RE: Lestvica OŠ (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


lily32 -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 10:20:37)


IZVIRNO SPOROČILO: mojcaziga
Saj prav, vsak po svoje, ampak na naši šoli imajo polno dodatnega dela, ki ga drugje ni. Pa tudi za ocene se morajo prekleto potruditi, nobena petica ne prileti z neba. Kar mi je ful ok, ampak čez 3 leta pa bodo naši v precej slabšem položaju ob vpisu na SŠ kot učenci ostalih šol, kjer je odličnjakov malo morje. Žal pri omejitvi vpisa veljajo le številka ne dejansko znanje, ki ga poseduješ.


Mogoče, a ko bo enkrat v srednji šoli, bo pa v boljšem položaju, saj bo moral pokazati znanje in ocene iz OŠ ne bodo več pomembne. Tako da vsaka medalja ima dve plati.




liliana -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 10:20:44)

IZVIRNO SPOROČILO: lily32


Se strinjam z napisanim. Za ocenjevanje znanja moramo opredeliti kriterije ocenjevanja in pragove med posameznimi ocenami. Da dobiš le 1, če bralne značke nisi opravil, pa ni logično.



Nekako je pa logično, da ne moreš imeti slovenščine 5, če nisi sposoben prebrati na leto nekaj predpisanih knjig za bralno značko......

In mogoče tista enica nima take teže kot enica pri testu.....ampak enica povzroči le to, da ne moreš imeti zaključeno 5.....pri nas so nekoč tudi dajali 1 v "male redovalnice", če nisi opravil domače naloge, vendar tista enica ni imela "teže" kot ocena v redni redovalnici....je pa zgolj vplivala na končno oceno......




lily32 -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 10:36:04)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Nekako je pa logično, da ne moreš imeti slovenščine 5, če nisi sposoben prebrati na leto nekaj predpisanih knjig za bralno značko......


Saj se ne gre za to, če si sposoben prebrati knjige ali ne, gre se za to, da je bralna značka prostočasna dejavnost, ki je ne bi smeli ocenjevati pri rednem pouku.

Potem bi se lahko ravno tako omislili, da mora učenec obiskovati športni krožek, če hoče imeti šport 5. Saj enkrat na teden je sposoben iti na športni krožek. Ali pa ne more imeti glasbe 5, če ne hodi k pevskemu zboru.




mamica deklicam -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 10:38:45)

Naša učiteljica za slovenščino je imela naslednji sistem: ona je oboževala pesmi in smo se jih morali nonstop učiti in recitirati. Za dolge pesmi smo dobili 5, za polovico dolge ali krajše pa znak +, ki so se nato sešteli v oceno. Jaz se nisem marala jih učiti, čeprav so mi šle takoj v glavo in še sedaj vem, da sem povedala samo pol pesmi Soči in Podvodnega moža. [sm=smiley36.gif] In sem se morala proti drugim "pridnim" punčkam zelo namučiti, da sem jo imela na koncu zaključeno 5.

se mi pa ne zdi prav, da moraš narediti BZ, da imaš slovenščino 5. Mogoče pa to komu ne leži. Mu pa leži slovnica in pisanje spisov. Tako, da bi ta ocena morala biti samo za vspodbudo oz. da bi pripomogla prevesiti skupno oceno navzgor, če si med oceno




ronja -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 10:54:38)

Našim ocenjujejo tudi recimo nesodelovanje pri bralni znački, z enico, seveda.

Meni se to zdi narobe. Pa sem za bralno značko, vedno sem jo delala, tudi tamala jo zdaj dela, rada bereva in ona rada bere. Ampak point vseh teh zadev je, da so prostovoljne. Da otrok vidi v tem dodano vrednost, ne pa ocene. Ne vem, tako jaz gledam na to... Če postane to obveza, izgubi ves čar in vse bistvo. POtem postane to pač še ena ocena, brezveze. Je pa po svoje tudi logično, da bojo tisti, ki jim je slovenščina zelo všeč, radi brali in jim ne bo tak problem prebrat tistih par knjig, kakor pravi Lili. Tako da ajde, recimo da bi bil to pogoj za 5 še nekak razumem, da dobiš pa zato enko, pa ne.

Kar se priprav na tekmovanja tiče, smo jih imeli tudi mi, ko sem bila v oš in tudi šolska predtekmovanja. Vendar če nisi hodil na priprave, pa si bil potem najboljši na šoli, so morali tebe poslat, čeprav se nisi pripravljal;). Je pa logično, da ne morejo vsi it na republiško tekmovanje in da se že na šoli naredi ena selekcija. Sicer bi bilo na republiškem preveč gneče. Meni to niti ni sporno, samo naj gre tisti, ki hoče.

mojcaziga, tvoj sine se bo pa boljše odrezal na mali maturi (če to še obstaja) ali pa na sprejemcih in kasneje v srednji šoli.




liliana -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 11:25:55)

Mogoče pa učiteljica otroke tako želi vzpodbuditi, da jih v gimnaziji ne bo kap, ko bodo MORALI prebrati Vojno in mir.......in da tista ocena 1 ima bolj ko ne "motivacijski" učinek in se vseeno na koncu ne upošteva kot redna ocena.......




liliana -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 11:30:15)

IZVIRNO SPOROČILO: lily32

Saj se ne gre za to, če si sposoben prebrati knjige ali ne, gre se za to, da je bralna značka prostočasna dejavnost, ki je ne bi smeli ocenjevati pri rednem pouku.



Ne veš kako jo ocenjuje......lahko jo ocenjuje le motivacijsko.....recimo ene šole se poslužijo tudi tega, da tistih, ki opravijo bralno značko dajo oceno 5.....takrat se nihče "ne buni" seveda......

IZVIRNO SPOROČILO: lily32

Potem bi se lahko ravno tako omislili, da mora učenec obiskovati športni krožek, če hoče imeti šport 5. Saj enkrat na teden je sposoben iti na športni krožek. Ali pa ne more imeti glasbe 5, če ne hodi k pevskemu zboru.



Teoretično tudi......vendar si to bolj težko omislijo.....ker so šport in glasba in likovni pouk povezani tudi z določenimi  "prirojenimi sposobnostmi" učenca.....




dota -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 11:42:23)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: lily32

Saj se ne gre za to, če si sposoben prebrati knjige ali ne, gre se za to, da je bralna značka prostočasna dejavnost, ki je ne bi smeli ocenjevati pri rednem pouku.



Ne veš kako jo ocenjuje......lahko jo ocenjuje le motivacijsko.....recimo ene šole se poslužijo tudi tega, da tistih, ki opravijo bralno značko dajo oceno 5.....takrat se nihče "ne buni" seveda......

IZVIRNO SPOROČILO: lily32

Potem bi se lahko ravno tako omislili, da mora učenec obiskovati športni krožek, če hoče imeti šport 5. Saj enkrat na teden je sposoben iti na športni krožek. Ali pa ne more imeti glasbe 5, če ne hodi k pevskemu zboru.



Teoretično tudi......vendar si to bolj težko omislijo.....ker so šport in glasba in likovni pouk povezani tudi z določenimi  "prirojenimi sposobnostmi" učenca.....



Tole so zanemarili tisti trenutek, ko so vpeljali številčno ocenjevanje pri teh mu, zu, u predmetih.
Ker po tej logiki nekomu znižuje splošni učni uspeh dejstvo, da pač nima posluha in/ali je u iber neroden ter ima ročne spretnosti na nivoju stare mame s hudo revmo.


Tako mimogrede sem danes ponoči poslušala intervju s to almomaterino in moram rečt, da sem razmišljala kar v pravo smer.
Dejansko je pod krinko pravice obveščenosti javnosti (državne/javne institucije ne smejo delat teh seznamov šol, lahko pa se to dela privat (firme, inštituti itd...)) delan seznam egobildkov za hohštapleraj.





mojcaziga -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 12:18:35)

Ker več ne vem katera je kaj napisala [sm=zmeden.gif][sm=smiley36.gif].
Pri BZ daje samo enice, petic ni za opravljeno BZ.

Mislim, da je Ronja dala na repliko na predpriprave kar se tekmovanj tiče. Jaz nisem mislila republiških ipd tekmovanj, ko je logično, da gredo najprej najboljši. govorila sem o Cankarjevem tekmovanju, pa kengurujčku in tekmovanju iz logike, tekmovanja kjer bi lahko sodeloval vsak učenec. No na naši šole ne, ampak naredijo predtekmovanje in prijavijo najboljših 5 (iz a in b oddelka).

Lily 32, ja verjamem, da mu šlo bolje v srednji šoli, ampak upajmo, da bo sploh prišel na želeno. Ker koliko se z drugimi pogovarjam, imajo otroci same petice, tako da bo zahtevano število točk v naši generaciji zagotovo visoko. Ne vem, izmed lanskih devetošolcev jih kar nekaj ni prišlo na željene šole in tu potem njihovo znanje niti ni pomembno, če so bili sprejeti tisti z boljšimi ocenami ne tisti z boljšim znanjem.

Liliana, vojan in mir - mislim, da bo prebral na mah, Prevzetnost in pristranost - malo bolj težko [sm=smiley36.gif]

lp




liliana -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 13:22:54)

IZVIRNO SPOROČILO: dota


Tole so zanemarili tisti trenutek, ko so vpeljali številčno ocenjevanje pri teh mu, zu, u predmetih.
Ker po tej logiki nekomu znižuje splošni učni uspeh dejstvo, da pač nima posluha in/ali je u iber neroden ter ima ročne spretnosti na nivoju stare mame s hudo revmo.




Se strinjam.....so mogoče uvedli to zato, da so izenačili učitelja glasbe, športa in likovnega pouka z učiteljem slovenščine.....ne vem zakaj......

Sem pa slišala že s strani učiteljev, da ravno zato, da ne bi zniževali uspeha zaradi teh predmetov marsikdaj kaj "spregledajo" in dajo višjo oceno, da je otrok lahko odličen.....




mojcaziga -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 13:32:14)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Sem pa slišala že s strani učiteljev, da ravno zato, da ne bi zniževali uspeha zaradi teh predmetov marsikdaj kaj "spregledajo" in dajo višjo oceno, da je otrok lahko odličen.....


Na naši šoli nikoli. Imajo tisti s samimi peticami likovno ali pa športno tudi 3 zaključeno [sm=zmeden.gif].

lp




Stanislava_ -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 17:53:58)

IZVIRNO SPOROČILO: lily32


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Nekako je pa logično, da ne moreš imeti slovenščine 5, če nisi sposoben prebrati na leto nekaj predpisanih knjig za bralno značko......


Saj se ne gre za to, če si sposoben prebrati knjige ali ne, gre se za to, da je bralna značka prostočasna dejavnost, ki je ne bi smeli ocenjevati pri rednem pouku.


Točno tako.
Pomaga pri pridobivanju bralnih navad, ki potem vplivajo na oceno. Ne bi pa smela biti vključena v redno ocenjevanje; predmet rednega ocenjevanja je obvezno domače branje.




Stanislava_ -> RE: Lestvica OŠ (19.2.2014 18:01:08)

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Našim ocenjujejo tudi recimo nesodelovanje pri bralni znački, z enico, seveda.

Meni se to zdi narobe. Pa sem za bralno značko, vedno sem jo delala, tudi tamala jo zdaj dela, rada bereva in ona rada bere. Ampak point vseh teh zadev je, da so prostovoljne. Da otrok vidi v tem dodano vrednost, ne pa ocene. Ne vem, tako jaz gledam na to...


Enako. Enica zaradi nesodelovanja [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]. Halooooo [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image].

Mi smo imeli eno krasno učiteljico v gimnaziji, ki je vedno vprašala, kaj beremo, in vse, kar smo brali, je bilo V REDU, vsaj za njo. Potem je znala zelo elegantno speljeti primerjavo med tistim, kar si bral (karkoli, od Victorie Holt do Sobotne priloge in Nove revije), in obveznim domačim branjem. Žal je nisem nikoli uspela vprašati, kaj je bil njen razlog in motiv, je pa ostalo dejstvo, da mi je na ta način ohranila ljubezen do knjige. Po koncu šole sem imela zaradi tega toliko slabe vesti, da sem prebrala še tiste knjige, ki jih v šoli nisem (pač je bilo tako, da si bil vprašan le 4x na leto in tehnično ni bilo "mus" prebrati vseh branj), pravzaprav kar avtorje v celoti.




lily32 -> RE: Lestvica OŠ (20.2.2014 6:15:09)

Če se vam da, si lahko preberete še en komentar.





lily32 -> RE: Lestvica OŠ (20.2.2014 6:34:06)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Teoretično tudi......vendar si to bolj težko omislijo.....ker so šport in glasba in likovni pouk povezani tudi z določenimi  "prirojenimi sposobnostmi" učenca.....



IZVIRNO SPOROČILO: dota
Ker po tej logiki nekomu znižuje splošni učni uspeh dejstvo, da pač nima posluha in/ali je u iber neroden ter ima ročne spretnosti na nivoju stare mame s hudo revmo.


"Prirojene sposobnosti" krojijo učni uspeh pri vseh predmetih. Če nimaš "prirojenega" logičnega razmišljanja, se boš lahko učil ure in ure in ne boš zlezel na 4 ali 5 pri matematiki, fiziki ... Podobno je s "posluhom za jezike". Mislim, da smo le mi priučeni, ker smo živeli v takem okolju, da nekaterim "pravim, pomembnim predmetom" pripisujemo večjo težo in se nam zdi nefer, da nekomu, ki je super odličnjak pri SLJ, TJA, MAT in KEM, trpi učni uspeh zaradi ocen pri športu in glasbi.

A so ljudje, ki menijo, da je tako prav in da so bili v času ocenjevanja z U, MU, ZU ti predmeti zapostavljeni in veljali za manjvredne. Mogoče se bo sčasoma naša miselnost spremenila. Govorim v prvi osebi, ker se zaenkarat še nahajam v tisti prvi skupini[sm=smiley9.gif], saj je tudi tisto razmišljanje o super odličnjakih vezano na moja bratranca in sestrično, ki sta na račun športa in glasbe imela nižje povprečje na gimnaziji in zato dobila nižjo ziosovo štipendijo.




Stanislava_ -> RE: Lestvica OŠ (20.2.2014 17:56:32)

IZVIRNO SPOROČILO: lily32

IZVIRNO SPOROČILO: dota
Ker po tej logiki nekomu znižuje splošni učni uspeh dejstvo, da pač nima posluha in/ali je u iber neroden ter ima ročne spretnosti na nivoju stare mame s hudo revmo.


"Prirojene sposobnosti" krojijo učni uspeh pri vseh predmetih.


Meni je pa to v redu, posebej pri dejstvu, kako debelušne postajajo cele generacije. Tako kot se pri matematiki ne zahteva vrhunskega znanja, tako se pri športu ne zahteva vrhunskega športnika; se pa zahteva osnovno gibalno sposobnega, kar pa marsikdo od današnjih zaležancev žal ni. In pač bo moral bolj vadit, tako kot nekdo vadi matematiko. Se pa z redno vadbo marsikaj da narediti. Enako je z glasbo, če nimaš prirojenega posluha, pač več poješ.




liliana -> RE: Lestvica OŠ (20.2.2014 18:44:16)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Meni je pa to v redu, posebej pri dejstvu, kako debelušne postajajo cele generacije. Tako kot se pri matematiki ne zahteva vrhunskega znanja, tako se pri športu ne zahteva vrhunskega športnika; se pa zahteva osnovno gibalno sposobnega, kar pa marsikdo od današnjih zaležancev žal ni. In pač bo moral bolj vadit, tako kot nekdo vadi matematiko. Se pa z redno vadbo marsikaj da narediti. Enako je z glasbo, če nimaš prirojenega posluha, pač več poješ.


Podobno je pri slovenščini.....če pač nimaš prirojenega čuta za branje (da bi te bralna značka recimo veselila in drugače kulturno izpopolnila), te mora pač nekdo prisiliti, da več bereš......in pač mora tisti, ki želi imeti slovenščino 5 prebrati še kaj več kot zgolj obvezno domače branje......saj prebrati 10 knjig na leto tudi ni nek blazen bralni presežek, ki ga tisti, ki se ponaša s petico pri slovenščini ne bi zmogel........




Stanislava_ -> RE: Lestvica OŠ (20.2.2014 19:01:30)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Meni je pa to v redu, posebej pri dejstvu, kako debelušne postajajo cele generacije. Tako kot se pri matematiki ne zahteva vrhunskega znanja, tako se pri športu ne zahteva vrhunskega športnika; se pa zahteva osnovno gibalno sposobnega, kar pa marsikdo od današnjih zaležancev žal ni. In pač bo moral bolj vadit, tako kot nekdo vadi matematiko. Se pa z redno vadbo marsikaj da narediti. Enako je z glasbo, če nimaš prirojenega posluha, pač več poješ.


Podobno je pri slovenščini.....če pač nimaš prirojenega čuta za branje (da bi te bralna značka recimo veselila in drugače kulturno izpopolnila), te mora pač nekdo prisiliti, da več bereš......in pač mora tisti, ki želi imeti slovenščino 5 prebrati še kaj več kot zgolj obvezno domače branje......saj prebrati 10 knjig na leto tudi ni nek blazen bralni presežek, ki ga tisti, ki se ponaša s petico pri slovenščini ne bi zmogel........



Več bereš zato, da boš lažje in bolje obvladal obvezne vsebine, to je domače branje.
Enako je s športom. Več športaš, da bolje obvladaš obvezne telovadne elemente.




liliana -> RE: Lestvica OŠ (20.2.2014 19:04:41)


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Več bereš zato, da boš lažje in bolje obvladal obvezne vsebine, to je domače branje.
Enako je s športom. Več športaš, da bolje obvladaš obvezne telovadne elemente.


Ja....samo nekateri otroci se sami od sebe tega ne zavedajo.......




Stanislava_ -> RE: Lestvica OŠ (20.2.2014 19:09:19)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Več bereš zato, da boš lažje in bolje obvladal obvezne vsebine, to je domače branje.
Enako je s športom. Več športaš, da bolje obvladaš obvezne telovadne elemente.


Ja....samo nekateri otroci se sami od sebe tega ne zavedajo.......



Ne, ker so otroci [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]. Tudi zato hodijo v šolo, da se česa naučijo.




Plus minus -> RE: Lestvica OŠ (3.3.2014 12:19:08)

Naša šola je na sredini tega seznama. Ne vidim pa nobenega smisla v njem. Kakovost šole ni samo v doseganju učnega uspeha oz. v petkah in takšnih in drugačnih priznanjih.
Je še vse kaj drugega. Na prvem mestu so meni odnosi, ki vladajo v šoli, tako med učenci samimi, kot učitelji in v končni fazi starši. Da se učitelj trudi za vsakega učenca, ne samo za odličnjaka, da se na šolski ravni da možnost vsakemu učencu tekmovanje, ne samo 5 najboljšim in da so vsi enakopravni in enako obravnavani. In konec koncev kaj sporočamo otroku, če je že v OŠ šoli važen samo uspeh. Meni je pomembno, da otrok rad hodi v šolo (pa naj bo na seznamu ali ne), da se rad uči, da rad sodeluje pri dejavnostih, ki se odvijajo v šoli, da ima tam prijatelje in ne da večino časa tekmuje med sošolci, kateri bo boljši. Seveda tudi to mora biti, ampak v mejah zdrave pameti. Da mu ni šola cel svet, da ima tudi obšolsko življenje.
Sej v končni fazi tudi meni ni služba najbolj pomembna na svetu in se ne ženem 24/h za uspeh in delam za službo cele popoldneve. Mislim, a to je življenje?




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]