petea
|
IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus ne rabi prilagajati/spreminjati za VSAKEGA otroka, ki ima težave, ampak samo za tistega, katerega je tako odločeno. Vidiš, to je meni spet 'malo mimo'. Če torej starš /drugi odrasli pri otroku znajo prepoznati težavo, bo upravičen do posebne obravnave, kateri drugi otrok, ki ima kakšno specifično težavo, pa bi prav tako potreboval poseben pristop, pa potem do tega naj ne bi bil upravičen. Morda tudi samo zato, ker bi za starše priznanje, da rabi njihov otrok posebno obravnavo, lahko predstavljalo poraz. Ker na nek način se s tem tudi zbija avtoriteta učiteljev, ker mora delati po odločbah in sklepih, in vedno manj po svoji strokovni presoji. IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus Verjemi mi, če je želja in interes je tudi čas za to. Glede na to, da jaz moram biti v službi 8 ur, vsa dodatna izobraževanja, branja literature ipd., pa moram opraviti v ostalem času, mislim, da si lahko učitelj, ki je v šoli prisoten 4 ure, ostale si pa sam razporeja, tudi najde čas, za dodatno izobraževanje, če le želi. Kot že napisano - praviloma so učitelji dandanes v šoli prisotni veliko več kot 4 ure. In veliko dela si prinesejo domov. In seveda imajo še obvezne in dodatne seminarje, izobraževanja. In praviloma še kakšne krožke. In še en kup drugega dela, ki je bolj kot ne samo sebi namen. In nadur nimajo plačanih. IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus Ni to za hvala lepa, sej so za čas poučevanja plačani in če so dodatno izobraženi na tem področju, bo tudi njihovo delo lažje in enostavnejše, sej bodo znali delati z takšnimi otroci, ki so v večji meri označeni za naporne in težke. Ja, tako je. Plačani so za čas poučevanja. Kar so dodatno izobraženi, so praviloma na lastno iniciativo. In ko ravnatelj vidi, da je nekdo uspešno vodil 'problematični' oddelek, dobi za nagrado naslednje leto - še zahtevnejši oddelek. Ker seveda zmore in zna. In seveda brez dodatnih stimulacij v obliki višje plače za dobro opravljeno delo. Saj to je pač bilo njegovo delo. Isto kot od slabega učitelja. IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus Toliko otrok z PP niti ne more biti samo v enem razredu OŠ, in določeni otroci s pp imajo spremljevalce ves časa pouka, tako da to je eno govorjenje na pamet. Citiram od krfjolce: '...ampak v vsakem razredu imaš npr. 2 dislektika, enega hiperaktivca, 1 avtista, za povrh kakega tujca, ki ne zna jezika, ter mogoče 2 z "diagnozo" skrajne razvajenosti. IZVIRNO SPOROČILO: Plus minus In nikjer nisem napisala nič slabega preko učiteljev, ampak res ne razumem, da gre nekdo v ta poklic brez da bi se zavedal, kaj vse to prinese zraven. In res je da so bili včasih učitelji gospodje proti sedaj. Se spomnim moje tete, ki je učila v OŠ, priprave si je napisala enx in to za več let, saj se ni nič spreminjalo, doma je bila vsak dan že ob pol enih. Druga kot testov ni imela za popraviti, pa še to se spomnim, da sem ji jih jaz včasih pomagala pregledovati ;). Sedaj pa verjamem, da imajo po 12-13h še kar nekaj dela doma. Ker pa otroci več ne ubogajo iz strahu, tako kot v naših časih, ko smo se učiteljev bali, imajo pa težave z disciplino. Plus minus, pravzaprav je skozi ton tvojega pisanja zaznati tvoje nespoštovanje do njih - da delajo samo 4 ure, da imajo več kot dovolj časa, da se na polno izobrazijo za posamezno PP, da je njihovo delo samo nekajurno učenje ... Od takrat, ko smo mi obiskovali šolo, se je marsikaj spremenilo. Po mojem mnenju, ko primerjam sistema, večinoma na slabše. Včasih je bila šola tudi vzgojna ustanova, kjer je bilo popolnoma jasno, da lahko učitelj mirno 'vrže' učenca, mu da ukor itd. Danes to enostavno ne gre, mora biti pred temi ukrepi cela gora drugih ukrepov. Seveda lepo obrazloženih v raznih poročilih in drugih zapisih. Kar seveda mora učitelj napisati. V službenem ali prostem času. Obveznosti otrok pa so daleč za njihovimi pravicami.
|