RE: eno pravno vprašanje (Polna verzija)

Forum >> [Skupnost RR] >> Čvekanje ... v tri dni ...



Sporočilo


petea -> RE: eno pravno vprašanje (21.8.2013 9:43:15)

IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička
Če ima katera kakšno idejo kaj naj storim bi lepo prosila za nasvet.



Konkreten nasvet, kaj storiti, ti pa bodo verjetno znali dati na Zvezi potrošnikov, povprašaš inšpektorja, kako lahko rešiš zadevo, če pa pri njem ne dobiš odgovora, lahko pokličeš centralno tržno inšpekcijo, da ti morda povedo še kakšno variatno.

Če pa nič drugega ne pomaga, pa imajo mediji zelo radi takšne zgodbe o sporih in zapletih.


P.S.: Nekje si napisala, da ti je vzela še dva tretmaja. Kako sta pa rešili ta zaplet? Ti je vrnila denar, te napotila h komu drugemu ... ?




sazi -> RE: eno pravno vprašanje (21.8.2013 14:32:45)

O samem reševanju spora in idejah so pisali drugi - ne bom ponavljala.

Dodajam samo moje videnje glede spodnjega:

IZVIRNO SPOROČILO: petea

Pa še osebno mnenje glede teh akcijskih ponudb: glede na to, da se je zadnje čase razbohotilo število posrednikov znižanih ponudb, se mi ob pregledovanju njihovih strani pogosto zastavljajo vprašanja, kje in kdo ima računico pri celotni zadevi.
Če ponudnik ne uspe z redno ceno, kako se pri znižani ceni zadeva izzide tako njemu, posredniku kot kupcu?
Sploh tiste mamljive ponudbe z npr. 75 ali več odstotnimi znižanji.

Ali gre za naivnost kupcev, ki preplačajo redne cene, ali je res tako velik del običajne prodaje storitev/blaga marketing, da se lahko z drugačnim pristopom k pritegovanju kupcev ta strošek tako zmanjša ali gre za prenapihnjene redne cene ali gre za kaj tretjega? 


Sama sem že nekajkrat kupila razne kupone. V večini primerov je šlo za npr. kozmetični salon, ki je pred sezono "nabiral" nove stranke - si zadovoljen in potem morda tam nadaljuješ in postaneš redna stranka. V enem primeru je šlo za preseljeni salon in so si vzeli 1 mesec za zbiranje strank. V primeru poceni večerje gostinec računa na to, da zraven še kaj naročiš - eni nič, eni več, pa s popustom že skoraj na nuli. Spet se vrneš, če si s storitvijo zadovoljen.
Hrati kot je že ena pisala, če moraš plačati delavca, je bolje kakršnokoli plačano delo, pa četudi z velikim popustom.

Pa ne pozabimo, da so verjetno tudi taki kupcu, ki zaradi kakšnega razloga kupljenega kupona ne koristijo - to je pa dobiček ustvarjen povsem brez dela.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (21.8.2013 14:57:37)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (21.8.2013 15:04:51)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




liliana -> RE: eno pravno vprašanje (21.8.2013 15:16:09)


IZVIRNO SPOROČILO: bubu_bibi



na drugi odstavek sem ti odgovorila v prejšnjem postu, glede prvega pa: če je taka ponudba (dolga, na prvi pogled zapletena in zavajajoča) ne greš kupit kupona, ampak najprej vsa vprašanja zastaviš posredniku, ki ti a/ nanje odgovori skladno s pogodbo, ki jo je podpisal s ponudnikom; b/ te usmeri k ponudniku, naj ti pojasni, kako bo to izgledalo v teh primerih. in skladno s temi pojasnili se odločiš, ali ja ali ne kupiti kupon.



Ja, saj na koncu si ti itak ti kriv, ker si naivnež, ki verjameš.......[sm=smiley1.gif]

in potem, če pride do tovrstnega zapleta veš, da ti posrednik ne bo vrnil kupnine, ker je le posrednik, lahko ti pomaga do rešitve s ponudnikom (ki, v kolikor se ne boste mogli zmeniti drugače, je edini od katerega se lahko zahteva povrnitev kupnine, saj na izvedbo tečaja (ne na organizacijo, ne na vsebino) posrednik nima vpliva).


Vendar ni samo posrednik......v skladu s pogodbo mora "posrednik" prodati določeno število kuponov......torej je tudi v interesu posrednika, da je kupon čim bolj vabljivo napisan za kupca......

in za točno to se gre pri avtorici - posrednik nima in ne more imeti vpliva na to, ali je izvajalka izvedla pravilni tretma (torej športno masažo hrbta in ne terapevtsko mobilizacijo rame, npr.) in v zadostnem obsegu.


Recimo turistična agencija je zgolj posrednik.....in običajno, če kupec ni zadovoljen s turistično storitvijo, ki jo je turistična agencija posredovala, ti turistična agencija sama "ponudi" odškodnino.......in te običajno ne odpravijo z zgoraj omenjenim stavkom "mi smo le posrednik, mi ne moremo odgovarjati za storitve, ki jih nudi hotel"......in ti dajo ali novi hotel višje kategorije, ali ti dajo nekaj gratis.....pa so tudi zgolj posredniki......

Dobro podjetje se spozna ravno pri reševanju reklamacij......in odogovor "mi smo zgolj posrednik, idite k kupcu in se tam zmenite" meji že bolj na filozofijo "pobrali smo vam denar, zdaj se pa sami je.bi.te."....

In res je, ne ne more posrednik vplivati na to, kako bo maserka izvedla masažo, kako bo receptor v hotelu razpoložen do gosta......lahko (in mora) pa posrednik skrbeti za to, da je oglaševanje neke storitve njegovega poslovnega partnerja odraz dejanskega stanja (saj preden posrednik podbiše pogodbo, verjetno to stanje tudi preveri in ve vsaj približno, kaj prodaja) in ne zgolj in samo tako, da privabi naivne kupce, ki se potem nasankajo.......




pi*ka nogavička -> RE: eno pravno vprašanje (21.8.2013 15:23:07)

Punce,najlepša hvala za vaša mnenja...Sem samo hotela slišati kakšen nasvet nekoga, ki se spozna na pravne ali tržne stvari. Da ne bom dolgovezila- v dopisu tržnega inšpektorata je jasno napisano vse. Naj povzamem " Pri inšpekcijskem pregledu je bilo ugotovljeno, da je pri oglaševanju ugodne ponudbe na spletni strani kuponko.si uporabljena zavajajoča poslovna praksa glede cenovne ugodnosti, zaradi česar je zoper samostojno podjetnico uveden prekrškovni postopek....če spora s samostojno podjetnico ne boste mogli rešiti po mirni poti, lahko uveljavljate le preko sodišča, saj Tržni inšpektorat RS ni pristojen za reševanje takih zahtevkov...podjetnica je še pojasnila, da vam pripravljena opraviti še preostale plačane storitve v skladu s pogoji navadenimi na kuponu...
-dva termina mi je vzela, čeprav sem že takrat v prvi pritožbi jasno napisala, da želim vračilo denarja.
-en tretma je opravila v trajanju (53 minut) dva mi je vzela (kot sem zgoraj napisala), ostanejo mi še štirje,( seveda mi jih ne bo opravila po pogojih, ki so navedeni na kuponi, torej 70 ampak ker ona vztraja pri svojem mi jih bo opravila po 60 minut.
Mogoče če bi katera poznala to podjetnico bi ji bilo vse jasno. Nestrokovno, neprijazno..Mi pa še vedno ni jasno kaj sploh počne TIRS, oziroma kakšna je resnično njegova vloga, če z negovo ugotovitvijo ne moreš doseči nič...




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (21.8.2013 21:41:06)

liliana - še vedno ne vemo, ali je avtorica pisala kuponkotu in kaj so ji ponudili ter Ankica* ne vemo, kaj piše v pogodbi med izvajalko in kuponkotom (glede točne ponudbe). Ker prevalit krivdo na nekoga je najlažje, sprejeti, da si nekaj podpisal (čeprav, valda, itak gre za to, da je ponudba čimbolj vabljiva - ampak ponavljam, to izvajalec ve vnaprej in ima možnost kaj ukrepati) in zdaj tega ne bi izvajal, pa drugo.

Zato se mi zdi prelaganje krivde na posrednika malo nepravično, nekako tako kot na oni temi od kraje/izgube v Hoferju - tam ste same prišle do sklepa, da je za verigo krivično, da se meče slabo luč nanjo zaradi nekega dogodka. No, jaz podobno vidim to zadevo tukaj, ker... kot sem zgoraj napisala, ne vemo, če kuponko je o zadevi resnično obveščen in je bil pozvan, naj vsaj posreduje pri reševanju spora.

Plus: turistične agencije prevzamejo nase plačanje odškodnin, ker jih imajo povrnjene od izvajalcev. Ni rečeno, da se v tem primeru ne bi zgodilo enako, če bi (glej ostravek zgoraj o obveščenosti in pozivu posrednika).

Avtorici - če želiš pomoč pri reševanju te konkretne zadeve, mi piši na ZS.




liliana -> RE: eno pravno vprašanje (21.8.2013 22:13:16)

IZVIRNO SPOROČILO: bubu_bibi

liliana - še vedno ne vemo, ali je avtorica pisala kuponkotu in kaj so ji ponudili ter Ankica* ne vemo, kaj piše v pogodbi med izvajalko in kuponkotom (glede točne ponudbe). Ker prevalit krivdo na nekoga je najlažje, sprejeti, da si nekaj podpisal (čeprav, valda, itak gre za to, da je ponudba čimbolj vabljiva - ampak ponavljam, to izvajalec ve vnaprej in ima možnost kaj ukrepati) in zdaj tega ne bi izvajal, pa drugo.



Ne tega ne vemo.....tega običajno tudi kupec ne ve, kaj točno piše v pogodbi med posrednikom in izvajalcem storitve........

Seveda je najlažje prevaliti krivdo.....in v avtoričinem primeru prelagata krivdo eden na drugega tako posrednik kot izvajalka storitve......in posrednik tudi ni tako nedolžen v tej zadevi....in posrednik dela ravno to, kar je najlažje.....prelaga krivdo na izvajalca storitve s katerim ima on skljenjeno pogodbo in usmerja kupca, da se zmeni z izvajalcem storitve, namesto da bi sam posredoval.....



IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička

bubu_bibi, ja cela zmešnjava je, ker noben ne prizna krivde. Izvajalka govori, da je ona pripravila ponudbo, ki vsebuje 60 minut in, da je kuponko pogodbo priredil. Kuponko pravi, da je izvajalka kriva, ker je bila seznanjena s pogodbo in celotno ponudbo. Inšpektorat je ugotovil vse nepravilnosti, ki sem jih jaz navedla... In sedaj mi je ona vzela še dva tretmaja, na katera sem bila naročena, čeprav sem že takrat podala reklamacijo njej, kuponkotu in na inšpektorat. In sem jasno napisla, da zahtevam povračilo kupnine in ne želim več njenih storitev. Ona pa še naprej prireja zgodbo po svoje... Najbolj bedno se mi zdi, da neka inštitucija kot je tržni inšpektorat ugotovi nepravilnosti in, da izda mnenje, ki pa dejansko nima nobene teže oziroma je čisto brezpredmetno, ker še vedno ne moreš do denarja.


Zato se mi zdi prelaganje krivde na posrednika malo nepravično, nekako tako kot na oni temi od kraje/izgube v Hoferju - tam ste same prišle do sklepa, da je za verigo krivično, da se meče slabo luč nanjo zaradi nekega dogodka. No, jaz podobno vidim to zadevo tukaj, ker... kot sem zgoraj napisala, ne vemo, če kuponko je o zadevi resnično obveščen in je bil pozvan, naj vsaj posreduje pri reševanju spora.


V tisti temi se je šlo za izgubo klobuka in na obtoževanje penzionistov v Hoferju, da so ukradli klobuk.....

V tej temi se pa gre za posrednika, ki je kupcu prodal neko storitev za katero je kupec plačal in mu izvajalec storitve, ki ima sklenjeno pogodbo s posrednikom ni izvedel take storitve kot je bila plačana oz. take storitve kot je bila s strani posrednika kupcu obljubljena......iz napisanega tudi izhaja, da se je avtorica teme pri posredniku tudi pritožila, vendar jo je ta napotil na izvajalca storitve, da se z njim zmeni.......

Plus: turistične agencije prevzamejo nase plačanje odškodnin, ker jih imajo povrnjene od izvajalcev. Ni rečeno, da se v tem primeru ne bi zgodilo enako, če bi (glej ostravek zgoraj o obveščenosti in pozivu posrednika).


Avtorica teme je napisala, da je bil posrednik obveščen in da posrednik trdi, da je kriva izvajalka storitve.......

Avtorici - če želiš pomoč pri reševanju te konkretne zadeve, mi piši na ZS.


No, tu sem te čakala.....ker očitno sama iz prve roke veš kako se lahko problem reši pri posredniku, če tam obstaja interes za to........[sm=smiley1.gif]





pi*ka nogavička -> RE: eno pravno vprašanje (21.8.2013 22:38:26)

bubu_bibi, sem ti poslala zs.




Brisani uporabnik -> [Brisano sporočilo] (21.8.2013 23:27:42)

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (22.8.2013 12:48:47)


IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička

bubu_bibi, sem ti poslala zs.


nisem ga dobila, prosim poskusi še enkrat




pi*ka nogavička -> RE: eno pravno vprašanje (22.8.2013 14:18:23)

bubu_bibi, a si dobila zs? sem ti poslala še enkrat. ampak ko pogledam v poslana sporočila ga tam ni.[sm=zmeden.gif]




bubu_bibi -> RE: eno pravno vprašanje (22.8.2013 15:44:50)


IZVIRNO SPOROČILO: pi*ka nogavička

bubu_bibi, a si dobila zs? sem ti poslala še enkrat. ampak ko pogledam v poslana sporočila ga tam ni.[sm=zmeden.gif]

pi*ka nogavička - ne, nimam nobenega sporočila od tebe. probaj na mail, oz ti ZS pošljem jaz.




Stran: <<   < Prejšnja stran  1 [2]