RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


abc123 -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.9.2013 9:21:03)

Glede našega zgrešenega ali nezgrešenega sitema bi lahko razpravljali na dolgo in široko. Tisti, ki delamo v tej stroki vemo, da naše pripombe, priporočila naletijo na gluha ušesa, da več let opzarjamo na napake, pa se nič ne spremeni ipd. ... nas sicer vprašajo KER MORAJO mpak upoštevajo pa skoraj nič. To je tema o kateri bi lahko na dolgo in široko razpredali.

Bistveno se mi zdi, da spoznamo, da z jamranjem čez sistem in učiteljice ter učno snov pred našimi otroki, sistema ne bomo spremenili, naredili bomo le otrokom medvedjo uslugo, ker bodo dobili potuho in podporo staršev pri svojem nedelu. Pa če pustimo učne načrte malo na strani. Otrokom je dandanes že težko se hitro obut, preoblečt, umit roke po obisku stranišča, kulturno pomalicat..... vsako svar jih je treba čakat, prosit......pa prosim, to so osnovne veščine, ki nimajo z zahtevnostjo učnega načra nobene veze. ..............ko zjutraj opazuješ starše, ki otroke (predvsem prvošolce in tudi drugošolce) pripeljejo v šolo. Koliko otrok samih nosi svojo torbo (pa ne govorit o pretežki šolski torbi!!!!!!), koliko otrok se samih preobuje, obesi jakno, poravna čevlje, koliko otrok v rokah nese igračko, starši pa za nim kot cucki nosijo torbico vse do razreda, koliko otrok doma sami zvečer pripravijo torbo po urniku (ne, da vanjo pač zmečejo vse kar je šolsko in tako sigurno ne bodo česa pozabili)...... oprostite, ko bodo starši prenehali biti služničad svojih otrok, bodo tudi NEKATERE učne snovi postale laže, in tudi učenci se ne bodo več smilili sami sebi češ "saj sta celo še mami in ati rekla, da je šola prezahtevan in da je učiteljica nora, ko nam da toliko naloge).

Tehnofil:
1. razred - navajanje na šolski ritem, finamotorika ipd.
2. razred - ogromno nove snovi, dela, da se ti zmeša
3. razred - utrjevanje branja, pisanja in pričetek kako se naučiti kako se učiti
4. razred - učenje učenja s prihodom dveh novih predmetov, ki zahtevata popolnoma drugačen način učenja, kot so ga bili vajeni (naravoslovje ter družba)
5. razred - nadgradnja 4. razreda s povečanih učnim obsegom in nartanostjo

Še moje skromno mnenje - otroke je potrebno naučiti kako se učiti zato potem nastanejo težave. Ponudit in pokazat jim čimveč različnih tehnik učenja, da potem zase najdejo najustreznejšo.

Pa ne jamrat pred otroki kako je svet nepravičen in težak in kako so/smo bogi... človek začne hitro verjet v tisto kar neprestano posluša. Biti vzpodbuden, pozitiven... šolski sitem bomo pa poskušali spremeniti tisti, ki imamo zato vsaj malo možnosti oz. tudi starši s svojim glasom, ki moranaletet na prava ušesa.

Pa da ne bo pomote.... z zdajšnim sitemom tudi sama nisem zadovoljna.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (23.9.2013 9:22:12)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




mateyka -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.9.2013 9:35:09)


IZVIRNO SPOROČILO: abc123
3. razred - utrjevanje branja, pisanja in pričetek kako se naučiti kako se učiti

Še moje skromno mnenje - otroke je potrebno naučiti kako se učiti zato potem nastanejo težave. Ponudit in pokazat jim čimveč različnih tehnik učenja, da potem zase najdejo najustreznejšo.


sem ravno hotela ta tretji razred komentirat, pa vidim, da si spodaj napisala kar sem jaz hotela omenit [sm=smiley36.gif]

imo otroci niti doma (pa ok, mogoče starši ne vejo, ker njih ni noben naučil), niti v šoli, nimajo dovolj poudarka in dela na tem. jaz se sploh ne spomnim česa podobnega v oš, niti na srednji šoli, sem se pa sama lotila tega na faksu. in kakor sem rekla, zdi se mi, da je to preveč potisnjeno na stran, kot mimogrede in rezultat tega je, da ne starši, ne otroci tega sploh ne dojamejo (da obstaja v učnem načrtu, kaj šele da bi kaj delali na tem). potem se pa vse konča pri učenju pesmic na pamet in delanju vaj iz delo. zvezka..




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (23.9.2013 9:45:20)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




liliana -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.9.2013 9:58:09)

IZVIRNO SPOROČILO: Ankica*


IZVIRNO SPOROČILO: abc123

Pa ne jamrat pred otroki kako je svet nepravičen in težak in kako so/smo bogi... človek začne hitro verjet v tisto kar neprestano posluša. Biti vzpodbuden, pozitiven... šolski sitem bomo pa poskušali spremeniti tisti, ki imamo zato vsaj malo možnosti oz. tudi starši s svojim glasom, ki moranaletet na prava ušesa.



A je kdo rekel, da kdo jamra pred otroki? Jaz ne, šola je obveznost, nuja, služba. To tupim v glavo tamali.
Gledam pa na šolo kot tako s precej širokega vidika, ne samo glede količine naloge, muči me ta kvantiteta napram kvaliteti, to je pa del, ki se tiče drugih in tam sprašujem, zakaj nekaj tako in ne drugače.



Saj je abc123 govorila na splošno in ni rekla direktno tebi......in obstaja ogromno staršev, ki že od prvega razreda jamrajo pred otrokom v stilu "kako si bogi, ker hodiš v šolo in se moraš učiti, koliko brezvezne naloge imaš"....začne se pa z nošnjo torbe ja, potem se pa samo stopnjuje......"bogi, ker moraš nositi torbo"....in nese mamica ali ati svojemu prvošolčku šolsko torbo z enim delovnim zvezkom in eno peresnico v petek in v ponedeljek iz šole in v šole....dete pa brezbrižno skaklja okrog.....ko peljem hčerko v ponedeljek v šolo je ena redkih prvošolcev, ki sama nosi svojo torbo na rami, v torbi pa sta največ dva zvezka in peresnica....nič več......




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (23.9.2013 10:08:40)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




ronja -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.9.2013 10:12:30)

Če je bilo vprašanje, ali je šola zgrešila v uvedbi 9-letke, je moje osebno mnenje da je zgrešila na celi črti.

Gina, dobrodošla nazaj in podpis. Meni se zdi škoda, da jim vzamejo 1 leto otroštva in sem zelo zelo zelo vesela, da ima tavelika tamala tako fajn učiteljico, ki se ji tudi zdi škoda in pravi, da se morajo otroci tudi še kaj igrat. Sem bila pa presenečena na roditeljskem, kako se je staršem mudilo z učenjem, nalogami itd... Mislim - mi smo se tako stari še igrali! pa saj so komaj prišli skozi vrata, no! Tole kdo bo več, "kar dajte jim nalogo, morajo se navadit, kaj še ne boste začeli s črkami, ja kdaj pa boste?" itd... Ja, hudiča, noben od teh, ki se bunijo, še ni znal pisat pri teh letih! eni otroci so tari komaj 5,5 let... Imam srečo, da imata punci dobro koncentracijo, lahko dalj časa sledita navodilom in jima ni problem sedet pri miru en čas, tako da jima verjetno šola na začetku ne bo povzročala težav, vendar mi je kristalno jasno, da niso vsi taki in da ni s tistimi 6 letniki, ki tega še niso čisto usvojili, čisto nič narobe. So čisto normalni 6 letniki, ki rabijo še 1 leto igre. Fantje so navadno bolj motorični in nekateri, ki nemarajo risat, jim je sploh težko toliko risat in barvat. Na srečo punci v tem uživata, ampak to je res samo sreča...

jakaracman, če je otrok že tako preobremenjen, potem tudi če ne naredi bralne značke... Mislim, to je ipak dodatna dejavnost, ne? Pa sem zelo za branje in za knjige in to... ampak če je preveč, pa dosežeš kvečjemu kontra učinek, da se jim potem vse skup zagabi...

Je pa težko za vse tiste, ki se počasneje razvijajo. Ker se jim pri šestih letih nekaj na silo vbija v glavo, kar bi pri sedmih osvojili usput, ko bi se možgančki razvili na snovi primerno stopnjo.
đ
To sem hotela rečt. Brezveze jih zdaj matrat z nečim, kar se čez par mesecev naučijo mimogrede, s pol manj truda!

da je bilo takrat samoumevno, da so še predno so prišli v 1 razred (torej v bivši mali šoli, ki je današnji prvi razred) brali že vsi po spisku, več kot polovica je poznala že velike tiskanice...

Kaj je pa brala druga polovica, ki ni poznala velikih tiskanih?[sm=smiley36.gif] No, sama sem bila v generaciji, ki je bila na maturi in na mednarodnih merilih znanja baje najbolj uspešna in mi v mali šoli še nismo brali in smo se brat in pisat vse (male in velike tiskane in pisane) naučili v prvem razredu. In skoraj nobenemu ni bil problem, ker smo bili za to zreli.

PS. pa vam tamali sploh pustijo,d a bi jim nesli torbo? Ker meni moja tavelika tega niti približno ne pusti, pa če ma not napakiranega celega boga!




uškinamama -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (23.9.2013 10:51:14)

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Komplet učni načrti niso primerni starostni stopnji otrok. Učne snovi je preveč, da bi jo imeli čas utrditi, otrok je v razredih preveč, da bi se utegnili vmes z vsakim posebej ukvarjati še posebej, otroci so premladi, da bi lahko ure in ure sledili skupinskim navodilom ali dejavnostim, še manj individualno sami vse počeli, učna snov je tudi v preveliki meri neprimerna starostni stopnji otrok. Tako je moje mišljenje, po 20 letih prakse v šoli. Današnji otroci morajo znati več, kot so morali njihovi starši 20 let nazaj, s tem da se isto snov oz. težjo snov učijo eno leto bolj zgodaj (kar predstavlja 1/5 njihovega celega življenja in izkušenj), znati morajo torej neprimerno več pri mlajših letih, kot morali znati njihovi starši (beri mi, vi - zato ne primerjajte 8-letke z 9-letko). To je zgolj golo dejstvo. Če primerjamo najbolj uspešno evropsko državo - Finsko, imajo starejši otroci manj snovi (gredo kasneje v šolo in imajo manj ur vsakega predmeta, manj količinsko snovi in več utrjujejo), a na koncu več znajo kot naši. Normalno je to. Če je bilo vprašanje, ali je šola zgrešila v uvedbi 9-letke, je moje osebno mnenje da je zgrešila na celi črti. Kje pa kakšen otrok to začne resno občutit, je pa vprašanje posameznika.


To nam je povedla učiteljica na roditeljskem v četrtek. Da nisi ti naša razredničarka [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley36.gif[/image]. S tem, da je še povdarila , da leto s pri ocenjevanju (z ocenami) mora bit upoštevana gausova krivulja in naj ne bomo razočarani , če bo otrok nosil tojke štirice. Le te naj bi bile ekvivalent našim peticam trideset let nazaj.

Nas baše angleščina in italjanšina, zgodi se, da imajo na isti dan oz. v razmaku dneva za povedati slo, it, ang pesmico poleg ostale snovi. Se kar pozna, lani , v drugem so se učiteljice uskladile med seboj.

In ja ena prvih snovi je bila  "učimo se učiti " :) , teorijo bojda obvladajo, samo kaj , ko jih dobi potem s zvezkom v garderobi  na tleh, ko hitijo pisati domačo naloga.

Še ocvirk: Jemali so poklice. NA vprašanje koga bi poklicali, če bi bil hud potres, je 20 otrok odgovorilo : mizarja, odvetnika, gradbenika...

Le pet jih je odgovorilo reševalce (policjo, bolnišnico)

Pa fanj, da je toliko mamic tretješolcev tu, bomo kakšno rekle.





Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (23.9.2013 11:04:12)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




kalbo -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (24.9.2013 14:15:08)

IZVIRNO SPOROČILO: abc123

Glede našega zgrešenega ali nezgrešenega sitema bi lahko razpravljali na dolgo in široko. Tisti, ki delamo v tej stroki vemo, da naše pripombe, priporočila naletijo na gluha ušesa, da več let opzarjamo na napake, pa se nič ne spremeni ipd. ... nas sicer vprašajo KER MORAJO mpak upoštevajo pa skoraj nič. To je tema o kateri bi lahko na dolgo in široko razpredali.

Bistveno se mi zdi, da spoznamo, da z jamranjem čez sistem in učiteljice ter učno snov pred našimi otroki, sistema ne bomo spremenili, naredili bomo le otrokom medvedjo uslugo, ker bodo dobili potuho in podporo staršev pri svojem nedelu. Pa če pustimo učne načrte malo na strani. Otrokom je dandanes že težko se hitro obut, preoblečt, umit roke po obisku stranišča, kulturno pomalicat..... vsako svar jih je treba čakat, prosit......pa prosim, to so osnovne veščine, ki nimajo z zahtevnostjo učnega načra nobene veze. ..............ko zjutraj opazuješ starše, ki otroke (predvsem prvošolce in tudi drugošolce) pripeljejo v šolo. Koliko otrok samih nosi svojo torbo (pa ne govorit o pretežki šolski torbi!!!!!!), koliko otrok se samih preobuje, obesi jakno, poravna čevlje, koliko otrok v rokah nese igračko, starši pa za nim kot cucki nosijo torbico vse do razreda, koliko otrok doma sami zvečer pripravijo torbo po urniku (ne, da vanjo pač zmečejo vse kar je šolsko in tako sigurno ne bodo česa pozabili)...... oprostite, ko bodo starši prenehali biti služničad svojih otrok, bodo tudi NEKATERE učne snovi postale laže, in tudi učenci se ne bodo več smilili sami sebi češ "saj sta celo še mami in ati rekla, da je šola prezahtevan in da je učiteljica nora, ko nam da toliko naloge).

Tehnofil:
1. razred - navajanje na šolski ritem, finamotorika ipd.
2. razred - ogromno nove snovi, dela, da se ti zmeša
3. razred - utrjevanje branja, pisanja in pričetek kako se naučiti kako se učiti
4. razred - učenje učenja s prihodom dveh novih predmetov, ki zahtevata popolnoma drugačen način učenja, kot so ga bili vajeni (naravoslovje ter družba)
5. razred - nadgradnja 4. razreda s povečanih učnim obsegom in nartanostjo

Še moje skromno mnenje - otroke je potrebno naučiti kako se učiti zato potem nastanejo težave. Ponudit in pokazat jim čimveč različnih tehnik učenja, da potem zase najdejo najustreznejšo.

Pa ne jamrat pred otroki kako je svet nepravičen in težak in kako so/smo bogi... človek začne hitro verjet v tisto kar neprestano posluša. Biti vzpodbuden, pozitiven... šolski sitem bomo pa poskušali spremeniti tisti, ki imamo zato vsaj malo možnosti oz. tudi starši s svojim glasom, ki moranaletet na prava ušesa.

Pa da ne bo pomote.... z zdajšnim sitemom tudi sama nisem zadovoljna.


Podpis pod tole. Pri nas so moral izrecno prepovedat zadrževanje staršev v jedilnici in to v tretjem razredu, ker so nekateri pomagal svojim sončkom pri kosilu. Vsak roditeljski sestanek se zgrozim nad dejstvom, da večina staršev vidi izključno interese svojih otrok, na skupnost pozabljajo.




tashq -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (24.9.2013 16:11:47)

bom samo tole odgovorila, ker ste se o temi že razpisale, jaz pa še nimam osnovnošolca...[sm=smiley1.gif]
prehod iz 8-letke v 9-letko se je začel leta 2000(iz 5. v 7. razred),izkušeno na lastni koži[sm=smiley1.gif]




jakaracman -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (24.9.2013 18:54:48)

jakaracman, če je otrok že tako preobremenjen, potem tudi če ne naredi bralne značke... Mislim, to je ipak dodatna dejavnost, ne? Pa sem zelo za branje in za knjige in to... ampak če je preveč, pa dosežeš kvečjemu kontra učinek, da se jim potem vse skup zagabi...

Ne skrbi za mojo, učiteljica niti ni dala možnosti da ne bi bilo bralne značke. Hotela sem samo opisati koliko je tega, ker ko so eni že gotovi očitno naši še začnejo ne pisati nalog. Sama pa vem koliko truda sem morala vložiti v svoje izobraževanje saj imam končno končan magisterij.Vendar ne govorimo o mojem šolanju v 80 ampak o danes in današnjih tretješolčkih[sm=smiley1.gif]




kajalin* -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (25.9.2013 15:02:08)

Naj napišem glede ur, da je odvisno kdaj otroci začnejo pouk. Naši že ob 7.30. pa eni res mal preveč jamrate kulk vsega, pa šele 3 razred, kaj vse vas še čaka[sm=smiley1.gif]Tudi naša ima po šoli še 4x tedensko trening, 1x gimnastiko in po dogovoru z režiserko vaje v teatru ( ki pa so pred premiero vsak večer, poleg šole in treningov ), pa vse ide, ker jo to veseli in ji ni problem. Problem nastane res, ko so starši bolj bogi od otrok in jim je vse preveč.
Bralna značka NI obvezna, in če ne želiš tvoj otrok ne potrebuje tekmovati. Sicer nisem vsega brala, tako da niti ne vem za koliko starega otroka se gre, ampak mislim da je vsak zmožn v 10 mescih prebrati 4 ali 5 knjig.




Gina -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (27.9.2013 11:37:10)

Zdaj ne vem če bom vsem odgovorila - kar se 9-letke tiče, sem bila noseča s ta prvim otrokom, se pravi je bilo leto 95, ko sem hodila na okrogle mize mnistrstva se bunit, da nimajo kaj 9-letke uvajat, z Umekovo sva se dajali. Ma vse semnaredila, kar sem takrat lahko, pa se ni dalo nič. Uvedli ne vem kdaj so jo, bi lahko po generacijah zračunala, ampak iskreno rečeno se mi ne da ta hip. nekaj let po tem je bilo. Bili smo prvi v Slo. ki smo šli v ta projekt katastrofe.

Kar se tiče tega, da so otroci nesamostojni je čisto res. Starševstvo se jemlje kot nekaj lepega, otroci kot bogastvo. Vse to je res, vendar je vse skup poveličevano. Starši ne delajo več na vzgoji, otroci imajo samo pravice, obveznosti nobenih in rezultat je 50% otrok, ki nimajo osnovnih del. navad in spoštovanja do sveta na splošno. Živijo kot kralji in narobe je to. Zato imajo manjše sposobnosti in večji ego. Vse to je res. Vendar to nima nobene veze, popolnoma čisto nobene veze z učnimi načrti, ki so zanič, neprimerni in po domače rečeno poneumljajoči. Letos imam izredno sposobne otroke, veliko jih že bere, pa mi ravno tako ležijo po tleh, klopeh, če se tudi na trepalnice postavim z motiviranjem. Utrjeni so, preveč je vsega, pa ponotranjit ne morejo nič. ker ni cajta. In primerjava z nami. Mi ravno tako nismo imeli pojma o določenih rečeh. Reci povprečnemu 16 letniku renesansa (atomska energija, magari samo fotosinteza, pitagorov zakon....), pa me zanima kaj si bo pod tem predstavljal? Nič, ker nima osnovne izobrazbe. Prezgodaj smo ga to učili, kakor so tudi nas prezgodaj to učili. Napiflali smo se, znali pa ne. To je torej zapravljanje časa za bedarije, če se samo napifla za 3 dni nekaj.

Kar se tiče tega, da pripovedujemo otrokom, da je šola grozna. To v veliki večini najbrž ni res. No, pri meni zihr da ne. Če se mi tule pogovarjamo o tem, zanesljivo ni nujno da se o tem pogovarjamo tudi z otroki. Najbrž večina ni tolk trapasta. Saj vsi vemo, da otrok rabi tako delovne navade kot tudi list, da je šolo uspešno opravil. al temu tako je. Kljub temu je šola še vedno nesmiselno zastavljena, tako da v bistvu bolj poneumlja kot poučuje nekaj primernega starostni stopnji. Ker če veš nekaj na pamet, tega pa ne moreš spravit v kontekst. Kaj je potem to? Znanje? Daleč od tega. Samo zgubljanje časa.




tehnofil -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (27.9.2013 14:44:25)

IZVIRNO SPOROČILO: abc123
...hčerko v ponedeljek v šolo je ena redkih prvošolcev, ki sama nosi svojo torbo na rami, v torbi pa sta največ dva zvezka in peresnica....nič več....

Če pa se spomnim 1.r. pa je bila torba lepo polna v petek za domov in v ponedeljek za v šolo.

Govorimo 3 razredu.
VSAK DAN
1x puščica s pisali
1x puščica s flomastri
2x zvezek A4 slovenščina (domači, šolski)
2x zvezek A4 matematika (domači, šolski)
2x knjiga (1x matematika, 1x slovenščina)
1x knjiga medpredmetni (slo in mat)
1x mapa A4 z raznimi obvestili in beležko
+

2x A4 knjiga in zvezek (spoznavanje okolja) 2x na teden
oz.
1 zvezek (glazbena)

+ kakšna kjniga iz knjižnice v izposojo ali vračanje

+ občasen prenos športne opreme za telovadbo v pranje in nazaj

t.j. vsaj 7+2 zvezkov in knjig A4 - lep kup težkega (ne časopisnega) papirja. Da ne rečem da je težka - lahko pa rečem da torba res ni lahka.
Vsaj dva zvezka manj bi lahko bila, če bi pisali z ene strani šolske z druge pa domače vaje.




tehnofil -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 9:16:51)

Včeraj sem stehtal vse skupaj.
Mali tehta 21,7kg torba pa ob 5,8kg (ob torkih) t.j. več kot 1/4 telesne teže.

Če vzamemo da je oseba težka 75 kg si naj da na hrbet 20kg in hodi peš v šolo, pa da jo vidim kako ni noben problem nosit torbo. Ja ni, dokler si težek 75kg in nosiš 6kg.




ronja -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 9:48:57)

Pri nas so moral izrecno prepovedat zadrževanje staršev v jedilnici in to v tretjem razredu, ker so nekateri pomagal svojim sončkom pri kosilu.

A se zezaš? Pa saj v vrtcu jih tudi nismo futrali??[sm=zmeden.gif]

abc, meni je recimo mala rekla, da ena učiteljica najmanj bere pravljice. Vem, da tista učiteljica zelo rada bere pravljice, samo je pač taglavna učiteljica, ki mora predelat snov, ki jo predpišejo zgoraj. In sem tamali to čisto tako povedala: da verjamem, da lahko vzg. in uč. pod. bivanja več pravljic prebereta, da si jih pa tudi taglavna želi, a mora vzet vso snov, ki so se zmenili, da je treba. Da če bi bila ona pri meni doma, bi jo tudi morala učit točno iste stvari, malo bi lahko kaj prilagodila njej, ker bi bila ena, še vedno bi pa morali se učit isto snov. In je čisto štekala[sm=smiley1.gif]. Zato se mi zdi, da jim komot povemo po resnici, ker včasih je otroku res nelogično: ona zgoraj spodaj, levo desno, itd.. že zna in zdaj to drgnejo ko nori... bi seveda rajši pravljice brala, itak. Ampak ji razložim, da mora učiteljica pač poskrbet, da grejo čez celo snov, ker mogoče pa kakšen otrok tega še ne zna tako dobro in je treba utrdit. In potem mala najde sistem, da si bo pa sama prebrala pravljico - ja, super[sm=smiley1.gif]. pomaga, če imaš več otrok, zgleda: ne more bit en kralj, ker bo potem drugi nasrkal, pa so se potem prisiljeni prilagodit:D.

Kar se tiče čakanja: eni otroci so počasnejši kot drugi - pri meni se mlajša zrihta v 1/10 časa, kot ga rabi starejša. Razlog je v karakterju: starejša se zasanja v destinki sekunde. Enostavno res pozabi, kaj ravnokar dela. Ja, se mora naučit bit hitra, to se strinjam, vendar ji pa ne rada čisto ubila sanjaštva. Zato se zmeniva, kdaj je treba res pohitet, kdaj pa lahko sanja[sm=smiley1.gif]. In če sestrica čaka, da jo vzamemo iz vrtca, je treba pohitet. In če ne pohiti, jo prvikrat opomnim, drugikrat jo bolj ostro opomnim, tretjikrat, ko se to zgodi, pa šibava po sestrico, da ji je res neugodno laufat od oš do vrtca. No, tisto pa potem super dela, četrtič ni več treba nič grdo opominjat (prijazno pa je še treba, ker se pač sicer zasanja, ne da bi sama to hotela:D).

jakaracman, to je bil čisto dobronameren predlog, kjer se pač da naredit kompromis, pri nas je zaenkrat bralna značka še "optional", tudi ko smo bili mi, je bila, nisem vedela, da je zdaj ponekod obvezna. Ni, da bi mislila, da je kaj narobe s tvojim izobraževanjem, samo če bi imeli na izbiro in je otrok preobremenjen, bi ga sama poizkusila malo razbremenit, saj ni treba da čisto vse...

tehnofil, predlagaj, če lahko čez teden stvari puščajo v šoli. Pri nas je tako, da vzamejo šolsko torbo v petek domov, da pokažejo staršem, kaj so naredili (in to ful ponosno in še ostali otroci so strašno firbčni, kaj so se učili v šoli:D), v pon. jo spet prinesejo in ne nosijo vsega, ampak tisto, akr so pač tisti teden delali. Vse za likovni je vedno v šoli, recimo. Čez teden tako nosi domov samo igračko in bidon. Sicer sem očitno še zelo mlada, ker smo meli tudi mi grozno težke torbe za nosit (vem, da je bila za pol moje teže:D), samo takrat se o tem še ni toliko govorilo. Se pa strinjam, da je to trapasto. Med drugim bi lahko delovne zvezke tiskali na tistem recikliranem papirju, ki je precej lažji od tega "tadobrega" in bi za več kot pol zmanjšali težo. Pa puščice so zelo težke, daš samo puščico v tobro, pa se ful pozna. Ampak meni vseeno ne pusti, da bi ji nosila, prav silim se pa tudi ne, ker mam tamalega za nosit, ki ima tudi oblečen več kot 1/4 moje teže:D...




liliana -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 10:14:42)

IZVIRNO SPOROČILO: tehnofil

IZVIRNO SPOROČILO: abc123
...hčerko v ponedeljek v šolo je ena redkih prvošolcev, ki sama nosi svojo torbo na rami, v torbi pa sta največ dva zvezka in peresnica....nič več....

Če pa se spomnim 1.r. pa je bila torba lepo polna v petek za domov in v ponedeljek za v šolo.



Pri nas niti v petek ne nosijo vsega domov......ampak zgolj tisto, kar delajo.....in to sta običajno 1 delovni zvezek, berilo in en zvezek ter peresnica, da barvice ošilijo in telovadna oprema, da se opere.....je verjetno že sama torba težja bolj od tistega, kar je v njej[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]......




liliana -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 10:21:38)

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Sicer sem očitno še zelo mlada, ker smo meli tudi mi grozno težke torbe za nosit (vem, da je bila za pol moje teže:D), samo takrat se o tem še ni toliko govorilo


Izgleda, da smo to res pozabili....kot da pa mi v šolo ne bi nič težkega nosili.....pa v prvem razredu smo vsak dan tovorili domo torbe in ne samo v petek......tam od šestega razreda naprej pa smo nosili še tisti debeli temno modri atlas za zemljepis in (zdi se mi da) svetlomodri za zgodovino......tudi takrat so nas rame bolele od šolskih knjig.....




kalbo -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 10:31:17)

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Pri nas so moral izrecno prepovedat zadrževanje staršev v jedilnici in to v tretjem razredu, ker so nekateri pomagal svojim sončkom pri kosilu.

A se zezaš? Pa saj v vrtcu jih tudi nismo futrali??[sm=zmeden.gif]



Ne ne zezam se, resno govorim. Na prvem roditeljskem v tretjem razredu je ena naredila celo dramo okol tempera barvic, ki naj bi ostale od lani, potem pa učiteljica lepo pove, da so jim jih dali domov že konec prejšnjega leta in da naj vpraša otroka. Ona pa....ja kako nej pa otrok ve, kaj ma v torbi...[sm=zmeden.gif]

Ena je nardila celo dramo okol tega, zakaj revčkom ne kuhajo hrane k jo majo radi, da njen je sam makarončke pa mal solatke in da res ni sam kriv za to. Seveda ni, ona je, ne pa šola[sm=zmeden.gif] No kle sem že orenk švical, hvalabogu je blo hitro konec pol.

No pol je pa še ena zatežila, da hoče bit vsakodnevno popoldne na mail vezi z učiteljico, da jo spraša, kaj je blo tisti dan v šoli....zato ma mulca, da ga vpraša, za učiteljico so pa govorilne ure. Ma ni da ni.
Po drugi strani se pa vsi tlačjo z avtomobili direkt pred šolska vrata in to taisti, ki take neumnosti klatjo na sestankih. To, da so pa otroc direktno ogroženi in je nevarnost, da jih kdo sname tri centimetre od šolskih vrat pa nobenga razen mene ne moti.




kalbo -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 10:35:21)


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Sicer sem očitno še zelo mlada, ker smo meli tudi mi grozno težke torbe za nosit (vem, da je bila za pol moje teže:D), samo takrat se o tem še ni toliko govorilo


Izgleda, da smo to res pozabili....kot da pa mi v šolo ne bi nič težkega nosili.....pa v prvem razredu smo vsak dan tovorili domo torbe in ne samo v petek......tam od šestega razreda naprej pa smo nosili še tisti debeli temno modri atlas za zemljepis in (zdi se mi da) svetlomodri za zgodovino......tudi takrat so nas rame bolele od šolskih knjig.....


Ja, s tem, da nam ni noben tlačil ortopedskih torb s trdim hrbtom. Najmodernejši je bil ruzak z vojaškega odpada. Nakonc je totalno razpadel, pa v hrbtu ne čutim posledic torbe, ampakk sedenja v avtu in za računalnikom.




abc123 -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 12:44:09)

Tehnofil tole z dvemi zvezki je pa res kriza. To pa verjamem da je torba pretežka. Potrebuje pa vedno oba, ker tudi doma verjetno rabi pogledat v šolskega. Jaz bi na tvojem metu to izpostavila na sestanku - pa naj imajo en zvezek spredaj/zadaj če že mora bit šolski domači varianta.

Bralna značka - sicer res ni obvezna, ampak jaz tukaj sploh ne bi postavljala možnosti izbire - brati je treba tako ali tako, če pa otrok zraven še nekaj nariše (1. razred) oz. ob knjigi pripoveduje učiteljici pa krepi še samozavest in vadi nastopanje. Torej same prednosti. Bolje kakšen drug krožek manj.

Ronja - se strinjam s tabo. Saj tudi, če učencem v šoli poveš na enak iskeren način, vse to razumejo.

Torba - en konkreten primer, podoben tvojemu Tehnofil - 5. razred, otrok manjše rasti, starši se nenehno pritožujejo, da je torba pretežka, pripravljajo mu jo oni sami in ga v šolo pripeljejo ter torbo nesejo do razreda. Fant nima pojma kje je kaj v torbi in kako izgleda. V šoli se zato začneva učiti, kako si organizirati mizo, pripraviti torbo po urniku ipd. Doma sicer obljubijo, da jo bo od zdaj naprej sam pripravljam, vendar se tega ne držijo. Pritožujejo se še vedno. Nato pa nekajkrat naredim enako kot je Tehnofil. Stehtam fanta skupaj z njogovor torbo, nato prazno torbo in fanta s torbo pripravljeno po urniku. Ne boste verjeli +5kg, pri fantu manjše rasti in teže. To nekajkrat naredim in zapiske o tehtanju posredujem staršem. Od takrat naprej se sicer nad težko torbo niso več pritoževali, ampak sam si je pa še vedno ni redno pripravljal. Res pa je, da so tudi prazne šolsketorbe danes z vsemi "hrbtenici prijaznimi" ojačitvami precej težke.

Ufff, čisto smo zašli s prvotne teme in vprašanja. Ja preskok iz 2. v tretji razred je težji po količini snovi in domačega dela, snovno pa je bil drugi razred kar precej velik zalogaj.




kokosh -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (4.10.2013 13:10:04)

Pridala bi samo eno drobno opažanje ...

Ravno včeraj sva z bratom (4. razred OŠ) sortirala in pospravljala zvezke in delovne zvezke iz 2. in 3. razreda (fant je veveričje sorte in vse shranjuje).
- Delovni zvezek in učbenik za angleščino iz 1. razreda (Magic Adventures?) => nekaj čačk z navadnim svinčnikom, sicer prazen
- Delovni zvezki za glasbeno vzgojo za 1., 2. in 3. razred - prav tako - nekaj čačkic, sicer prazni
- navadni zvezki za glasbeno vzgojo (1, 2, 3 razred) - popisanih manj kot 5 listov v vsakem od njih
- za matematiko, slovenščino pa po 2-3 ločeni delovni zvezki za vsak razred posebej (menda so to hrbtenicam prijazni delovni zvezki)
- cele kupe delovnih listov ...

Letos, v 4. razredu, za glasbeno umetnost (vzgoja namreč ne paše več v šolo) nujno potrebujejo delovni zvezek (kupijo starši), A5 črtan zvezek in še notni zvezek.
Skratka, cele kupe "šare", ki starše stane in na koncu šolskega leta ostane neuporabljena ...

Pa saj res ne vem, ali je na koncu nekaj narobe s "sistemom" (hm, ali med učitelji razrednega pouka ni do vratu zakreditiranih staršev, če je že varčnost tako nenavadna) ali z menoj, da še vedno pričakujem, da bodo stvari zares uporabljene (zvezki pri "lepih" predmetih pa uporabni za nekaj zaporednih let) ali so moji starši postali čudni, da otroku vsako leto nakupijo potrebščine po seznamu?

Aja, lahki delovni zvezki, pa hrbtenicam prijazne denarnice, pa soglasje sveta staršev k izbiri delovnih zvezkov ...




tehnofil -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (9.10.2013 15:35:46)

IZVIRNO SPOROČILO: kokosh
...Pa saj res ne vem, ali je na koncu nekaj narobe s "sistemom" ...


Kolikor sem do sedaj spoznal so delovni zvezki v glavnem potuha učiteljem. Otroci naredijo, kar pač od njih zahtevajo, učitelj pa ima goro snovi za predelat in najlažje je "delovni zvezek". Včasih se vprašam kaj sploh delajo v šoli, ko imajo tolikokrat za dokončat doma kar so delai v šoli.




kalbo -> RE: iz 2. v 3 razred- velik preskok v zahtevnosti? (9.10.2013 18:03:16)


IZVIRNO SPOROČILO: tehnofil

IZVIRNO SPOROČILO: kokosh
...Pa saj res ne vem, ali je na koncu nekaj narobe s "sistemom" ...


Včasih se vprašam kaj sploh delajo v šoli, ko imajo tolikokrat za dokončat doma kar so delai v šoli.


Kolikor sam razumem je to prej način, da se otrokom vcepi delovne navade za naprej, ko bo treba doma precej delat za šolo. Upam, da takrat ne boš zavijal z očmi, kok je tvoj otrok ubogi revček. Sicer bi pa s svojim strokovnim znanjem to moral vedet.




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2] 3   Naslednja stran >   >>