slišijo, ker so marsikateri do amena užaljeni kako je možno, da njihovi otroci niso perfektni). IN verjemi mi, da imam red v svojem razredu, da me otroci imajo strašno radi, imam avtoriteto, pa da hkrati vsi skup uživamo in se crkljamo pa razvajamo - samo a veš, ena osnovna kultura pa mora bit. Pa red tudi. Ne morejo otroci en po drugem hodit in razgrajat. Če ne ne moremo biti srečni. In moji otroci to pogruntajo, ker jim drugega ne preostane. V končni fazi če starši sodelujejo ali ne, meni en otrok drugega ne bo tepel pa konec. Tudi zmerjal ga ne bo, niti se ne bo zaletaval vame. Pika. NI vprašanja. Četudi starš doma zagovarja vedenje svojega otroka in se na glavo postavi (in tukaj je problem, ker takih je mnogo, ki se jim to ne zdi nič takega, se jim zdijo še otroci, pa se z njimi ne sme drugače kot v rokavicah, otroci pa izkoriščajo gužvo in dopuščanje vsega). Posledično imajo kvečjemu problem doma, ker je otrok nezadovoljen in prinese domov kakšno nedokončano delo, pa sene more popoldne ves čas igrat, ampak ima familija posledično delo z njim, ali recimo, če je nevaren za druge, mora sori, pri meni stati ne pa na igralih se igrati, medtem ko so vsi ostali lahko... Ampak a veš, nekaterim to še kar ne pomaga. Nekaterim otrokom toliko pomeni, da je vse po njihovo, da enostavno ne morejo iz svoje kože. POnavljajo bedarije do nezavesti, s posledicami, ki jih morajo zato prenašat vred. Če doma to njihovo vedenje spodbujajo, mu je še težje. Revež ne razume, zakaj doma lahko tuli, bevska, zmerja, pa kaj vem kaj še, v šoli pa ne, pa probava na iste načine, kot doma. Ali pa je obratno. Doma ima precej strogo vzgojo, starši veliko od njega pričakujejo, pa sprosti ventile v šoli. Tak otrok pogosto laže doma o situacijah, starš pa daje roko v ogenj zanj, da se njegov otrok pa že ne bi zmislil, saj je doma priden ko angelček (in verjamem jim, da je res tako). Samo ta otrok laže, ker dobi prehude posledice doma, ali ker ga čustveno izsiljujejo,d a v šoli mora biti popoln, pa raje učiteljico v drek potunka in se zlaže, kot da bi staršu priznal (namreč da je nekaj res zbluzil). Vse sorte razlogov je različnih. NI pa vse črno belo, vedno je vse mal sivo. Tudi kombinacij je malo morje.

Vendar je po moje tako, da učiteljica ne laže, ko ti reče, da so otroci nevzgojeni, ali ti reče, da delajo to in to neumnost. Ne laže. Za kaj bi lagala, da bi se mal izživljala al kaj? To je bistvo vsega, kar sem hotela povedat. Ima težko nalogo, vsak dan bo izgubila tolk in tolk energije, ki bi jo lahko vložila v delo, samo za to, da vzpostavi osnovni red. Ne glede na to, ali ima dobro ali malo manj dobro avtoriteto. V takih razredih gre ful energije. Vsakemu!!!! Štekaš, vsakemu učitelju. Tak razred pozna cela šola in četudi kdo mal bolj disciplino vzdržuje v takem razredu, ali najde mal boljši stik, iz razreda ven pride utrujen. Vsak. Verjemi mi. Če bi starši pomagali, se malo ozavestili, gre energije manj, se imajo vsi lepše.


Pa še to, obstajajo učitelji, ki se filajo s tem, da razlagajo, kolk so boljši kot drugi učitleji, pa kako oni nimajo čist nobenega problema z nekim konkretnim razredom ( vsakem poklicu obstajajo taki, pa mi recite, če ni res, ljudje namreč, ki so najboljši, najlepši in najpametnejši, pa nikdar nimajo problema z ničemer, so nadljudje navzven in sčasoma jih vsi prokužijo). V bistvu se počutijo manj sposobne, če bi priznali, da jim kaj ne gre. POleg tega šola funkcionira enako, kot širše ljudske množice. Če nekdo ves čas o sebi razlaga, kako je oh in sploh krasen, mu slej ko prej verjameš. Vendar to ne pomeni, da ti učitelji nimajo problema z nekim konkretnim razredom. Glih tolko kot drugi. Samo nimajo jajc tega priznati ali načrtno zavajajo javnost, zaradi koristoljubnih interesov.

Seveda pa je druga reč, če ima samo en učitelj problem z razredom, vsi ostali pa ne. V tem primeru gre najbrž res za to, da ne obvlada svoje scene glih tolk dobro kot kdo drug. Al mu manjka praksa al občutek al kaj drugega, pa je potem odvisno, a ne.

Samo še enkrat. Če ti učitelj reče, da otrok tuli, zmerja ali tepe, se ne laže.




pelin -> RE: Težave v prvem razredu (25.9.2009 22:51:47)

Tudi jaz sem pri svojih dveh  v prvem razredu v začetku hodila z dolgim nosom iz govorilnih ur [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]Posebej pri drugem sem kar naprej poslušala, da ne zdrži pri miru, da ne zna počakati na vrsto, da bi med poukom raje počel  vse kaj drugega ... Resnično me je vse skupaj prizadelo, čeprav sem vedela, da je naš škrat kar dobro podmazan[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image] z vsemi žavbami. Povrhu vsega pa je imela učiteljica neko neumno nagrajevanje za pridnost , ki je doseglo ravno nasprotni učinek.Tistemu, ki je bil cel teden priden, je dala na koncu tedna posebno štampiljko. Žal, se to pri tistih bolj živahnih ni zgodilo pogosto,ker je teden pač dolg in  ker so recimo v ponedeljek še zdržali pridni, v torek ali pa v sredo, pa jih je že razganjalo. In tako je meni naš mali umnik rekel, da se mu pa ta teden ne splača biti več priden, ker je itak že v torek nagajal in v vsakem primeru , tudi če bo naprej priden, ne bo dobil na koncu štampiljke[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]Bedasto! No kakor že, jaz sem se z mojima veliko pogovarjala in jih po svoje nagrajevala doma, če sem vedela, da sta bila v šoli pridna. V tolažbo ti lahko rečem, da je če si tudi doma vztrajen , situacija iz tedna v teden boljša.
Glede slabe družbe pa tako...Jaz imam včasih občutek, da se ti največji lumpi kar nekako povohajo med seboj. Očitno so jim ta pridni dolgočasni in se zato vedno nekako najdejo in zaštekajo.
Konec koncev pa žal učiteljice (sploh tiste iz prejšnjega režima), nekako resnično ne morejo še čisto dojeti, da imajo sedaj v vrtcu eno leto mlajše otroke, kot pa prej.Za primer lahko povem , da je marsikateri mulček avgusta še v vrtcu, kjer smo mu včasih (če je imel seveda pri tem težave) še pomagale pri brisanju ritke. Čez en mesec , septembra, pa je postal pravi šolar, ki mora kar čez noč veliko več znati kot v vrtcu. In če slučajno, kdaj rabi pomoč pri brisanju ritke, marsikatero učiteljico skoraj vrže dol od ogorčenja...




pelin -> RE: Težave v prvem razredu (25.9.2009 22:56:28)

Gima se strinjam s tabo glede tistega , da se učitelj ne laže, da se otrok tepe...
Jaz sama vem, kako težko staršem povem, da je otrok grob, nesramen...skratka, da je njegovo vedenje neprimerno.Veliko lažje in prijetneje je otroka pohvaliti.Žal pa ni vedno tako...




Luni -> RE: Težave v prvem razredu (28.9.2009 8:32:37)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina


Samo še enkrat. Če ti učitelj reče, da otrok tuli, zmerja ali tepe, se ne laže.


Haaa, ravno tukaj je fora: ni bilo ne prvo, ne drugo, ne tretje. Problem je bil, ker je naš otrok jokal. Zakaj? Ker je bil vzgojen, da ne sme udarit, da ne sme jezikat in se je umikal. Vendar to ni bilo dovolj! In ker se ni znal branit, opore v tej učiteljici pa ni imel (v prvem razredu so jih učili tožarjenja, ta pa tega ni prenesla), se je na nek način branil z jokom. In to je šlo tej učiteljici ful na živce (saj meni bi šlo tudi, vendar bi verjetno poskusila nekaj narest v tej smeri). V bistvu mu je samozavest zbila na nulo, doma sem se pogovarjala ful z njim, pa je bilo vse ok, ko je prišel v šolo, spet jok! In to samo v šoli! Ne v glasbeni, ne pri verouku, nikjer drugje, kot samo v drugem razredu pri tej učiteljici. In ni mi znala reči dobre besede nikoli! Lažem, ja enkrat je pa sama izdavila, da če bi mu bila razredničarka v tretjem, bi ga predlagala za nadarjenega! Verjameš, da me je skoraj kap! Do takrat pa nič o uspehu (seveda sem jo sama vprašala, vedno je bil njen odgovor neoseben: v redu, v redu, da sploh nisem vedela kaj in kako), vedno in samo, samo obnašanje. Pa jo enkrat vprašam: A tepe, odgovarja, se grdo obnaša? Veš kakšen je bil njen odgovor: Ne, to ne, vendar kar naprej joka, pa vodo hodi med poukom pit!   Hallllloooo!!! Pa jo spet vprašam: Zakaj pa joka? Ja, seveda izzivajo ga, pa namesto da bi se branil, joka!!! Spet, hallllooooo. Zakaj pa vodo hodi pit? A vas ne uboga? Pa me je pisano pogledala in mi rekla, da mu moram to pa jaz doma povedat. Gina, boš rekla, da sem jaz zrolana? A učitelj ne postavi pravil v razredu? No in to sem ji tudi povedala, pa mi je rekla, da je to naloga staršev!!!
Glej Gina, ta slaba izkušnja mi je pustila tako grenak priokus, da ne morem pozabit! Pa je naš fant zdaj že v sedmem razredu, vedno od učiteljev poslušam dobre stvari o njem. verjetno se zna kaj spremenit, zdaj prihaja v puberteto, se spreminja, vendar zame je bil, je in bo najboljši!




Gina -> RE: Težave v prvem razredu (28.9.2009 19:39:26)

Ja luni, saj jaz tebe razumem in ne zdi se mi glih najbolj profesionalen pristop tele učiteljice. Samo saj se ti ni zlagala: jokal je res, najbrž je tudi pit hodil. Ni pa znala sama rešit tega problema. Zakaj ga ni znala, zakaj ni drugače probala nimam pojma. Bi morali še njo vprašat. Ampak dejstvo je, da se ti ni zlagala, da ima problem. IN večina učiteljic ne zganja panike zaradi takih malenkosti. Večino reči uredijo same in sproti. Prav gotovo pa so kakšne reči, ki jih je mnogo lažje uredit, če imaš starša za sabo, ne pa proti sebi. Mnogo reči. Seveda lahko urediš tudi brez starša, celo če je starš proti tebi, le da gre veliko več energije za to, da so v končni fazi vsi srečni. Dokler pa je otrok skregan z učiteljem in starš skregan z učiteljem, je pa zelo očitno, da se ne znajo pogovarjat, pa da bodo skupaj bolj malo dosegli. Predvsem otrok ne bo srečen in posledično starš ne bo srečen. Seveda se včasih s kom res ne da pogovarjat, pa je to lahko tako učitelj, kot starš ali morda otrok. Je pa najlepše, kadar se to da. Za vse vpletene.  




Luni -> RE: Težave v prvem razredu (29.9.2009 8:39:03)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Dokler pa je otrok skregan z učiteljem in starš skregan z učiteljem, je pa zelo očitno, da se ne znajo pogovarjat, pa da bodo skupaj bolj malo dosegli. Predvsem otrok ne bo srečen in posledično starš ne bo srečen. Seveda se včasih s kom res ne da pogovarjat, pa je to lahko tako učitelj, kot starš ali morda otrok. Je pa najlepše, kadar se to da. Za vse vpletene.  


Otrok ni bil skregan z učiteljico. Učiteljica ni bila skregana z otrokom. Starš ni bil skregan z učiteljico. In obratno. Ne vem, kaj bi mi rada povedala? Da sem nezmožna komunikacije. Ne, Gina, povedala sem ji, kar sem ji hotela, ravno tako ona meni. Celo šolsko leto sva se pogovarjali, ona v smislu-kar že veš, jaz pa sem jo prvič samo poslušala in jokala ob odhodu, drugič sem se pa aktivno vključila v pogovor in šla s težkim želodcem od nje. In vsakič, ko sem se peljala mimo šole, sem čutila cmok v grlu. Gina, da zaključive: po tvoje sva kriva jaz in moj otrok; po moje je bila kriva učiteljica. Pika.




Stran: [1] 2   Naslednja stran >   >>