RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


RIJA* -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 11:19:48)

zdaj pa si zamislite, kakšna revolucija bi šele bila med ljudmi, če bi poleg tega, da učitelji "kao nič ne delajo" dobijo plačane še nadure???[sm=jezicek.gif][sm=jezicek.gif][sm=jezicek.gif]




Plus minus -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 11:38:59)

Morda pa bi bilo dobro. Da bi se šli bunit za pravice drugih.


Ja Nejcko, tipično slovensko: prelagati breme na pleča drugih in čakati, da te pride kdo rešiti. Sam pa lepo udobno sedeti na svojem stolčku in ga fejst držat, da ti kdo ne zmakne - če se ne bi tako zelo vsi tresli za svoje službe, bi bilo veliko stvari drugače.

Tisti, ki zanetijo revolucijo se ne tresejo za lastno rit.

Jaz pravim, kjer je želja in volja se najde tudi pot in če je le ta močna, te tudi ovire na tej poti ne odvrnejo od cilja.

Glede zdravstva, jih čisto razumem, da se večina ne pridruži dr. Breclju, ker zdravstveni lobi je močan od javnega naročila, gre samo polovica denarja za tisto, kar se naroči, ostalo se pa razprši v različne žepe. Če ne bi bila zadeva povezana z denarjem in prestižem, mi verjemi, da bi bila situacija drugačna. Poštenosti tam pač ni za pričakovati. Pa sej to ni nova zadeva. 20-30 let nazaj, so se javno nosile kuverte zdravnikom, da so bili prej na vrsti, debelejša kot je bila, manj si čakal. Denar v zdravstvu je že dolgo vladar.
Ampak za šolstvo pa ne vem, če je glih tako? Ali pač? Kakšen pa je šolski lobi? Pacakrije in nepoštenje se odvija večinoma tam, kjer govorijo "denarni" jezik. Torej? Razsvetli me.




Plus minus -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 11:52:13)


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

zdaj pa si zamislite, kakšna revolucija bi šele bila med ljudmi, če bi poleg tega, da učitelji "kao nič ne delajo" dobijo plačane še nadure???[sm=jezicek.gif][sm=jezicek.gif][sm=jezicek.gif]


Glej Rija, bv provokacija. Nihče ne trdi, da učitelji nič ne delajo. In meni sploh ni sporno, da ne delajo 8 ur v šoli. Sej marsikdo ne sedi v pisarni 8 ur ali stoji za strojem. Dela se na različne načine. In jaz sem zelo vesela, če moj otrok rad gre v šolo, da mu učitelj na zanimiv način predstavi snov. Učitelj ima velik delež v otrokovem življenju. Lahko mu priskuti šolo in učenje. Lahko pa ga navduši nad učenjem in znanjem. Je zelo pomemben faktor.
In če ima nadure, naj jih ima plačane, zakaj ne? Sej so povsod. In če se rad angažira ima lahko dela prek dovolj, nima manjka ur.
Žal pa po navadi takšnih učiteljev ne "vidimo" in ne "slišimo". Ker dokler vse štima itak štima, ko gre kaj narobe, se zdramimo.
Biti učitelj je posvečen poklic, ki ima velik vpliv na bodočo populacijo, zraven staršev seveda. In ni da bi kar pljuvali vse povprek.

Mene moti to jamranje in neučinkovitost, ena vdanost v usodo in mišljenje, da nič ne morejo. Ker ni res. Poznam primere, mladih iz zavzetih učiteljic, ki so iz svojih ur naredile revolucijo. Otroci so komaj čakali na ta predmet. Nihče učiteljicam ne reče na kakšen način morajo podati snov. Še same si izbirajo gradivo. Tako, da ne mi rečt, da se nič ne da. Da se, ampak je treba vložiti ogromno truda, ne pričakovati uspeha takoj in imeti vizijo. Ne pa iti po liniji najmanjšega upora in za lastno nesposobnost kriviti druge, sistem in ne vem kaj še vse.
Že na naši šoli se učiteljice razlikujejo kot noč in dan, tako da vem iz lastnih izkušenj.




Dashenka -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 12:13:01)


IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*


Čisto konkretni predlogi učiteljice (ker vse tudi ne jamrajo, ampak opozarjajo na nepravilnosti in predlagajo spremembe, sam se potem tudi to rado vtakne pod jamranje, žal, skratka dajmo ločit pleva od zrn):

Bojana Potočnik (moja opomba: dobitnica Boba za lansko leto za izjavo leta)

Gledala sem nastop ministrice Stanislave Setnikar Cankar v Odmevih. Takole bom rekla: Čeprav sem "ziritirana in frustrirana", kot sem brala v Večeru, sem še vedno pripravljena pomagati
varčevanju na šolskem ministrstvu, ki dlje od puhlic ne zmore. Tole je le nekaj
konkretnih predlogov: 1. Tako kot ste zamrznili plačilo DSP,
zamzrnite NPZ, ki kot tak ne služi ničemur, dokler si ta država ne
opomore in ne zavajajte javnosti, da krčite sredstva za NPZ, ker učiteljv za
to delo ne plačujete, učitelji pa vas že leta opozarjamo, da so nesmiselni. 2. Nehajte si izmišljevati dodatna izobraževanja za diplomirane angliste in nemciste s strokovnim izpitom, ki se celo leto dodatno izobražujejo, da lahko poučujejo na razredni stopnji (izobraževanje enega stane 3000 evrov!!!!!!!!! , mislim, da se jih samo letos izobražuje okrog 70, pa to počnete že 2 leti, ste pozabili, da ste jim že dali diplomo ali so zadaj drugi interesi????), 3. Uzakonite obvezen dopolnilni in dodatni pouk. 4. Ukinite večino nabora 85 izbirnih predmetov v osnovni šoli ?!?! (ohranite tiste, ki dejansko koristijo otrokom, ne vašim interesom, so pa iz rednega pouka izrinili interesne dejavnosti). 5. Če je taka kriza, si ne izmišljujte neobveznih izbirnih predmetov v osnovno šolo, ki ste jih vpeljali septembra. 6. Ukinite projekte, ki so sami sebi namen in ohranjajo delovna mesta na zavodih za šolstvo, otroci pa od njih nimajo ničesar. 7. Ne zavajate javnosti, da letošnje nefinanciranje DSP ne vodi v smer ukinjanja ... S KOLEGI SMO PRIPRAVLJENI POMAGATI. STE NAS PRIPRAVLJENI SLIŠATI?




1. NPZ oz eksterna preverjanja znanja učencev poznajo povsod po svetu. V nekaterih državah celo ob koncu vsakega razreda.
Ključni namen teh testov, ki morajo biti obvezna za vse učence, je pridobitev povratne informacije o kakovosti dela učiteljev na posameznih šolah. Na podlagi teh rezultatov bi morali biti posamezni učitelji ocenjeni, nagrajevani in tudi odpuščeni. Enako velja za ravnatelje. Razlike v znanju med posameznimi deli Slovenije so nesprejemljive.

2. Popolnoma se strinjam, da so izbirni predmeti nepotrebni. Še posebej zato, ker jih učitelji praviloma ne jemljejo resno oz so le dodatek (okrasek) k obveznim predmetom ter kot taki zgolj potrata časa otrok (ne pa tudi učiteljev, ki za to dobijo plačilo!).

3. Uvedba drugega tujega jezika v 3 oz. 4. razred je ena redkih pametnih odločitev. Obvladanje vsaj dveh tujih svetovnih jezikov je danes "must".

4. Neskončne debate o delovni obveznosti, plačanih urah za dodatno pomoč, predolgih počitnicah ipd. pa bo možno presekat le v primeru da:
- se uvede obvezno 8 urno prisotnost na delovnem mestu, 40 dni na teden
- vse dodatne ure prisotnosti na delovnem mestu (konference, govorilne ure, roditeljski sestanki) se beleži in jih zaposleni lahko porabi kot proste dneve.
- striktno se preverja, ali učitelj dejansko opravi pedagoške ure ali pa morda v podaljšanem bivanju posede otroke pred TV s celovečerno risanko (kolega mu naredi uslugo in vsake pol ure preveri, če so otroci še vedno fiksirani na TV), sam gre pa na čik v bližnji bife, skoči na pošto, banko, ali pa zgolj na čvek h kolegici v zbornico.





RIJA* -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 12:16:26)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

zdaj pa si zamislite, kakšna revolucija bi šele bila med ljudmi, če bi poleg tega, da učitelji "kao nič ne delajo" dobijo plačane še nadure???[sm=jezicek.gif][sm=jezicek.gif][sm=jezicek.gif]


Glej Rija, bv provokacija. Nihče ne trdi, da učitelji nič ne delajo. In meni sploh ni sporno, da ne delajo 8 ur v šoli. Sej marsikdo ne sedi v pisarni 8 ur ali stoji za strojem. Dela se na različne načine. In jaz sem zelo vesela, če moj otrok rad gre v šolo, da mu učitelj na zanimiv način predstavi snov. Učitelj ima velik delež v otrokovem življenju. Lahko mu priskuti šolo in učenje. Lahko pa ga navduši nad učenjem in znanjem. Je zelo pomemben faktor.
In če ima nadure, naj jih ima plačane, zakaj ne? Sej so povsod. In če se rad angažira ima lahko dela prek dovolj, nima manjka ur.
Žal pa po navadi takšnih učiteljev ne "vidimo" in ne "slišimo". Ker dokler vse štima itak štima, ko gre kaj narobe, se zdramimo.
Biti učitelj je posvečen poklic, ki ima velik vpliv na bodočo populacijo, zraven staršev seveda. In ni da bi kar pljuvali vse povprek.

Mene moti to jamranje in neučinkovitost, ena vdanost v usodo in mišljenje, da nič ne morejo. Ker ni res. Poznam primere, mladih iz zavzetih učiteljic, ki so iz svojih ur naredile revolucijo. Otroci so komaj čakali na ta predmet. Nihče učiteljicam ne reče na kakšen način morajo podati snov. Še same si izbirajo gradivo. Tako, da ne mi rečt, da se nič ne da. Da se, ampak je treba vložiti ogromno truda, ne pričakovati uspeha takoj in imeti vizijo. Ne pa iti po liniji najmanjšega upora in za lastno nesposobnost kriviti druge, sistem in ne vem kaj še vse.
Že na naši šoli se učiteljice razlikujejo kot noč in dan, tako da vem iz lastnih izkušenj.



popolnoma se btw. strinjam s tabo [sm=smiley1.gif]




RIJA* -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 12:25:59)


IZVIRNO SPOROČILO: Dashenka

4. Neskončne debate o delovni obveznosti, plačanih urah za dodatno pomoč, predolgih počitnicah ipd. pa bo možno presekat le v primeru da:
- se uvede obvezno 8 urno prisotnost na delovnem mestu, 40 dni na teden
- vse dodatne ure prisotnosti na delovnem mestu (konference, govorilne ure, roditeljski sestanki) se beleži in jih zaposleni lahko porabi kot proste dneve.
- striktno se preverja, ali učitelj dejansko opravi pedagoške ure ali pa morda v podaljšanem bivanju posede otroke pred TV s celovečerno risanko (kolega mu naredi uslugo in vsake pol ure preveri, če so otroci še vedno fiksirani na TV), sam gre pa na čik v bližnji bife, skoči na pošto, banko, ali pa zgolj na čvek h kolegici v zbornico.




tudi s tem se strinjam [sm=smiley36.gif]




Hope2 -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 12:26:06)


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

IZVIRNO SPOROČILO: Hope2


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

mi smo lani bili v enem velikem mestu in cel čas sem se spraševala, kako se ljudem da čakat v zastojih, namesto, da bi se vozili z metrojem, ki je točen na minutko....meni je to užitek, da greš na vlak, kaj bereš in ne živciraš zaradi gužve


a pri nas? ce ja, pridi cez par mesecev in bos imela odgovor. jap, smo raje v avtu v guzvi. poleg tega so se drugi minus faktorji metroja- ki jih kot turist ne vidis



ne samo pri vas....tudi v drugih velikih mestih (poglej samo, kako malo newyorčanov ima svoj avto)....sicer pa zdaj vozi tudi tram, ki sem ga malo pogrešala, ker bi stal direkt pred našim blokom [sm=smiley36.gif] poleg tega pa mi kot ženski ni bilo potrebno nikoli stati [sm=smiley36.gif]

saj so vedno minusi in plusi, tako metroja kot avta....ampak jaz osebno, če bi bile te možnosti, bi se definitivno ogromno posluževala javnega prevoza..



New yorka ne mores primerjat. gre za povsem drugacno mesto, drugo klimo. Pri nas se pol leta ne mores sprehajat zunaj, zato tudi primanjkuje plocnikov, prehodov za pesce... v glavnem je mesto ki ni naklonjeno ne pescem, ne kolesarjem. sele zadnjih par let se dela na temu, in so le dolocena naselja prijazna pescem in kolesarjem. Ravno zato tudi metro ni idealka, ker je samo 1 trasa, potem pa pes ne mores nikamor, ponekod se ceste ne mores preckat ali pa prehodit 1-3 km v eno smer in potem nazaj. Vecina sluzb pa je itak vstran od metroja, torej rabis kombinacijo taksi metro- pa sem pol raje v svojem avtu. Tramvaj je najvecja greska, kar so lahko naredili. Trenutno so prazni, saj pes prides prej kot s tramvajem, ampak ok poleti se bos raje peljal 30 minut, kot 5 minut pes.
Pa se nekaj, v metroju ne smes peljat ribe- ce gres npr v trgovino ali trznico, ne smes zvecit zvecilna[sm=jezicek.gif] in se druge take cvetke[sm=jezicek.gif]




RIJA* -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 12:28:22)


IZVIRNO SPOROČILO: Hope2


Pa se nekaj, v metroju ne smes peljat ribe- ce gres npr v trgovino ali trznico, ne smes zvecit zvecilna[sm=jezicek.gif] in se druge take cvetke[sm=jezicek.gif]



hb! [sm=smiley36.gif]
no, te cvetke so mi všeč ja.... res pa nisem pomislila na 50+ temperature [sm=smiley13.gif] ker tole pešačenje od in do metroja je bilo super rekreacija [sm=smiley36.gif]




nejcko -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 13:15:06)

Saj ne vem, a naj se smejim ali jokam.

IZVIRNO SPOROČILO: Dashenka


1. NPZ oz eksterna preverjanja znanja učencev poznajo povsod po svetu. V nekaterih državah celo ob koncu vsakega razreda.
Ključni namen teh testov, ki morajo biti obvezna za vse učence, je pridobitev povratne informacije o kakovosti dela učiteljev na posameznih šolah. Na podlagi teh rezultatov bi morali biti posamezni učitelji ocenjeni, nagrajevani in tudi odpuščeni. Enako velja za ravnatelje. Razlike v znanju med posameznimi deli Slovenije so nesprejemljive.


Me res zanima, kolikokrat v življenju si imela videti kakšen naš test iz NPZ-ja, in kolikokrat kakšega tujega? Jaz priznam, da tujega še ne (prosim še, navedi mi države, vsaj nekaj, v katerih to imajo).
Zanimam me tudi, kolikokrat si bila priča reakciji učencev na temo npz, kolikokrat si bila v času pisanja npz v šoli ipd.

Odpuščati učitelje na podlagi npz? Ok. Kdaj - prvo leto, ko ima slab rezultat? Drugo? Kaj pa če ima tretjega srečo z odlično generacijo in ima nadpovprečen uspeh, potem pa z naslednjo spet slabega? Aja, ti bi ga itak takoj odpustila, prvi slab rezultat - briši.

V tujini so verjetno po vseh regijah učenci enako uspešni, kajne? O kakšni socialni, kulturni raznolikosti, ki vpliva tudi na šolske rezultate, verjetno še nisi slišala. Grem staviti, da so učenci na Grenlandiji in v osrednji Danski enako uspešni [sm=smiley24.gif]


Le čevlje sodi naj kopitar, je vedel že davno preminuli Frančesko Prešernov [sm=smiley1.gif]



2. Popolnoma se strinjam, da so izbirni predmeti nepotrebni. Še posebej zato, ker jih učitelji praviloma ne jemljejo resno oz so le dodatek (okrasek) k obveznim predmetom ter kot taki zgolj potrata časa otrok (ne pa tudi učiteljev, ki za to dobijo plačilo!).


Seveda ob tem starši niso ploskali, kako raznovrstna znanja bodo njihovi sončki dobili, seveda o tem niso ploskali otroci, ko so videli, kako na lahek način do dobrih ocen (in starši z njimi).
Seveda - učitelji so uvedli izbirne predmete - gor na ministrstvu jih kar mrgoli in pišejo zakone [sm=smiley29.gif] da lahko sebi štepajo ure.





4. Neskončne debate o delovni obveznosti, plačanih urah za dodatno pomoč, predolgih počitnicah ipd. pa bo možno presekat le v primeru da:
- se uvede obvezno 8 urno prisotnost na delovnem mestu, 40 dni na teden
- vse dodatne ure prisotnosti na delovnem mestu (konference, govorilne ure, roditeljski sestanki) se beleži in jih zaposleni lahko porabi kot proste dneve.


Kot sem že napisala, učitelji se strinjajo. Torej niso krivi oni. Kot javnost daj pobudo, mogoče bo vlada slišala tebe.


- striktno se preverja, ali učitelj dejansko opravi pedagoške ure ali pa morda v podaljšanem bivanju posede otroke pred TV s celovečerno risanko (kolega mu naredi uslugo in vsake pol ure preveri, če so otroci še vedno fiksirani na TV), sam gre pa na čik v bližnji bife, skoči na pošto, banko, ali pa zgolj na čvek h kolegici v zbornico.




Si bila morda v času pisanja tega posta v službi? Čas že kaže na to. Je fajn, ko te nihče ne preverja in nadzoruje, a ne? In svinjsko paše, če druge. Res, prav dušo poboža [sm=smiley11.gif]




RIJA* -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 13:50:55)


IZVIRNO SPOROČILO: nejcko



Si bila morda v času pisanja tega posta v službi? Čas že kaže na to. Je fajn, ko te nihče ne preverja in nadzoruje, a ne? In svinjsko paše, če druge. Res, prav dušo poboža [sm=smiley11.gif]



če delaš zase, kradeš svoj čas [sm=smiley2.gif]




nejcko -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 14:03:38)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus



Glede zdravstva, jih čisto razumem, da se večina ne pridruži dr. Breclju, ker zdravstveni lobi je močan od javnega naročila, gre samo polovica denarja za tisto, kar se naroči, ostalo se pa razprši v različne žepe. Če ne bi bila zadeva povezana z denarjem in prestižem, mi verjemi, da bi bila situacija drugačna. Poštenosti tam pač ni za pričakovati. Pa sej to ni nova zadeva. 20-30 let nazaj, so se javno nosile kuverte zdravnikom, da so bili prej na vrsti, debelejša kot je bila, manj si čakal. Denar v zdravstvu je že dolgo vladar.
Ampak za šolstvo pa ne vem, če je glih tako? Ali pač? Kakšen pa je šolski lobi? Pacakrije in nepoštenje se odvija večinoma tam, kjer govorijo "denarni" jezik. Torej? Razsvetli me.


Zakaj za zdravstvo vedno najdete opravičilo? Ker ste/smo hudimano odvisni od njihove dobre volje, kajne. Po šolstvu se pa lahko zliva gnojnica, nikomur se nič hudega ne zgodi. Otroka je treba izšolati - do faksa in še naprej.

Ja, zdravstvu vladajo lobiji. Zakaj pa ne bi priznali, da vladajo tudi šolstvu lobiji. Morda ne taki, s financami povezani. Obstajajo različni lobiji. Ja, ene vrste lobij v šolstvu je tudi sindikat. Priznam. Drugi je lobij raznih doktorjev, ki se pasejo po ministrstvih, fakultetah, inštitutih in zavodih ... vsi imajo koristi od tega, da je naše šolstvo tako, kot je.
Da ne govorim o politično-ekonomskem lobiju.
V interesu vsakega pametnega, poudarjam - pametnega - voditelja je, da ima dobre podanike. Vprašanje je le, kaj so zanj dobri podaniki. Lahko so to pridni, delavni ljudje, ki dvigajo raven države na nek višji nivo, lahko so ubogi reveži, kanonfuter, ki skrbijo, da je vladarjeva rit polna (kot npr. v Ruandi, Gani in še marsikje). Lahko so to ovce, ki blejajo in slepo verjamejo v neko ideologijo in korakajo z bogom na ustnicah in z orožjem v rokah. Lahko so to skrajni egoisti, ki bi za lasten blagor, prodali lastno mater ... nebroj možnosti je. Nekje vmes lahko najdemo tudi nas, ampak ne na prvem mestu [sm=smiley36.gif].

In verjami, da našim vladarjem krasno uspeva. Že 25 let uspešno delijo in še bolj uspešno vladajo. Vmes spremenijo šolski sistem, da ja intenzivnost med ljudmi ne bi popustila, ampak se stopnjevala. Kjer se tepeta dva, tretji pač dobiček ima. Vse ostalo je kolateralna škoda.





Plus minus -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 14:36:20)

Nejcko, ti si tako zaslepljena, da v vsakem postu vidiš samo kritiko in zlivanje gnojnice. To ne more biti samo od foruma, ma da je osebno. Zato ne vidim smisla v debatiranju z tabo. Sediš v svojem čolnu in se vrtiš v krogu, ker z veslom veslaš samo v eno smer.

Sta pa ti dve izjavi zanimivi:

Nisem zaposlena v šolstvu. Nisem učitelj oz. sem po izobrazbi. Nisem diplomirala na Pef. Aktualna problematika me niti najmanj ne prizadeva niti ne zadeva.


in


IZVIRNO SPOROČILO: nejcko


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

zakaj pa bi doma, če lahko v službi?


Še na tole bi odgovorila.
Zakaj pa ne bi doma? Meni osebno je lažje. Prej v miru spijem kavo, pojem kosilo, se za pol ure počin na kavč, se umirim, skoncentriram, spokam otroke spat, nato pa zvečer, ko imamo osebno največjo moč koncentracije, v miru naredim, kar moram.
Meni osebno je tako bolj fajn, meni osebno je to, da mi ni treba biti 8 ur na enem mestu, da si lahko delo deloma sama razporejam, pri učiteljskem poklicu najboljša stran. Meni osebno. Tisti, ki pa lažje popravlja ali piše poročila, priprave v šoli (in poznam jih kar nekaj takih), pač to dela v šoli, nihče mu ne brani. Šole so odprte vsaj do petih popoldan, če ne dlje, nobenega ne mečejo ne iz kabineta ne iz zbornice ne iz učilnic (se zmeniš s čistilko).


Kaj zdaj si ali nisi zaposlena kot učiteljica?




Plus minus -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 14:43:02)

drugi pa grejo v službo za 4 ure dnevno in to je to....pa tista konferenca ali govorilna, kar pač je....vem celo za primer, ko je učiteljica PB prišla okrog 12.00 in šla domov ob 15.00.....ni mi jasno, kako je potem spravila skupaj 40 ur tedenske delovne obveze...ker za to, da pelješ otroke na kosilo, malo na dvorišče in malo v razredu, vsaj po moji laični oceni ne rabiš bogve priprav


in

- striktno se preverja, ali učitelj dejansko opravi pedagoške ure ali pa morda v podaljšanem bivanju posede otroke pred TV s celovečerno risanko (kolega mu naredi uslugo in vsake pol ure preveri, če so otroci še vedno fiksirani na TV), sam gre pa na čik v bližnji bife, skoči na pošto, banko, ali pa zgolj na čvek h kolegici v zbornico.



To je pa hard life učiteljev OPB. In ko sem izvedela, da tak učitelj, ki pride v šolo ob 12 in jo zapusti ob 15 ali najkasneje ob 16h, v tem času jih pelje na kosilo, jih pelje ven, če je lepo vreme, če je slabo pa film/risanko na tv, če mu je naredijo še nalogo (ni pa obvezno) in gre domov, je plačan za polni delovni čas. Jaz sem skozi mislila, da so to polovični delovni časi. Ampak ne. Za to delo, niti ne bi rabil imeti faksa, po moji logiki. Ne vem no.




Dashenka -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 15:03:34)


IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Saj ne vem, a naj se smejim ali jokam.

IZVIRNO SPOROČILO: Dashenka


1. NPZ oz eksterna preverjanja znanja učencev poznajo povsod po svetu. V nekaterih državah celo ob koncu vsakega razreda.
Ključni namen teh testov, ki morajo biti obvezna za vse učence, je pridobitev povratne informacije o kakovosti dela učiteljev na posameznih šolah. Na podlagi teh rezultatov bi morali biti posamezni učitelji ocenjeni, nagrajevani in tudi odpuščeni. Enako velja za ravnatelje. Razlike v znanju med posameznimi deli Slovenije so nesprejemljive.


Me res zanima, kolikokrat v življenju si imela videti kakšen naš test iz NPZ-ja, in kolikokrat kakšega tujega? Jaz priznam, da tujega še ne (prosim še, navedi mi države, vsaj nekaj, v katerih to imajo).
Zanimam me tudi, kolikokrat si bila priča reakciji učencev na temo npz, kolikokrat si bila v času pisanja npz v šoli ipd.

Odpuščati učitelje na podlagi npz? Ok. Kdaj - prvo leto, ko ima slab rezultat? Drugo? Kaj pa če ima tretjega srečo z odlično generacijo in ima nadpovprečen uspeh, potem pa z naslednjo spet slabega? Aja, ti bi ga itak takoj odpustila, prvi slab rezultat - briši.

V tujini so verjetno po vseh regijah učenci enako uspešni, kajne? O kakšni socialni, kulturni raznolikosti, ki vpliva tudi na šolske rezultate, verjetno še nisi slišala. Grem staviti, da so učenci na Grenlandiji in v osrednji Danski enako uspešni [sm=smiley24.gif]


Le čevlje sodi naj kopitar, je vedel že davno preminuli Frančesko Prešernov [sm=smiley1.gif]



2. Popolnoma se strinjam, da so izbirni predmeti nepotrebni. Še posebej zato, ker jih učitelji praviloma ne jemljejo resno oz so le dodatek (okrasek) k obveznim predmetom ter kot taki zgolj potrata časa otrok (ne pa tudi učiteljev, ki za to dobijo plačilo!).


Seveda ob tem starši niso ploskali, kako raznovrstna znanja bodo njihovi sončki dobili, seveda o tem niso ploskali otroci, ko so videli, kako na lahek način do dobrih ocen (in starši z njimi).
Seveda - učitelji so uvedli izbirne predmete - gor na ministrstvu jih kar mrgoli in pišejo zakone [sm=smiley29.gif] da lahko sebi štepajo ure.





4. Neskončne debate o delovni obveznosti, plačanih urah za dodatno pomoč, predolgih počitnicah ipd. pa bo možno presekat le v primeru da:
- se uvede obvezno 8 urno prisotnost na delovnem mestu, 40 dni na teden
- vse dodatne ure prisotnosti na delovnem mestu (konference, govorilne ure, roditeljski sestanki) se beleži in jih zaposleni lahko porabi kot proste dneve.


Kot sem že napisala, učitelji se strinjajo. Torej niso krivi oni. Kot javnost daj pobudo, mogoče bo vlada slišala tebe.


- striktno se preverja, ali učitelj dejansko opravi pedagoške ure ali pa morda v podaljšanem bivanju posede otroke pred TV s celovečerno risanko (kolega mu naredi uslugo in vsake pol ure preveri, če so otroci še vedno fiksirani na TV), sam gre pa na čik v bližnji bife, skoči na pošto, banko, ali pa zgolj na čvek h kolegici v zbornico.




Si bila morda v času pisanja tega posta v službi? Čas že kaže na to. Je fajn, ko te nihče ne preverja in nadzoruje, a ne? In svinjsko paše, če druge. Res, prav dušo poboža [sm=smiley11.gif]




Prav fascinantno je, kako prav vedno vse učiteljice dobesedno skočijo v zrak, ko nekdo napiše nekaj, s čimer se ne strinjajo ali ko jim nekdo zaposlen v realnem sektorju želi malo odpet oči ali jim nastavit ogledalo. Nivo komunikacije pa po pravilu že v startu pade na nivo kelnarc iz bifeja na avtobusni postaji.

S tvojimi argumenti se v glavnem ne morem strinjat. Če grem kar po vrsti:

1. NPZ poznajo praktično vsa EU, v taki ali drugačni obliki. Švica na primer na ta način preverja uspešnost učiteljev in učencev vsako leto.

V gospodarstvu smo vsi plačani po principu "pay for performance". V tujih podjetjiih je prav vsak zaposleni - od direktorja pa do voznika viličarja ima zapisane cilje in je tudi letno ocenjevan. In ja, uslužbencu JS v Sloveniji je verjetno res težko doumet, da je plača odvisna od uspešnosti in morda še bolj neverjetno, če posamezen delavec ne dosega ciljev, se ga odpusti.
Interes vsakega delodajalca je imeti najboljši možen tim, zato se cilje postavlja realne, stimulirajoče in dosegljive. Noben pameten delodajalec ne bo odpoustil delavca, ki dela dobro, pa iz objektivnih razlogov ne doseže zastavljenih ciljev.
V Sloveniji, državi, ki je v evropskem vrhu glede socialne enakosti se izgovarjat na kulturne, socialne in ne vem kakšne še specifike je milo rečeno izgovor za lenobo.

Kako otroci dojemajo rezultate NPZ je seveda posledica tudi tega, da menijo, da se z NPZ preverja znanje otrok in ne pa tudi in v prvi vrsti uspešnost učiteljev.

2. Me veseli, da se v tej točki strinjava. Izbirni predmeti so odveč. Lahko se jih takoj ukine in temu primerno prilagodi število učiteljev.

4. Ne, jaz si v času službe ne morem privoščit surfanja po netu in čekiranja facbooka in čvekanja po telefonu. Sem si pa danes po uspešno zaključenem projektu, kjer sem zadnjih 14 dni švicala pri 30stC po 12 ur na dan dala duška in malo prečekirala trače in novice iz domovine, si odprla kingfisherfa po enem fajn pikantnem curryju. Lahko noč.






RIJA* -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 15:23:53)


IZVIRNO SPOROČILO: Dashenka


4. Ne, jaz si v času službe ne morem privoščit surfanja po netu in čekiranja facbooka in čvekanja po telefonu. Sem si pa danes po uspešno zaključenem projektu, kjer sem zadnjih 14 dni švicala pri 30stC po 12 ur na dan dala duška in malo prečekirala trače in novice iz domovine, si odprla kingfisherfa po enem fajn pikantnem curryju. Lahko noč.





za Avstralijo pa sem ti fauš! da boš vedla![sm=jezicek.gif]
[sm=jezicek.gif][sm=jezicek.gif]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (16.1.2015 15:28:38)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Hope2 -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 15:42:15)

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

V tujini so verjetno po vseh regijah učenci enako uspešni, kajne? O kakšni socialni, kulturni raznolikosti, ki vpliva tudi na šolske rezultate, verjetno še nisi slišala. Grem staviti, da so učenci na Grenlandiji in v osrednji Danski enako uspešni [sm=smiley24.gif]




Le kaj bi porekla na nase sole, ko je v vsaki soli vsaj 100 razlicnih nacionalnosti, kultur, ver.... v nasi soli celo 156. Ravno tu se potem vidi, da je za uspesnost bolj pomembno kaksni so ucitelji in kaksen ucni sistem se izvaja.




petea -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 15:48:46)

Bomo zaradi financiranja OŠ spreminjali ustavo?
http://www.rtvslo.si/slovenija/se-sd-ju-pri-zasciti-javnega-solstva-obeta-podpora-za-spremembo-ustave/355985




liliana -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 16:56:54)


IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Prav tako so otroci s PP tudi 30+ let nazaj obiskovali OŠ. Kako je bilo takrat urejeno, ne vem, vem le, da sošolec iz paralelke, ki je imel cerebralno, ni imel spremljevalca, gotovo pa je imel neko pomoč, ker drugače res ne vem, kako je zdeloval šolo. Res pa je, da so mu ogromno pomagali sošolci. Ogromno. Tudi sošolcem z učnimi težavami smo pomagali sošolci. Sistem in družba sta bila nastavljena tako, da se je veliko polagalo na medsebojno pomoč, na solidarnost.




Ti lahko povem iz prve roke, da niso imeli spremljevalca......moj mož ima cerebralno paralizo.....nobenega spremljevalca nikoli ni imel.....je pa res, da moja tašča zaradi tega 7 let ni hodila v službo, da je 5 ali 6 ur na dan, do vstopa v šolo z njim telovadila in razgibavala......da se je stanje cerebralne precej izboljšalo zaradi tega......

Prav tako ni imel nobene učne pomoči.....v bistvu je tisti s cerebralno niti ne rabijo, ker jim "glava za učenje" čisto normalno funkcionira......

Danes temu ni več tako. Žal. A za to niso krivi učitelji, ampak sistem, družba kot taka. Kateri učenec pa ima danes vsaj 3 popoldneve v tednu čas, da uro, dve preživi pri sošolcu in mu pomaga? Ob glasbenih, treninigih, stoin eni dejavnosti, enostavno ni več časa. Tudi miselnos vas-nas staršev je ... kakšna???


S tem se čisto strinjam.....in ne bom ponavljala tega, kar si mislim o kupu izvenšolskih interesnih dejavnosti, v smislu "delanja DaVincija" iz otroka, da bo naše dete izstopalo na vseh področjih.....

Tudi 30+let nazaj niso kar povprek pošiljali otrok v posebne šole.


30 mogoče ne, 40 in 45 let nazaj pa še.......so želeli spraviti v posebne šole vse, ki so rabili spremljevalca, ker so bili malo bolj gibalno ovirani, razen slepih in gluhih, ki so imeli svoje zavode.....in so se morali starši precej angažirati, puščati službe, pomoč sosedov, vrstnikov, dedkov in babic je bila potrebna, pred tem pa še angažiranje staršev pri uradnih institucijah, da otrok ni za posebno šolo, ker mu "glava dela normalno", le gibalno je prizadet......

Otroci z današnjimi motnjami pa so bili verjetno v naših časih dobri ali pravdobri, ali pa celo zadostni......in so kasneje šli v strojno, kuharsko ali pa frizersko srednjo šolo......

So se starši nekoč tudi toliko ukvarjali za nami? NE.


Ne.....malo pa so se in smo to tako starši, kot mi sami pozabili.....

Ker je bila snov prilagojena našim sposobnostim in smo sami nekako hendlali vse skupaj. Meni npr. starši pri angleščini niso mogli nikakor pomagati, ker noben ni znal angleško. Znajdla sem se, kakor sem vedela in znala. Vsi mi.


Danes večinoma starši otroku ne pustijo, da bi se znajdli kot bi se vedeli in znali....

Moj otrok je sicer v drugem razredu....meni se ne zdi, da snov ni prilagojena njeni učni sposobnosti.....

Pred kratkim sem kolegicini hčerki pomagala pri ulomkih......tudi ona vedno jamra, kako ni snov prilagojena otrokovim učnim sposobnostim....pa saj smo se jih mi tudi učili ob isti starosti.....v 6. razredu osnovne šole.......

Danes si ne predstavljam, kako bi moja otroka šla skoz s tole angleščino brez moje pomoči (ne, ne pomagam jima za 5). In kar za nekaj otrok vem, da jim dela angleščina težave oz. so nekje v rangu trojke.


Mogoče bi pa šla.....kot si prej zapisala.....bi se znajdla kot bi se vedla in znala, kot si se ti.....le možnost jim starši moramo dati......

30+ let smo otroci (povprečno sposobni in inteligentni otroci) s trojkami komot in res po liniji najmanjšega odpora zdelovali šolo. In prav je bilo tako. Temu naj bi bila OŠ šola namenjena. Da otrok neka osnovna znanja pridobiva na najlažji možni način. Za 4 in 5 pa se je bilo treba malček potruditi (razen unim ultra sposobnim in inteligentnim).
Danes pa se morajo povprečno sposobni in inteligentni otroci blazno prematrati za trojke, da o višjih ocenah ne govorim. Prematrati.


Ne vem no....v moji okolici je velika večina odličnjakov in čisto normalno se mi zdi, da za to delajo......tisti, ki pa imajo trojke pa se ne matrajo doma ravno dosti.......





liliana -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 17:18:09)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

To je pa hard life učiteljev OPB. In ko sem izvedela, da tak učitelj, ki pride v šolo ob 12 in jo zapusti ob 15 ali najkasneje ob 16h, v tem času jih pelje na kosilo, jih pelje ven, če je lepo vreme, če je slabo pa film/risanko na tv, če mu je naredijo še nalogo (ni pa obvezno) in gre domov, je plačan za polni delovni čas. Jaz sem skozi mislila, da so to polovični delovni časi. Ampak ne. Za to delo, niti ne bi rabil imeti faksa, po moji logiki. Ne vem no.


To je največji fenomen meni.....to plačilo OBPja......

Jaz mislim, da so ti OBPji, DSPji in še kakšni Pji v veliki meri tudi rezultat tega, da je učiteljev postalo preveč....pa samo en predmet, ki ga lahko učijo so študirali in so jim ure manjkale in so si izmislili dodatno delovno obveznost za njih, da jih ni bilo potrebno odpustiti....samo v tem primeru učitelji niso jamrali nad sistemom in ministrstvom, ko jim OBP plačajo enako kot, če bi matematiko ali angleščino učil.....

In to je zdaj že postal tak začaran krog kot v zdravstvu......ko nihče več ne ve kdo pije in kdo plača......




Stanislava_ -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 17:19:16)

IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


IZVIRNO SPOROČILO: Dashenka


4. Ne, jaz si v času službe ne morem privoščit surfanja po netu in čekiranja facbooka in čvekanja po telefonu. Sem si pa danes po uspešno zaključenem projektu, kjer sem zadnjih 14 dni švicala pri 30stC po 12 ur na dan dala duška in malo prečekirala trače in novice iz domovine, si odprla kingfisherfa po enem fajn pikantnem curryju. Lahko noč.





za Avstralijo pa sem ti fauš! da boš vedla![sm=jezicek.gif]
[sm=jezicek.gif] [sm=jezicek.gif]



Jaz tudi [sm=smiley36.gif] . pa za pivo in vročino tudi.



Uživaj!, mi lahko samo v fovšiji [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/jezicek.gif[/image].

Najbrž mi nikoli ne bo jasno, da zkutraj vstanem, se oblečem, operem zobe, grem v mrzel avto, čakam pred semaforjem, iščem parking, čakam dvigalo, srečam tečnega šefa in kup birokracije na mizi..in potem ko spijem grem, grem malo na fejs.  Ker malo na fejsu sem veliko bolj na komot doma.

Očitno bom ostala kmet, ki če že zjutraj vstane in gre delat, tam tudi kaj (bolj ali manj) pametnega naredi.




mika -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 17:23:34)

Saj ne vem, a naj se smejim ali jokam.


Podpis.

Dashenka pihnila si tako mimo, da bolj ne bi mogla....

NPZ...če se ne motim, se izvaja spomladi, ko učitilje še predelujejo snov in velikokrat se zgodi, da katere snovi niso še predelali. NPZI se ne štejejo nikjer ( ne vem če se je tu kaj spremenilo?), kar pomeni, da večina otrok gre na teste zato, ker pač mora. In ti bi po takšnih testih ocenjvala učitelje?

Kolegica uči na eni SŠ. Njeni učenci so na maturi dosegli povprečno oceno 4,5. Bila je zelo vesela in ponosna na njih. Kolegi v zbornici so ji čestitali za 'njen' uspeh in takrat jo je zmrazilo. Ona je učencem podala snov, koliko se bodo pa oni dejansko naičili, je odvisno samo od njih. Kaj če bi bila 'lena' generacija. A bi jo potem morali odpustit?

Za uvedbo tujih jezikov, je že nejcko napisala..... dajmo zagušit otroke do onemoglosti...

podaljšano bivanje....đizs, pa ti dejansko misliš, da si katera učiteljica upa tako majhne otroke pustit same?

8 urni delovnik...kaj naj ti rečem...verjetno si ena tistih, ki mislijo, da ko učitelji otrokom razdelijo spričevala, spakirajo kovčke in so naslednji dan že na morju, v šolo se pa vrnejo 1. septembra.




Stanislava_ -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 17:33:42)

Danes si ne predstavljam, kako bi moja otroka šla skoz s tole angleščino brez moje pomoči (ne, ne pomagam jima za 5). In kar za nekaj otrok vem, da jim dela angleščina težave oz. so nekje v rangu trojke.


Angleščina jim ne dela težav, samo njihove sposobnosti so večinoma na rangu trojke. In to je težava, da niti starši niti otroci, niso sposobni sprejeti svojih omejenih sposobnosti.

Trojka = DOBRO.

Če otrok želi več, se bo moral dodatno potruditi, in če je njegova motivacija velika, se bo in bo rezultat, ki ga je dosegel s svojim trudom, znal tudi ceniti. In to jim večinoma manjka, motivacija, da se trudijo sami za nekaj več, ker mama z njimi ne bo hodila pa svetu kot potujoči slovar.

Plus meni je to traparija, da naj bo otrok dober na vseh področjih. Takšnih, ki imajo vse pet, je zelo malo, in petice dosežejo z zelo malo truda. Za ostale bi bilo bolje, da spoznajo, kaj je tisto, kar jim leži in ne da se matrajo (in ne samo trudijo) vsepovprek. Na koncu se sliši samoto, kako je naporno, kako so utrujeni, skoraj nič pa, da so se letos veliko naučili v šoli.




mika -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 17:38:09)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

To je pa hard life učiteljev OPB. In ko sem izvedela, da tak učitelj, ki pride v šolo ob 12 in jo zapusti ob 15 ali najkasneje ob 16h, v tem času jih pelje na kosilo, jih pelje ven, če je lepo vreme, če je slabo pa film/risanko na tv, če mu je naredijo še nalogo (ni pa obvezno) in gre domov, je plačan za polni delovni čas. Jaz sem skozi mislila, da so to polovični delovni časi. Ampak ne. Za to delo, niti ne bi rabil imeti faksa, po moji logiki. Ne vem no.


To je največji fenomen meni.....to plačilo OBPja......

Jaz mislim, da so ti OBPji, DSPji in še kakšni Pji v veliki meri tudi rezultat tega, da je učiteljev postalo preveč....pa samo en predmet, ki ga lahko učijo so študirali in so jim ure manjkale in so si izmislili dodatno delovno obveznost za njih, da jih ni bilo potrebno odpustiti....samo v tem primeru učitelji niso jamrali nad sistemom in ministrstvom, ko jim OBP plačajo enako kot, če bi matematiko ali angleščino učil.....

In to je zdaj že postal tak začaran krog kot v zdravstvu......ko nihče več ne ve kdo pije in kdo plača......





To je največji fenomen meni.....to plačilo OBPja......



OPB je vsem fenomen...učitelji v OPB imajo menda večjo obvezo , če se ne motim 25 ur, ura pa traja 50min.....S temi urami, pa se tako opleta, da nikomur ni nič jasno. pa vseeno ne bi smel bit toliko plačani kot učitelj rednega pouka. Po moje bi morali bit obravnavani enako kot pomočnice vzgojiteljic. Konec koncev imajo pomočnice enako stopnjo izobrazbe kot vzgojiteljice, z bistveno nižjo plačo.




nejcko -> RE: ukinitev financiranja dodatne učne pomoči (16.1.2015 21:16:59)

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus



Kaj zdaj si ali nisi zaposlena kot učiteljica?


Ne nisem zaposlena kot učiteljica, sem pa bila kar nekaj let. Pa še da izkoristim svojo poklicno deformacijo in razložim - sedanjik sem uporabila, ker je to univerzalni čas (ne zaznamuje samo sedanjosti kot take, ampak lahko z njim izražamo tudi preteklost in prihodnost). Mi je pa vse zgoraj navedeno res tudi danes fajn in všeč pri tem poklicu, čeprav ga v tem hipu ne opravljam.

Sem bila razumljiva? Lahko še enkrat razložim ... to mi je še ostalo, da mi ni težko večkrat istega povedati [sm=smiley36.gif]




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 3 [4] 5   Naslednja stran >   >>