RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


ŽanaTaja -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (10.10.2013 22:35:11)

Tudi jaz se strinjam s tem, da jih resnično preveče forsirajo v šoli..pa to ne govorim na glas pred svojim sinome, gledam ga pa, kako je utrujen od vsega..smili se mi pa ne morem nič, enostavno mora sledit, ker drugače ne gre.

Me pa zeloo moti, da je od šole do šole takšna razlika...ogromna odstopanja..moj je moral že lani v 2 razredu znat iz glave računat do 100 ko eni počnejo to šele letos v tretjem...pa še in še je takšnih stvari, to je le ena, ki sem jo izpostavla...





sonchica -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (24.10.2013 22:08:25)

Nisem vsega brala ampak bom vseeno komentirala :) hvala bogu sem zelo zadovoljna z sistemom ki ga imajo na naši šoli, se mi ne zdi da jih preveč forsirajo in zelo sem zadovoljna z učiteljico, smo sicer komaj 2.r., ampak za 1x me ni strah prehodov oz. ne razmišljam veliko za naprej se bolj ukvarjam z sedanjostjo :) no kako pa bo v 3. oz 4.r vam pa povem čez par let :)


Lp[sm=smiley1.gif]




tehnofil -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (21.11.2013 14:50:25)

No, prva preverjanja znanja.

Pa da učiteljica za SPO komplet vprašanj za "učenje in poklice", pa kasneje komplet vprašanj za "promet" in potem še za "kmetijo in tržnico".
Spraševanje pa poteka z vlečenjem listkov na katerih so vprašanja.
No, potem pa imajo pisno preverjanje in tam zopet ta vprašanja, le da se vmes pojavi še vprašanje, ki ni "na spisku".

Moram reči, da me vsakič posebej "pogrejejo" metode učiteljice. Kot da je totalno brez občutka.

1. vlečenje listkov z vprašanji je po moji oceni najmanj primerno za 3.r, stopnja na kateri prvič uvajajo ocene. Po neki moji "čudni" logiki bi morala učiteljica postavljati vprašanja individualno, glede na učenca v smislu - če mu gre nekaj težje mu tam malo olajša, če mu nekje gre nekaj dobro je tam malo bolj zahtevna. S tem lahko uravnava tisti prvi šok otrok ko dobijo prve ocene. Pa dobro itak se otroci potrudijo in dobijo 4, 5. Ne vem, vlečenje listkov je bilo samo, men se zdi, pri enem predmetu na faksu. Vsa fora zavlačevanja z ocenami v tretji (prej v četrti) razred je ustvarjanje mehkega prehoda. Vlečenje listkov za mene še daleč ni mehak prehod.

2. še na faksu, kjer smo dobili npr. 50 vprašanj za stohastiko je bilo potem na izpitu eno izmed teh vprašanj. Ni bilo 51-tega vprašanja za finto. Torej uporabljat takšne "finte" pri prvih ocenjevanjih je za mene bedno. Potem naj ne daje vprašanj "za pomoč" ker so to potem vprašanja za zavajanje. Ob tem je nepomembno ali je otrok odgovor na vprašanje znal ali ne. Sama metoda je za mene "low level".




liliana -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.11.2013 12:02:40)

Meni se pa to spraševanje ne zdi nič sporno.......

in zakaj misliš, da je eno vprašanje "za finto".....saj že v prvem razredu imajo tudi vedno eno dodatno, malo težje vprašanje.....? Zakaj bi bilo to vprašanje "za finto"....? Zgolj zato, ker ga povprečni (večina seveda) ne znajo....?




Lianna -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.11.2013 14:48:36)

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

Meni se pa to spraševanje ne zdi nič sporno.......

in zakaj misliš, da je eno vprašanje "za finto".....saj že v prvem razredu imajo tudi vedno eno dodatno, malo težje vprašanje.....? Zakaj bi bilo to vprašanje "za finto"....? Zgolj zato, ker ga povprečni (večina seveda) ne znajo....?


"za finto" je zato, ker so starši pomagali otroku se napiflat odgovore na vprašanja, ki so jih dobili. In če bi učiteljica malo obrnila vprašanje več kot polovica otrok pojma ne bi imela. Ubistvu prvič slišim za sistem, da so vprašanja vnaprej znana, to je samo spodbujanje učenja na pamet.

In ja, nekateri starši se ne morejo sprjazniti, da njihov otrok ni med tistimi top v razredu, ki znajo nekaj več. Sem prepričana, da če ne bi dobili vnaprej vprašanj večina otrok ne bi dobila ocene 4 ali 5, ampak bi bilo teh le nekaj.





Paštetka -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.11.2013 17:58:42)


IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Zdaj ne vem če bom vsem odgovorila - kar se 9-letke tiče, sem bila noseča s ta prvim otrokom, se pravi je bilo leto 95, ko sem hodila na okrogle mize mnistrstva se bunit, da nimajo kaj 9-letke uvajat, z Umekovo sva se dajali. Ma vse semnaredila, kar sem takrat lahko, pa se ni dalo nič. Uvedli ne vem kdaj so jo, bi lahko po generacijah zračunala, ampak iskreno rečeno se mi ne da ta hip. nekaj let po tem je bilo. Bili smo prvi v Slo. ki smo šli v ta projekt katastrofe.

Kar se tiče tega, da so otroci nesamostojni je čisto res. Starševstvo se jemlje kot nekaj lepega, otroci kot bogastvo. Vse to je res, vendar je vse skup poveličevano. Starši ne delajo več na vzgoji, otroci imajo samo pravice, obveznosti nobenih in rezultat je 50% otrok, ki nimajo osnovnih del. navad in spoštovanja do sveta na splošno. Živijo kot kralji in narobe je to. Zato imajo manjše sposobnosti in večji ego. Vse to je res. Vendar to nima nobene veze, popolnoma čisto nobene veze z učnimi načrti, ki so zanič, neprimerni in po domače rečeno poneumljajoči. Letos imam izredno sposobne otroke, veliko jih že bere, pa mi ravno tako ležijo po tleh, klopeh, če se tudi na trepalnice postavim z motiviranjem. Utrjeni so, preveč je vsega, pa ponotranjit ne morejo nič. ker ni cajta. In primerjava z nami. Mi ravno tako nismo imeli pojma o določenih rečeh. Reci povprečnemu 16 letniku renesansa (atomska energija, magari samo fotosinteza, pitagorov zakon....), pa me zanima kaj si bo pod tem predstavljal? Nič, ker nima osnovne izobrazbe. Prezgodaj smo ga to učili, kakor so tudi nas prezgodaj to učili. Napiflali smo se, znali pa ne. To je torej zapravljanje časa za bedarije, če se samo napifla za 3 dni nekaj.

Kar se tiče tega, da pripovedujemo otrokom, da je šola grozna. To v veliki večini najbrž ni res. No, pri meni zihr da ne. Če se mi tule pogovarjamo o tem, zanesljivo ni nujno da se o tem pogovarjamo tudi z otroki. Najbrž večina ni tolk trapasta. Saj vsi vemo, da otrok rabi tako delovne navade kot tudi list, da je šolo uspešno opravil. al temu tako je. Kljub temu je šola še vedno nesmiselno zastavljena, tako da v bistvu bolj poneumlja kot poučuje nekaj primernega starostni stopnji. Ker če veš nekaj na pamet, tega pa ne moreš spravit v kontekst. Kaj je potem to? Znanje? Daleč od tega. Samo zgubljanje časa.


[sm=bravo.gif][sm=bravo.gif][sm=bravo.gif]




liliana -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.11.2013 18:31:19)

Meni pa tu nekaj ni jasno......Gina vsepovsod piše o prezgodnjem učenju in da so otroci od vsega utrujeni.....po drugi strani pa slišimo, da je treba forsirati zgodnje učenje tujih jezikov, da mora otrok znati brati in pisati pred vstopom v šolo, računati, hoditi v glasbeno šolo.....da mora biti otrok pred vstopom v šolo že gibalno razvit, torej mora imeti praktično že od tretjega leta naprej vsaj eno gibalno dejavnost izven vrtca, eno glasbeno dejavnost, tuj jezik.....

A je res otrok toliko preutrujen zaradi šole in šolskega sistema, ali pa je otrok utrujen od tega, ker ima pri petih in šestih letih vsaj eno uro neke dodatne dejavnosti....pri kasnejših letih se pa intenzivnost teh dodatnih popoldanskih dejavnosti še poveča.....ker otrok mora še dodatno razvijati svoje potenciale na vseh treh področjih, na glasbenem, na športnem in na intelektualnem.....

A istočasno pa govorimo o prezgodnjem učenju.....in sami starši forsiramo to prezgodnje učenje svega in svačega namesto igre......tudi učitelji to forsirajo, saj je v prem razredu sposoben tisti, ki bere in računa.....nad šolo se pa potem tako starši kot učitelji pritožujemo, da preveč uči, da uči tisto kar ne potrebujemo......ne vem no, a je res za vse kriv sistem ali pa so krivi nemara tudi slabi učitelji in mogoče tudi slabi starši.....ker to nezadovoljstvo nad šolskim sistemom in petljanje vsakega laika v način učenja v šoli je po mojem preseglo tudi vse meje.......

In otrok ne ponotranji znanj zaradi tega mogoče, ker enostavno popoldne nima časa.....ker če dete pride iz šole tudi šele ob 15. uri ima komot doma čas, da se uči......če pa ima popoldne še kup dodatnih dejavnosti, pa nima časa.....




Paštetka -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.11.2013 18:35:39)

Moje mnenje:

Otrok ne mora vse to. Marsikaj, kar si pa niti ne mislimo, pa zmore. Mnogi pa ne zmorejo, ker so ovire v glavah staršev.

P.s.
Govorim o otrocih brez kakršnih koli bolezni, sindromov, ....




liliana -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (24.11.2013 8:34:23)

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka

Moje mnenje:

Otrok ne mora vse to. Marsikaj, kar si pa niti ne mislimo, pa zmore. Mnogi pa ne zmorejo, ker so ovire v glavah staršev.

P.s.
Govorim o otrocih brez kakršnih koli bolezni, sindromov, ....


Torej zmore ponotranjiti tudi marsikaj tega, kar se učijo v šoli.......in je to, da so otroci v šoli in izven šole utrujeni od "presežka znanja, ki se jim ponuja v osnovnem šolstvu" le ovira v glavah učiteljev in staršev......in je prezgodnje učenje Cankarja, renesanse, ulomkov, fotosinteze itd. le ovira v glavi strokovnega šolskega kadra, ki jo starši, ki imajo v resnici povprečne otroke, sami pa mislijo, da imajo ajnštajne takoj zapopadejo.....ker najdejo izgovor, da je sistem kriv, ker njihovo dete ni ajnajštajn.......pri učiteljih pa je sistem prikladno kriv, ker sami niso spoosobni podati ustrezno znanja otrokom, ki zmorejo marsikaj.......




Paštetka -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (24.11.2013 8:44:04)

Ko da nekdo neko idejo kako rešiti določen problem, 99,9% folka pametuje zakaj to ni dobro ali zakaj ne ali kako ne gre.

Dokler se ne najde eden, ki tega ne ve in reši problem [sm=smiley1.gif]





liliana -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (24.11.2013 11:07:36)

Seveda.....saj 99,9 % staršem in 99,9 % učiteljem odgovarja stanje kot je......nespremenjeno in vsi se lahko zmrdujejo in so nezadovoljni s sistemom.......itak da je sistem vsega kriv, ljudje nismo več odgovorni za nič.....




taška30 -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (24.11.2013 21:35:51)

Naša tastarejša je sedaj v 3.razredu in ja, se strinjam z naslovom, da opažam veliko povečanje zahtevnosti glede na prejšnje leto. Ampak ne bom rekla, da je letos preveč naporno, prej bi rekla, da so jih v 1. In pa predvsem v 2.razredu preveč "ujčkali".
V dveh letih je prinesla domov domačo nalogo max 10x, OK, so jo naredili v PB, ampak vseeno no, doma nobenih obveznosti. Letos pa kar šok, ne samo da je ogromno nove snovi in to dan na dan, zelo malo časa za utrjevanje, ampak tudi spraševanja, kontrolke, ocene... Zdaj smo nekak ujeli ritem oz. naša tretješolka ga je, jaz se vtikujem minimalno, ko me prosi, sicer je pa niti ne vprašam ali ima kaj za nalogo, se mi zdi da mora to sama skrbeti, vendar vseeno vidim, da je kr tempo.
Evo, kaj pa mene moti, upam sicer da je bil to bolj enkraten dogodek in ne bo stalna praksa. V en sam teden , pravzaprav v 4 delovne dni, je učiteljica stlačila kontrolko iz MA, SLO, pa še ustno spraševanje SPO. Mislim, to je pa mal tu mač. Ne rečem, da bi imeli 7 pred,etov pri 7 učiteljih, potem se valda kaj prikriva, ne pa te tri predmete pri isti učiteljici..
Kar se tiče pa teh vprašanj, ki jih je omenil tehnofil, sem mnenja, da so potuha. Saj je praktično, ne rečem, greš skozi vprašanja in če zna, veš da bo 5, razen, če ne bo triki vprašanja[sm=smiley36.gif], pri nas ga ni bilo, ampak to ni taprav način učenja, to je kr nekaj, ena bližnjica. Primer: razlika med iglavci in listavci. Ok, tamala pove. Naštej 5 iglavcev, našteje. Naštej 5 listavcev, pravi ne, tega pa ni med vprašanji, ni treba vedet. [sm=smiley36.gif] ja, pol je bila pa mama žleht, ko je postavla vprašanje, ki ga ni bilo na listu.[sm=hudicek1.gif]




tehnofil -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (25.11.2013 13:53:38)

IZVIRNO SPOROČILO: Lianna
"za finto" je zato, ker so starši pomagali otroku se napiflat odgovore na vprašanja, ki so jih dobili. In če bi učiteljica malo obrnila vprašanje več kot polovica otrok pojma ne bi imela. Ubistvu prvič slišim za sistem, da so vprašanja vnaprej znana, to je samo spodbujanje učenja na pamet.

Točno tako. Sem tudi debelo pogledal, ko je prvič dala vprašanja, ampak dala jih je in znat jih je treba. Tudi ni kaj dosti prostora za fantaziranje. Kaj je potrebno za skupinsko delo je treba naštet. Kaj mora imeti kolo da je varno, mora naštet. Tudi odsevnike na pedalih. Če kaj ne našteje odbije točke. Učenje na pamet - piflanje.




mateyka -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (25.11.2013 14:52:36)

eh, še zdaj se spomnim, da sem dobila U na mesto ZU pri gospodinjstvu, ker nisem omenila/naštela, da je treba kavo z zocom pomit nazadnje (pri pomivanju posode), čeprav je nisem pila takrat in niti zdaj ne pomivam džezve skupaj z ostalo posodo. [sm=zmeden.gif]




kalbo -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (26.11.2013 15:18:51)


IZVIRNO SPOROČILO: tehnofil

IZVIRNO SPOROČILO: Lianna
"za finto" je zato, ker so starši pomagali otroku se napiflat odgovore na vprašanja, ki so jih dobili. In če bi učiteljica malo obrnila vprašanje več kot polovica otrok pojma ne bi imela. Ubistvu prvič slišim za sistem, da so vprašanja vnaprej znana, to je samo spodbujanje učenja na pamet.

Točno tako. Sem tudi debelo pogledal, ko je prvič dala vprašanja, ampak dala jih je in znat jih je treba. Tudi ni kaj dosti prostora za fantaziranje. Kaj je potrebno za skupinsko delo je treba naštet. Kaj mora imeti kolo da je varno, mora naštet. Tudi odsevnike na pedalih. Če kaj ne našteje odbije točke. Učenje na pamet - piflanje.


Tvoje strokovno znanje spoštujem, čeprav se zdi, da ne. Samo počasi se boš moral sprijaznit, da tvoj otrok ne bo imel vseh učiteljic top in ti pri tem ne mores pomagat prav nič. Sprijaznit se boš moral, da tvoj otrok ni top, ampak povprečen, oziroma je nekje top, drugje pa ne, kot vsak normalen osnovnošolec in da je tudi učiteljica samo človek, ki dela napake.

Zavijanje z očmi nad učiteljico in vsesplošno pametovanje bo prej škodilo kot koristilo in za to ne potrebujem doktorata.




tehnofil -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (28.11.2013 13:43:38)

IZVIRNO SPOROČILO: kalbo
Zavijanje z očmi nad učiteljico in vsesplošno pametovanje bo prej škodilo kot koristilo in za to ne potrebujem doktorata.

Vsaj na forumu lahko [sm=smiley36.gif]
, ker pred otrokom doma ne smem.




ronja -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (28.11.2013 14:21:22)

Sprijaznit se boš moral, da tvoj otrok ni top, ampak povprečen, oziroma je nekje top, drugje pa ne, kot vsak normalen osnovnošolec

Zadnjič sem gledala enega stand up komika na youtubu, ki prav lepo razloži: "You can never find out what the **** you're good at if they tell you you're ****ing good at everything!" Nismo vsi za vse in s tem ni nič narobe.

S tem, da otrok našteje, kaj mora imet kolo, da je varno, se mi pa ne zdi nič narobe, saj tega se ni treba napiflat, lahko si čisto logično nauči, gre po sistemu - od balance dol in proti zadnjemu kolesu in pomisli, kaj vse rabi, da se kolo dobro vidi v temi, od strani, od zadaj... pa bo prišel do istih zaključkov, saj si niso zmislili odsevnikov za hec, ampak ker so koristni. To pa otrok v 3. razredu upam, da lahko razume... Tudi v službi se moramo naučit protokole in ja, je šit, če pozabiš kak korak;). Šola je priprava za službo... POčasi, ampak vseeno... Je fajn, da razumemo, zakaj je nekaj treba, ker se bomo hitreje in boljše naučili, ampak vseeno je rezultat to, da pač vse vemo. in potem ni problem napisat. Kaj eč bi mu tako predstavil?




liliana -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (29.11.2013 13:25:21)

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

S tem, da otrok našteje, kaj mora imet kolo, da je varno, se mi pa ne zdi nič narobe, saj tega se ni treba napiflat, lahko si čisto logično nauči, gre po sistemu - od balance dol in proti zadnjemu kolesu in pomisli, kaj vse rabi, da se kolo dobro vidi v temi, od strani, od zadaj... pa bo prišel do istih zaključkov, saj si niso zmislili odsevnikov za hec, ampak ker so koristni. To pa otrok v 3. razredu upam, da lahko razume... Tudi v službi se moramo naučit protokole in ja, je šit, če pozabiš kak korak;). Šola je priprava za službo... POčasi, ampak vseeno... Je fajn, da razumemo, zakaj je nekaj treba, ker se bomo hitreje in boljše naučili, ampak vseeno je rezultat to, da pač vse vemo. in potem ni problem napisat. Kaj eč bi mu tako predstavil?


Glede na to, da ima verjetno skoraj vsak doma kolo, se lahko otrok nauči to tudi tako, da praktično vidi, kje je kakšen del kolesa.....da ima lažjo predstavo in potem ni napiflan......




ronja -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (29.11.2013 13:41:32)

Seveda si ga pogleda v praksi, ko pa govori to pred tablo, ga v mislih pregleda - da ni napiflan:) To sem mislila.




tehnofil -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (29.11.2013 14:11:05)

IZVIRNO SPOROČILO: ronja
Seveda si ga pogleda v praksi, ko pa govori to pred tablo, ga v mislih pregleda - da ni napiflan:) To sem mislila.

Torej kolo, ki nima odsenika na pedalih ali nima odsevnika na špicah - je nevarno? Nevarno je če nima zavor, odsevnika zadaj, luč spredaj.

Če bi hoteli pravilen življenski odgovor, se ta glasi:
Kolo da je varno mora imeti 1. VARNEGA VOZNIKA.
Vse ostalo je le za to, da pomaga varnemu vozniku voziti varno. Če voznik ne vozi varno kolesu noben odsevnik ne pomaga biti varen, ker ga avto zbije kot kegel.


Sem pa Sdaj zvedel da kobila koti žrebička. Do sedaj so se kotili psi in mačke. Kobila (krava, žirafa) jepovrgla žrebička (telička, žirafico).
Ali pa da vsa živa bitja za življenje potrebujejo zrak, svetlobo... Le kako živijo ribe brez zraka in človeška ribica ter ribe v morski globini pod 3000m brez svetlobe? Pa krt, ga je treba mal na sonce odnest.




ronja -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (29.11.2013 14:31:33)

Tehnofil, sama sem imela probleme že sama s sabo, ko sem taveliki kazala knjigice, ko je bila kako leto stara. In ji rečem, naj pokaže zvezdo, pa pokaže sonce - kaj naj? Sonce je res zvezda... Če hočeš, lahko zakompliciraš čisto vse;). Smo simetrični ali nismo? od zunaj ja, vsaj približno, od znotraj niti slučajno. Stvari niso digitalne. Če to naučiš otroka, je že pol narejenega:). Tudi meni so starši povedali, da to, kar se učimo v šoli, ni čisto prav, da pač tako razložijo, da vsi razumejo, pa ker ni časa vsega v detajle razlagat z vsemi izjemami zraven. In sem to čisto lepo sprejela in čisto dobro vozila v šoli;). Ker če greš zelo v detajle, nič več ne velja: ne veljajo Newtnovi zakoni, ker ne upošteva vzgona zraka, ne velja, da vse žive stvari potrebujejo karkoli, ker je vedno kaka izjema, ki tega ne rabi, hkrati so pa nežive, ki porabljajo isto... Skratka: malo moramo poenostavit, da se sploh lahko kaj naučimo - potem tisti, ki ga zanima, pa o tistem ve več in z vsemi izjemami zraven. Sama sem učiteljem povedala: v principu naj bi bilo tako... in zdrdrala tako, kot smo se učili, vendar to ne velja za trrrr.... ja, sem bila že takrat taka[sm=jezicek.gif]




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 2 [3]