ronja -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 9:48:57)
|
Pri nas so moral izrecno prepovedat zadrževanje staršev v jedilnici in to v tretjem razredu, ker so nekateri pomagal svojim sončkom pri kosilu. A se zezaš? Pa saj v vrtcu jih tudi nismo futrali??[sm=zmeden.gif] abc, meni je recimo mala rekla, da ena učiteljica najmanj bere pravljice. Vem, da tista učiteljica zelo rada bere pravljice, samo je pač taglavna učiteljica, ki mora predelat snov, ki jo predpišejo zgoraj. In sem tamali to čisto tako povedala: da verjamem, da lahko vzg. in uč. pod. bivanja več pravljic prebereta, da si jih pa tudi taglavna želi, a mora vzet vso snov, ki so se zmenili, da je treba. Da če bi bila ona pri meni doma, bi jo tudi morala učit točno iste stvari, malo bi lahko kaj prilagodila njej, ker bi bila ena, še vedno bi pa morali se učit isto snov. In je čisto štekala[sm=smiley1.gif]. Zato se mi zdi, da jim komot povemo po resnici, ker včasih je otroku res nelogično: ona zgoraj spodaj, levo desno, itd.. že zna in zdaj to drgnejo ko nori... bi seveda rajši pravljice brala, itak. Ampak ji razložim, da mora učiteljica pač poskrbet, da grejo čez celo snov, ker mogoče pa kakšen otrok tega še ne zna tako dobro in je treba utrdit. In potem mala najde sistem, da si bo pa sama prebrala pravljico - ja, super[sm=smiley1.gif]. pomaga, če imaš več otrok, zgleda: ne more bit en kralj, ker bo potem drugi nasrkal, pa so se potem prisiljeni prilagodit:D. Kar se tiče čakanja: eni otroci so počasnejši kot drugi - pri meni se mlajša zrihta v 1/10 časa, kot ga rabi starejša. Razlog je v karakterju: starejša se zasanja v destinki sekunde. Enostavno res pozabi, kaj ravnokar dela. Ja, se mora naučit bit hitra, to se strinjam, vendar ji pa ne rada čisto ubila sanjaštva. Zato se zmeniva, kdaj je treba res pohitet, kdaj pa lahko sanja[sm=smiley1.gif]. In če sestrica čaka, da jo vzamemo iz vrtca, je treba pohitet. In če ne pohiti, jo prvikrat opomnim, drugikrat jo bolj ostro opomnim, tretjikrat, ko se to zgodi, pa šibava po sestrico, da ji je res neugodno laufat od oš do vrtca. No, tisto pa potem super dela, četrtič ni več treba nič grdo opominjat (prijazno pa je še treba, ker se pač sicer zasanja, ne da bi sama to hotela:D). jakaracman, to je bil čisto dobronameren predlog, kjer se pač da naredit kompromis, pri nas je zaenkrat bralna značka še "optional", tudi ko smo bili mi, je bila, nisem vedela, da je zdaj ponekod obvezna. Ni, da bi mislila, da je kaj narobe s tvojim izobraževanjem, samo če bi imeli na izbiro in je otrok preobremenjen, bi ga sama poizkusila malo razbremenit, saj ni treba da čisto vse... tehnofil, predlagaj, če lahko čez teden stvari puščajo v šoli. Pri nas je tako, da vzamejo šolsko torbo v petek domov, da pokažejo staršem, kaj so naredili (in to ful ponosno in še ostali otroci so strašno firbčni, kaj so se učili v šoli:D), v pon. jo spet prinesejo in ne nosijo vsega, ampak tisto, akr so pač tisti teden delali. Vse za likovni je vedno v šoli, recimo. Čez teden tako nosi domov samo igračko in bidon. Sicer sem očitno še zelo mlada, ker smo meli tudi mi grozno težke torbe za nosit (vem, da je bila za pol moje teže:D), samo takrat se o tem še ni toliko govorilo. Se pa strinjam, da je to trapasto. Med drugim bi lahko delovne zvezke tiskali na tistem recikliranem papirju, ki je precej lažji od tega "tadobrega" in bi za več kot pol zmanjšali težo. Pa puščice so zelo težke, daš samo puščico v tobro, pa se ful pozna. Ampak meni vseeno ne pusti, da bi ji nosila, prav silim se pa tudi ne, ker mam tamalega za nosit, ki ima tudi oblečen več kot 1/4 moje teže:D...
|
|
|
|