|
RE: histerija, trma, jok, kričanje 29.12.2014 14:50:20
|
|
|
|
ronja
|
Ma, dajte no - punce se trudijo, nič ne služijo na tem, rade bi svoje teoretično in praktično znanje delile z drugimi, saj škodit to ne more, ne?;) A ni lepo, da se nekdo trudi? Včasih pomaga že to, da svoje izkušnje delimo, včasih dobimo kak dober nasvet tudi od človeka, ki nima otrok;) Seveda je drugače, če imaš svoje otroke, vendar je po svoje lahko še lažje: svoje otroke poznaš: veš, kdaj mu je res hudo in te rabi, kdaj pa lahko tudi malo zamižiš;) (ne da ga zdaj nekam zapreš, da me ne bo spet kdo narobe razumel;). Pa v vrtcu je teh otrok več... Meni ni čisto jasno, kako bi folgala 25 otrok, od katerih ti en non stop nekje divja, dva se cufata, en joka, ker pogreša mamico, en je mal bolan, en je tako tih, da ga nikoli ne vidiš in se moraš non stop opominjat, da ne pozabiš nanj... Ma, tudi njim ni tako lahko in glih tako znajo bit na smrt utrujene, pa se pričakuje, da bojo do naših sončkov prijazne... Me vsaj lahko rečemo: "lubi otroci, danes mam slab dan, prosim, ne mi težit." Glede vzgoje sicer vzg., ki imajo otroke res pravijo, da je v vrtcu lažje, ker je red, ki se ga otroci hitro navadijo, doma je pa bolj razsulo/kaos/kakorkoli hočete, uporabile so različne izraze, pomen je bil pa isti;) - vsaj vse, s katerimi sem govorila. Vseeno pa se lahko kaj naučimo od njih:). Moji na srečo trmasti res niso, tako da s tem nismo meli nekih hudih problemov. Vsak malček valjda proba(va), ampak našim se je dalo dopovedat - niso pa vsi tako "staršem prijazni";). Tako da nimam ne vem kaj pametnega za povedat na to temo - lahko povem, kaj smo delali, ni pa nujno, da bo to pri kakem težjem primeru palilo, itak ma vsak svoje fore, ampak vseeno pa jih več pali tudi na isto in to je verjetno to, kar bojo starši odnesli iz delavnice. Kar se mene tiče, je vse lažje, ko se jim začne korteks malo bolj razvijat in se jim da razložit. Meni se zdi od 2,5 leta dalje res enostavno shajat z otroki.
_____________________________
http://vecna-optimistka.blogspot.com/
|
|
|