|
RE: problemi, načrt!!!! 22.11.2007 17:35:15
|
|
|
|
Anonimen
|
ODGOVARJAM NA SPLOŠNO! 1. UPRAVNA ENOTA (UE) Je kot organizacijska oblika izpostava države na lokalnem nivoju. Na UE se izvršujejo upravna dejanja na lokalnem nivoju v smislu, da se le ta neposredno dotikajo državljanov RS. UE vodijo postopke osebnih stanj...itd, med drugim tudi upravne postopke s področja gradnje. Najpogostejši upravni postopek je postopek izdaje gradbenega dovoljenja (GD). V postopku izdaje GD se ugotavlja ZGOLJ skladnost projektne dokumentacije s prostorskimi akti in drugimi predpisi, ki urejajo graditev objektov. Oni NE odločajo o vsebinskih stvareh ampak zgolj o skladnosti namerevane gradnje z vsemi predpisi. Referent na UE se ne odloča in nima diskrecijske pravice odločanja, on samo ugotavlja skladnost. Če ni skladno se GD ne izda. Jasno? 2. OBČINSKA UPRAVA (OU) - ODDELEK ZA OKOLJE IN PROSTOR, ČE TEGA NI OBČINSKI URBANIST Občina predstavlja oz. je lokalna samouprava. Župan je predstavnik ljudstva in je neposredno voljen na volitvah. ON je vsa oblast v občini. Občinska uprava je zgolj strokovni suport za projekte, ki se jih vodi oz. za uresničevanje političnih in nepolitičnih ciljev. Oddelek za okolje in prostor oz. občinski urbanist Je zgolj eden izmed 'sektorjev' in pokriva urejanja prostora v posamezni občini. Ker se prostor kot tak smatra kot dobrina in predvsem kot omejena dobrina vseh nas je občina kot 'predstavnik ljudi', ki naj bi delal v dobro vseh dolžan s tem prostorom ravnat kot dober gospodar (sonaravni in vzdržen razvoj). Naloge oddelkov za OP so ponavadi predvsem priprava prostorskih aktov (na vseh nivojih), kar pomeni, da skrbijo za 'red v prostoru', skrbi za varstvo okolja, kar pomeni, da se ukvarja z zaščito ali nezaščito določenih stvari, usmerja razvoj posameznih dejavnosti v prostoru....itd, da ne bom naštevala. V njihovi pristojnosti je tudi izdaja lokacijske informacije (LI). Gospe na OU tudi NE ODLOČAJO O NIČEMER. IN PROSIM DEJTE SI TO ZAPOMNIT! LI je zgolj izpis iz uradne evidence, kar pomeni, da je noter napissamo sam tisto kar je zapisano v prostorskih aktih. In tam se ne sme odločat o ničemer. Prostorski akti To so PUPi, PINi itd. po starem, po novem OPN in OPPN. V teh aktih je zapisano kaj se lahko v prostoru počne. Če se kaj ne sme se ne sme. In ti akti so podloga za lokacijsko informacijo. Če tle neki piše ja, če ne je ne. In tud na UE ugotavljajo zgolj skladnost s tem + še z zakoni o graditvi. Vsak prostorski akt je bil sprejet v javnem postopku, kar pomeni, da je javnost mela možnost se vključit v postopek in dajat pripombe, ko je zadeva enkrat sprejeta se je načeloma ne da več spreminjat. Načeloma. Je pa možnost se zdej vključit, ko se pripravlja nova generacija PA. Tvoje vprašanje. Arhitekt je dobil LI v roke. V okviru njenih omejitev se lahko izdela marsikaj - pod pogojem da človek zna. Verjemi, sem marsikaj videla. Sploh pa zdej k so PUPi tko ohlapno napisani. Pa hiša brez balkonov. Morda je tebi kurnik. Jst sem jih tud že projektirala in so ble čist lepe. Ne prav krasne so ble. Ker je v končni fazi investitor pršu do zaključka, da je balkon metanje dnarja stran, da stane preveč. Ampak vsake oči majo svojga malarja. Pritožiš pa se lahk edino arhitektu. Al pa greš na občino in jih lepo prosiš za pomoč - pod pogojem da je na urbanizmu nekdo, ki je tud kdaj projektiral (da je arhitekt). Pa da apriori ne pristopiš do ljudi v stilu - vi mate vse zajebano, nič ne znate, morate bit nam na uslugo, se bomo pritožili. Mislim, da tudi na občini lepa beseda lepo mesto najde. Vsaj pri meni. In če bo človek lepo po pravici povedal kaj ga muči in delal z mano kot s ČLOVEKOM in ne uradniškim izmečkom, bo marsikaj zvedel, sej šenkat mu nimam kaj, lahk pa pomagam poiskat rešitev. Lahk pa tud rečem, da je odlok tak pa tak in pika. Zdej grem pa jest. Če je še kaj nejasno, vpraš. Sam mal me pa zjezi, ker vsi greste na prvo žogico, kolk so uradniki pizde. Pa niso (no ne vsi ).
|
|
|