[Brisano sporočilo] (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (15.4.2014 8:51:14)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (15.4.2014 8:54:32)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Balerina -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 11:22:54)

metulj333 no tudi mi imamo no2., ki deluje drugače, poleg tega je še zelo živahen in dela 5 stvari na enkrat, vse spremlja. Ja zna bit kar naporno že včasih doma da ga umiriš in ostala dva tudi lahko prideta do svojega časa in do svoje razlage.
K sreči pa imamo, vsaj z vzgojitelico mi drugačne izkušnje. Nama je z možem že sedaj parkrat rekla joj da je ful ok in da pač ga moramo zaposliti in da naj se že prej z učitelico dobimo in poveva kako in kaj. Jo skrbi da nebi mi spregledali in od njega naslednje leto zahtevali da je kot iz škatlice pač ker ni po JUSU.
Jaz sem optimistična in verjamem da bo tudi učitelica tako da bo pouk zanimiv za vse. Seveda pa bo na naju da mu pomagava, kjer bo potreboval pomoč. ali pri načinu učenja ali pa pri discipline da se stvari naredijo.
Vsaj to mu bo pomagalo da imam tudi jaz disleksijo in da sem šla tudi sama čez to da se pač učiš drugače. No2 mislim da nima disleksije, vsaj za enkrat je ni zaznati je pa drugače nemiren otrok.




lily32 -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 14:03:58)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Že v tej debati ne najdeš niti enega pedagoškega komentarja, iz katerega bi zavel občutek ljubezni do dela, do poklica, neko navdušenje in volja. Le zgrevanost, kritika v vsem , izgovori za neuspešnost- le pošten in iskren komentar v smislu, da bi se sami lahko bolj angažirali, da je v njihovih vrstah res precej takih, ki jim je čisto vse težko in so jim vsi ki štrlijo ven iz povprečka, trn v peti in le breme, da pa le ni za čisto vse kriv sistem in starši.



padrino, jaz obožujem svoj poklic in ga ne menjam za nič na svetu, ne prenesem pa tega, da nam ves čas nekateri mečete pod nos, da delamo »4 ure na dan«. Vse kar sem zapisala drži in nisem v ničemer pretiravala. Dejstvo je, da so se stvari minulih letih močno spremenile in da recesija še zaostruje zadeve, ker je varčevanje, ni novih zaposlovanj in ure podaljšano bivanje so sklestili na nulo. Šole te probleme rešujejo na različne načine in razmere na posameznih so tako zelo različne, kot so zelo različni delovni pogoji v različnih gospodarskih podjetjih. Pri nas je tako, da nam je ravnateljica razdelila ure podaljšanega bivanja, varstva vozačev, interesnih dejavnosti ipd., da z njimi prinašamo noter ure, ko smo doma med šolskimi počitnicami in zato dejansko delam vsak dan od 7.30 do 14.00.

Stalno se izobražujem in prebiram različno literaturo, se posvetujem s šolsko psihologinjo in defektologinjo. Paleta otrok s PP pa je obširna, od 4 razredov, ki jih poučujem, je le en tak, v katerem ni nobenega, v ostalih od 2 do 4. Vsak izmed njih je eno uro na teden pri defektologinji in ostale pri meni v razredu. Delo v razredu in preizkuse znanj prilagajam tudi tem otrokom.

Ko sem učila še na srednji šoli, sem imela dve gluhi dijakinji, nista imeli nobenega spremljevalca, le enkrat na teden eno uro s specialistko iz Zavoda za korekcijo sluha in govora. V njunem primeru moram iskreno povedati, da mi zapisana literatura ni dosti pomagala, je bil pa prekrasen seminar v prej omenjenem zavodu v Ljubljani, kjer sem dobila prave napotke za delo in presrečna sem bila, ko smo s skupnimi močmi spravili pod streho poklicno maturo oz. maturo.




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 15:15:36)


IZVIRNO SPOROČILO: metulj333

IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Skuštrana, zagotovo si ena izmed mamic, ki bi si jih lahko želela vsaka učiteljica ali učitelj, ki ima v oddelku otroka s PP. Najtežje je delati s takimi, katerih starši se slepijo da ni nič narobe oz. so nezainteresirani.


huh, moja izkušnja je pa obratna - da mnogi učitelji in vzgojitelji sploh ne priznavajo teh motenj. kar postane problematično sploh v višjih razredih.

moj br. 2 npr. ima diagnozo, ampak sta ga vzgojiteljici sami (...) testirali in onidve zaključili, da on pa že nima te diagnoze. in potem ni čudno, da on ne izpolnjuje njunih standardov v vsakdanu - po njunem jih "noče": jz pa vem, da jih "ne more" na tak način, kot se zahteva od njega.

No, to je pa verjetno še huje. Od starša laika se verjetno še nekako lahko pričakuje, da ne prepozna otrokovih težav kot posledico nekih razvojnih motenj in in ne le prehodnega obdobja. Od strokovnega kadra pa žal ne, ker bi zaradi strokovnosti, to pač nekako moral prepoznati oz. v primeru suma poslati otroka do strokovnjaka , ki glede tega več ve.




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 15:34:00)


IZVIRNO SPOROČILO: lily32


IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Že v tej debati ne najdeš niti enega pedagoškega komentarja, iz katerega bi zavel občutek ljubezni do dela, do poklica, neko navdušenje in volja. Le zgrevanost, kritika v vsem , izgovori za neuspešnost- le pošten in iskren komentar v smislu, da bi se sami lahko bolj angažirali, da je v njihovih vrstah res precej takih, ki jim je čisto vse težko in so jim vsi ki štrlijo ven iz povprečka, trn v peti in le breme, da pa le ni za čisto vse kriv sistem in starši.



padrino, jaz obožujem svoj poklic in ga ne menjam za nič na svetu, ne prenesem pa tega, da nam ves čas nekateri mečete pod nos, da delamo »4 ure na dan«. Vse kar sem zapisala drži in nisem v ničemer pretiravala. Dejstvo je, da so se stvari minulih letih močno spremenile in da recesija še zaostruje zadeve, ker je varčevanje, ni novih zaposlovanj in ure podaljšano bivanje so sklestili na nulo. Šole te probleme rešujejo na različne načine in razmere na posameznih so tako zelo različne, kot so zelo različni delovni pogoji v različnih gospodarskih podjetjih. Pri nas je tako, da nam je ravnateljica razdelila ure podaljšanega bivanja, varstva vozačev, interesnih dejavnosti ipd., da z njimi prinašamo noter ure, ko smo doma med šolskimi počitnicami in zato dejansko delam vsak dan od 7.30 do 14.00.

Stalno se izobražujem in prebiram različno literaturo, se posvetujem s šolsko psihologinjo in defektologinjo. Paleta otrok s PP pa je obširna, od 4 razredov, ki jih poučujem, je le en tak, v katerem ni nobenega, v ostalih od 2 do 4. Vsak izmed njih je eno uro na teden pri defektologinji in ostale pri meni v razredu. Delo v razredu in preizkuse znanj prilagajam tudi tem otrokom.

Ko sem učila še na srednji šoli, sem imela dve gluhi dijakinji, nista imeli nobenega spremljevalca, le enkrat na teden eno uro s specialistko iz Zavoda za korekcijo sluha in govora. V njunem primeru moram iskreno povedati, da mi zapisana literatura ni dosti pomagala, je bil pa prekrasen seminar v prej omenjenem zavodu v Ljubljani, kjer sem dobila prave napotke za delo in presrečna sem bila, ko smo s skupnimi močmi spravili pod streho poklicno maturo oz. maturo.


Lily kako obožuješ svoj poklic je pač tvoja stvar. Iz prebranih tvojih komentarjev tega oboževanja pač ne zasledim, prej nasprotno. Pa to nima veze. Bistvo je to, da resnično pretiravaš. Nihče ne pravi, oz. vsaj jaz ne , da delaš vsak dan 4 ure, ker je pač logično, da tu in tam potegneš dlje ali prideš prej. Na tretjo potenco pa pretiravaš ti, ker praviš, da vsakodnevno delaš od 7.30 do 14.00. To kar praviš, da je pri vas uvedla ravnateljica zaradi recesije v zadnjem času, ni nič novega, saj se to dela povsod. Ne le pri vas in ne le v zadnjem času. Tako je že leta. Vendar ne moreš trditi, da vsakodnevno delaš v OPB- ju ali v varstvu vozačev itd. To delaš občasno ko prideš na vrsto ali ko je potrebno nadomeščanje in ne vsakodnevno. To sem delala tudi jaz in to delajo tudi drugi. Vendar ne vsak dan. In to delaš ( to sem že prej napisala) samo zato, ker ti manjka ur, ker si preveč prosta med vsemi mogočimi počitnicami, in imaš premalo dopusta da bi vse to pokrila. Logično je, da moraš vsake toliko časa potegniti " celih " 7 ur, ker pač ure , ki jih dobiš plačane, moraš nekako oddelati. Ne bi se obesila nate, vendar zadeve zelo dobro poznam iz lastnega vidika in prav tako poznam kar nekaj tebi podobnih, ki jim je muka ježeva, ker morajo biti tu in tam v službi 7 ali 8 ur, ko pa so med počitnicami toliko doma, pa nikogar ne vidiš, da bi se ponujal. da bi šel v službo.

Delo, ki ga opravljaš s svojimi učenci je tisto za kar si se šolala. Nihče ne zahteva od tebe , da delaj v proizvodnji, na kmetih ali kje podobno. To si si izbrala. Kot praviš , svoje delo obožuješ. Osebno se mi ne zdi tako hudo, kar opisuješ in ima marsikatera še veliko težji križ. Lahko ti povem, da je v razredu moje najstarejše od 21 otrok 9 otrok z odločbami in prilagoditvami. Tudi tam učitelji prilagajajo delo , vendar tako kot ti tudi oni tega ne delajo sami temveč v dogovoru s pedagoginjo, starši, učitelji dsp-ja....Prilagoditve so opisane v vsakem individualnem planu in je vse kar moraš delati to, da se jih držiš. Če ti je delo v užitek, to ne bi smel biti problem. Tvoje poslanstvo je namreč v tem, da poučuješ otroke. Takšne in drugačne. Nihče ne pravi, da je enostavno. Toda noben poklic ni enostaven. Če pa potenciraš probleme in delaš svoje delo še bolj zateženo kot je v resnici, je pa po moje potrebno malo razmisliti, če se čez nekaj časa sploh vidiš za katedrom.




krfjolca -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 16:26:23)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino


Cvetačka , tako kot Lily, tudi ti potenciraš in pretiravaš do neke nerealne mere. Kje, sem napisala že v prejšnjem postu. Ne se tako smiliti sama sebi, ker še zdaleč nisi sama za vse. Ja verjamem, da je kar dosti dela z DSP- jevci, vendar , kot sem že rekla, ni vse na tvojih plečih. Ti si v bistvu zato tam. To je tvoj pedagoški poklic- v dobrem in slabem. In ne krivi sistema, ker ti ne rine v nos dodatna izobraževanja in ne plačuje dragih seminarjev v Portorožu in še kje. Dodatno se lahko vsak sam tudi izobražuje, seveda, če ima le voljo. V bistvu tu ni odvisno le od tvoje volje- to je tvoja dolžnost ki jo imaš kot pedagoški delavec. Ne moreš delati 40 let z istim nivojem znanja, ki si ga prinesla s faksa. Čista logika. Nihče ne more. In končno- če se nek neizobražen starš z muko prebija skozi strokovno literaturo in vse mogoče znanstvene raziskave, da bi malo bolje razumel težave svojega otroka in hkrati pomagal njemu, sebi in končno tudi tebi, potem je tudi tvoja osebna, moralna in končno službena dolžnost, da se izobražuješ in ne stagniraš.



Niti malo se ne smilim sama sebi [sm=smiley36.gif].
Res je fenomen, kakšni poznavalci učiteljskega poklica ste ljudje. In vsakič, ko se pljuva po nas, nam očita ugoden delavnik in počitnice, in še kaj drugega - pa se potem kak učitelj oglasi in pojasni, da se tudi pri nas ne cedi le med in mleko, morda celo navede, koliko dela, ki ga ljudje ne vidijo, dejansko ima - pa hop po njem z očitkom, da jamra in se smili samemu sebi.

Napisala sem le nekaj primerov prilagoditev, kot odgovor na vprašanje, ki ga je postavila oka.

Hvala, ker si mi pojasnil/a glede izobraževanja, tega res nisem vedela prej. Sem mislila, da bom lahko 30 let delala po istih pripravah, vlekla plačo in hodila ob 12h domov. Jejhata, sem se uštela ... Še dobro, da obstajajo takšni forumi, da nas lahko drugi podučijo o našem poslanstvu [sm=hudicek1.gif]


In PS: Obožujem svoje delo in ga ne bi menjala za nič na svetu. Kdaj pa kdaj ga zagreni kak pogovor s starši, kakšna novica s strani ministrstva, pa morda kakšen takle stereotip s strani nepedagoškega sveta, ampak lej - greš v razred, se malo posmejiš z otroki, se spet spomniš, zakaj si pravzaprav učitelj - zaradi njih, in ne staršev, ministrstev in forumskih mnenj, in svet gre dalje. [sm=bravo.gif]




lily32 -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 17:16:05)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Lily kako obožuješ svoj poklic je pač tvoja stvar. Iz prebranih tvojih komentarjev tega oboževanja pač ne zasledim, prej nasprotno.


V prejšnjih postih sem zgolj navajala dejstva. Citiraj prosim poved, iz katere izhaja nenaklonjenost do poklica.


IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Bistvo je to, da resnično pretiravaš. Nihče ne pravi, oz. vsaj jaz ne , da delaš vsak dan 4 ure, ker je pač logično, da tu in tam potegneš dlje ali prideš prej. Na tretjo potenco pa pretiravaš ti, ker praviš, da vsakodnevno delaš od 7.30 do 14.00.


Kopiram post, kjer je bilo to zapisano:

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to. Glede na to, da jaz moram biti v službi 8 ur, vsa dodatna izobraževanja, branja literature ipd., pa moram opraviti v ostalem času, mislim, da si lahko učitelj, ki je v šoli prisoten 4 ure, ostale si pa sam razporeja, tudi najde čas, za dodatno izobraževanje, če le želi.



Sicer ne vem, zakaj bi ti morala polagati račune, a naj bo: 22 pedagoških ur, 3 ure DSP – dodatne strokovne pomoči, razredna ura, 2 uri interesne dejavnosti, 2 uri varstva vozačev, govorilna ura – sem razrednik in praktično ni tedna, da ne bi bilo nikogar, 2 pripravljenosti – ko sem včasih prosta, pogosto pa pri meni pišejo učenci, ki učenci z odločbami ali pa nadomeščam manjkajoče učitelje. To so moje tedenske zadolžitve, postavi v urnik in izračunaj.





lily32 -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 17:17:38)


IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca

Niti malo se ne smilim sama sebi [sm=smiley36.gif].
Res je fenomen, kakšni poznavalci učiteljskega poklica ste ljudje. In vsakič, ko se pljuva po nas, nam očita ugoden delavnik in počitnice, in še kaj drugega - pa se potem kak učitelj oglasi in pojasni, da se tudi pri nas ne cedi le med in mleko, morda celo navede, koliko dela, ki ga ljudje ne vidijo, dejansko ima - pa hop po njem z očitkom, da jamra in se smili samemu sebi.


Hvala, ker si mi pojasnil/a glede izobraževanja, tega res nisem vedela prej. Sem mislila, da bom lahko 30 let delala po istih pripravah, vlekla plačo in hodila ob 12h domov. Jejhata, sem se uštela ... Še dobro, da obstajajo takšni forumi, da nas lahko drugi podučijo o našem poslanstvu [sm=hudicek1.gif]


In PS: Obožujem svoje delo in ga ne bi menjala za nič na svetu. Kdaj pa kdaj ga zagreni kak pogovor s starši, kakšna novica s strani ministrstva, pa morda kakšen takle stereotip s strani nepedagoškega sveta, ampak lej - greš v razred, se malo posmejiš z otroki, se spet spomniš, zakaj si pravzaprav učitelj - zaradi njih, in ne staršev, ministrstev in forumskih mnenj, in svet gre dalje. [sm=bravo.gif]


Podpis. [sm=bravo.gif]




Plus minus -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 17:22:56)

Patrino - podpis pod vse tvoje poste, v celoti. In zato sploh ne rabim nič komentirat [sm=smiley1.gif].

Bi pa še izpostavila eno vprašanje: učiteljice OPB - kako dolgo so pa one v šoli? V prvem razredu je prišla ob pol 10h in odšla vsak dan (!) domov ob 14h. V drugem in tretjem razredu, prideta ob pol 12h in odideta ob 16h. Od 16-17h se vsi otroci (9 odd.), ki ostanejo v OPB združijo v eno skupino, torej ostane enkrat ena drugič druga z njimi. Vse te učiteljice so zaposlene za polni delovni čas in takšno dobijo tudi plačo. Glede na to da imajo nekje enx na teden interesno dejavnost, priprav nimajo, ker razen igre in domače naloge ne delajo druga nič v PB. Torej od kje dobi takšna učiteljica dovolj ur. Res me to zanima.




Plus minus -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 17:35:49)


IZVIRNO SPOROČILO: lily32


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to. Glede na to, da jaz moram biti v službi 8 ur, vsa dodatna izobraževanja, branja literature ipd., pa moram opraviti v ostalem času, mislim, da si lahko učitelj, ki je v šoli prisoten 4 ure, ostale si pa sam razporeja, tudi najde čas, za dodatno izobraževanje, če le želi.



Sicer ne vem, zakaj bi ti morala polagati račune, a naj bo: 22 pedagoških ur, 3 ure DSP – dodatne strokovne pomoči, razredna ura, 2 uri interesne dejavnosti, 2 uri varstva vozačev, govorilna ura – sem razrednik in praktično ni tedna, da ne bi bilo nikogar, 2 pripravljenosti – ko sem včasih prosta, pogosto pa pri meni pišejo učenci, ki učenci z odločbami ali pa nadomeščam manjkajoče učitelje. To so moje tedenske zadolžitve, postavi v urnik in izračunaj.




Glej napisala sem za učiteljico razrednega pouka in ne predmetne stopnje, ker še nismo tako daleč. In ja, naše učiteljice po 13h uri ne najdeš več v šoli. In če skalkuliram njen urnik: 1 ura DSP, 1 ura dod. pouk, 1. ura dop. pouk, 1 ura interesne dejavnosti, 5 ur pogovornih ur, 22 ur pouka je to 31 ur na teden in to šolskih (!) ur torej po 45 minut. Še vedno rabi 9 ur, da napolni kvoto 40 ur. Kje pa so še 4 x po en teden počitnic + 2 meseca. Niti v sanjah ne pridejo nikoli na "normalen" delovnik.
Pa sej se ne gre za to. Jaz nisem nikomur fauš, ker tudi če bi učitelji delali več, jaz zato ne bi nič manj [sm=smiley1.gif].
Problem je nekje čisto drugje ;).




peregrina -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 17:43:53)


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Bi pa še izpostavila eno vprašanje: učiteljice OPB - kako dolgo so pa one v šoli? V prvem razredu je prišla ob pol 10h in odšla vsak dan (!) domov ob 14h. V drugem in tretjem razredu, prideta ob pol 12h in odideta ob 16h. Od 16-17h se vsi otroci (9 odd.), ki ostanejo v OPB združijo v eno skupino, torej ostane enkrat ena drugič druga z njimi. Vse te učiteljice so zaposlene za polni delovni čas in takšno dobijo tudi plačo. Glede na to da imajo nekje enx na teden interesno dejavnost, priprav nimajo, ker razen igre in domače naloge ne delajo druga nič v PB. Torej od kje dobi takšna učiteljica dovolj ur. Res me to zanima.


Moja izkušnja je taka. Učiteljice, ki pridejo ob 10.00 (zakaj že? sej so tudi prvčki pri pouku do 11.30 ali 11. 40, odvisno od šole) - torej, učiteljice, ki pridejo ob pol 12 in gredo ob 14.00 ali 14.30 so učiteljice tik pred penzijo, ki itak imajo manjšo delovno obveznost, ali pa so na polovični bolniški). Vse ostale, ki delajo v OPB (se bila tudi sama v tem) pa delajo od 12. 30 in vse do 16.00 oz 17.00. Spet odvisno od šole, kako ima to urejeno.

So pa učitelji v OPB tudi učitelji, ki poučujejo predmetno stopnjo, pa nimajo dovolj ur. Torej, so najprej v razredu (6., 7., 8., 9. razred) (pridejo tudi ob 7.00 in so na šoli vse do 17.00).

Jaz osebno sem velikokrat poučevala najprej 4 ure na predmetni stopnji, potem sem tekla v OPB in ostala vsak dan do 16.00, včasih tudi do 17.00 (dežurstvo v OPB).

Če nisem učila, so me poslali na kakšno spremstvo (šola v naravi, gledališke predstave, plavalni tečaji ...).






patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 21:08:47)


IZVIRNO SPOROČILO: krfjolca


IZVIRNO SPOROČILO: patrino


Cvetačka , tako kot Lily, tudi ti potenciraš in pretiravaš do neke nerealne mere. Kje, sem napisala že v prejšnjem postu. Ne se tako smiliti sama sebi, ker še zdaleč nisi sama za vse. Ja verjamem, da je kar dosti dela z DSP- jevci, vendar , kot sem že rekla, ni vse na tvojih plečih. Ti si v bistvu zato tam. To je tvoj pedagoški poklic- v dobrem in slabem. In ne krivi sistema, ker ti ne rine v nos dodatna izobraževanja in ne plačuje dragih seminarjev v Portorožu in še kje. Dodatno se lahko vsak sam tudi izobražuje, seveda, če ima le voljo. V bistvu tu ni odvisno le od tvoje volje- to je tvoja dolžnost ki jo imaš kot pedagoški delavec. Ne moreš delati 40 let z istim nivojem znanja, ki si ga prinesla s faksa. Čista logika. Nihče ne more. In končno- če se nek neizobražen starš z muko prebija skozi strokovno literaturo in vse mogoče znanstvene raziskave, da bi malo bolje razumel težave svojega otroka in hkrati pomagal njemu, sebi in končno tudi tebi, potem je tudi tvoja osebna, moralna in končno službena dolžnost, da se izobražuješ in ne stagniraš.



Niti malo se ne smilim sama sebi [sm=smiley36.gif].
Res je fenomen, kakšni poznavalci učiteljskega poklica ste ljudje. In vsakič, ko se pljuva po nas, nam očita ugoden delavnik in počitnice, in še kaj drugega - pa se potem kak učitelj oglasi in pojasni, da se tudi pri nas ne cedi le med in mleko, morda celo navede, koliko dela, ki ga ljudje ne vidijo, dejansko ima - pa hop po njem z očitkom, da jamra in se smili samemu sebi.

Napisala sem le nekaj primerov prilagoditev, kot odgovor na vprašanje, ki ga je postavila oka.

Hvala, ker si mi pojasnil/a glede izobraževanja, tega res nisem vedela prej. Sem mislila, da bom lahko 30 let delala po istih pripravah, vlekla plačo in hodila ob 12h domov. Jejhata, sem se uštela ... Še dobro, da obstajajo takšni forumi, da nas lahko drugi podučijo o našem poslanstvu [sm=hudicek1.gif]


In PS: Obožujem svoje delo in ga ne bi menjala za nič na svetu. Kdaj pa kdaj ga zagreni kak pogovor s starši, kakšna novica s strani ministrstva, pa morda kakšen takle stereotip s strani nepedagoškega sveta, ampak lej - greš v razred, se malo posmejiš z otroki, se spet spomniš, zakaj si pravzaprav učitelj - zaradi njih, in ne staršev, ministrstev in forumskih mnenj, in svet gre dalje. [sm=bravo.gif]

Ni za kaj [sm=smiley1.gif] Drugače pa ti bom odgovorila podobno kot sem Lily. Seveda smo nekateri poznavalci učiteljskega poklica, ker smo pač tega foha. In ker ne govorim v prazno, ti še enkrat povem, da pretiravaš, potenciraš in pač delaš iz sebe mučenico, čeprav to ne bi bilo treba. Ne, ne cedita se le med in mleko, vendar sama grenčica pa tudi ne[sm=smiley2.gif]




Stanislava_ -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 21:17:02)

IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*

Zakaj izobraževanje učiteljev na Finskem ni sistemski problem (oziroma zakaj pri nas je): http://www.edutopia.org/blog/teacher-education-in-finland-merja-paksuniemi


Moralna neoporečnost učiteljev kot osnovni input. Le tak lahko rodi tudi kvaliteten proces (interakcija z zainteresiranimi okolji) in kvaliteten output ter s seboj nosi nalepko spoštovanja.

Ali, po domače, kar daš, to imaš.




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 21:26:09)

IZVIRNO SPOROČILO: lily32


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Lily kako obožuješ svoj poklic je pač tvoja stvar. Iz prebranih tvojih komentarjev tega oboževanja pač ne zasledim, prej nasprotno.


V prejšnjih postih sem zgolj navajala dejstva. Citiraj prosim poved, iz katere izhaja nenaklonjenost do poklica.


IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Bistvo je to, da resnično pretiravaš. Nihče ne pravi, oz. vsaj jaz ne , da delaš vsak dan 4 ure, ker je pač logično, da tu in tam potegneš dlje ali prideš prej. Na tretjo potenco pa pretiravaš ti, ker praviš, da vsakodnevno delaš od 7.30 do 14.00.


Kopiram post, kjer je bilo to zapisano:

IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to. Glede na to, da jaz moram biti v službi 8 ur, vsa dodatna izobraževanja, branja literature ipd., pa moram opraviti v ostalem času, mislim, da si lahko učitelj, ki je v šoli prisoten 4 ure, ostale si pa sam razporeja, tudi najde čas, za dodatno izobraževanje, če le želi.



Sicer ne vem, zakaj bi ti morala polagati račune, a naj bo: 22 pedagoških ur, 3 ure DSP – dodatne strokovne pomoči, razredna ura, 2 uri interesne dejavnosti, 2 uri varstva vozačev, govorilna ura – sem razrednik in praktično ni tedna, da ne bi bilo nikogar, 2 pripravljenosti – ko sem včasih prosta, pogosto pa pri meni pišejo učenci, ki učenci z odločbami ali pa nadomeščam manjkajoče učitelje. To so moje tedenske zadolžitve, postavi v urnik in izračunaj.




Dragica ne flancaj ga prosim. Ne da se mi več, vendar mi gre na nekaj, ko hočeš iz vseh narediti neumne in neuke. Ni se ti treba zagovarjati, ker je to tvoja služba, vendar ti naravnost povem, da vem da pretiravaš, ker preprosto iz lastnih izkušenj vem, kako se v šoli dela. Kot prvo vsi vemo, da pedagoška ura ne traja 60 min, temveč 45 ( in če deliš tvojih 22 padagoških ur s 5, se vidi, da na dan delaš v rednem pouku le dobre 4 pedagoških ure oz. od 7.30 do 11.00 ali največ do 11.50, ) In da vsak dan ne garaš od 7.30 do 14.00 je logično, ker po 4. uri nimaš vsak dan govorilne, nimaš vsak dan razredne, zagotovo nimaš vsak dan učencev, ki morajo pri tebi pisati teste, ker ni učiteljev DSP , nimaš vsak dan interesne dejavnosti in tudi za pripravo ne rabiš vsak dan v šoli bimbati 2 uri in čez.




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (15.4.2014 21:38:41)


IZVIRNO SPOROČILO: peregrina


IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus

Bi pa še izpostavila eno vprašanje: učiteljice OPB - kako dolgo so pa one v šoli? V prvem razredu je prišla ob pol 10h in odšla vsak dan (!) domov ob 14h. V drugem in tretjem razredu, prideta ob pol 12h in odideta ob 16h. Od 16-17h se vsi otroci (9 odd.), ki ostanejo v OPB združijo v eno skupino, torej ostane enkrat ena drugič druga z njimi. Vse te učiteljice so zaposlene za polni delovni čas in takšno dobijo tudi plačo. Glede na to da imajo nekje enx na teden interesno dejavnost, priprav nimajo, ker razen igre in domače naloge ne delajo druga nič v PB. Torej od kje dobi takšna učiteljica dovolj ur. Res me to zanima.


Moja izkušnja je taka. Učiteljice, ki pridejo ob 10.00 (zakaj že? sej so tudi prvčki pri pouku do 11.30 ali 11. 40, odvisno od šole) - torej, učiteljice, ki pridejo ob pol 12 in gredo ob 14.00 ali 14.30 so učiteljice tik pred penzijo, ki itak imajo manjšo delovno obveznost, ali pa so na polovični bolniški). Vse ostale, ki delajo v OPB (se bila tudi sama v tem) pa delajo od 12. 30 in vse do 16.00 oz 17.00. Spet odvisno od šole, kako ima to urejeno.

So pa učitelji v OPB tudi učitelji, ki poučujejo predmetno stopnjo, pa nimajo dovolj ur. Torej, so najprej v razredu (6., 7., 8., 9. razred) (pridejo tudi ob 7.00 in so na šoli vse do 17.00).

Jaz osebno sem velikokrat poučevala najprej 4 ure na predmetni stopnji, potem sem tekla v OPB in ostala vsak dan do 16.00, včasih tudi do 17.00 (dežurstvo v OPB).

Če nisem učila, so me poslali na kakšno spremstvo (šola v naravi, gledališke predstave, plavalni tečaji ...).




Ojoj, še ena mučenica. To kar ti opisuješ, je delovna obveznost , ki si jo opravljala včasih, po potrebi oz. izjemoma. Daj ne biksaj ga prosim, da si ti delala v razredu dopoldne potem pa še popoldne v OPB. Pa kaj je z vami? To so delovne obveznosti, ki jih nabašeš, če je izredno stanje , ko je potrebna zamenjava zaradi bolnišk, dopusta, v primeru, da vam manjka ur, ( povej mi prosim, kako do strele vam potem kar naprej manjka ur, če reve garate skoraj od zore do mraka), v primeru ekskurzij, CŠOD- jev...To je narava vašega poklica. Povsod drugje se tudi delajo nadure, pa je pri njih ura sestavljena iz 60 min in ne le 45 min. Povsod so nadure , če greš na sestanek, službeno potovanje, izobraževanje, če sodelavke na enem šalterju ni, jo morajo tudi druge nadomeščati...Vendar vsak dan ni tako. Vsak dan ne delaš 7 ali 8 ur oz. nisi kuhana in pečena na katedru, tako kot bi nekatere izmed vami rade prikazale. Po vašem izračunu in navajanju, bi vam morale nadure gledati iz ušes, ne pa da imate večinoma stalni minus oz,. vam vse ure padejo v jamo, ki se ji reče fond ur in , ki nikoli ni čisto poln.

In to je tisto, kar govorim. To vaše pretiravanje, potenciranje in podobne zadeve je tisto, kar meče črno luč na vaš kader oz. tisto, zaradi česar dobi človek občutek, da vam to delo na daleč smrdi in niti pod razno ne leži.




lily32 -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 6:17:21)

padrino, tudi meni se ne da več in to je moj zadnji prispevek na tem forumu. Saj ne vem, če bom dosegla svoje, ker mislim, da ste nekateri že apriori prepričani o neki stvari in nočete slišati, da je kje drugače.

Nisem mučenica in se ne smilim sama sebi, izbrala se si poklic in ga sprejemam s pozitivnimi in negativnimi platmi. Se strinjam, da imate ve v nekaterih trditvah prav, gotovo je nekaj učiteljev, ki se držijo učbenika in delovnega zvezka kot pijanec plota in potem ne porabijo veliko za priprave. In res tudi sama ob določenih dnevih ne porabim več kot 15 minut za posamezno pripravo. A če hočeš raznolik pouk, skupinsko delo, sodelovalno učenje … ti priprava pogosto vzame krepko čez eno uro.


To na kar bi rada opozorila je, da se delo na posameznih šolah razlikuje kot noč in dan. Sistem glede doprinosa ur ni poenoten, zato dela vsaka šola po svoje. Nekatere z delom končajo 1. 7. in začnejo 25. 8., na drugih delajo do 15. 7. in začnejo 15. 8. Jaz vem, da na naši šoli ne ostane nobeden dolžen niti ure, če lahko tako rečem. Če komu manjka ur (razlika med počitnicami in dopustom) dela tudi poleti – vzdrževalna dela, beljenje, urejanje okolice, karkoli. In že med normalnim delovnim tednom imamo v svojem urniku nekaj ur, ki niso sistematizirane in jih ob koncu meseca pišemo kot doprinos.


Poleg tega je naše delo težko ukalupiti, saj je zelo neenakomerno razporejeno. Res sem določene počitnice fraj, a določene vikende presedim po 8 ur za zvezki, ko popravljam spise, domača branja, teste … Ko smo izdali šolsko glasilo (2x letno), sem med zimskim počitnicami za urejanje in lektoriranje doma presedela okrog 30 ur.


Da zaključim, hotela sem povedati le to, da bi želela, da se neha metati vse učitelje in vse šole v en koš, ker se med seboj razlikujejo. Kot ne moremo za določeno podjetje reči, tu pa vsi zelo delajo. Povsod so taki, ki se šlepajo, in taki, ki v delo vložijo veliko. Poudariti želim, da je veliko učiteljev, ki pošteno oddelajo 40 urni delavnik, le da je njihovo delo zelo neenakomerno razporejeno in zato večina ljudi tega ne vidi. Ne trdim torej, da delam več kot drugi, le to, da sem prepričana, da bi zapolnila 40 delavnik, če bi moje delo razporedili enakomerno čez celo leto.




patrino -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 7:07:01)


IZVIRNO SPOROČILO: lily32

padrino, tudi meni se ne da več in to je moj zadnji prispevek na tem forumu. Saj ne vem, če bom dosegla svoje, ker mislim, da ste nekateri že apriori prepričani o neki stvari in nočete slišati, da je kje drugače.

Nisem mučenica in se ne smilim sama sebi, izbrala se si poklic in ga sprejemam s pozitivnimi in negativnimi platmi. Se strinjam, da imate ve v nekaterih trditvah prav, gotovo je nekaj učiteljev, ki se držijo učbenika in delovnega zvezka kot pijanec plota in potem ne porabijo veliko za priprave. In res tudi sama ob določenih dnevih ne porabim več kot 15 minut za posamezno pripravo. A če hočeš raznolik pouk, skupinsko delo, sodelovalno učenje … ti priprava pogosto vzame krepko čez eno uro.


To na kar bi rada opozorila je, da se delo na posameznih šolah razlikuje kot noč in dan. Sistem glede doprinosa ur ni poenoten, zato dela vsaka šola po svoje. Nekatere z delom končajo 1. 7. in začnejo 25. 8., na drugih delajo do 15. 7. in začnejo 15. 8. Jaz vem, da na naši šoli ne ostane nobeden dolžen niti ure, če lahko tako rečem. Če komu manjka ur (razlika med počitnicami in dopustom) dela tudi poleti – vzdrževalna dela, beljenje, urejanje okolice, karkoli. In že med normalnim delovnim tednom imamo v svojem urniku nekaj ur, ki niso sistematizirane in jih ob koncu meseca pišemo kot doprinos.


Poleg tega je naše delo težko ukalupiti, saj je zelo neenakomerno razporejeno. Res sem določene počitnice fraj, a določene vikende presedim po 8 ur za zvezki, ko popravljam spise, domača branja, teste … Ko smo izdali šolsko glasilo (2x letno), sem med zimskim počitnicami za urejanje in lektoriranje doma presedela okrog 30 ur.


Da zaključim, hotela sem povedati le to, da bi želela, da se neha metati vse učitelje in vse šole v en koš, ker se med seboj razlikujejo. Kot ne moremo za določeno podjetje reči, tu pa vsi zelo delajo. Povsod so taki, ki se šlepajo, in taki, ki v delo vložijo veliko. Poudariti želim, da je veliko učiteljev, ki pošteno oddelajo 40 urni delavnik, le da je njihovo delo zelo neenakomerno razporejeno in zato večina ljudi tega ne vidi. Ne trdim torej, da delam več kot drugi, le to, da sem prepričana, da bi zapolnila 40 delavnik, če bi moje delo razporedili enakomerno čez celo leto.



No , potem tako nimava več veliko za povedati, saj sva konec koncev prispeli na isti cilj[sm=smiley1.gif]. Niso vsi učitelji isti,ki jim je delo z otroki s PP še poseben napor in sto kg breme, kakor tudi niso vsi starši isti in se ne zgražajo nad vsemi učitelji, ki lahko vsak dan doma ob 12.00 pristavijo pisker za kosilo.. Saj na koncu takih debat se dostikrat izkaže, da nekako podobno mislimo, vendar se obešamo za določene zadeve, ki ven štrlijo.
Kot sem že rekla, seveda pedagoški poklic ni enostaven, vendar je marsikateri še krepko bolj zahteven. In kot sebe poznam, je že tako, da si delo, ki nam je v veselje, sami naredimo še bolj zakomplicirano, zamudno, naporno, ker v tem načrtovanju, nadgradnji, vedno večih izzivih pač uživamo. Čisto lahko bi se tudi ti najverjetneje držala le učnega načrta in letnega plana, ki si ga morala narediti v začetku leta. Potem v bistvu čez leto nimaš ob načrtovanjih potrebe toliko presedeti . Ker pa te k temu prisilijo nenapovedani dogodki in pa predvsem veselje, da bi naredil več, kot je treba, je pač tako. Lahko pa si prepričana, da vse ne delajo tako in naredijo le toliko kot je treba, ter v 15 min. zaprejo vrata učilnice in gredo domov. Kam spadaš ti, moraš preceniti sama, zavedati pa se je treba, da starši in ostali vidijo takšne in drugačne pedagoške delavce in vedno je bilo žal tako, da so se grde stvari prej opazile kot lepe.




Plus minus -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 8:07:29)

Zelo priporočam v branje, tako staršem kot učiteljem. Včasih pozabimo kakšno moč imamo, da v otroku prebudimo najboljše ali pa najslabše.

http://felix.si/vzgoja-in-starsevstvo/6054-spodbujanje-odli-nosti-zk.html





peregrina -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 8:47:49)


IZVIRNO SPOROČILO: patrino


Ojoj, še ena mučenica. To kar ti opisuješ, je delovna obveznost , ki si jo opravljala včasih, po potrebi oz. izjemoma. Daj ne biksaj ga prosim, da si ti delala v razredu dopoldne potem pa še popoldne v OPB. Pa kaj je z vami? To so delovne obveznosti, ki jih nabašeš, če je izredno stanje , ko je potrebna zamenjava zaradi bolnišk, dopusta, v primeru, da vam manjka ur, ( povej mi prosim, kako do strele vam potem kar naprej manjka ur, če reve garate skoraj od zore do mraka), v primeru ekskurzij, CŠOD- jev...


Ojoj, še ena, ki je pojedla vso znanost tega sveta.

Preprosto - odgovarjala sem na tvoje vprašanje: Torej od kje dobi takšna učiteljica dovolj ur. Res me to zanima.
Samo to in nič drugega.

In ne nisem mučenica, niti tega nisem imela namena prikazati tako.

In ja ... večino časa, kar sem bila zaposlena, sem delala najprej dopoldan na predmetni stopnji, potem pa še v opb. Res pa je, da še nikoli nisem bila zaposlena za celo šolsko leto. In veš kaj? Enkrat sem imela celo srečo, da so me zaposlili tudi čez poletne počitnice. In veš kaj? Meni nikoli ni manjkalo ur.

Ker sem (očitno) imela tako srečo, da sem vedno uletela v krizne situacije (če tako dobro poznaš šolstvo, potem veš, da sedaj ne smejo zaposlovati, če ni res res res NUJNO in potem veš, da so učitelji cele dneve na šolah, ker jim filajo še dodatne ure). In spet ne gre za mučeništvo - vsaj ne iz mojega vidika. jaz sem imela svoje delo rada, zelo rada in upam, da ga bom lahko kdaj redno opravljala. Misliš, da bi upala na kaj takega če bi se sama sebi zdela mučenica?




Stanislava_ -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 9:02:21)

IZVIRNO SPOROČILO: lily32

Ko smo izdali šolsko glasilo (2x letno), sem med zimskim počitnicami za urejanje in lektoriranje doma presedela okrog 30 ur.


Ja boga ne.
Hvala bogu, da smo imeli učlitelje, ki jim je bilo DODATNO delo, ki to je, toliko v veselje, da ob njem niso PRESEDELI celih vikendov, ko so urejali izdelke vsaj takrat MOTIVIRANIH otrok. Včasih ste res ubogi....presedate, tako in drugače.




RIJA* -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 9:16:01)


IZVIRNO SPOROČILO: lily32


Poleg tega je naše delo težko ukalupiti, saj je zelo neenakomerno razporejeno. Res sem določene počitnice fraj, a določene vikende presedim po 8 ur za zvezki, ko popravljam spise, domača branja, teste … Ko smo izdali šolsko glasilo (2x letno), sem med zimskim počitnicami za urejanje in lektoriranje doma presedela okrog 30 ur.






boga reva....samo še vedno maš deficit ur [sm=smiley36.gif][sm=smiley36.gif][sm=smiley36.gif]

ker nekateri nimamo poletnih počitnic, zimskih počitnic, krompirjevih počitnic, prvomajskih počitnic, božičnih počitnic, prostih vseh sobot, nedelj, praznikov.....

pa ne mi zdaj kakat, da maš toliko dopusta ali bog ne daj vedno strokovna izobraževanja....ker mam same prfokse okrog sebe [sm=smiley36.gif][sm=smiley36.gif]

ampak dokler to sistem dopušča, go for it....seveda [sm=smiley1.gif]




lily32 -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 14:16:48)

padrino, tokrat se strinjam s tabo od prve do zadnje besede.[sm=smiley1.gif]

rija, stanislava, ubogi, se mi prav smilita, ker sta sprejeli napačno poklicno odličitev. Če bi postali učiteljici, bi lagodno živeli: pol leta bi bili fraj, drugo polovico pa bi delali po 4 ure in imeli polno plačo, pa vama ne bi bilo treba bentiti čez pedagoški kader. Res škoda, da nista stari še enkrat 18, da bi se lahko tokrat prav odločili. [sm=jezicek.gif]




ronja -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 16:51:47)

Ob tem sem se spomnila na fantka iz L. bivšega vrtca. Mali je bil baje doma zlat, na igrišču nikoli nisem opazila, da bi bil kakšen problem, meni je bil ful simpatičen, tak prijazen fantek... v vrtcu sta pa vzg. rekli, da je nemogoč (ne meni, ne s temi besedami, ampak njegovi mami malo drugače, ampak to je bilo sporočilo). In ves postopek je bil naravnan tako, da se mami dokaže, da je res grozen in da ima bogvekake motnje (čeprav sama nisem ziher da bi ga lahko označili za karkoli, mislim da samo enostavno niso prav delali z njim - če bi mene s kamero snemale direkt par cm od obraza, medtem ko sem jezna ko ris in se derem, bi jih tudi brcnila. Mislim, malo občutka za otroke je pa fajn met...)




abc123 -> RE: Neorganiziranost 11 letnice (16.4.2014 17:10:47)

Joj, kakšna debata. Le čevlje sodi naj kopitar.....

Saj se delo v drugih branžah tudi razlikuje od podjetja do podjetja (delo medicinske sestre v ZD pač ni enako delu medicin. sestre v bolnišnici, na urgenci ipd. - pa čeprav traja enako dolgo, no pa tudi prodajalke ne delajo 8 ur dnevno, pa policisti imajo bonificiran staž pa....). Vsako delo je častno in terja določeno odgovornost. Če je neko delo tako na easy, zakaj potem vsi ne počnemo tega. Nismo vsi za vse.

Drage učiteljice, pa kaj se zagovarjate. To je vaša polna zaposlitev, ki ima pač malce specifičen delavnik in razporeditev ur, trajanje ene ure ipd. Tiste, ki niste učiteljice, pa kaj vas tako moti, če ne dela ravno do minute natanko 40 ur na teden in od 7 - 15. Najlaže je kritizirati druge in očitno ste vsi nepedagogi natačno obveščeni o izvedbi ur vsakega učitelja posebej in natančno nadzirate kdaj odhaja in prihaja domov, kdaj ima zvečer pri računalniku prižgano luč in dela za pouk, kdaj v gozdu nabira storže in rastline za predstavitev v šoli in kdaj za domači šopek....

kako gre že tisto... "naj sosedu krava crkne..."




Stran: <<   < Prejšnja stran  2 3 [4] 5 6   Naslednja stran >   >>