RE: Prvošolčki 2013 (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (8.4.2015 20:49:17)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

To informacijo si dobila že v osnovni šoli, torej so ti že v osnovi šoli povedali o tem

Možno, ne vem, lahko da se tudi kaj drugače učijo, ker recimo nas je učiteljica biologije učila Lamarcovo (narobe) teorijo, ki ni veljala niti, ko se je ona rodila, ampak vseeno...
Se strinjam, da pozabiš, če ne ponavljaš, ampak ne glih takoj, no in kontrolke navadno niso 30 let oddaljene:D.


Ronja.....kaj bi sedaj rada dokazala......da se otroku, staremu 8, 9, 10 let ni treba nič učiti, da se otroku celo osnovno šolo ni treba nič učiti......ker se ti nisi učila in si si vse v šoli zapomnila......?

Večina ljudi je morala brati, da se je naučila brati, večina ljudi je morala vaditi poštevanko, da se je je naučila, večina ljudi se je morala naučiti pri angleščini in nemščini nepravilne glagole, ker večini ljudi niso bili logični.......večini ljudi tudi pri matematiki odvodi in zaporedja niso logična in potrebujejo inštrukcije.......

sicer pa zakaj sploh inštruiraš, če tako vneto trdiš, da se otroku ni treba učiti, pa bo kar vse vedel, ker si bo itak vse v šoli zapomnil.......?




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (8.4.2015 20:57:43)

Nič ne bi rada dokazala, samo pogovarjava se. Samo pravim, da to, da si nekaj zapomniš za določen čas, ne pomeni, da boš vedel celo življenje. In verjetno tudi ti nisi vedela vremenskega stanja zdaj, čeprav si se ga takrat učila;). Skratka, to, kaj vemo čez žnj let ne pomeni nič kaj dosti o tem, koliko se morajo naši otroci učit:D.
Pa saj sem jaz tudi brala in moja tavelika tamala tudi bere (zdaj neki celo tamala tamala), saj nikoli nisem rekla, da ni treba ničesar vadit. Samo sprašujem se, ali jih moramo pri tem res spodbujat? Ker mi je v osnovi všeč ideja, da je šola njihova dolžnost, vseeno pa vem, da so še mali in ni nujno, da je to dovolj. In tu se potem dalje hakljava;). Sem že parkrat napisala, da sem se učila v srednji šoli in na faksu in da se meni učenje ne zdi nič slabega ali strašnega. Bi mi bilo pa strašno, če bi me mama silila učit, pa me hvalabogu nikoli ni:). Meni je učenje super. Še zdaj se rada učim, znorela bi v službi, kjer se mi ne bi bilo treba nič učit...




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (8.4.2015 21:14:25)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Nič ne bi rada dokazala, samo pogovarjava se. Samo pravim, da to, da si nekaj zapomniš za določen čas, ne pomeni, da boš vedel celo življenje. In verjetno tudi ti nisi vedela vremenskega stanja zdaj, čeprav si se ga takrat učila;). Skratka, to, kaj vemo čez žnj let ne pomeni nič kaj dosti o tem, koliko se morajo naši otroci učit:D.
Pa saj sem jaz tudi brala in moja tavelika tamala tudi bere (zdaj neki celo tamala tamala), saj nikoli nisem rekla, da ni treba ničesar vadit. Samo sprašujem se, ali jih moramo pri tem res spodbujat? Ker mi je v osnovi všeč ideja, da je šola njihova dolžnost, vseeno pa vem, da so še mali in ni nujno, da je to dovolj. In tu se potem dalje hakljava;). Sem že parkrat napisala, da sem se učila v srednji šoli in na faksu in da se meni učenje ne zdi nič slabega ali strašnega. Bi mi bilo pa strašno, če bi me mama silila učit, pa me hvalabogu nikoli ni:). Meni je učenje super. Še zdaj se rada učim, znorela bi v službi, kjer se mi ne bi bilo treba nič učit...


Govoriš cel čas, kot da ni treba......zato ker ti nisi.....ker izhajaš vedno zgolj iz sebe.......ker misliš, da so vsi otroci kot ti, ki se ti ni bilo do 15. leta potrebno nič učiti.......pa si vse znala......

In pač odloči se kakor se ti zdi najbolje....ne spodbujaj otroka pri učenju, zaviraj ga (to se ti ne zdi nič spornega, samo spodbuda pri učenju ti je sporno)......

čeprav, kot sem že prej rekla, te itak imam na sumu, da svoje otroke venomer spodbujaš k učenju......skozi igro seveda, vendar jih non stop nekaj učiš in nekaj ponavljaš z njimi.......[sm=jezicek.gif]




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (8.4.2015 21:41:48)

Govoriš cel čas, kot da ni treba......zato ker ti nisi.....ker izhajaš vedno zgolj iz sebe.......ker misliš, da so vsi otroci kot ti, ki se ti ni bilo do 15. leta potrebno nič učiti.......pa si vse znala...

Se strinjam, da ful iz sebe gledam, kar je smotana napaka in se trudim popravit, vendar dokler ti nisi napisala, res nisem vedela, da so se otroci tudi prej v oš učili recimo okolje. Sem mislila, da smo pač brali doma, pa vadli poštevanko, ki se jo moraš pač napiflat na pamet, ostalo pa ne. Ker so tudi včasih ljudje govorili, da se nič ne učijo, sem pač mislila, da govorijo po resnici, saj me poznaš;). In nisem mela drugih info. Sem mislila, da se pač zdaj otroci več učijo, ker imajo bolj zahtevne programe, kar tudi učitelji dostikrat rečejo. Čeprav se mi zaenkrat učbeniki in delovni zvezki ne zdijo glih nekaj zahtevni, vendar so lahko razlike velike, ker niti nimajo vsi istih dzjev. In to je bil point mojega spraševanja tu.

Možno, da je to, kar počnemo tudi za koga učenje, itak je v širšem smislu skoraj vse učenje. Nam ne zgleda kot "učenje za šolo" in to se mi zdi fajn, nikjer ni nekega cilja in vse je spontano, zato temu težko tako rečem. Ne zdi se mi nič sporno, če kaj počenš z otrokom, niti če se učiš z njim. Samo slednje je meni bolj dolgočasno. Še ko sem inštruirala, sem najbolj uživala, ko je bilo treba otroku razložit snov, ker to lahko narediš zabavno. Potem dril je pa pač dril, tam nimaš glih kaj dosti izbire:D. In to bi rajši, da sama drila, če lahko izbiram:D.
Za zaviranje pa vem, da je dobro zanjo, ker nekdo mora bit dovolj odrasel, da ve, da mora tudi spat. In ona se zabere. Ali zariše. Ali dela nek projekt in bi delala v noč... (ne vem, po kom ma to:D). Ampak to za 7 letno dete ipak ni ok. Ker mora zjutraj vstat in vmes še raste itd... Zato sem jo recimo zdaj napodila spat, čeprav bi ona še risala, rezala in brala, po možnosti še vse troje:D.

Normalno, da se z otrokom pogovarjaš, ko greš na sprehod (ko da bi ti dali na izbiro:D) in normalno, da se pri tem kaj nauči (recimo kako drevo ali pa zakaj je morje modro itd...), samo tega ne jemljem kot učenje za šolo, to je normalen pogovor, saj se tudi odrasli dostikrat pogovarjamo o naravi, če smo tam. Pa tamali so itak radovedni in sprašujejo. In če odgovarjaš, ne nehajo spraševat.




Balerina -> RE: Prvošolčki 2013 (9.4.2015 9:32:46)

ronja, morda so pa tudi tebe starši na tak način ''učili'' cello OŠ pa zato ti sploh nimaš občutka da si se učila. Ker dejansko nisi sedela za mizo in za knjigami. Ljudje smo različni, pri moji starejši je tako kot pri tvoji starejši, noben problem ona dela za solo. Ni težave. če ji napišem dodatne vaje pred testi in jih potem reši v podalšanem ali pri bani. Pri srednem pa je cela muka že kaj narisati, sedet 10 min na miru za mizo je misija nemogoče. No saj niti ne sedi na miru ali stoji ali pa sedi na žigi, pač mora biti v gibanju.
In tako se učimo preko križank, pa pri kartah, če se pri remiju hoče odpret pač mora sestet da ve če je dovol. On to ne jemlje kot učenje pač sešteva. Ali pa se na sprehodih pogovarjamo, itak re radoveden in vse opazi tako se tudi vse zapomni in tudi poveže.
Pri malem da bomo spet na novo odkrivali :)




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (9.4.2015 10:38:27)

Hm, ne vem koliko so me učili, zavedno sigurno ne, tako prek "življenjskega stila" pa veliko. Čeprav je res, da me v oš ni bilo veliko doma - smo meli celodnevno šolo, potem pa sem mela še krožke, pa glasbeno, itd... Na kake sprehode me glih niso vozili:D. Smo meli pa vedno ogromno knjig na razpolago in tudi ko sem bila bolna, sem lahko brala in gledala enciklopedije in to mi je bilo super.

Me je pa danes pupa zbudila in hotela da ji dajem račune do 100. Sem se skoraj zbudla od režanja zaradi dialoga med mojimi notranjimi glasovi: "Pa kaj je narobe s tem otrokom? Ob pol sedmih hoče, da ji dajem račune? WTF? Saj še obe napol spiva!" "A ni fajn, da je taka?" "Ja, je, samo ne ob pol sedmih":D. No, sem ji dala par računov, medtem ko sva se cartali v pojstli:D.

lili, verjetno je to, kar me skrbi to, da bi jo preforsirala. Ta otrok se namreč že sam od sebe rad uči, poleg tega pa rada ugaja ljudem, se trudi bit pridna itd... In to skup se mi zdi, da lahko hitro vodi v nek perfekcionizem itd... in tega nočem. Vem, da je to zoprno in če je že k temu nagnjena, bi malo oladila, ne glih spodbujala tega. Navsezadnje se tu tudi psihologi strinjajo, da je ene treba spodbujat, druge pa nazaj držat. Nekak se mi zdi, da bi znal bit mali v drugi skupini kot tavelika:D.




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (10.4.2015 15:51:02)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Me je pa danes pupa zbudila in hotela da ji dajem račune do 100. Sem se skoraj zbudla od režanja zaradi dialoga med mojimi notranjimi glasovi: "Pa kaj je narobe s tem otrokom? Ob pol sedmih hoče, da ji dajem račune? WTF? Saj še obe napol spiva!" "A ni fajn, da je taka?" "Ja, je, samo ne ob pol sedmih":D. No, sem ji dala par računov, medtem ko sva se cartali v pojstli:D.



Ej, če bo še do šopingiranja imela vsaj pol več entuzijazma kot ga imaš ti, bo dete na konju.......pa njen lubi tudi.......[sm=smiley36.gif]




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (13.4.2015 12:13:49)

Ej, če bo še do šopingiranja imela vsaj pol več entuzijazma kot ga imaš ti, bo dete na konju.......pa njen lubi tudi...

[sm=jezicek.gif] Haha, ja, upam, da bo po babici[sm=smiley36.gif]. Zaenkrat ima sicer veliiiko večje veselje do tega, da se zrihta, samo kako, je pa včasih drugo vprašanje... Ima zelo "specifičen" okus za modo[sm=jezicek.gif]. Nekaj, česar pri drugih dveh ni zaznat:D (hvalabogu:D). Zelooo so ji recimo všeč uni veliki ovratniki, ki se jih zapne čez oblačilo. Lahko so sešiti, sklekljani, karkoli... To ŠE MIDVA veva, da je bilo outofdate že ko sva se midva rodila:D. NO, za doma lahko nosi, kar če, za v šolo pa ji poveva, da bi jo znali v tem zezat. In potem kaj je res prehudo, ima "veto", kadar pa je samo malo hecno, pa pač naj gre - jo včasih zezajo, pove, ji rečem, da se mora sama odločit, ali hoče nosit to, pa pač vzame vzakup, da jo bojo zezali, ali pa da tega pač nima za v šolo. In se ji zdi zaenkrat čisto ok. V bistvu mi je všeč njena upornost, da se ne da, po drugi strani je včasih mal nepraktično (hvalabogu sva jo vsaj za ovratnike prepričala, da to pa res ne:D).

Včasih je zelo rada šla v šoping, smo šli pa zadnjič z babi, pa se je zjokala vmes, ker ji je babi hotela kupit pajkice, ki pašejo zraven k oblekici, ki sta jo skup zbrali... Tako da... Je še upanje, čeprav ni glih nekih ful temeljev:D. Na koncu smo rešili republiko in je dobila ene druge pajkice z živalcami (nič kriva, kaj naj, če ma dete rado živali?:D) in jih je uspela skombinirat tako da je bilo celo modno zelo ozaveščeni babici všeč[sm=smiley36.gif]. Ti poročam na temi o najstnikih čez par let:D.

PS: lili, pa saj sva si malo podobni, nobena ne mara po štacunah letat:D.




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (13.4.2015 20:54:03)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja
Zelooo so ji recimo všeč uni veliki ovratniki, ki se jih zapne čez oblačilo. Lahko so sešiti, sklekljani, karkoli... To ŠE MIDVA veva, da je bilo outofdate že ko sva se midva rodila:D.


Ti ovratniki so bili moderni tudi ene 20, 25 let nazaj......sem dobila en kup cunj za hčerko od ene kolegice, ki ima zdaj 20 letno hčerko......vendar sem ji skoraj vse vrnila nazaj.....ker je še bodi za dojenčka imel velik ovratnik........in si nisem predstavljala, da bi to svoji hčeri danes oblekla.....čeprav sem jih nekoč, davno, tudi sama nosila, ker so bilil moderni........

PS: lili, pa saj sva si malo podobni, nobena ne mara po štacunah letat:D.


Iiiiiiiiiiii.....kak fajn......[sm=bravo.gif]




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (14.4.2015 13:04:13)

si nisem predstavljala, da bi to svoji hčeri danes oblekla...

haha, jaz tudi ne, niti sama nisem nikoli tega (po svoji volji) nosila, ampak nje to ne moti:D. Je povedala babici, da ji je všeč in ji je ta prinesla še enega klekljanega... Ma že un sešit je bil too much za najine pojme, ta je pa sploh ubibože. No, na srečo tega ne nosi toliko:D. In ne za v šolo, to smo se pogodili:). Je pa problem, ker VSAK, ki jo vidi v tem, pa čisto vsak reče, kako je luškana, ali pa zrihtana ali pa lepa. in potem seveda misli, da resno mislijo... Če kaj pripomniva zraven, vsi takoj, da saj je res luškana. Ja, seveda nama je luškana, saj je najina, ampak še bolj luškana je pa BREZ unega ovratnika:D. Skratka: upam, da jo bo do pubertete minilo.

Lili, ti mene ful spominjaš na vse tiste godrnjave ali sarkastične/ironične like, ki godrnjajo in zezajo, v resnici so pa ene dobričine:).




skuštrana -> RE: Prvošolčki 2013 (14.4.2015 14:16:13)

Ronja, pusti jo s temi vratniki. L je hodila v šolo svakakva, toliko da imela petelina na glavi včasih, zdej se je malo unesla...Kaj naj, ima pač svoj smisel za modo. Od prijateljice tamala je šla v šolo s tisto mrezico, ki je za figo na glavi delat v šolo...Pa z uno crknjeno lisico okoli vratu...In ko Lizo vprašam kaj ji v šoli rečejo mi reče da se ji malo smejijo ampak nje to ne gane. Sicer pa - so se navadli da ima ona vedno neke fore. Gre naslednjič spet takšna.
O zadnji mesec naokoli hodi z različnima čevljema. In mu je čisto cool...Osebujan karakter bi rekla moja frenda. A je pa čisto normalen, njemu so takšne ekshibicije tuje. On je rad povprečen.




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (14.4.2015 14:32:10)

[sm=jezicek.gif] No, fajn, da imajo vsak svojo modo:D. R je imela recimo škornje pikapolonice, ki jih je mela zelo rada, pa so jo zezali za to, ampak za to se ni sekirala, tako da sem ji rekla, da ima lahko te ali pa tadruge, kakor hoče.
Kar se pa tiče ovratnikov, pa zdaj to bolj kot ne ignorirava - včasih si da ovratnik gor, ne reče pa, da bi ga imela v šolo - to sta mela enkrat z očijem debato in zgleda jo je uspel prepričat, ne da bi ji bilo kaj hudo zaradi tega (nekaj v smislu, da tudi v pižami ne gremo v šolo - ja, vem, da bi mu lahko to rekla za sestanke:D). Problem pri njej je, da nisem tako zelo ziher, da se ne bo sekirala, če jo bojo kaj zafrkavali zato. Me preseneti včasih v eno, včasih v drugo stran.




skuštrana -> RE: Prvošolčki 2013 (14.4.2015 14:49:50)

Problem pri njej je, da nisem tako zelo ziher, da se ne bo sekirala, če jo bojo kaj zafrkavali zato.


glej, to je bitka ki jo mora sama izborit, ker vedno ne bo tebe zraven da jo rešuješ ;-) Tako se učimo (učijo) življenja.




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (14.4.2015 15:13:40)

glej, to je bitka ki jo mora sama izborit, ker vedno ne bo tebe zraven da jo rešuješ ;-) Tako se učimo (učijo) življenja.

To je res, svašta se bojo morali naučit... Sprašujem se, kdaj so zreli za kaj - štekaš kaj mislim? Kot je recimo zdaj še ne pošljem same v šolo čez 2 cesti, pa se bo morala to tudi naučit... To mi je malo težko pri njej, mogoče dobiš z leti izkušnje (upam)...




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (14.4.2015 20:11:50)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja


Lili, ti mene ful spominjaš na vse tiste godrnjave ali sarkastične/ironične like, ki godrnjajo in zezajo, v resnici so pa ene dobričine:).


Ti bi itak še pri Hitlerju in Đeku razparaču našla opravičila za njuna dejanja........




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (14.4.2015 20:53:38)

A daj, no, tak grozna pa nisi, no![sm=smiley1.gif] Gotovo se jima je pa kaj groznega dogajalo, ja. Od normalnega življenja si ne predstavljam, da tak rataš... Sem ravno danes brala Vesno Milek, ki pravi, da ne veš, kako se boš odzval v ekstremnih situacijah (ala vojna), doler nisi na tem. Lahko da bi bili tudi mi grozni.




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (14.4.2015 21:17:18)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

A daj, no, tak grozna pa nisi, no![sm=smiley1.gif] Gotovo se jima je pa kaj groznega dogajalo, ja. Od normalnega življenja si ne predstavljam, da tak rataš... Sem ravno danes brala Vesno Milek, ki pravi, da ne veš, kako se boš odzval v ekstremnih situacijah (ala vojna), doler nisi na tem. Lahko da bi bili tudi mi grozni.


Vesna Milek pravi, da v ekstremni situaciji lahko.......[sm=jezicek.gif]




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (15.4.2015 15:09:22)

Vesna Milek pravi, da v ekstremni situaciji lahko

Ja, se strinjma, v ekstremnih situacijah postanemo slabši ali boljši kot smo sicer. Samo nekateri ekstremne situacije naredijo, sprožijo, iz kolikortoliko normalnih. Ti so verjetno meli doma precej ekstremne situacije...
V ekstremni situaciji prenesemo več kot bi sicer in hkrati nas lahko ekstremen strah zablokira, da klonemo veliko prej.

NI mi čisto jasno to, mi je pa zelo zanimivo, čeprav preveč grozno, da bi se prav tega lotila raziskovat - kako se te stvari postopoma lahko razvijejo v takoooo grozne stvari. Saj če bi kar naenkrat prišel nekdo z idejo, kako mučit nekoga, bi verjetno vsi v zrak skočili... Tako pa postopoma postajajo stvari vedno bolj grozne in ljudje ne vidijo več, koliko so že prestopili črto... Bi pa rajši raziskovala herojstvo, ki je druga slika iste reči...




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (15.4.2015 19:35:41)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja

Ja, se strinjma, v ekstremnih situacijah postanemo slabši ali boljši kot smo sicer. Samo nekateri ekstremne situacije naredijo, sprožijo, iz kolikortoliko normalnih. Ti so verjetno meli doma precej ekstremne situacije...
V ekstremni situaciji prenesemo več kot bi sicer in hkrati nas lahko ekstremen strah zablokira, da klonemo veliko prej.

NI mi čisto jasno to, mi je pa zelo zanimivo, čeprav preveč grozno, da bi se prav tega lotila raziskovat - kako se te stvari postopoma lahko razvijejo v takoooo grozne stvari. Saj če bi kar naenkrat prišel nekdo z idejo, kako mučit nekoga, bi verjetno vsi v zrak skočili... Tako pa postopoma postajajo stvari vedno bolj grozne in ljudje ne vidijo več, koliko so že prestopili črto... Bi pa rajši raziskovala herojstvo, ki je druga slika iste reči...


Kaj te veš......mogoče jaz ali ti tudi delava ekstremne situacije iz normalnih......in tisto, kar je zate normalno, je lahko zame ekstremno.....in ni nujno, da najini otroci odraščajo v "normalnih situacijah", lahko da odraščajo tudi v "ekstremnih situacijah"......




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (15.4.2015 21:23:44)

Hm, ne vem, v principu je vse možno... Vendar vseeno so ene stvari malo manj možne kot druge;). Verjetno se otroku, ki živi v ekstremnih situacijah, to pozna... Ni ravno enako srečen in razigran kot otrok v normalnih razmerah. Se strinjam, da je to, kaj je normalno, precej subjektivna zadeva. Lubiju je normalno, da hodi v znucanih kavbojkah v službo, marsikomu drugemu pa ni:D. Samo to ne vpliva toliko na psiho... Če bi pa midve nekaj ekstremnega delali, pa misliš, da nama ne bi nihče rekel, naju ustavil, naju ne bi dobili? Srčno upam, da ja... Saj zdaj je še nekak urejeno vse skup - ne idealno, ampak vsaj malo...




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (17.1.2016 10:31:49)

No, naši prvošolčki iz leta 2013 so danes že v 3. razredu........kjer so ocene.....

Naši bodo začeli s penkakom pisati, pišejo že spise, poštevanko se tudi že učijo........

Rekli so, da je 3. razred velik preskok, meni pa se sploh ne zdi tako.......in zelo fajn mi je, da ni več opisnih ocen, to mi je od vsega najlepše[sm=smiley1.gif]......

Kako se pa vam oz. vašim otrokom zdi 3. razred....?




LuLu -> RE: Prvošolčki 2013 (17.1.2016 14:50:54)

meni naporen [sm=smiley36.gif]
pubec pa se nič ne pritožuje




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (18.1.2016 10:47:44)

Rekli so, da je 3. razred velik preskok, meni pa se sploh ne zdi tako.......in zelo fajn mi je, da ni več opisnih ocen, to mi je od vsega najlepšeuser posted image ...

Pri nas je bil kar preskok, ker so dobili drugo učiteljico. Obe učiteljici sta krasni, samo ima vsaka svoj sistem. Ta jih je res veliko več naučila v tem času, prejšnja je delala bolj na odnosih in vključevanju tujcev v razred itd... Oboje bodo rabili:).

Tudi pri nas pišejo s penkalom, po nareku itd... Opisne ali neopisne ocene mi je v bistvu vseeno, ker itak odlično je odlično in to veš, kaj pomeni, ne glede na to, kako napišejo:). Včasih nisem vedela, kako napišejo drugim, potem so mi punce (mamice) razložile in R. šolo sem itak zelo na izi jemala, tako da sem se malo bala, kaj bo v 3., ampak zgleda, da res ni noben problem:).

Imajo pa precej več naloge zdaj, sploh ob ponedeljkih in ker ima ona ravno ta dan še svoje plezanje, ima malo manj prostega časa. To je včasih malo problem, ampak je tudi zdaj precej boljše. Na začetku leta je tudi po eno uro pisala nalogo in mi ni bilo jasno, kako je tako počasna - potem pa zvem na roditeljskem, da drugi pišejo pa po 4 ure:D. Zdaj se je vse normaliziralo, mali so malo bolj spisali, ker hitreje pišejo, hitreje naredijo, matematika pa tako gre hitro:).

Je pa zelo velika razlika med učiteljicami. Pri R. v prvem in drugem razredu sem pogledala 1x na teden tiste zvezke in to je bilo to. Pri L. (zdaj v 1. r) je treba vsak list podpisat, da si ga res pogledal, večkrat želi, da kakšne stvari vadimo z otroki doma in imajo veliko več zadolžitev: večkrat se morajo naučit kako pesmico na pamet, velikokrat morajo kaj doma pobarvat, na splošno imajo pogosto domače naloge (na srečo jo ona večinoma naredi že v šoli, ker dostikrat dobijo za doma za končat, kar so delali pri pouku, če je pa hitra, ji pa seveda doma potem ni treba in ker se hoče doma igrat, naredi tam:).
R. v 1. r. sploh ni imela domačih nalog. Kljub temu pa naredijo v dz enako in ne znajo nič več. Kakor komu paše, ampak ker so stari komaj 6 let in ker bosta na koncu najverjetneje znali enako, imam rajši prvi model, hehe:). Je pa fajn pri L. učiteljici, da naredi bolj mir v razredu, tako da sta super nabasali: R. je rabila bolj mamasto učiteljico, ker je tak mali občutljivček, L. zelo trpi v hrupu in je na srečo dobila učiteljico, ki je bolj stroga in zato malo manj rjovejo (čeprav mala pravi, da je ornk đumbus, se mi zdi, da je bil pri R. še bolj;). Vse ima svoje + in -, mi smo super nabasali, obratna kombinacija bi bila precej manj ugodna:D.

Nekatere učiteljice pa nekako uspejo vse združit, recimo R. sedanja: je stroga, da veliko naloge in mali se veliko naučijo, vseeno je pa taka srčna in imaš ves čas občutek, da ima res rada otroke (ne glede na to, ali kak starš gleda ali ne;), pa še veliko jih nauči. Pa ker ima malo višji standard, je tem, ki znajo malo več, manj dolgčas, jim da dodatne zadolžitve itd... kar je res super. Ker prej je bilo tamali dolgčas in me je prosila, če ji dam kake nalogice, da jih bo delala vmes. Potem je sicer to učiteljica sama videla in rešila tako, da je pač mala pomagala tistim, ki jim ne gre in so bili vsi zadovoljni. Veliko je rešitev za en problem:).




liliana -> RE: Prvošolčki 2013 (18.1.2016 18:40:45)


IZVIRNO SPOROČILO: ronja


Tudi pri nas pišejo s penkalom, po nareku itd... Opisne ali neopisne ocene mi je v bistvu vseeno, ker itak odlično je odlično in to veš, kaj pomeni, ne glede na to, kako napišejo:). Včasih nisem vedela, kako napišejo drugim, potem so mi punce (mamice) razložile in R. šolo sem itak zelo na izi jemala, tako da sem se malo bala, kaj bo v 3., ampak zgleda, da res ni noben problem:).




Jaz pri opisnih ocenah nisem vedela....vem pa zdaj[sm=smiley1.gif].......razen pri pisnem testu matematike, ko je itak bilo jasno.....res je pa, da se nisem z drugimi mamicami pogovarjala, kako je učiteljica njim napisala.......

Pa ker ima malo višji standard, je tem, ki znajo malo več, manj dolgčas, jim da dodatne zadolžitve itd... kar je res super. Ker prej je bilo tamali dolgčas in me je prosila, če ji dam kake nalogice, da jih bo delala vmes. Potem je sicer to učiteljica sama videla in rešila tako, da je pač mala pomagala tistim, ki jim ne gre in so bili vsi zadovoljni. Veliko je rešitev za en problem:).


Po moje pa ni višji standard.....ampak so se sedaj v tretjem razredu otroci, ki niso znali pred šolo brati, pisati in računati nekako izenačili s tistimi, ki so to znali pred vstopom v šolo.......in potem otrokom ni več dolgčas, ker se učijo za otroka "novo snov", ki je še ne obvlada......




ronja -> RE: Prvošolčki 2013 (19.1.2016 12:59:47)

Pri opisnih ocenah so napisali, da odlično obvlada in našteli področja, zdaj pač napišejo 5. Meni tudi niso bile nikoli jasne te ocene, vendar so mi punce razložile, da je v bistvu dokaj enostavno: ali napiše odlično/popolnoma obvlada ali večinoma obvlada ali ne vem več kaj je naprej dol, ampak je ena dosti podobna skala.

Da je standard višji pravijo vsi, ne samo mamice "pridnih" otrok, v bistvu tiste druge (mame otrok, ki jim ne gre tako lahko) opažajo precej večjo razliko in so na začetku res kar precej jamrale;). R. ni več dolgčas zato, ker ji zdaj da še kaj dodatnega za naredit, ta ima več pripravljenega za različne stopnje. Prejšnja ji je pa rekla, da naj pomaga temuintemu. Oboje dela in oboje ji bo prav prišlo. Pa manj je barvanja in ji je že zato manj dolgčas:). In recimo ta učiteljica nam je na roditeljskem rekla, da naj dama otroku s sabo v šolo eno debelejšo knjigo, da jo bo bral medtem ko ona pregleduje ostalim naloge. To recimo vsaj pri moji zelo pomaga proti dolgčasu. Ne, ker bi bila to nova snov, da učiteljica pregleduje vsem domačo nalogo, ampak ker lahko vmes zaposli svoje možgančke;). Taki mali luštni triki, meni je ful simpatična, kako si zna naredit mir na prijazen način:).




Stran: <<   < Prejšnja stran  7 8 [9] 10 11   Naslednja stran >   >>