ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (18.1.2016 10:47:44)
|
Rekli so, da je 3. razred velik preskok, meni pa se sploh ne zdi tako.......in zelo fajn mi je, da ni več opisnih ocen, to mi je od vsega najlepšeuser posted image ... Pri nas je bil kar preskok, ker so dobili drugo učiteljico. Obe učiteljici sta krasni, samo ima vsaka svoj sistem. Ta jih je res veliko več naučila v tem času, prejšnja je delala bolj na odnosih in vključevanju tujcev v razred itd... Oboje bodo rabili:). Tudi pri nas pišejo s penkalom, po nareku itd... Opisne ali neopisne ocene mi je v bistvu vseeno, ker itak odlično je odlično in to veš, kaj pomeni, ne glede na to, kako napišejo:). Včasih nisem vedela, kako napišejo drugim, potem so mi punce (mamice) razložile in R. šolo sem itak zelo na izi jemala, tako da sem se malo bala, kaj bo v 3., ampak zgleda, da res ni noben problem:). Imajo pa precej več naloge zdaj, sploh ob ponedeljkih in ker ima ona ravno ta dan še svoje plezanje, ima malo manj prostega časa. To je včasih malo problem, ampak je tudi zdaj precej boljše. Na začetku leta je tudi po eno uro pisala nalogo in mi ni bilo jasno, kako je tako počasna - potem pa zvem na roditeljskem, da drugi pišejo pa po 4 ure:D. Zdaj se je vse normaliziralo, mali so malo bolj spisali, ker hitreje pišejo, hitreje naredijo, matematika pa tako gre hitro:). Je pa zelo velika razlika med učiteljicami. Pri R. v prvem in drugem razredu sem pogledala 1x na teden tiste zvezke in to je bilo to. Pri L. (zdaj v 1. r) je treba vsak list podpisat, da si ga res pogledal, večkrat želi, da kakšne stvari vadimo z otroki doma in imajo veliko več zadolžitev: večkrat se morajo naučit kako pesmico na pamet, velikokrat morajo kaj doma pobarvat, na splošno imajo pogosto domače naloge (na srečo jo ona večinoma naredi že v šoli, ker dostikrat dobijo za doma za končat, kar so delali pri pouku, če je pa hitra, ji pa seveda doma potem ni treba in ker se hoče doma igrat, naredi tam:). R. v 1. r. sploh ni imela domačih nalog. Kljub temu pa naredijo v dz enako in ne znajo nič več. Kakor komu paše, ampak ker so stari komaj 6 let in ker bosta na koncu najverjetneje znali enako, imam rajši prvi model, hehe:). Je pa fajn pri L. učiteljici, da naredi bolj mir v razredu, tako da sta super nabasali: R. je rabila bolj mamasto učiteljico, ker je tak mali občutljivček, L. zelo trpi v hrupu in je na srečo dobila učiteljico, ki je bolj stroga in zato malo manj rjovejo (čeprav mala pravi, da je ornk đumbus, se mi zdi, da je bil pri R. še bolj;). Vse ima svoje + in -, mi smo super nabasali, obratna kombinacija bi bila precej manj ugodna:D. Nekatere učiteljice pa nekako uspejo vse združit, recimo R. sedanja: je stroga, da veliko naloge in mali se veliko naučijo, vseeno je pa taka srčna in imaš ves čas občutek, da ima res rada otroke (ne glede na to, ali kak starš gleda ali ne;), pa še veliko jih nauči. Pa ker ima malo višji standard, je tem, ki znajo malo več, manj dolgčas, jim da dodatne zadolžitve itd... kar je res super. Ker prej je bilo tamali dolgčas in me je prosila, če ji dam kake nalogice, da jih bo delala vmes. Potem je sicer to učiteljica sama videla in rešila tako, da je pač mala pomagala tistim, ki jim ne gre in so bili vsi zadovoljni. Veliko je rešitev za en problem:).
|
|
|
|