Stanislava_
|
IZVIRNO SPOROČILO: liliana IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_ Pa vi to resno . Otrok je pri sedmih letih sposoben sam iti v šolo, kar mu dovoljuje tudi zakon. Pri sedmih letih je otrok lahko (ne nujno) odgovoren za škodo, ki jo povzroči. Pri sedmih letih! Pri petnajstih bo s tako vzgojo kot se opisuje nefunkcionalna pede..čina. Čisto resno.....če ni bilo roditeljskega sestanka, so bile pa bralne delavnice......delavnice "božičnega" okraševanja.....delavnice barvanja pirhov.....delavnice delanja rožic ob osmem marcu (skoraj vsak mesec je nek dogodek, da se lahko naredi delavnica )....delavnice barvanja igral.....delavnice raznoraznih iger.....potem dva krat na leto nastopi izven vrtca..... In ko sem pred časom pisala o tem na RR, da je to meni brez veze.......da ima to več škode kot haska in da so te "dejavnosti" namenjene zgolj izpostavljanju strokovnih delavk, me je ena pelin skoraj linčala.....kako ne cenim trdega dela vzgojiteljic, ki se tedne in tedne pripravljajo, da nam obogatijo življenje....... S tvojim zadnjim stavkom se pa povsem strinjam....in sem zato vesela, da imam hčer ......ji je marsikaj prihranjeno (ali pa ne......ker ko bo odrasla ne bo ravno nekega izbora "pravih dedcev" na vidiku....) Meni so se te "dodatne animacije" zdele kot nekaj, kar gre v rok službe. Vzgojiteljicam pomagajo držati rdečo nit, npr skoz letne čase, kakšna dejavnost je bila tudi prav fina in se je otrok spomni še, ko ne hodi več v vrtec, kar je skupno večini je pa po moje (in ni rečeno, da je tako) to, da so se zanje zanimali večinoma tisti starši, ki so se že itak zanimali za to, kaj se z otrokom v vrtcu dogaja. Delati nek cirkus okrog tega je pa vsaj za mene nebodigatreba. Tudi ko vprašam hčerko, kaj si je od vrtca zapomnila, si je od teh a la dodatnih stvari samo ene maškare. Mi smo imeli srečo, da so bili te dejavnosti z izjemo maškar vkomponirane v redni čas vrtca, ker popoldne je bilo namenjeno igri kar tako in druženje s prijateljicami. Osnovne razvojne značilnosti se vidijo skozi redne procese tako v vrtcu kot v šoli. Socialna spretnost, zmožnost koncentracije, gibalne možnosti, ustvarjalni potencial, govorne spretnosti, pristojnost in spontanost obnašanja. Za to ni potrebne nobene dodatne aktivnosti - ta je potrebna le pri tistih otrocih, ki so ali nadarjeni za določeno področje ali imajo do njega močno veselje - ampak za razvoj le teh v večji meri so možnosti izven vrtca. V šoli je nekoliko drugače, a osnova je enaka - osnovne razvojne značilnosti se razvijajo skozi reden šolski proces.
_____________________________
Kvačkam. In #štrikam#.
|