Pri nas od kar so imeli vožnjo s kolesom-še noče speljat brez koleščk- kolesa niti ne pogleda ker ni naredu sončka.
Pa angleščino, pa bralno značko-bog ne daj da je prekratka pesmica, itd... sej vem da je traba spodbujat sam se mi zdi da je preveč vsega.
Pa ne me narobe razumet- ne napadam vzgojitelice ampak program.
Ampak tole je pa res hudo. Očitno vsak vrtec/vzgojiteljica dela po svoje. Pri nas so lahko prišli tudi d skoles s koleščki, če ga brez še ne obvladajo. Morajo pa pokazati vse zahtevano (pač s koleščki, verejtno). Naš mali se pelje brez, amapk ima probleme pri spelejevanju - je rekla, da vsem pomagajo.
Tudi kar se bralne značke tiče - sprejmejo vse, da je pokazana dobra volja, delo in trud.
Neka navodila seveda imajo in treba je pokazati neko znanje, ampk v mejah normale. Po mojem je bolj problem v tem, da se vzgojiteljica drži omejitev "kot pijanec plota" in ne odstopa, čeprav otrok kaže napredek, se trudi in posledično tudi nekaj zna. To je tako, kot bi obstajali samo oceni 1 in 5. Tale nalepke so po mojem bolj odsev razlike med 1 in 2, vaša vzgojiteljica pa daje samo 1 in 5. No, pa res mogoče ni sama kriva - lahko, da imajo aka navodila v vrtcu...
Pri nas vsi z veseljem delajo tega sončka. Problem je le v dejavnostih, ki jih ne morejo imeti vsi - npr. pri nas plavanja ni in že tako ena disciplina odpade, zato moraš imeti vse preostale. ENi pa niso bili niti na smučanju, niti na drsanju, pa imajo potem problem, četudi vse obvladajo. Jaz tu vidim večji problem - da so odvisni od organizacije teh, težje dostopnih zadev.